Lahkotouhu ei poistu asiaa koskeva keskusteluja poistamalla, vaan sitä ilmenee myös Lahkotutkija Nylundin mukaan. Kas näin:
Karl-Erik Nylund : Siis tässä liikkeessä, vaikka se on, perusajatus ei ole hengellinen. Mutta jos mammona on Jumala niin myös itse tässä organisaatiossa ja sen ympyröissä on hyvin monta hengellistä ainesta, että tavallaan melkein niin kun pelastuskokouksenlainen ilmiö. Taputetaan käsiä ja huudetaan ja osoitetaan melkein niin kun pelastusiloa, että ollaan onnistuttu. Ja, ja kiitetään tavallaan mammonaa, että ollaan onnistuttu.
http://yle.fi/mot/af131003/kasikirjoitus.htm
Lahkoista puheenollen: myyntilahko
4
786
Vastaukset
- Verccomaha
Wincapitan viranomaisille yllätyksenä tullut "ryöstöretki" ei olisi tullut niin suurena yllätyksenä, mikäli myyntilahkoista oltaisi tiedetty enemmän.
Penättyä tutkimusta olisi aihetta tehdä myös myyntilahko näkökulmasta. - pakana ja syntinen
Miksi seriffi yritti sammuttaa mielenkiintoisesta aiheesta alkaneen keskustelun? Foorumi on "verkostomarkkinointi": Winclubia aiheena käyttäen on voinut kuka tahansa kirjoittaa vaikka romaanin kalareissustaan ja ne on saaneet olla sivujen täytteenä liittymättä mitenkään itse verkostomarkkinointiaiheeseen, mutta annas olla kun aletaan puhua siitä VERKOSTOMARKKINOINNISTA itsestään niin johan "koira älähti kun kalikka kalahti"
Minkä firman tuotteita foorumin valvoaja popsii?- sensuroitua viestiketjua?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000036442689
eikös alkuperäisen oo voinu poistaa muukin?? Vastasin tuonne ketjuun jonne nimimerkki: sensuroitua viestiketjua? laittoi linkin.
Rekisteröityneet nimimerkit voivat itse poistaa omat viestinsä. En ole poistanut sitä kadonnutta viestiä. Sen kadonneen viestin poistaja on ollut se henkilö joka sen kirjoituksen kirjoitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814