kuinka paljon/monta.

:)(::)(:

porkkanaa voi syödä huoletta päivässä, jos syön omenoita 2-3 päivässä jotta en lihoisi? Siis että kalorimääräni jäisi alle 500 päivässä?
Entä paljonko painaa suunnilleen normaalikokoinen porkkana?
Tässä muutama kymysys :)

6

2414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä pelkään.

      Kyselen porkkanan kalorimääriä?!En ikinä kuvitellut löytäväni itseäni tästä...Mutta olisin kiitollinen jos joku samaa kokeva voisi auttaa enkä siis kaipaa moitteita tai haukkuja :(

    • porkkanoita

      Eli sata grammaa porkkanoita sisältää 26 kaloria, ei sen enempää eikä vähempää. Joten niitä voi kyllä huoletta syödä. Goglesta kyllä löytyy hakusanalla kaloritaulukko tuo porkkanoidenkin kalorimäärä. Mutta tsemiä sulle tän ah-niin-ihanan syömishäiriön kanssa..

    • bana--

      sellanen normaali keskikokoinen porkkana painaa kuorittuna n. 70 grammaa. Ainaki minun porkkanat on painanu ku oon punninnu. :>

      • diudiupp-

        Mistäs meinaat proteiinisi saada? Jää aikas yksipuoliseksi sinun ruokavaliosi. Kalkkiakaan ei tule yhtään? Rautaa? Itsekkin olen anorektikko mutta pyrin silti syömään omenoiden ja porkkanoiden lisäksi kanaa ja munan valkuaista, vähän leipää (kuituja), vähän jogurttia ja myös muita vihanneksi ja kasviksia...


    • anorektikotovattyhmiä

      Anoreksia on viiltelyn lailla teinien huomionhakua. Anorektikot eivät näytä kenenkään normaalin ihmisen mielestä kauniilta tai haluttavilta. Miehet ihailevat muodokkaita naisia, ei tikkuja. 500 kilokaloria päivässä on liian vähän jopa lapselle. Anoreksian takia kehoon tulee pysyviäkin vaurioita loppuelämäksi, mm. sydämelle liian vähäinen energiansaanti on äärimmäisen haitallista ja vaarallista. Ruuansulatustoiminta menee myös sekaisin eli ruoka alkaa aiheuttaa vatsaan turvotusta ja sitten kun taas alat syömään normaalisti niin lihot normaalia herkemmin. Ja kukaanhan ei voi loppuelämäänsä jatkaa anoreksiapelleilyjä, sillä jos jatkaa niin edessä on kuolema.

      Oikeasti, kasvakaa aikuisiksi.

      • herääpahvipää

        Wow kiitos kun pelastit minut anoreksiasta!! Eivaan, luuletko oikeasti auttavasi joitain tuolla??? Anoreksia on sairaus, sitä ei noin vain voi lopettaa. Miksi lihavia ihmisiä ei saa haukkua mutta anorektikoille voi sanoa mitä vaan?? Alkaa jo kiehumaan pikkuhiljaa nämä teidän viisastelijoiden kommentit... Toivottavasti sairastut itse niin näät ettei tämä helppoa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe