Tuutulaulu:

Sirkka-Iita

7

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää yötä Jeesus myötä ja levollista ja siunattua yötä,Sirkka-Iita siskolle :)

    • Titanicin

      tunnussävelmä, "Lähemmäs Jumalaa?"

      Tuntui jotenkin tutulta.

      • Olisin iloinen, jos joku ne voisi tuoda tänne. Muistaakseni se menee jotenkin:"Kohti Jumalaa!"
        Kiitos etukäteen sinulle, joka ne sanat tänne kaivat esiin! Terv. Sirkka-Iita.


    • hildurvonhopsis

      Kiitos tuosta linkistä Sirkka-Iita !

      http://www.youtube.com/watch?v=BtE0Y6CTQMQ&feature=related

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. 2.Kor. 13:13




      •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
      .•°*”˜ .•°*”˜ † Jeesus † ˜”*°•. ˜”*°•.
      .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.



      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

      http://jani.mirekweb.com/usko Uskon rukous.


      •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
      .•°*”˜ .•°*”˜ ♪ ♫ Jeesus ♪ ♫ ˜”*°•. ˜”*°•.
      .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*°

      • ja kysymässä tämän laulun suomenkielistä versiota, niin sinä silläaikaa sen jo tuot täänne! Kiitos hildurvonhopsis! Totta se on, että KAIKKI yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat! Siunausta ja rauhallista unta siskoni, Jeesus myötäsi!
        •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
        .•°*”˜ .•°*”˜ † Jeesus † ˜”*°•. ˜”*°•.
        .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.


      • mutta en löytänyt sieltä kyseistä laulua. Olisiko sinulla ne suomenkieliset sanat tiedossasi? Jos, niin olisitko niin ystävällinen, että toisit ne tänne? Kiitti sinulle, jos näet sen vaivan. Terv. Sirkka-Iita.


      • hildurvonhopsis
        Sirkka-Iita kirjoitti:

        ja kysymässä tämän laulun suomenkielistä versiota, niin sinä silläaikaa sen jo tuot täänne! Kiitos hildurvonhopsis! Totta se on, että KAIKKI yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat! Siunausta ja rauhallista unta siskoni, Jeesus myötäsi!
        •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
        .•°*”˜ .•°*”˜ † Jeesus † ˜”*°•. ˜”*°•.
        .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.

        Se onkin nykyisin sanoilla: "Käyn kohti sinua".

        Ennen se tunnettiin (ainakin minä tunsin) sanoilla: "Sua kohti Herrani, Sua kohti vain".


        Virsi 396 Käyn kohti sinua

        1.
        Käyn kohti sinua,
        oi Herrani,
        tietäni viitoittaa
        pyhä ristisi.
        Virteni matkalla
        soi täynnä toivoa.
        Käyn aina, Herrani,
        kohti sinua.

        2.
        Kun päivä pilvinen
        tien pimentää,
        kun synkkä, raskas yö
        usein yllättää,
        niin katseen kaipaavan
        taivaalle kohotan.
        Käyn aina, Herrani,
        kohti sinua.

        3.
        Suo, että näkisin
        tien taivaaseen,
        vaikka se peittyisi
        vaivaan, murheeseen.
        Lohduta sanalla,
        uskoa vahvista.
        Käyn aina, Herrani,
        kohti sinua.

        4.
        Kun taival päättynyt
        on päällä maan,
        käyn luokse Jeesuksen
        riemuun ihanaan.
        Ei tuska yltää voi,
        kirkkaana laulu soi.
        Käyn aina, Herrani,
        kohti sinua.

        Sarah Adamsin virren (1841, suom. Rauhansäveliä 1894, Aune Krohn 1912) pohjalta Niilo Rauhala virsikirjaan 1986

        http://evl.fi/Virsikirja.nsf/30a7d6618ce6ab81c2256ca80040e996/85c913bf31f204d4c2256d6700396e51?OpenDocument&Highlight=0,kohti

        Hengellinen laulukirja numero 483
        Sarah Adams 1841
        Lowell 1865

        http://search.sweetim.com/search.asp?ln=fi&src=10&q=Sua kohti Herrani

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyn_kohti_sinua,_oi_Herrani






        Taivaan Isän siunausta sinulle Sirkka-Iita, sisareni Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa !


        •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
        .•°*”˜ .•°*”˜ † Jeesus † ˜”*°•. ˜”*°•.
        .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

        http://jani.mirekweb.com/usko Uskon rukous.


        •°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
        .•°*”˜ .•°*”˜ ♪ ♫ Jeesus ♪ ♫ ˜”*°•. ˜”*°•.
        .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*°


        16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.(Kolossalaiskirje 3:16)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe