monista eri uskonyhteisöistä tulleita. Itse olen joskus kuulunu luterilaisiin ja vieläkin huolehdin kirkollisveron maksuni.
Mihin sinä kuulut, tai olet kuulunut?
Onko täällä
8
253
Vastaukset
- luterilaiseen
seurakuntaan, mutta kannatan yhteiskristillisyyttä, eli käyn muissakin seurakunnissa, joissa tunnustetaan, että Jeesus Kristus on Herra.
Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin.
Tärkeintä on keskinäinen rakkaus ja kunnioitus, ei opinkohdista väittely meitä hyödytä. - lut kirkkoon
Kuulun ev,lut kirkkoon niin kauan kun "isä" antaa mun olla siellä.
- isän tyttö
Mielenkiintoista, kun otin selvää mihin minä kuulun, en sopinut mihinkään muihin kun olen niin "suuri".
;) - mihinkään.
Näin jo 30 vuotta, vaikka olen rukoillutkin asian edestä.
Asun kaukana kaikesta. Minä kuulun ev.lut kirkkoon, ainakin vielä.
Kuulun kirjoissa ev.lut kirkkoon, mutten varmasti kauaa, niin liberaaliksi se on silmissäni muuttunut.
Myös adventtikirkon ja helluntailaisuuden kanssa olen ollut paljon tekemisissä, mutta Vapaakirkon tunnen tällähetkellä hengelliseksi kodikseni =)"Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin. "
Todella hyvin sanottu =)- krups.
everlone kirjoitti:
"Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin. "
Todella hyvin sanottu =)1. Korinttolaiskirje 11
Pään peittäminen jumalanpalveluksessa
1 Seuratkaa minun esimerkkiäni, niin kuin minäkin seuraan Kristusta. [1. Kor. 4:16 ]
2 Kiitän teitä siitä, että aina muistatte ja noudatatte niitä opetuksia, jotka olen välittänyt teille. [2. Tess. 2:15]
3 Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. [Ef. 5:23]
Herran aterian oikea vietto
17 Näitä ohjeita antaessani minun on moitittava teitä siitä, että yhteiset kokoontumisenne ovat teille pikemmin vahingoksi kuin hyödyksi.
18 Olen ensinnäkin kuullut, että teillä seurakunnan kokouksissa ilmenee hajaannusta, ja osittain sen myös uskon. [1. Kor. 1:10]
19 Täytyyhän teillä ollakin keskuudessanne ryhmäkuntia, jotta nähtäisiin, ketkä teistä osoittautuvat luotettaviksi. [1. Joh. 2:19]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683