kuinka todennäköistä että sama tutvo

hilkka____13543

minulla tällä viikolla uusinta inssi.. eka inssi ei mennyt läpi vaikka ilman konfliktiä ajoin. tutvo neuvoi kauhean huonosti.. ei puhunut oikealle tai vasemmalle.. vaan kertoi aina tiekylttien mukaan.. itsellä pitää olla lasit ajaessa.. en nähnyt kun aurinko paistoi kuin vasta aivan kohdalla kyltit.. juu omistan juuri uudet lasit joten näkö on tarkastettu äskettäin.. sanoi myös että en seurannut laisinkaan takapeilistä mitä takana tapahtuu,SEURASIN!!!ei se varmaan nähnyt kun mun silmämunat liikkui.. ei kai nyt koko päätäni nosta ylös peiliin katsoessani.. oli todella ilkeä.. harjoittelen mieheni opetuksella ja meillä on aika vanha auto jolla opettelin... siitä se etsi vain vikoja.taisi harmittaa istua autossa jossa ei ilmastointia. kuinka suuri todennäköisyys on että tulee sama tutvo? kävin espoossa inssin.. se oli joku lasse kallio tai vastaava.. todella ilkee kyllä!onko muut suorittanu inssiä sille?

12

8561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

...että saat saman tutvon toisen kerran. Tosin yleensä toisella kerralla on uusi, ja varmaan sitten jos ei pääse läpi niin on sama tutvo. Toivotaan uutta ja mukavempaa!

• Kiki  

Joo, inssihän hylätäänkin ihan pikkuvirheitten takia? eiks joo?

Ei vaan kyllä siinä pitää olla KUNONON virheitä, edes muutama pikkuvirhettä ei tota hylkyä aiheuta, arvosteluperusteet kaikkien luettavissa.

Ja reitiltä eksymistä ei edes lasketa virheeksi, saati hylkykseen johtavaksi....

Ja toden näköisyys sille että tulee sama tutvo on 1/tutvojen lukummäräjllä sillin*100 eli jos asemlla on silloin töissä vaikkapa 8 tutvoa, tulee12.5% todennäköisyydellä sama

• ap134

suotta vaivaudut vastailemaan tänne autokoulun palstoille kun ei ketään kiinnosta/hetkauta sun kommenttis:) pikemminkin naurattaa,kuin myös tuo sun SUOSUSUSUOMEN KIELLESISI;D hehe heh!!

• Kiki  
        ap134 kirjoitti:

suotta vaivaudut vastailemaan tänne autokoulun palstoille kun ei ketään kiinnosta/hetkauta sun kommenttis:) pikemminkin naurattaa,kuin myös tuo sun SUOSUSUSUOMEN KIELLESISI;D hehe heh!!

Ainakin sua kun oot niin innokkaana vastaamssa.

Mut jokainen inssin läpäissyt todellakin tietää sen että ei sitä hylätä "muutaman pikkujutun" takia

• vai ymmärrätkö väärin?
        Kiki   kirjoitti:

Ainakin sua kun oot niin innokkaana vastaamssa.

Mut jokainen inssin läpäissyt todellakin tietää sen että ei sitä hylätä "muutaman pikkujutun" takia

Etkö sä Kiki osaa lukea vai oletko sä Kiki ymmärtänyt asiat väärin? Vastasiko edellinen vastaaja sun kysymykseesi siksi, että on hyvässä mielessä kiinnostunut sun viestistäsi? Eiköhän sen viestin sävy ollut vähän JOKU MUU! Se oli kuules enempi sitä, että enempi noi sun viestisi on huvittavia kun mitä niissä on järkee. Sanonpa ton sulle nyt toiseen kertaan, kun et sitä itse ekalla kerralla älynnyt.

• on monenlaisia.

Espoon tutkinnoista en osaa sanoa mitään mutta muutaman vinkin voin antaa inssiä silmälläpitäen.
      Kyllä, koko päätä pitää liikuttaa, sivistyneen korostuneesti jotta se tutvo todella voi nähdä sinun seuraavan peilejä. Kuten itse sanoit, ei hän näe silmämuniesi liikettä. Ja kaistanvaihdoissa ei peilit riitä, olan yli on katsottava aina.
      Jos on epäselvää kulkusuunnista, kannattaa asia varmistaa ja jos näyttää siltä että ohje tulee liian myöhään, jatka kulkusuuntaan ja kerro miksi näin teit.
      Opetuslupa on pop, olen ensimmäisen kirjaimen siten suorittanut myös, mutta se vaatii opettajalta melko paljon kuten myös oppilaalta. Huomaa että normaali liikenteessä toimiminen ei ole sama asia kuin tutkintoajon ajaminen. Jos miehesi on opettanut kuten muutkin ajaa, voi inssin läpäisy olla tiukassa.

• Näsävee

Tutvon voi valita. Et voi valita juuri jotain tiettyä tutvoa, mutta voit määrätä ketä et halua. Näin toimitaan kaikkialla. Se on asiakaspalvelua. Pienellä paikkakunnalla voi olla tietty hankalaa jos ei ole kuin pari tutvoa. Silloin voi tutkintoaika siirtyä, kun ei ole toista inssiä.
        Monet autokoulut ovat boikotoineet joitakin Tutvoja erimielisyyksien takia. Myös tutkintotoimistot ovat varuillaan tutvojensa edesottamuksista, koska AKE valvoo niitä.

• AK konttoristi
        Näsävee kirjoitti:

Tutvon voi valita. Et voi valita juuri jotain tiettyä tutvoa, mutta voit määrätä ketä et halua. Näin toimitaan kaikkialla. Se on asiakaspalvelua. Pienellä paikkakunnalla voi olla tietty hankalaa jos ei ole kuin pari tutvoa. Silloin voi tutkintoaika siirtyä, kun ei ole toista inssiä.
        Monet autokoulut ovat boikotoineet joitakin Tutvoja erimielisyyksien takia. Myös tutkintotoimistot ovat varuillaan tutvojensa edesottamuksista, koska AKE valvoo niitä.

Kyllä varausjärstelmässämme pystymme hyvin kohtaan "lisätiedot" esim "ei matti mäkinen"

• ajatti vaimonsa

opetusluvalla vanhalla mossella.Kun inssi oli tullut autoon,oli tokaissut,että tähänkö MINUN pitää istua?Vaimo oli tokaissut takaisin,että minun puolestani vaikka seiso!Ei ollut toista kertaa istunut mosseen ja vaimo sai ekalla kortin.

• voi herraisä

semmonen inssikö olisi mukavampi joka antaisi kortin taitamattomalle ja aiheuttaisi jo seuraavassa risteyksessä kuolonkolarin jollekulle? ei ne turhaan pomppauta.. ja nyt mene kasvamaan ääliö tai noi sun jatkuvat uusinta inssit tulee kalliiksi, hahaha...

• maimy*

kertakaikkiaan pelaa. Muistan kun olin inssissä, siitä on pari vuotta. Inssi istahti autoon, ja aukasi suunsa, ja mulla kärvähti käämit välittömästi. Sama tyyli sillä jatkui koko ajan.
      Mulla kiehui ihan yli, ei auttanut mikään, ihme että sain pidettyä suuni kiinni.

Siis ärsyttävämpää tyyppiä en ole ennen, enkä jälkeen nähnyt.
      No ihan perseellensähän se meni, tein ihan kardinaalimokan.
      Ihan omaa syytäni, kyllä asia on niin että olis pitänyt pitää itsensä kasassa.

• Nekku80

Oikeastaan se on niin että "oikealle" ja "vasemmalle" -ohjeita olisi hyvä välttää, sillä kun sun on aika ajaa itsenäisesti, niin niiden tiekylttienhän mukaan sinun pitääkin osata suunnistaa, ei siinä sinun vieressä koko aikaa istu joku sanomassa mihin suuntaan milloinkin pitää kääntyä ;) Mulla oli semmoinen inssi joka vaan sanoi tylsän töykeästi "oikealle" tai "vasemmalle", enkä ainakaan itse kokenut sitä kovin hyväksi neuvomiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7870
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4400
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4023
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3373
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3330
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3238
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2983
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2761
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe