Lahkoista puheenollen: myyntilahko

Verccomaha

Lahkotouhu ei poistu asiaa koskeva keskusteluja poistamalla, vaan sitä ilmenee myös Lahkotutkija Nylundin mukaan. Kas näin:

Karl-Erik Nylund : Siis tässä liikkeessä, vaikka se on, perusajatus ei ole hengellinen. Mutta jos mammona on Jumala niin myös itse tässä organisaatiossa ja sen ympyröissä on hyvin monta hengellistä ainesta, että tavallaan melkein niin kun pelastuskokouksenlainen ilmiö. Taputetaan käsiä ja huudetaan ja osoitetaan melkein niin kun pelastusiloa, että ollaan onnistuttu. Ja, ja kiitetään tavallaan mammonaa, että ollaan onnistuttu.

http://yle.fi/mot/af131003/kasikirjoitus.htm

4

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verccomaha

Wincapitan viranomaisille yllätyksenä tullut "ryöstöretki" ei olisi tullut niin suurena yllätyksenä, mikäli myyntilahkoista oltaisi tiedetty enemmän.
      Penättyä tutkimusta olisi aihetta tehdä myös myyntilahko näkökulmasta.

• pakana ja syntinen

Miksi seriffi yritti sammuttaa mielenkiintoisesta aiheesta alkaneen keskustelun? Foorumi on "verkostomarkkinointi": Winclubia aiheena käyttäen on voinut kuka tahansa kirjoittaa vaikka romaanin kalareissustaan ja ne on saaneet olla sivujen täytteenä liittymättä mitenkään itse verkostomarkkinointiaiheeseen, mutta annas olla kun aletaan puhua siitä VERKOSTOMARKKINOINNISTA itsestään niin johan "koira älähti kun kalikka kalahti"
      Minkä firman tuotteita foorumin valvoaja popsii?

• sensuroitua viestiketjua?

• Vastasin tuonne ketjuun jonne nimimerkki: sensuroitua viestiketjua? laittoi linkin.

Rekisteröityneet nimimerkit voivat itse poistaa omat viestinsä. En ole poistanut sitä kadonnutta viestiä. Sen kadonneen viestin poistaja on ollut se henkilö joka sen kirjoituksen kirjoitti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe