mä kärsin ja kiehun aaargh

villiruusu-kristalli

Nyt kyse siskoni entisestä miehestä ja siskon lapsista jotka asuvat saamattoman isänsä kanssa,isän joka ei puhu,antaa 16v ja 11v tytölle kaiken periksi ei uskalla vastustaa niitä vaan se itse ja toinen 11v kaksostytöistä kumartavat palvelevat ja pelkäävät näitä kahta...

Heikompi kaksostytöistä itkee äitillään että haluaa siskonsa luo kun vahvempi luontoisempi sisko manipuloi,soittelee ja pakottaa heikomman takas kotiin koska ei suo heikommalle iloa jos ei itse ole paikalla.

Mummillaan vahvempi itkee jos ei saa tahtoaan läpi koska kotonaan isä tekee mitä tyttö käskee.

meillä kun olivat kerran ja likoilla oli hauskaa niin vahvempi pakotti koko ajan soittamalla heikomman sanomaan että haluaa kotiin mutta kun otettiin känny pois niin loppuaika meni tosi hyvin.

Oltais otettu heikompi mukaamme mökille mutta vahvempi käski sanomaan että ei halua kun ei vahvempi pääse mukaan,kuulin kun puhuivat.

Isänsä ei uskalla sanoa ei vahvemmalle joten tyttö ei pääse mukaan koska vahvempi kiukuttelee ja käskee heikomman sanomaan ettei halua tulla vaikka minulle ja äidilleen sanoi että haluaa.

19

1579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villiruusu-kristalli

      pitää tulla nuhaiseksi kun pitäis nauttia lomasta..

      13v likka meni serkulleen eilen yöksi.

      Vein sairislomatodistuksen töihin ja kävin kaverini kanssa kahvilla mäcissä niin ja opetettiin kummipoika pahoille tavoille,annettiin ranskalaisia;)

      Kamala kipu aina aamuisin oikealla puolella,rasittavaa.

      • villiruusu-kristalli

        siskon entinen ja heikompi kaksosista lähtee mukaamme mutta sitä ennen se ukko ehti kaikenlaisia naurettavuuksia keksiä kuten että ei pysty ees 2e antamaan tuliaisia varten mukaan kun mehän maksamme muuten kaikki,ei oo likalla kumppareita,tytölle tulee ikävä,ei vahvempi sisko pärjää yksin vaikka on ennenkin ollut ja tyttö menee ekana äidilleen ja sitten mummilleen...

        Kaikki kuulemma tekee päätökset ukon seläntakana kun tyttö haluaa lähteä,uhkas haasteella ja poliisilla mummia jota pyysi kylläkin anteeksi myöhemmin,eilen huoritteli 16v tyttöä kun se oli puhunut järkeä isälleen ja kaksosille ym ym ym ym ....

        13v likka ja 16v serkku kävi meillä ja 16v kertoi kuinka vahvempi manipuloi pahasti siskoaan ei suo sisarelle iloa mutta itse on aina jossain eikä muistakaan siskoaan,laittaa siskonsa pöllimään kuten on meiltäkin leluja varastanut yms ...

        Tyttö tulee meille samalla perjantaina kun isosisko tulee tähän lähelle harkkoihin ja 13v tytär vie 8v siskonsa opettelemaan futaamista kentälle.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        siskon entinen ja heikompi kaksosista lähtee mukaamme mutta sitä ennen se ukko ehti kaikenlaisia naurettavuuksia keksiä kuten että ei pysty ees 2e antamaan tuliaisia varten mukaan kun mehän maksamme muuten kaikki,ei oo likalla kumppareita,tytölle tulee ikävä,ei vahvempi sisko pärjää yksin vaikka on ennenkin ollut ja tyttö menee ekana äidilleen ja sitten mummilleen...

        Kaikki kuulemma tekee päätökset ukon seläntakana kun tyttö haluaa lähteä,uhkas haasteella ja poliisilla mummia jota pyysi kylläkin anteeksi myöhemmin,eilen huoritteli 16v tyttöä kun se oli puhunut järkeä isälleen ja kaksosille ym ym ym ym ....

        13v likka ja 16v serkku kävi meillä ja 16v kertoi kuinka vahvempi manipuloi pahasti siskoaan ei suo sisarelle iloa mutta itse on aina jossain eikä muistakaan siskoaan,laittaa siskonsa pöllimään kuten on meiltäkin leluja varastanut yms ...

        Tyttö tulee meille samalla perjantaina kun isosisko tulee tähän lähelle harkkoihin ja 13v tytär vie 8v siskonsa opettelemaan futaamista kentälle.

        olla täällä hesassa!

        Lasken päiviä ja kohta jo tunteja lähtöön!!

        Vituttaa ja itkettää kaikki ja samanlainen olo ollut koko tän viikon;(

        Kurkkukin kipeä ja päätä särkee..

        Painoa pudonnut nyt 5kg jes ;O)


      • häntä pystyyn!
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        olla täällä hesassa!

        Lasken päiviä ja kohta jo tunteja lähtöön!!

        Vituttaa ja itkettää kaikki ja samanlainen olo ollut koko tän viikon;(

        Kurkkukin kipeä ja päätä särkee..

        Painoa pudonnut nyt 5kg jes ;O)

        Hieno homma kuin olet saanut painoa pudotettua jo 5 kg, tsemppiä vaan. Kyllä se fiilis siitä paranee, oletteko lomalle lähdössä?


      • villiruusu-kristalli
        häntä pystyyn! kirjoitti:

        Hieno homma kuin olet saanut painoa pudotettua jo 5 kg, tsemppiä vaan. Kyllä se fiilis siitä paranee, oletteko lomalle lähdössä?

        masis iskee hetkellisesti mutta onneksi peruspositiivisena luonteena rupean aina ajattelemaan positiivisesti ja aina kaikki järjestyykin.

        Lauantaina Kaavin Luikonlahteen jossa meitä odottaa 30 hengen "mökki",oma ranta eikä naapureita näkyvissä,puulämmitteinen rantasaunamökki ym mukavaa.

        Mun ja ukon lisäksi meitä lähtee tyttäremme 11v ja 8v sekä 12v tyttö alakerrasta ja nyt ilmeisesti tuo 11v likkojen serkku niin ja tietty koirat.

        Mökki ois maksanut yli 1000e viikko mutta kun se omistaja tuntee isän niin maksamme vain 500e tosin se nainen soitti mulle ja sanoi että tartteekin maksaa vain 400e ja summan oon maksanut vähitellen etukäteen jotta ei tee niin tiukkaa.

        Pelkäsimme että joudumme kolme viikkoa ennen tätä reissua syömään vain makaroonia ja näkkäriä mutta onneksi ollaan saatu järjestymään niin että kaikkea muuta on syöty ku noita mainitsemiani niin ja rahaakin saadaan enempi mukaan;)

        Heeiii heti rupesin muistamaan positiivisiakin asioita;D


      • :o)
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        masis iskee hetkellisesti mutta onneksi peruspositiivisena luonteena rupean aina ajattelemaan positiivisesti ja aina kaikki järjestyykin.

        Lauantaina Kaavin Luikonlahteen jossa meitä odottaa 30 hengen "mökki",oma ranta eikä naapureita näkyvissä,puulämmitteinen rantasaunamökki ym mukavaa.

        Mun ja ukon lisäksi meitä lähtee tyttäremme 11v ja 8v sekä 12v tyttö alakerrasta ja nyt ilmeisesti tuo 11v likkojen serkku niin ja tietty koirat.

        Mökki ois maksanut yli 1000e viikko mutta kun se omistaja tuntee isän niin maksamme vain 500e tosin se nainen soitti mulle ja sanoi että tartteekin maksaa vain 400e ja summan oon maksanut vähitellen etukäteen jotta ei tee niin tiukkaa.

        Pelkäsimme että joudumme kolme viikkoa ennen tätä reissua syömään vain makaroonia ja näkkäriä mutta onneksi ollaan saatu järjestymään niin että kaikkea muuta on syöty ku noita mainitsemiani niin ja rahaakin saadaan enempi mukaan;)

        Heeiii heti rupesin muistamaan positiivisiakin asioita;D

        pistäytykäähän kuopijon torillakin kun kaavilla olette. Kuopio on ihana kesäkaupunki.


      • villiruusu-kristalli
        :o) kirjoitti:

        pistäytykäähän kuopijon torillakin kun kaavilla olette. Kuopio on ihana kesäkaupunki.

        velipuoli asuu siellä.

        Joensuun torillakin käymme ja varmaan Outokummussa myös.

        Kiitti,taatusti nautin lomasta vaikka vanhoja akkoja satais viikko!!!

        Mä kirjoitan kalenteriini päiväntapahtumia ja kertoilen sitten niitä täällä kun palaillaan.

        Hyvä kun nytten 11v likka ja yläkerran tyttö saivat asiansa järjestykseen.Olivat riidoissa,molemmat olivat haukkuneet rumasti toisiaan mutta äsken yläkertalainen tuli puhumaan ja pyysivät toisiltaan anteeksi.Hyvä niin.Inhoon riitoja.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        velipuoli asuu siellä.

        Joensuun torillakin käymme ja varmaan Outokummussa myös.

        Kiitti,taatusti nautin lomasta vaikka vanhoja akkoja satais viikko!!!

        Mä kirjoitan kalenteriini päiväntapahtumia ja kertoilen sitten niitä täällä kun palaillaan.

        Hyvä kun nytten 11v likka ja yläkerran tyttö saivat asiansa järjestykseen.Olivat riidoissa,molemmat olivat haukkuneet rumasti toisiaan mutta äsken yläkertalainen tuli puhumaan ja pyysivät toisiltaan anteeksi.Hyvä niin.Inhoon riitoja.

        siskoni entisen miehen luona ja systeri oli läsnä.Olivat olleeet erittäin iloisia kun heikompi kaksosista pääsee mukaamme ja oli sanoneet että tytöt ovatkin olleet liikaa yhdessä.

        Tästä päivästä sunnuntaihin vahvempi likka on äitillään,maananatista keskiviikkoon mummilla ja keskiviikosta sunnuntaihin taas äitilleen menee.

        Hyvä etteivät anna periksi kun likka meinas päättää itse menoistaan ja kännynkin ottivat pois ettei tyttö jatkuvasti soita isälleen tai kavereilleen ja nyt meillä olevan heikomman siskon känny myös jäi suljettuna kotiin,hyvä niin.

        heti annoin likalle ruokaa kun tuli.Isänsä ei nimittäin yleensä koskaan ruokaa lapsilleen laita vaan ottavat mitä kaapista löytävät tai sitten isosiskonsa tekee jos kotona on.

        Käytiin äitillä juomassa hasselpähkinäkahvit jota veimme ja hyi hitto oli pahaa ja sit oli pakko taas mennä pihakahville naapurin kanssa vaikka en todellakaan ois halunnut.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        siskoni entisen miehen luona ja systeri oli läsnä.Olivat olleeet erittäin iloisia kun heikompi kaksosista pääsee mukaamme ja oli sanoneet että tytöt ovatkin olleet liikaa yhdessä.

        Tästä päivästä sunnuntaihin vahvempi likka on äitillään,maananatista keskiviikkoon mummilla ja keskiviikosta sunnuntaihin taas äitilleen menee.

        Hyvä etteivät anna periksi kun likka meinas päättää itse menoistaan ja kännynkin ottivat pois ettei tyttö jatkuvasti soita isälleen tai kavereilleen ja nyt meillä olevan heikomman siskon känny myös jäi suljettuna kotiin,hyvä niin.

        heti annoin likalle ruokaa kun tuli.Isänsä ei nimittäin yleensä koskaan ruokaa lapsilleen laita vaan ottavat mitä kaapista löytävät tai sitten isosiskonsa tekee jos kotona on.

        Käytiin äitillä juomassa hasselpähkinäkahvit jota veimme ja hyi hitto oli pahaa ja sit oli pakko taas mennä pihakahville naapurin kanssa vaikka en todellakaan ois halunnut.

        lähtöön jee ja 19 tuntia kun heräämme ja rupeamme laittautumaan valmiiksi lähtöä varten!!

        Tänään alakerran tyttö tulee yöksi meille.

        13v likka ollut serkullaan tän viikon.Välillä vaan kotona käynyt.

        Meijän pikku sintti sai taas uuden nimen : kynitty rotta kun 13v tyttö ja 16v serkku ajoivat ylimääräiset karvat näin kesäksi pois;)


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        lähtöön jee ja 19 tuntia kun heräämme ja rupeamme laittautumaan valmiiksi lähtöä varten!!

        Tänään alakerran tyttö tulee yöksi meille.

        13v likka ollut serkullaan tän viikon.Välillä vaan kotona käynyt.

        Meijän pikku sintti sai taas uuden nimen : kynitty rotta kun 13v tyttö ja 16v serkku ajoivat ylimääräiset karvat näin kesäksi pois;)

        kaveriperheellä kahvilla ja Motonetissa.

        Nyt ukko nukkuu,13v likan pitäis tulla kohta himaan ja 15v tyttö on jossain kavereidensa kanssa.

        11v tyttö ja alakerran kaveri ulkona,8v tyttö 11v serkkunsa kanssa veivät sintin ja kaverin koiran lenkille.

        Söivät äsken kaikki penskat.

        Ukko nukkuu sohvalla.

        Systeri soitti että sen entinen oli yllättäin käynyt..


    • villiruusu-kristalli

      Koko viikko satoi,ainoastaan pari päivää oli aurinkoista mutta paikka,fiilis ja porukka niin mahtavaa että oisin halunnut olla viel toisenkin viikon.

      Joensuun torilla käytiin sekä Outokummussa,Kaavilla ja Luikonlahdessa,Kuopiossakin,Juvalla,Polvijärvellä...

      Soudeltiin,grillailtiin mutta saunaa ei lämmitetty eikä uitu.

      Ukko oli koko viikon kipeenä.

      Sain sieltä itselleni kaksi puseroa,housut ja laukun,likoille laukut ja ukolle kaksi paitaa,tytöille himaan tuotiin singstar legendat ja koneeseen uudet kuulokkeet.

      Koirat nauttivat kun saivat olla koko ajan vapaina.

      Äijä siellä maalaili seiniä ja hetken oltiin metsän keskellä ilman autoa kun isällä vaihdettiin jarrupalat ja isä sai 60e meille alennusta kun heitä puhui myyjän pyörryksiin neljä ihmistä;)

      Ekat palat oli väärät jotka isän vaimo oli ostanut.

      Siellä oli meitä auttamassa ja heihin tutstuimme uudestaan,näimme ekan kerran viime eksänä,isän vaimon sisko perheineen ja vaihdoimme numeroita sekä meiliosoitteita;)))

      Tänään käytiin äitillä kahvilla.

      • villiruusu-kristalli

        pihakahvilla aamulla ulkona.

        13v tyttö viimeyön serkullaan ja aikaisempana yönä likan kaveri oli meillä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        pihakahvilla aamulla ulkona.

        13v tyttö viimeyön serkullaan ja aikaisempana yönä likan kaveri oli meillä.

        11v tyttö alakerran kaverinsa kanssa Kaunissaareen.Tulevat perjantaina.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        11v tyttö alakerran kaverinsa kanssa Kaunissaareen.Tulevat perjantaina.

        josta kerrottiin uutisissakin eli tosi kivasti meni vikailta ja muut olivat vielä silloin soutelemassa ja mä pelkäsin yksin mökillä vaikka oli koirat seurana.

        Itkettiin kaikki tänään kun Serranon perheen Lucia kuoli nyyh ;( vaikka se vain fiktio sarja onkin.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        josta kerrottiin uutisissakin eli tosi kivasti meni vikailta ja muut olivat vielä silloin soutelemassa ja mä pelkäsin yksin mökillä vaikka oli koirat seurana.

        Itkettiin kaikki tänään kun Serranon perheen Lucia kuoli nyyh ;( vaikka se vain fiktio sarja onkin.

        mummia kaupoilla ja vietiin se kahvilaan.

        Vanhintyttö menee äitille ensiyöksi.

        Huomenna menen aamulla kummipojan 1v synttäreille ja sen jälkeen vanhimmalle siskolleni.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        mummia kaupoilla ja vietiin se kahvilaan.

        Vanhintyttö menee äitille ensiyöksi.

        Huomenna menen aamulla kummipojan 1v synttäreille ja sen jälkeen vanhimmalle siskolleni.

        kukka apen haudalle ja ostin kummipojalle lahjan.

        Tein pikkasen erilaisia venytyksiä.
        En lomallakaan oo pahemmin herkutellut vaikka liikaa kaikki onkin.
        Vielä en uskalla vaa-alle nousta..


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kukka apen haudalle ja ostin kummipojalle lahjan.

        Tein pikkasen erilaisia venytyksiä.
        En lomallakaan oo pahemmin herkutellut vaikka liikaa kaikki onkin.
        Vielä en uskalla vaa-alle nousta..

        vaikka ei ole laskenut niin samana pysynyt eli ei nousua jes!!!

        Kontrollisyöminen kannattaa;)))))


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        vaikka ei ole laskenut niin samana pysynyt eli ei nousua jes!!!

        Kontrollisyöminen kannattaa;)))))

        kapakassa kivasti kapakassa systerin ja sen uuden miesystävän kanssa.

        Sisko lähti mieskaverinsa luo yöksi ja mä jäin siskon asuntoon,siskon entisen miesystävän ja yhen toisen miehen kanssa joka asuu siskon luona ja se on homo.

        Ukko oli muuttamassa veljensä vaimon veljeä.

        Haettiin nuorintyttö 88v mummilta veke,syötiin siellä ja hetki sitten tultiin himaan.

        Likka täytti tänään 14v joten illalla menemme neljäksi tunniksi rannalle tai mutsille jotta saavat rauhassa bilettää.

        Kohta pihakahville naapurin kanssa ja edelleen evvk.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kapakassa kivasti kapakassa systerin ja sen uuden miesystävän kanssa.

        Sisko lähti mieskaverinsa luo yöksi ja mä jäin siskon asuntoon,siskon entisen miesystävän ja yhen toisen miehen kanssa joka asuu siskon luona ja se on homo.

        Ukko oli muuttamassa veljensä vaimon veljeä.

        Haettiin nuorintyttö 88v mummilta veke,syötiin siellä ja hetki sitten tultiin himaan.

        Likka täytti tänään 14v joten illalla menemme neljäksi tunniksi rannalle tai mutsille jotta saavat rauhassa bilettää.

        Kohta pihakahville naapurin kanssa ja edelleen evvk.

        hyvin.

        Kukaan ei kännännyt mutta tunnelma latistui ton paskiaisen takia kun se alkoi heti vittuilemaan huutamaan skitsoomaan likalle ja todellakin ilman syytä!!!

        Äitillä oltiin se nelisen tuntia.

        Tänään ukkopaska osti mulle kukkia ja likalle eileisen käytäkasen takia mutta en yhtään ihmettele ettei tyttö lepy koska toi oli sikamaisenilkeä ja pilasi lasten illan!!!!

        Äitillekin vietiin kukkia.

        Mä vaihdan tän nimimerkin blondeistablondein72hki sillä en katsonut tätä ns omakseni ja tuon keksi siskoni nykyinen mies tai siis siitä sen otin kun se lähetti siskon kautta terkkuja blondeistablondeimmalle ;O) hih ja tulin niin hyvälle tuulelle että päätin sen olevan mun nikki jatkossa jota en enää vaihda pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe