Greenpeace häiritsee kulkijoita

Jokapäivä

Greenpeacen jäsenyyttä tyrkyttävät myyjät käyvät kovin agressiivista kampanjaa mm. Helsingin kaduilla. Päivästä päivään jatkuvaa suorasrtaan pakkomyynnin omaista jäsenyyden kauppaamista. Lahkolaisia nämäkin ja myyvät uskoaan puoliväkisin. Häiritsevää, sanon minä !

139

16886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on

      Tottakait liikeyritys tarvitsee rahoittajia. Myynti on aggressiivista. Mauton ton tietenkin, jos häiritään kulkijoita.

      • Edellinen lausunto

        Ympäristönsuojelu on ajatuksena jalo, mut metodi on huono - rasittavinta on se kun saman asian tuputtajat pysäyttävät moneen kertaan.
        Näille kannattaa sanoa poliitikkojen käyttämä
        *Vetoan edelliseen lausuntooni* tai totuuden mukaisesti *Olen käynyt tämän keskustelun ennenkin*. *Mulla on kellokortti* on myös hyvä.
        Aggressiiviselta myynniltä on helpointa suojautua ennalta opeteltujen fraasien avulla.


      • JKL
        Edellinen lausunto kirjoitti:

        Ympäristönsuojelu on ajatuksena jalo, mut metodi on huono - rasittavinta on se kun saman asian tuputtajat pysäyttävät moneen kertaan.
        Näille kannattaa sanoa poliitikkojen käyttämä
        *Vetoan edelliseen lausuntooni* tai totuuden mukaisesti *Olen käynyt tämän keskustelun ennenkin*. *Mulla on kellokortti* on myös hyvä.
        Aggressiiviselta myynniltä on helpointa suojautua ennalta opeteltujen fraasien avulla.

        Jyväskylän kävelykadulla riittää Greenpeacea kauppaavien ohella ainakin Unisefin ja Amnestyn porukkaa. Pienellä kadun pätkällä tulet pysäytetyksi hyvässä lykyssä 3-4 krt...

        Ei kiitos on mun vastaus jo kaukaa...


    • biiisoni

      Pienempi paha ne sielä ko lapissa motoon kahlittuna banderolli kourassa..!

      • Greenpeace nyt muutenkin tekopyhä terroristijärjestö. Saksalaisten suurfirmojen rahalla tankattuna se arvostelee mm. Suomen puunhakkaamista. Samalla, kun itse ovat hakanneet kaikki puut koko keski-Euroopasta.

        Sitten ne menee, ja estää kymmenien ihmisten työtä, koska pomolta tuli käsky.

        Kuka siinä voittaa?

        Oikein. Ne saksalaiset firmat.

        Oulussa noita kinuajia on joka ikinen päivä kans keskustassa. Siellä nuoret sinisilmäiset opiskelijat vaatii, kiristää, pakottaa ja uhkailee kaikki "suojelemaan luontoa".

        PYH!

        Sano EI greenpeacille.


      • Näin näin
        Zacharia kirjoitti:

        Greenpeace nyt muutenkin tekopyhä terroristijärjestö. Saksalaisten suurfirmojen rahalla tankattuna se arvostelee mm. Suomen puunhakkaamista. Samalla, kun itse ovat hakanneet kaikki puut koko keski-Euroopasta.

        Sitten ne menee, ja estää kymmenien ihmisten työtä, koska pomolta tuli käsky.

        Kuka siinä voittaa?

        Oikein. Ne saksalaiset firmat.

        Oulussa noita kinuajia on joka ikinen päivä kans keskustassa. Siellä nuoret sinisilmäiset opiskelijat vaatii, kiristää, pakottaa ja uhkailee kaikki "suojelemaan luontoa".

        PYH!

        Sano EI greenpeacille.

        Näin, kuinka Greenpeacen hihuli syöksyi nuoren äidin luokse tyrkyttämään jäsenyyttä. Mukana ollut pieni lapsi tietenkin säikähti rumilusta, vaan mitäpä tuo siitä välitti. yritti vain ottaa mammalta raht pois. Ei ne mitään häpeä.


      • ei ei ei ja ei
        Zacharia kirjoitti:

        Greenpeace nyt muutenkin tekopyhä terroristijärjestö. Saksalaisten suurfirmojen rahalla tankattuna se arvostelee mm. Suomen puunhakkaamista. Samalla, kun itse ovat hakanneet kaikki puut koko keski-Euroopasta.

        Sitten ne menee, ja estää kymmenien ihmisten työtä, koska pomolta tuli käsky.

        Kuka siinä voittaa?

        Oikein. Ne saksalaiset firmat.

        Oulussa noita kinuajia on joka ikinen päivä kans keskustassa. Siellä nuoret sinisilmäiset opiskelijat vaatii, kiristää, pakottaa ja uhkailee kaikki "suojelemaan luontoa".

        PYH!

        Sano EI greenpeacille.

        Greenpeace HAISEE


      • menkää pois
        Näin näin kirjoitti:

        Näin, kuinka Greenpeacen hihuli syöksyi nuoren äidin luokse tyrkyttämään jäsenyyttä. Mukana ollut pieni lapsi tietenkin säikähti rumilusta, vaan mitäpä tuo siitä välitti. yritti vain ottaa mammalta raht pois. Ei ne mitään häpeä.

        täällä oli joku maahanmuuttaja jolla greenpeacen paita,


    • Tallaaja X

      Siellä niitä on joka päivä vaivona jaamimassa että alatkos maksamaan jäsenmaksua. Olen sanonut etten varmaan ala ja kuitenkin aina kysymässä.

      • hienoa...

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.


      • ko....
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        terrorijärjestöä joka on vielä kaupallistanut
        itsensä elikkäs kuka maksaa eniten suojelurahaa
        niin saa olla rauhassa.
        Taidat elätellä harhaluuloja tuon järjestön
        metsästyksenvastaisuudesta,avaa silmäsi.


      • Risto RI
        ko.... kirjoitti:

        terrorijärjestöä joka on vielä kaupallistanut
        itsensä elikkäs kuka maksaa eniten suojelurahaa
        niin saa olla rauhassa.
        Taidat elätellä harhaluuloja tuon järjestön
        metsästyksenvastaisuudesta,avaa silmäsi.

        Samaa mieltä olen. Eivät ne juppikakarat miään eläimistä ymmärrä. Pelkkää rahantekoa koko Greenpeacen meininki. Häiriön tuottamista, yhteiskunnan halveksuntaa ja rehellisten työtä tekevien ihmisten pilkkaamista koko meininki. Lapsellista uskoa jonkun greenpeacen rehellisyyteen.


      • mitään...
        ko.... kirjoitti:

        terrorijärjestöä joka on vielä kaupallistanut
        itsensä elikkäs kuka maksaa eniten suojelurahaa
        niin saa olla rauhassa.
        Taidat elätellä harhaluuloja tuon järjestön
        metsästyksenvastaisuudesta,avaa silmäsi.

        terrorismia joihin katson metsästyksenkin kuuluvan.
        Metsästäjät terrorisoivat tappamalla ja haavoittamalla villejä eläimiä sekä häiritsevät eläinten rauhaa niiden omilla reviireillään tallustelemalla suurilla laumoilla metsissä. Metsässä he polkevat taimikoita ja pelottavat marjastavia ja sienestäviä ihmisiä, jos tämä ei ole terrorismia niin sitten ei mikään.


      • sanovan....
        Risto RI kirjoitti:

        Samaa mieltä olen. Eivät ne juppikakarat miään eläimistä ymmärrä. Pelkkää rahantekoa koko Greenpeacen meininki. Häiriön tuottamista, yhteiskunnan halveksuntaa ja rehellisten työtä tekevien ihmisten pilkkaamista koko meininki. Lapsellista uskoa jonkun greenpeacen rehellisyyteen.

        hänen jonka jauhot arvatenkin eivät ole puhtaat pussissa.


      • on niin
        mitään... kirjoitti:

        terrorismia joihin katson metsästyksenkin kuuluvan.
        Metsästäjät terrorisoivat tappamalla ja haavoittamalla villejä eläimiä sekä häiritsevät eläinten rauhaa niiden omilla reviireillään tallustelemalla suurilla laumoilla metsissä. Metsässä he polkevat taimikoita ja pelottavat marjastavia ja sienestäviä ihmisiä, jos tämä ei ole terrorismia niin sitten ei mikään.

        monenlaista mutta käytkö ikinä edes marjassa tai
        sienestämässä kun kirjoituksestasi saa sen kuvan
        että et peloissasi uskalla mennä metsään.
        Itse en metsästä mutta esim.hirvestysaikaan
        käyn metsätöissä samoilla alueilla missä
        metsästetään ja ikinä ei ole ollut mitään
        ongelmia,istumme joskus samoilla tulilla kahveella.
        Nämä taimikontallaajat ovat etupäässä
        kaupunkilaismarjastajia.


      • ja sienessä...
        on niin kirjoitti:

        monenlaista mutta käytkö ikinä edes marjassa tai
        sienestämässä kun kirjoituksestasi saa sen kuvan
        että et peloissasi uskalla mennä metsään.
        Itse en metsästä mutta esim.hirvestysaikaan
        käyn metsätöissä samoilla alueilla missä
        metsästetään ja ikinä ei ole ollut mitään
        ongelmia,istumme joskus samoilla tulilla kahveella.
        Nämä taimikontallaajat ovat etupäässä
        kaupunkilaismarjastajia.

        mutta otan tarkoin selville kuuluuko kyseinen metsä metsästys-seuran vuokra-alueeseen. Joudun nimittäin ajamaan satoja kilometrejä marjastusmatkoja, kun lähiseudun metsästäjät ovat ampuneet eläimiä ihan korvanjuuressa. Ihan oikeasti saa pelätä hulluja metsästäjiä.
        En todellakaan kerro tätä huvikseni vaan on omakohtaista kokemusta läheltäpiti tilanteesta.


      • A.N. SAAri
        ja sienessä... kirjoitti:

        mutta otan tarkoin selville kuuluuko kyseinen metsä metsästys-seuran vuokra-alueeseen. Joudun nimittäin ajamaan satoja kilometrejä marjastusmatkoja, kun lähiseudun metsästäjät ovat ampuneet eläimiä ihan korvanjuuressa. Ihan oikeasti saa pelätä hulluja metsästäjiä.
        En todellakaan kerro tätä huvikseni vaan on omakohtaista kokemusta läheltäpiti tilanteesta.

        Älä turhaan metsästäjiä pelkää. Satojen kilometrien automatkasi on vaarallisempi, kuin metsästäjien kanssa yhdessä metsässä olosi. Älä hyvä ihminen käperry sairaalloiseen pelkoosi, vaan hae apua ammattiauttajalta.
        Greenpeace ei ole ketään mistään pelastanut, vaan se on trrotismin ja anarkian keinoja hyväksikäyttävä taloudellista etua hakeva järjestö. Lapset ja lapsenmieliset voivat vain uskoa sen menetelmiin.


      • lähtisi...
        ja sienessä... kirjoitti:

        mutta otan tarkoin selville kuuluuko kyseinen metsä metsästys-seuran vuokra-alueeseen. Joudun nimittäin ajamaan satoja kilometrejä marjastusmatkoja, kun lähiseudun metsästäjät ovat ampuneet eläimiä ihan korvanjuuressa. Ihan oikeasti saa pelätä hulluja metsästäjiä.
        En todellakaan kerro tätä huvikseni vaan on omakohtaista kokemusta läheltäpiti tilanteesta.

        nimittelemään ketään hulluksi mutta kokeileppa
        seuraavaksi yhteispeliä eli kerrot metsästäjille
        missäpäin aiot marjastella sillä salaa hiiviskely
        ja piilosilla olo ei ehkä toimi.
        Siis tee itsestäsi näkyvä ja vielä jotain
        punaista päälle.
        Epäilen ettei kukaan tahallaan ammu kenenkään
        korvanjuuressa mutta jos näin on niin sitten
        ilmoitusta poliisille.


      • että....
        A.N. SAAri kirjoitti:

        Älä turhaan metsästäjiä pelkää. Satojen kilometrien automatkasi on vaarallisempi, kuin metsästäjien kanssa yhdessä metsässä olosi. Älä hyvä ihminen käperry sairaalloiseen pelkoosi, vaan hae apua ammattiauttajalta.
        Greenpeace ei ole ketään mistään pelastanut, vaan se on trrotismin ja anarkian keinoja hyväksikäyttävä taloudellista etua hakeva järjestö. Lapset ja lapsenmieliset voivat vain uskoa sen menetelmiin.

        teitä metsästäjiä liikkuu myöskin ajoteillä niin paljon että on syytä pelätä sielläkin(niin kuin ilmeisesti vihjeenä varoititkin).
        Tosiasiassa metsässä yhtäaikainen oleminen metsästäjän kanssa ainakin täällä meillä päin on yhtä kuin pelaisi venäläistä rulettia.
        Olet aika sairas kun kuvittelet tietäväsi mitä kaikkien hullujen päässä liikkuu, mutta niinhän se on että et harrastaisikaan metsästystä jos olisit terve.


      • minun....
        lähtisi... kirjoitti:

        nimittelemään ketään hulluksi mutta kokeileppa
        seuraavaksi yhteispeliä eli kerrot metsästäjille
        missäpäin aiot marjastella sillä salaa hiiviskely
        ja piilosilla olo ei ehkä toimi.
        Siis tee itsestäsi näkyvä ja vielä jotain
        punaista päälle.
        Epäilen ettei kukaan tahallaan ammu kenenkään
        korvanjuuressa mutta jos näin on niin sitten
        ilmoitusta poliisille.

        velvollisuus on ilmoittaa sadoille metsästäjille missä päin milloinkin marjastan?
        Tarkoitatko että minun pitää hankkia punainen vaatetus ennen metsään menemistä säästyäkseni ampumiselta?
        Tarkoitatko että kun metsästäjä näkee punaista niin se ei ammu koska yhdistää punaisen värin metsästäjään ja näin säästyy ampumiselta?
        Tarkoitatko että teillä on yleisemminkin tapana ampuilla summanmutikassa, kunhan vain näette jotain liikettä ja ei näy punaista?
        Mitä tulee tuohon poliisille ilmoitukseen, niin metsästäjähän ei ole oikea mies ja ei siksi tunnusta ampumistaan enää jälkikäteen.(Sekin asia on koettu).
        Voit epäillä ihan mitä lystää, tai olla epäilemättä se on yks hailee mulle. Tiedän saletisti sanoa etten tiedä mitään ihmisryhmää niin raukkamaisia kuin metsästäjät.(En ainakaan ole vielä tavannut tervettä sellaista).


      • tuo.....
        minun.... kirjoitti:

        velvollisuus on ilmoittaa sadoille metsästäjille missä päin milloinkin marjastan?
        Tarkoitatko että minun pitää hankkia punainen vaatetus ennen metsään menemistä säästyäkseni ampumiselta?
        Tarkoitatko että kun metsästäjä näkee punaista niin se ei ammu koska yhdistää punaisen värin metsästäjään ja näin säästyy ampumiselta?
        Tarkoitatko että teillä on yleisemminkin tapana ampuilla summanmutikassa, kunhan vain näette jotain liikettä ja ei näy punaista?
        Mitä tulee tuohon poliisille ilmoitukseen, niin metsästäjähän ei ole oikea mies ja ei siksi tunnusta ampumistaan enää jälkikäteen.(Sekin asia on koettu).
        Voit epäillä ihan mitä lystää, tai olla epäilemättä se on yks hailee mulle. Tiedän saletisti sanoa etten tiedä mitään ihmisryhmää niin raukkamaisia kuin metsästäjät.(En ainakaan ole vielä tavannut tervettä sellaista).

        olikin tuota sitten taas.
        Jos et ymmärrä yhtään itse mitään edes
        lukemastasi niin anna olla sillä minä luovutan
        katsos tarkoitukseni ei ollut vittuilla vaan
        antaa käytännön vinkkejä siitä miten homma toimii.
        Hyvää kesänjatkoa kuitenkin.


      • lakkaisit
        minun.... kirjoitti:

        velvollisuus on ilmoittaa sadoille metsästäjille missä päin milloinkin marjastan?
        Tarkoitatko että minun pitää hankkia punainen vaatetus ennen metsään menemistä säästyäkseni ampumiselta?
        Tarkoitatko että kun metsästäjä näkee punaista niin se ei ammu koska yhdistää punaisen värin metsästäjään ja näin säästyy ampumiselta?
        Tarkoitatko että teillä on yleisemminkin tapana ampuilla summanmutikassa, kunhan vain näette jotain liikettä ja ei näy punaista?
        Mitä tulee tuohon poliisille ilmoitukseen, niin metsästäjähän ei ole oikea mies ja ei siksi tunnusta ampumistaan enää jälkikäteen.(Sekin asia on koettu).
        Voit epäillä ihan mitä lystää, tai olla epäilemättä se on yks hailee mulle. Tiedän saletisti sanoa etten tiedä mitään ihmisryhmää niin raukkamaisia kuin metsästäjät.(En ainakaan ole vielä tavannut tervettä sellaista).

        tuijottamasta omaan napaasi.

        Metsästäjillä on täysin sama oikeus liikkua metsissä kuin sinullakin. Saattaa olla jopa suurempi oikeus, sillä usein metsänomistajat ovat mukana metsästysseuroissa.

        Sinulle tuli ylempänä oikeanlaista neuvoa, l. jos sinulla on pelkotiloja metsästäjiä kohtaa, niin pukeudu värikkäisiin vaatteisiin. Kun satut kohtaamaan metsästäjäseurueen, niin lyöttäydy juttusille. Voit kertoa missä päin aiot liikkua, jotta osaavat varoa paremmin ja voit vaikka saada marjapaikkavinkkejä.

        Metsästäjät nimenomaan ovat tervepäistä porukkaa ja he hankkivat sitä ainutta oikeaa luomulihaa.


      • A.N. SAAri
        että.... kirjoitti:

        teitä metsästäjiä liikkuu myöskin ajoteillä niin paljon että on syytä pelätä sielläkin(niin kuin ilmeisesti vihjeenä varoititkin).
        Tosiasiassa metsässä yhtäaikainen oleminen metsästäjän kanssa ainakin täällä meillä päin on yhtä kuin pelaisi venäläistä rulettia.
        Olet aika sairas kun kuvittelet tietäväsi mitä kaikkien hullujen päässä liikkuu, mutta niinhän se on että et harrastaisikaan metsästystä jos olisit terve.

        En ole muuten koskaan metsästänyt, enkä väitä tietäväni, mitä kaikkien hullujen päässä liikkuu. Kuitenkin on niin, että mikäli sinulla on tuollaisia pelkotiloja, niin hae apua. Yksi pelkää maailmanloppua, toinen sairaalloisesti metsästäjiä. Pelkotilojen voittamiseksi Suomesta löytyy edelleen auttajia.
        Nämä auttajat ovat yhteiskunnan verovaroin kouluttamaa ja palkkaamaa henkilöstöä. Mikäli Greenpeacen kaltaiset järjestöt saavat vapaasti toteuttaa yhteiskuntaa vahingoittavaa toimintaansa, yhteiskunnan kyky autaa sinua ja sinun kohtalosi jakavia katoaa. Ymmärrän, että tuollainen pelkotila on raskas taakka kannettavaksi.


      • sinulle myöskin...
        A.N. SAAri kirjoitti:

        En ole muuten koskaan metsästänyt, enkä väitä tietäväni, mitä kaikkien hullujen päässä liikkuu. Kuitenkin on niin, että mikäli sinulla on tuollaisia pelkotiloja, niin hae apua. Yksi pelkää maailmanloppua, toinen sairaalloisesti metsästäjiä. Pelkotilojen voittamiseksi Suomesta löytyy edelleen auttajia.
        Nämä auttajat ovat yhteiskunnan verovaroin kouluttamaa ja palkkaamaa henkilöstöä. Mikäli Greenpeacen kaltaiset järjestöt saavat vapaasti toteuttaa yhteiskuntaa vahingoittavaa toimintaansa, yhteiskunnan kyky autaa sinua ja sinun kohtalosi jakavia katoaa. Ymmärrän, että tuollainen pelkotila on raskas taakka kannettavaksi.

        että hakisit apua ammattiauttajalta koska kuvittelet tietäväsi minua paremmin tapahtuneet tosiaiat. Neuvon sinua viipymättä saamaan apua että voisit elää realismissa etkä kuvitteleisi omaavasi kaukotietämisiä asioista joista et oikeasti tiedä mitään sillä sellainen ei ole missään tapauksessa normaalia.
        En tiedä mikä sinulle noita harhoja aiheuttaa, mutta viestisi kertoo suurista vaikeuksista sinulla hahmottaa todellisuutta, sanon tämän kaikella ystävyydellä, hae apua jos ei ole liian myöhäistä!!!!


      • sinullekin.
        tuo..... kirjoitti:

        olikin tuota sitten taas.
        Jos et ymmärrä yhtään itse mitään edes
        lukemastasi niin anna olla sillä minä luovutan
        katsos tarkoitukseni ei ollut vittuilla vaan
        antaa käytännön vinkkejä siitä miten homma toimii.
        Hyvää kesänjatkoa kuitenkin.

        Kaikesta huolimatta olen kiitollinen sinulle jos tarkoituksesi oli aito, eli poikkeus tyypillisestä metsästäjästä!!!


      • ainakaan...
        lakkaisit kirjoitti:

        tuijottamasta omaan napaasi.

        Metsästäjillä on täysin sama oikeus liikkua metsissä kuin sinullakin. Saattaa olla jopa suurempi oikeus, sillä usein metsänomistajat ovat mukana metsästysseuroissa.

        Sinulle tuli ylempänä oikeanlaista neuvoa, l. jos sinulla on pelkotiloja metsästäjiä kohtaa, niin pukeudu värikkäisiin vaatteisiin. Kun satut kohtaamaan metsästäjäseurueen, niin lyöttäydy juttusille. Voit kertoa missä päin aiot liikkua, jotta osaavat varoa paremmin ja voit vaikka saada marjapaikkavinkkejä.

        Metsästäjät nimenomaan ovat tervepäistä porukkaa ja he hankkivat sitä ainutta oikeaa luomulihaa.

        niin ilmeisesti tuoda esille typeryyttäsi???
        Onko sinullakin tapana ampuilla kaikkea mikä ei ole punaisessa pipossa, ainakin kertomuksestasi välittyy sellainen kuva?
        Luulenpa että sinäkin alat karttamaan ihmistä joka ampuilisi vastaavalla tavalla,mutta silti voithan aina mennä hoitoa saamaan.


      • EN SYÖ
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        Onko tuommonen sopotti hyvää?

        Et taida vielä ymmärtääkään, miten luonto ja luonnonvoimat toimivat.

        Tässä sinulle muutama esimerkki.- Iso koivu syö vieressä hujottavan pihlajan energiaa valtaamalla sen juuriston ympäriltä kaiken mehun.

        -Kun korppilauma on haaskalla, niin karhu ajaa korpit hittoon, ja vetelee mäskit naamaansa, ja luultavasti "ajattelee, että syököön korpit tuon pukkaamani lämpimän paskakasan, se riittää niille".

        -Ja niinhän juuri sinäkin teet.- Syöt heikompiasi joka päivä,, koska et vahvempiasi yksinkertaisesti pysty syömään,-jopa porkkanaa varsinkin, koska se ei pysty laittamaan vastaan mitenkään.-Samaa tekevät ne greenpeace-laiset,- puita muka suojelevat, mutta itse käyttävät puista tehtyä paperia,-jopa perseensä pyyhkimiseen.

        Toista se on metsästäjillä, jotka joutuvat etsimään riistan, ja sittenkin voi karata, ja on palattava tyhjin toimin nälkäisenä kotiin.

        Ja ajattelehan, kuinka metsästäjä suojelee heikompaa koiraansa susien raivotautiselta repimisvimmalta.-Et arvaakaan, mitä muuta metästäjät tekevät suojellessaan heikompiaan.


      • markkinoinnista palkkaa
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        Ei ne tyypit siellä kadunvarsilla ilmatteeks seisoskele... ne saa siitä oikeesti jopa tosi hyvää liksaa.. ärsyttää kun joku feissari tulee jeesustelee ja samal nappaa parempaa kesätyöliksaa kun mä... antais oman palkkas sit hyväntekeväisyytee...


      • dsaklö
        ainakaan... kirjoitti:

        niin ilmeisesti tuoda esille typeryyttäsi???
        Onko sinullakin tapana ampuilla kaikkea mikä ei ole punaisessa pipossa, ainakin kertomuksestasi välittyy sellainen kuva?
        Luulenpa että sinäkin alat karttamaan ihmistä joka ampuilisi vastaavalla tavalla,mutta silti voithan aina mennä hoitoa saamaan.

        Jos olet tavannut sellaisen metsästäjän, joka ampuilee summanmutikassa kaikkea mikä ei ole punaista, niin ole hyvä ja tee rikosilmoitus.

        Minä olen tavannut vain sellaisia metsästäjiä, jotka metsästävät esim hirviä kaatolupien mukaan. Ja katsovatpa myös,että ampuvat vain sen hirven tai minkä nyt ampuvatkaan,ettei tielle tule muita.

        Tiesitkö,että metsästäjän kuuluu myös osata käyttää asettaan? Eli sitä harjoitellaan kakarana ampumatauluun.


      • ...
        sinulle myöskin... kirjoitti:

        että hakisit apua ammattiauttajalta koska kuvittelet tietäväsi minua paremmin tapahtuneet tosiaiat. Neuvon sinua viipymättä saamaan apua että voisit elää realismissa etkä kuvitteleisi omaavasi kaukotietämisiä asioista joista et oikeasti tiedä mitään sillä sellainen ei ole missään tapauksessa normaalia.
        En tiedä mikä sinulle noita harhoja aiheuttaa, mutta viestisi kertoo suurista vaikeuksista sinulla hahmottaa todellisuutta, sanon tämän kaikella ystävyydellä, hae apua jos ei ole liian myöhäistä!!!!

        voisin sen verran sanoa, että kyllä siellä otetaan välillä jahtiryyppyä siihen malliin, että parempi pysyä kaukana. onhan niitä tapauksia että on vahingossa ammuttu metsästyskaveria(myös selvinpäin).


      • Metsmees
        ... kirjoitti:

        voisin sen verran sanoa, että kyllä siellä otetaan välillä jahtiryyppyä siihen malliin, että parempi pysyä kaukana. onhan niitä tapauksia että on vahingossa ammuttu metsästyskaveria(myös selvinpäin).

        Tuota en kyllä usko, että ensin on ammuttu kännissä ja sitten vielä selvinpäinkin. Missä tuommosta on tapahtunu. Tuollainen on jo selvä murha. Menee siinä selviämiseenkin jo niin paljon aikaa että ehtii ajatella asiaa.


      • kaukomatkoille
        markkinoinnista palkkaa kirjoitti:

        Ei ne tyypit siellä kadunvarsilla ilmatteeks seisoskele... ne saa siitä oikeesti jopa tosi hyvää liksaa.. ärsyttää kun joku feissari tulee jeesustelee ja samal nappaa parempaa kesätyöliksaa kun mä... antais oman palkkas sit hyväntekeväisyytee...

        Yksi näistä rahankerääjäpojista on tuttavaperheeni lapsi, hyvin kasvatettu ja miellyttäväkäytöksinen. Ei se perheväki ole mitentään fanaattisia luonnonsuojelijoita, henkilökohtaisen mittapuuni mukaan eivät luonnonsuojelijoita ollenkaan, mutta matkustelu on kivaa.

        Iskän ja äiskän rahavarat sattuvat par'aikaa olemaan tiukilla, kun olivat juuri joutuneet hankkimaan maasturin, jotta pysyisivät ajamaan perille Virosta hankkimalleen maatilalle. Poika oli yksinkertaisesti töissä eli keräsi rahaa, ja sillä palkalla hän pääsee kaipaamalleen Thaimaan-matkalle, tai johonkin muuhun kaukomaahan mihin mieli teki.

        Se siitä luonnonsuojelusta.


      • ......
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        Onhan se hienoa, että joku jaksaa uskoa vielä kaikkea propagandaa mitä GP syöttää.


      • Kuuhun mokomat vouhottajat
        mitään... kirjoitti:

        terrorismia joihin katson metsästyksenkin kuuluvan.
        Metsästäjät terrorisoivat tappamalla ja haavoittamalla villejä eläimiä sekä häiritsevät eläinten rauhaa niiden omilla reviireillään tallustelemalla suurilla laumoilla metsissä. Metsässä he polkevat taimikoita ja pelottavat marjastavia ja sienestäviä ihmisiä, jos tämä ei ole terrorismia niin sitten ei mikään.

        Ja yhdeiskunnan mätä paiseet.Se että terroristiksi sanotaan metsästystä,on paska puhetta.Näin voi sanoa vain se harhaan johdettu joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan.Metsästys on lain mukaista ja lain alaista touhua toisin kuin ns.eläin aktivistien ja pimeät touhut jotka ei kestä päivän valoa edes tehdessään niitä iskujaan joita he tekevät pimeän turvin, että se siitä laillisuudesta.Laki antaa suojan laillisille teoille ei laittomuuksille.


      • kaiken...
        dsaklö kirjoitti:

        Jos olet tavannut sellaisen metsästäjän, joka ampuilee summanmutikassa kaikkea mikä ei ole punaista, niin ole hyvä ja tee rikosilmoitus.

        Minä olen tavannut vain sellaisia metsästäjiä, jotka metsästävät esim hirviä kaatolupien mukaan. Ja katsovatpa myös,että ampuvat vain sen hirven tai minkä nyt ampuvatkaan,ettei tielle tule muita.

        Tiesitkö,että metsästäjän kuuluu myös osata käyttää asettaan? Eli sitä harjoitellaan kakarana ampumatauluun.

        ja juuri siksi en luota yhteenkään metsästäjään missään asiassa. Ei ole niin pientä asiaa etteikö metsästäjä yrittäisi luikuria!!!


      • laki....
        Kuuhun mokomat vouhottajat kirjoitti:

        Ja yhdeiskunnan mätä paiseet.Se että terroristiksi sanotaan metsästystä,on paska puhetta.Näin voi sanoa vain se harhaan johdettu joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan.Metsästys on lain mukaista ja lain alaista touhua toisin kuin ns.eläin aktivistien ja pimeät touhut jotka ei kestä päivän valoa edes tehdessään niitä iskujaan joita he tekevät pimeän turvin, että se siitä laillisuudesta.Laki antaa suojan laillisille teoille ei laittomuuksille.

        ei tulevaisuudessa salli yhdenkään metsästäjän pääsyä kuuhun kun sinne joskus joudutaan muuttamaan!!!!


      • muutosta
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        Tarkoitushan ei ole ainoastaan suojella eläimiä, vaan myös ihmisiä ja muuta elollista - ja elotontakin - luontoa. Meistä ei ainoakaan ihmisistä, eläimistä, kasveista ja muista eliöistä elä jos maapallo tuhotaan. Ja omilla elintavoillamme vaarannamme kaikkien elinympäristön.


      • kiusaamassa ihmisiä
        hienoa... kirjoitti:

        että joku uskaltaa puolustaa heikompiaan.
        Ellei kukaan puolustaisi eläimiä maamme olisi sivistyksen takapajula ja kaikki eläimet olisivat metsästäjien toimesta tapettu sukupuuttoon.
        On hyvin lohdullista että vielä on fiksuja, empaattisia ihmisiä jotka laittavat itsensä likoon heikomman puolesta.
        Aivan tyypillistä egoismia on valittaa jos joku kadulla pyytää osallistumaan hyväntekeväisyyteen, ilmeisesti tälläisille häiriintyjille olisi ollut parempi syntyä hirveksi tai sudeksi niin saisivat oikeasti tietää mitä on häirintä.

        juoskaa kumoon.


      • mitään... kirjoitti:

        terrorismia joihin katson metsästyksenkin kuuluvan.
        Metsästäjät terrorisoivat tappamalla ja haavoittamalla villejä eläimiä sekä häiritsevät eläinten rauhaa niiden omilla reviireillään tallustelemalla suurilla laumoilla metsissä. Metsässä he polkevat taimikoita ja pelottavat marjastavia ja sienestäviä ihmisiä, jos tämä ei ole terrorismia niin sitten ei mikään.

        Isäni harrastaa metsästystä, mutta metsästää vain sen verran että saamme lihaa. Metsästykseen kuuluu myös kantojen säätely. Ei eläimillä ole hyvä olla jos niitä on liikaa.


      • vaarallinenyllätys
        minun.... kirjoitti:

        velvollisuus on ilmoittaa sadoille metsästäjille missä päin milloinkin marjastan?
        Tarkoitatko että minun pitää hankkia punainen vaatetus ennen metsään menemistä säästyäkseni ampumiselta?
        Tarkoitatko että kun metsästäjä näkee punaista niin se ei ammu koska yhdistää punaisen värin metsästäjään ja näin säästyy ampumiselta?
        Tarkoitatko että teillä on yleisemminkin tapana ampuilla summanmutikassa, kunhan vain näette jotain liikettä ja ei näy punaista?
        Mitä tulee tuohon poliisille ilmoitukseen, niin metsästäjähän ei ole oikea mies ja ei siksi tunnusta ampumistaan enää jälkikäteen.(Sekin asia on koettu).
        Voit epäillä ihan mitä lystää, tai olla epäilemättä se on yks hailee mulle. Tiedän saletisti sanoa etten tiedä mitään ihmisryhmää niin raukkamaisia kuin metsästäjät.(En ainakaan ole vielä tavannut tervettä sellaista).

        Laita tonttulakki päähän, niin ei syö sudet, ei koske karhut eikä ammu metsämiehet. Ja hirvikärpäset hämmästyy ja lentää ohi.


      • Nimetön
        vaarallinenyllätys kirjoitti:

        Laita tonttulakki päähän, niin ei syö sudet, ei koske karhut eikä ammu metsämiehet. Ja hirvikärpäset hämmästyy ja lentää ohi.

        päähän vaan joka päivä, jos pelkää autollakin tiellä liikkuvia metsämiehiä!!


      • beretta,89
        lähtisi... kirjoitti:

        nimittelemään ketään hulluksi mutta kokeileppa
        seuraavaksi yhteispeliä eli kerrot metsästäjille
        missäpäin aiot marjastella sillä salaa hiiviskely
        ja piilosilla olo ei ehkä toimi.
        Siis tee itsestäsi näkyvä ja vielä jotain
        punaista päälle.
        Epäilen ettei kukaan tahallaan ammu kenenkään
        korvanjuuressa mutta jos näin on niin sitten
        ilmoitusta poliisille.

        marjat viette,riistan viette,ponttikka pannuja että vie,nim,baikal 12cal


    • Kulkuri.

      Mielipiteeni on se että ainakin Helsingin rautatieaseman ympäristössä Greenpeacen rahankerääjät ovat tosi agressiivisia markkinointityyliltään. Rynnätään melkein suuhun. Niin rahan ahneeksi on mennyt aatteen markkinointi.

      • pääsivätkö..

        ne ihan sisälle asti????


      • Ville K.
        pääsivätkö.. kirjoitti:

        ne ihan sisälle asti????

        Greenpeace on erittäin vastuuton, häikäilemätön ja ahne yritys, joka hyväksikäyttää ihmisten hyväuskoisuutta.


      • Soppe
        Ville K. kirjoitti:

        Greenpeace on erittäin vastuuton, häikäilemätön ja ahne yritys, joka hyväksikäyttää ihmisten hyväuskoisuutta.

        Vastuuton ja häikäilemätön niinkuin ne yritykset, joita se syyttää. Raha nratkaisee myös GB:n toiminnan voitontavoittelussa. Se riittää, että rahaa tulee sisään ovista ja ikkunoista, muusta viis.


      • on itsellään...
        Ville K. kirjoitti:

        Greenpeace on erittäin vastuuton, häikäilemätön ja ahne yritys, joka hyväksikäyttää ihmisten hyväuskoisuutta.

        puhtaat jauhot pussissa, kukaan sellainen ei väheksy Greenpeacen toimintaa!!!!


      • Nähnyt
        on itsellään... kirjoitti:

        puhtaat jauhot pussissa, kukaan sellainen ei väheksy Greenpeacen toimintaa!!!!

        Kun katselee ja kuuntelee GB:n porukan edesottamuksia, niin voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että heidän joukkoihinsa jäsenmaksun maksajaksi lähtevällä täytyy olla homehtuneet sahanjauhot päässä. Täysin vastuutonta rahan keräämiseen ja rähinöintiin keskittynyttä porukkaa koko lahko.


      • sdfsdfdsfads
        Nähnyt kirjoitti:

        Kun katselee ja kuuntelee GB:n porukan edesottamuksia, niin voi tulla vain siihen johtopäätökseen, että heidän joukkoihinsa jäsenmaksun maksajaksi lähtevällä täytyy olla homehtuneet sahanjauhot päässä. Täysin vastuutonta rahan keräämiseen ja rähinöintiin keskittynyttä porukkaa koko lahko.

        kun muistutit, täytyypä taas laittaa arvokkaan asian puolesta toimiville kunnon nuorille satanen.

        Ostahan sinä ääliö kakaroillesi keskikaljaa.


      • Hyvä TULOO
        sdfsdfdsfads kirjoitti:

        kun muistutit, täytyypä taas laittaa arvokkaan asian puolesta toimiville kunnon nuorille satanen.

        Ostahan sinä ääliö kakaroillesi keskikaljaa.

        Sinäkö annat rahasi siihen, että muusta työelämästä joutilaat greenpeacelaiset saavat sinun rahoillasi ostaa huumeita, ja pössytellä niitä kaikessa rauhassa.

        vai onko pääasia se, että kunhan sinä oot antanu rahaa esim. metsien hakkaamisen vastustamiseen, ja käyt siinä siunaamassa ostamassa oikein ison vessapaperi pakkauksen, ja ostat samalla jonkun juorulehden, josta saat lukea, kuinka taas on tullut markkinoille uusi ja ennen-näkemättömän ihana ihorasva, joka on testattu lukuisilla testeillä.-(tarkoittaa eläinkokeita).

        Niinhän ne tekevät USA:kin ja Venäjä. Hymyillään kameroiden edessä ja vannotaan olevan hyvää pataa, ja seläntakana myydään aseita toistensa vihollisille.-Joko alakaa kirkastua, missä mennään?


      • Elävätkö niinkuin puhuvat

        Kysykääppäs niiltä Greenpeacen rahankerääjiltä, että elävätkö niinkuin puhuvat ? Pienistä teoista se alkaa. Esim vesiklosetti on suuri saastuttaja. Kuinka moni näistä rahaa keräävistä kuvatuksista käy männikössä kyykyllä ja pyyhkii sammaliin ? Ostavatko he paperiin, tai muoviin pakattua leipää ? Kuinka heidän päällään olevat vaatteet on valmistettu ? Siivotkoon ensin malkan omasta silmästään ja tulkoot vasta siten muita moittimaan.


    • Santtu FI

      Greenpeace ei ääriliikkeenä edistä luonnonsuojelua. Todellisuudessa sen käytännön toimet haittaavat rakentavan yhteistyön syntymistä ympäristöasioissa. Moni ei halua samaistua fundamemtalistisen järjestön tarkoitusperien edistämiseksi.

      • Adi

        Näin on, mutta Greenpeacen hyötyjäeliitille on sama, kuinka luonnon käy. Pääasia on että raha virtaa tyhmiltä kannattajajäseniltä Greenpeace nimisen firman pohjattomaan kassaan.


      • on rikas.
        Adi kirjoitti:

        Näin on, mutta Greenpeacen hyötyjäeliitille on sama, kuinka luonnon käy. Pääasia on että raha virtaa tyhmiltä kannattajajäseniltä Greenpeace nimisen firman pohjattomaan kassaan.

        Suomella on rahaa enemmän kuin koskaan, silti yhä suurenpi osa kansasta elää köyhyysrajan alapuolella. Herää kysymys että onkohan kaikki tämän menon kannattajajäsenet oikein viisaita???


      • -eräsmies
        on rikas. kirjoitti:

        Suomella on rahaa enemmän kuin koskaan, silti yhä suurenpi osa kansasta elää köyhyysrajan alapuolella. Herää kysymys että onkohan kaikki tämän menon kannattajajäsenet oikein viisaita???

        Sitäkö, että suomalainen metsäteollisuus, energiateollisuus yms. kaadetaan "vihreän rauhan" turvin?
        Joo, eipä sitten olekkaan niin suuria tuloeroja, kun me kaikki ELETÄÄN KEHITYSAVULLA!(kärjistystä)

        Kuulostaa kommunismilta. Kukaan ei saa menestyä, jotta kaikilla menee yhtähuonosti.

        Etkö hölmö ymmärrä, että gp toimii mm. suomalaisia elinkeinoja vastaan.
        Ei gp:n rahakkaita businesmiehiä kiinnosta, kuinka suomalaisten kansalaisten käy, jos ne saa tehtyä tästä maasta erämaareservaatin. Ei niitä kiinnosta sadat tuhannet työttömät, joiden elättämiseen ei jäljelle jääneiden työllisten verotulot enää riitä.


      • en maksa
        Adi kirjoitti:

        Näin on, mutta Greenpeacen hyötyjäeliitille on sama, kuinka luonnon käy. Pääasia on että raha virtaa tyhmiltä kannattajajäseniltä Greenpeace nimisen firman pohjattomaan kassaan.

        uskonlahko greenpeace kusettaa fyrkat herkkäuskoisilta ja nämä tollot maksavat.


    • ärtymyksesi

      Mielestäni asia on hyvä, mutta toteutustapa ärsyttävä. Yleensähän he pyörivät siinä rautatieaseman liepeillä Helsingissä, ja en tiedä muista, mutta ainakin jos minut näkee sielläpäin, olen joko tulossa bussista tai menossa bussiin, eli kiire on eikä aikaa löpinöille. Ja kerran espalla neljä tyyppiä tuli kymmenen minuutin sisällä kyselemään (joista kolme oli greenpeacen). Viimeselle jo sitten tiuskaisinkin aika äkäisesti, vaikka yleensä sanon kohteliaan mutta tiukan ei kiitos.

    • Rienausta

      Todella asiallinen ja ajankohtainen viestiketju. Ottaa päähän kun aina samat jepet tyrkyttävät samaa asiaa kiireessä kulkevalle. Pian asialle on tehtävä jotakin, koska aatteen jatkuva ja päivittäin toistuva kauppaaminen ylittää ymmärryksen ja sopivan käytöksen rajat. Millä oikeudella kulkijoita kiusataan, eivätkö kaupungin viihtyvyydestä ja julkikuvasta huolta pitävät voi jo viimein puuttua tähän ?

    • zem0

      Kävelykatu täyn vastaavii rahanruinaajii.
      Eikä ainoastaa greenpeace vaa myös amnesty sun muut. Onneks en kule kävelykadul päiväsaikaa eleli oo pakko.

      • Sakke E.

        Hyväosasten kurittomat kakarat kerjäävät aikansa kuluksi yhteiskuntarauhaa uhkaavalle järjestölle. On aikoihin eletty, kun veronmaksajat eivät saa rauhassa kulkea, vaan pitää kävelykadut kiertää.


      • mäntynenä

        kaupungeissa ei ole tuollaista "riesaa", saa kulkea rauhassa kaduilla. Oulussa olen heitä nähnyt, mutta eivät ole liian päällekäypää sakkia.


    • sivusta seurannut

      nehän on terroristeja koko porukka.väkivalloin ja pakottamalla ajavat oikeutusta kyseenalaisiin asioihin.sitten muka ovat luonnon yms asialla,,,paskahousu porukkaa!!!!!!!!

      • ...

        kun ei voi edes tupakalle hetkeksi pysähtyä rauhaan kun heti hyökkäävät kimppuun!


    • Entinen jäsen

      Jep on todella törkeää toimintaa ovat pahempia kun Romanian elintaso kerjäläiset

    • JummiJammi.

      Mistäs muualta sopulit löytää kuin kauppakeskuksista ja vilkkailta keskustan kaduilta. Ei tuo minua ainakaan häiritsisi...se on asenteista kiinni....eikä ole mikään pakko jäädä haastatteluun jos ei halua. Minä tuen tuota yritystä..hienoa,että joku yrittää pelastaa maailman.

      • huomata...

        että täällä on joku toinenkin joka katselee maailmaa laajemmasta vinkkelistä kuin omasta navastaan käsin kuten useimmat täällä tuntuvat tekevän. Ilmeisesti heillä ei ole jälkikasvua ollenkaan tai eivät näe mitään korjattavaa missään, tai haluavat toisten korjaavan kaiken vääryden ihan hissukseen etteivät he häiriintyisi.


    • Amannada

      Kyllä ne joilla rahaa on, pistäköön sitä vaikka kriinpiissiin jos tykkää.

      luulenpa kuitenkin vahvasti, että enemmän niitä eläimiä ja luontoa autettaisi niin, että lopetettas ne jäsenyysmaksut tai lahjotukset johkin järjestöihin.. mieluummin itse veisin rahaa tai jopa apuani tarjoisin johonkin paikalliseen eläinlöytökotiin.. tjt johonkin jossa sitä apua tarviis.

      ja joskus on ihan kiva naapuruston kanssa pitää talkoita.. kun lainaa toinen toistensa tavaroita ja apua, niin ei tarvi aina ostaa kaikkea uutena..

      toisaalta.. itse en ole mikään ,.. sellanen ihminen joka itseään sanoisi greenpeacen kannattajaksi.. kai se on elämäntapa jos jotakin, sellanen luonnon ja eläinten suojelu..

      käytän kyllä vessapaperia, johon puita kaadetaan.. ja juu, kyllä syön lihaa.. ja ne lihat tulee sieltä jostain missä kasvatetaan elukoita vaan sitä varten et mä saan syödä ne..

      kyllä mä luulen silti että metsästäjät ei oo mitään huonoa porukkaa.. musta metsästäjän tarvii olla aika viisaskin.. jos sellasta harrastaa.. maltillisia ihmisiä eikä aseenkaan käyttö oo mitään leikkiä, kyllä sitä täytyy osata kantaa. ei ne metsästäjät oo vaan miehiä, monta naistakin mahtuu joukkoon.

      ja onhan noita susia ja muita elukoita kaadettu, kai nyt jokanen pelkäis lastensa puolesta.. jos tietäs että lähellä on nähty jotain..susia..tjt.. ne tottuu siihen että ihmisten luota saa safkaa.. mutta kyllä maalaisjärjellä pärjää ja näin kaupunki ihmisenä, vaikka olenkin maalla asunut.. kunnioitan niitä maalla asuvia.. rehtiä porukkaa joka ei turhia kainostele vaan tekee kyllä hommia enemmän kun minä..tällänen peruslaiska suomalainen kun olen.. kauppakin on liian lähellä..:D.. mutta niin.. tää tais mennä pitkäveteiseks.. taas kerran..


      parempi auttaa niitä lähiympäristössä toimivia yrityksiä.. ja osallistua kaikenlaiseen toimintaan joka auttas lähellä.. kyllä meilläkin löytyy autettavaa.. jos katotaan liikaa pitkälle.. unohdetaan vallan meidät itsemme.. tietysti kaukanakin meidän apua tarvitaan. toki.. auttaa saa.. mutta tiedä mihin rahasi pistät.. kaikki ei ole niin rehellisiä, miltä näyttää, jos edes näyttää. nimen takana voi olla niin paljon muutakin.

      mutta, iloista kesää!

    • IHMINEN TUHOAA

      Ympäristötietoisuus on asia jonka puolesta lyödään kovasti rumpua ja osittain täysin syystä myös.

      Kasvihuoneilmiö uhkaa lopettaa nykyisen elämänmuotomme muutaman sukupolven sisällä joten joitakin ylilyöntejä voidaan ehkä myös Greenpeacelle antaa anteeksi mutta ei mitä tahansa, lippulappusten jakaminen ja tyrkyttäminen on häiritsevää mutta anteeksiannettavaa jos radikalismi loppuu siihen.

    • Toxica

      Hurjaa että ihmiset kutsuvat Greenpeacea terroristijärjestöksi...huhhuh.Olemme kaikki saaneet nähdä mitä OIKEAT terroristijärjestöt ovat viime vuosina tehneet..on tullut aika paljon ruumiita..Greenpeace taistelee luonnon puolesta,olemme siitä kaikki riippuvaisia..voi olla että ilman aktiivisia järjestöjä ei olisi kohta enää niitä metsästysmaitakaan..ei olisi kaloja meressä..en ymmärrä tätä vihamielisyyttä.on selvä asia että pelkkiä kirjeitä kirjoittamalla ei muutu mikään.joskus yrityksiä on ravisteltava muilla keinoin.ketään ei ole tapettu,mutta nämä ylikansalliset yritykset tappavat maan altamme.Minusta on hyvä että aktiivisesti nämä nuoret feissaajat keskustelevat asioista kaduilla.on kyse heidän lastensa tulevaisuudesta.olen itse lähtenyt tukijaksi,toivottavasti pienestä lahjoituksestani on ollut jotakin iloa.
      jatkakaa iloisesti työtänne feissarit!!minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa käytöksestänne.

      • Nakki

        Kiitoset van rahosta. Iloa on olut koko jengil. Jatka van tukirahan laitamitsa tilile. Me tarvitan kyllä paljo lisärahaa ilo on kalis.


      • Börje Umpimäki

        Et joko ymmärrä tai halua ymmärtää Greenpeachen perimmäisiä motiiveja?


    • Niskaan...

      Itsehän kuljen melkein aina (ellei ole liian kuuma) musta nahkatakki päällä, joten kaiken maailman puunhalaajat pysysvät yleensä kaukana :D

    • Valitettavasti

      Ei sitä muuten tehtäisi. Vähän kun puhelinmyynti.

    • puunhakkaaja_metsuri

      - GP on organisaatio joka rahastaa luonnonsuojelun nimissä rahaa-siis suojelurahaa.
      Tulee mafia-mieleen.

    • oli yksi...
      • ohoh___

        jos ne oli palkanneet jonkun mamun? näyttikö se saksalaiselta gp-aktiivilta??


    • Huskulla poikki

      Olenpa minäkin noita variksenpelottimilta vaikuttavia lumppujensa laahaajia helsingin rautatieaseman seudulla nähnyt. Ovat sen näköistä porukkaa, että heidät pitäisi viedä Pohjois- Koreaan uudelleenkoulutukseen. Siellä saisivat opetella ojankaivua ilman lapiota. Mielenosoituksiakin voisivat siellä yrittää pitää. Rautatieaseman seutu olisi paljon siistimmän näköinen, kun nuo hihulit olisivat uudelleenkoulutuksessa vastuullisiksi kansalaisiksi.

      • kaikki kärsivät...

        http://www.oikeuttaelaimille.net/ttnet/index.php?option=com_frontpage&Itemid=32 MENKÄÄ IHMISET HYVÄT KATSOMAAN NOI VIDEOT!! itse en niitä pysty katsomaan ilman että kyynel tulee silmään. oon onnellinen että jotkut puolustaa eläimiä ja luontoa, koska IHMINEN ON MAAILMAN ISOIN JA ITSEKKÄIN PETO!! meidän kaikkien syytä on että eläimet kituu mutta myös ME pystyisimme siihen vaikuttamaan.. kuitenkin pieni osa tästäkin maasta sen tekee. AVATKAA SILMÄNNE IHMISET! mä en edes ole missää järjestöissä ym. mutta nuo videot avasi minun silmäni, en halua edistää noiden eläinten kärsimystä! fiksut yrittävät puolustaa niitä ketkä itse eivät voi itseään puolustaa... Me olemme eläinten ja luonnon ääni!


      • JapeS
        kaikki kärsivät... kirjoitti:

        http://www.oikeuttaelaimille.net/ttnet/index.php?option=com_frontpage&Itemid=32 MENKÄÄ IHMISET HYVÄT KATSOMAAN NOI VIDEOT!! itse en niitä pysty katsomaan ilman että kyynel tulee silmään. oon onnellinen että jotkut puolustaa eläimiä ja luontoa, koska IHMINEN ON MAAILMAN ISOIN JA ITSEKKÄIN PETO!! meidän kaikkien syytä on että eläimet kituu mutta myös ME pystyisimme siihen vaikuttamaan.. kuitenkin pieni osa tästäkin maasta sen tekee. AVATKAA SILMÄNNE IHMISET! mä en edes ole missää järjestöissä ym. mutta nuo videot avasi minun silmäni, en halua edistää noiden eläinten kärsimystä! fiksut yrittävät puolustaa niitä ketkä itse eivät voi itseään puolustaa... Me olemme eläinten ja luonnon ääni!

        Greenpeacen jäsenmarkkinoijat ovat ahneen kansainvälisen rahantekojärjestön asialla, jotta järjestön eliitillä rahaa riittää. On lapsellista kuvitella, että jokin Greenpeace todella muuttaisi maailmaa. Juuri siksi järjestön työmuurahaisina häärii murrosiän kuohuissa oleva joukko, häiriten kadulla kulkijoita.


      • tuohon järjestöön
        kaikki kärsivät... kirjoitti:

        http://www.oikeuttaelaimille.net/ttnet/index.php?option=com_frontpage&Itemid=32 MENKÄÄ IHMISET HYVÄT KATSOMAAN NOI VIDEOT!! itse en niitä pysty katsomaan ilman että kyynel tulee silmään. oon onnellinen että jotkut puolustaa eläimiä ja luontoa, koska IHMINEN ON MAAILMAN ISOIN JA ITSEKKÄIN PETO!! meidän kaikkien syytä on että eläimet kituu mutta myös ME pystyisimme siihen vaikuttamaan.. kuitenkin pieni osa tästäkin maasta sen tekee. AVATKAA SILMÄNNE IHMISET! mä en edes ole missää järjestöissä ym. mutta nuo videot avasi minun silmäni, en halua edistää noiden eläinten kärsimystä! fiksut yrittävät puolustaa niitä ketkä itse eivät voi itseään puolustaa... Me olemme eläinten ja luonnon ääni!

        Älä sotke Oikeutta Eläimille järjestöä greenpeacen kaltaisiin häiriköihin jotka eivät muuta osaa kuin kerjätä rahaa, lennellä ympäri maapalloa ja rällätä moottoriveneillä pitkin meriä. Kiitos.


      • jimi22
        kaikki kärsivät... kirjoitti:

        http://www.oikeuttaelaimille.net/ttnet/index.php?option=com_frontpage&Itemid=32 MENKÄÄ IHMISET HYVÄT KATSOMAAN NOI VIDEOT!! itse en niitä pysty katsomaan ilman että kyynel tulee silmään. oon onnellinen että jotkut puolustaa eläimiä ja luontoa, koska IHMINEN ON MAAILMAN ISOIN JA ITSEKKÄIN PETO!! meidän kaikkien syytä on että eläimet kituu mutta myös ME pystyisimme siihen vaikuttamaan.. kuitenkin pieni osa tästäkin maasta sen tekee. AVATKAA SILMÄNNE IHMISET! mä en edes ole missää järjestöissä ym. mutta nuo videot avasi minun silmäni, en halua edistää noiden eläinten kärsimystä! fiksut yrittävät puolustaa niitä ketkä itse eivät voi itseään puolustaa... Me olemme eläinten ja luonnon ääni!

        Onhan se törkeä ajatus että ihminen käyttää hyväksi elävien olentojen lisääntymistä saadakseen ruokaa.

        Riistaeläimillä lisääntyminen ei tosin perustu rakkauteen, vaan pelkästään biologiseen viettiin a.k.a panetukseen.

        Käypä katsomassa youtubesta Chinese Animal Massacre, niin näet millainen peto ihminen voi olla. Revitään koirilta ym. elävinä nahka pois päältä.

        Antaa Greenpeacen tehdä minkä pystyvät, meidän ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa tuohon, vaan hakea jääkaapista lisää kinkkua leivän päälle ja ottaa iisisti.

        Onhan nuo häiritseviä nuo myyjät kaduilla, työntekijöiden provisio palkkaus näkyy joskus, kerrankin yksi tyttö hyppäsi eteeni ja meinasi pakolla myydä :) Mutta ylimielistä ajatella niin, jonkun pitää tehdä jotain kuitenkin.


      • samaa räyhäporukkaa
        tuohon järjestöön kirjoitti:

        Älä sotke Oikeutta Eläimille järjestöä greenpeacen kaltaisiin häiriköihin jotka eivät muuta osaa kuin kerjätä rahaa, lennellä ympäri maapalloa ja rällätä moottoriveneillä pitkin meriä. Kiitos.

        "Älä sotke Oikeutta Eläimille järjestöä greenpeacen kaltaisiin häiriköihin jotka eivät muuta osaa kuin kerjätä rahaa, lennellä ympäri maapalloa ja rällätä moottoriveneillä pitkin meriä."

        Itse asiassa niillä on paljonkin yhteistä. Oikeutta eläimille-väki haluaa ennen kaikkea oikeuksia itselleen, ilman vastuuta tietenkin. Greenpeace käyttää oman käden oikeutta. Kummankaan rahoitus ei kestäisi lähempää tarkastelua.

        Onko kukaan koskaan saanut selville kummankaan järjestön puheenjohtajan identiteettiä?


    • apajilla kärkkyvät

      muutkin feissarit: Unisef, Spr, sotapojat jne. Uusimpana lisänä tietysti nämä Romanialaiset turistit...

      Miksi vain GP:n feissarit saavat vihasi ylleen?

      • Perheellinen T.O

        Unicef,Spr,Sotapojat jne. ja Romanialaiset ovat rehellisellä asialla ja miellyttävän näköisiä, sekä käyttäytyvät tahdikkaasti. Edellämainittuja eivät lapsetkaan pelkää.


      • joka tekee
        Perheellinen T.O kirjoitti:

        Unicef,Spr,Sotapojat jne. ja Romanialaiset ovat rehellisellä asialla ja miellyttävän näköisiä, sekä käyttäytyvät tahdikkaasti. Edellämainittuja eivät lapsetkaan pelkää.

        verotettavaa palkkatyötä on mielestäsi epärehellisellä asialla vrt. romanian kerjäläiset?

        Eipä tule lapsillasi helppoa olemaan, mikäli kieroutuneet asenteesi omivat...


      • Sylvesteri
        joka tekee kirjoitti:

        verotettavaa palkkatyötä on mielestäsi epärehellisellä asialla vrt. romanian kerjäläiset?

        Eipä tule lapsillasi helppoa olemaan, mikäli kieroutuneet asenteesi omivat...

        Mikäli palkanmaksu tekee työstä rehellistä, niin sinun logiikkasi mukaan palkkamurhaaja on sitten rehellisellä asialla. Voi lapsiparkojasi !


      • osaa lukea
        Sylvesteri kirjoitti:

        Mikäli palkanmaksu tekee työstä rehellistä, niin sinun logiikkasi mukaan palkkamurhaaja on sitten rehellisellä asialla. Voi lapsiparkojasi !

        vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        ...Verotettavaa tuloa...


      • Sylvesteri
        osaa lukea kirjoitti:

        vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        ...Verotettavaa tuloa...

        Voi sinua greenpässi, etkö sinä ymmärrä, että pahaa ei saa tehdä, vaikka siitä saa verollista palkkaa. Väitätkö muuten, että valtioitten palkkasoturit eivät maksa veroa ?


      • puhunut
        Sylvesteri kirjoitti:

        Voi sinua greenpässi, etkö sinä ymmärrä, että pahaa ei saa tehdä, vaikka siitä saa verollista palkkaa. Väitätkö muuten, että valtioitten palkkasoturit eivät maksa veroa ?

        palkkasotureista sanaakaan. Heidänkin työnsä on laillista ja palkkatulosta maksetaan vero -> ei ole epärehellistä, vaan ammatti ja työ muiden joukossa. Aivan kuten turkistarhaajatkin.

        Työn moraalista voi olla eri mieltä, mutta kun toimitaan lakien puitteissa, niin kyseessä on rehellinen palkkatyö. Esim. aiemmin mainitut kerjälaiset eivät kuulu tähän sarjaan, vaan toimivat epärehellisesti ja laittomasti.


      • abcdef

        siksi kun toiminta on ala-arvoista.


      • nimi nimi
        puhunut kirjoitti:

        palkkasotureista sanaakaan. Heidänkin työnsä on laillista ja palkkatulosta maksetaan vero -> ei ole epärehellistä, vaan ammatti ja työ muiden joukossa. Aivan kuten turkistarhaajatkin.

        Työn moraalista voi olla eri mieltä, mutta kun toimitaan lakien puitteissa, niin kyseessä on rehellinen palkkatyö. Esim. aiemmin mainitut kerjälaiset eivät kuulu tähän sarjaan, vaan toimivat epärehellisesti ja laittomasti.

        "Esim. aiemmin mainitut kerjälaiset eivät kuulu tähän sarjaan, vaan toimivat epärehellisesti ja laittomasti"

        greenpeace toimii epärehellisesti


      • Nikke L.
        puhunut kirjoitti:

        palkkasotureista sanaakaan. Heidänkin työnsä on laillista ja palkkatulosta maksetaan vero -> ei ole epärehellistä, vaan ammatti ja työ muiden joukossa. Aivan kuten turkistarhaajatkin.

        Työn moraalista voi olla eri mieltä, mutta kun toimitaan lakien puitteissa, niin kyseessä on rehellinen palkkatyö. Esim. aiemmin mainitut kerjälaiset eivät kuulu tähän sarjaan, vaan toimivat epärehellisesti ja laittomasti.

        Kirjoitat palturia. Juuri on todettu, että kerjäläiset voivat jatkaa kerjäämistään. Ei se laitonta ole. Mikäli pystyt todistamaan yksityishenkilön kerjäämisen laittomaksi, niin tee eduskunnan oikeusasiamiehelle tutkintapyyntö siitä, että poliisi ei lopeta laitonta toimintaa.


    • asukas ja veronmaksaja

      Eikö Helsingin kaupunki voi tehdä mitään häiritsevien aatteen pakkokauppiaitten häätämiseksi julkisilta paikoilta häiritsemästä rehellisiä ihmisiä ?

      • näihin myös

        Vartiotorneja, Herätkää jne. propakandaa levittävät mummot? Tai ostoskeskuksissa kimppuun hyökkäävät puhelin- ja nettiliittymäkauppiaat? Spr:n keräyslippailla ahdistelijat? Unisefin feissarit? Röökin ja rahan pummaajat? Kuntosalien jäsenyyttä tyrkyttävät hemmot?Kerjäläiset (soittimilla tai ilman)? Kevätpörriäistä ja Älppyä kauppaavat lapset ja teekkarit? Huutelevat torikauppiaat? Ilmaislehtien jakajat?


      • gp on
        näihin myös kirjoitti:

        Vartiotorneja, Herätkää jne. propakandaa levittävät mummot? Tai ostoskeskuksissa kimppuun hyökkäävät puhelin- ja nettiliittymäkauppiaat? Spr:n keräyslippailla ahdistelijat? Unisefin feissarit? Röökin ja rahan pummaajat? Kuntosalien jäsenyyttä tyrkyttävät hemmot?Kerjäläiset (soittimilla tai ilman)? Kevätpörriäistä ja Älppyä kauppaavat lapset ja teekkarit? Huutelevat torikauppiaat? Ilmaislehtien jakajat?

        greenpeace on pahin


      • Fjalmarsson
        näihin myös kirjoitti:

        Vartiotorneja, Herätkää jne. propakandaa levittävät mummot? Tai ostoskeskuksissa kimppuun hyökkäävät puhelin- ja nettiliittymäkauppiaat? Spr:n keräyslippailla ahdistelijat? Unisefin feissarit? Röökin ja rahan pummaajat? Kuntosalien jäsenyyttä tyrkyttävät hemmot?Kerjäläiset (soittimilla tai ilman)? Kevätpörriäistä ja Älppyä kauppaavat lapset ja teekkarit? Huutelevat torikauppiaat? Ilmaislehtien jakajat?

        No mutta nuo luettelemasi ovat ihmisiä. Yksikään mummo ei ole pelotellut ulkomuodollaan minun lapsiani.
        Muistanpa tässä kerran, kuinka Greenpeacen jäsenyyden pakkokauppias veivasi edestakaisin rautatieaseman taksitolpan luona ja monet ihmiset paheksuivat hänen käytöstään. Kovin oli kiihkeää ja ehdotonta kauppaamista.


    • Suojelupäällikkö

      Uskon vasta sitten että ne ovat muutakin kuin mediapellejä kun ne vaativat, että Saksan on jälleenmetsitettävä 30% pinta-alastaan ja suojeltava nuo alueet totaalisesti.

      Mutta eivätpä vaadi kun siellähän voi kannatus laskea.

    • Antti Kantti Kestää

      Greenpeace on nykyiseen yhteiskuntaan soveltumaton henkilökeskeisesti johdettu yritys, joka tuottaa sille suojelurahaa maksaville palveluksia. Ne, jotka eivät suojelurahaa maksa, joutuvat maalitauluksi. Valheilla mukaan värvätyt jäsenet ovat vain maksajan roolissa ja innokkaimmat ajetaan järjestön johdon toimesta poliisin haaviin "tykinruuaksi". Kylläpähän häiriköinnistä sakotettujen lasten vanhemmat maksavat sakot.
      Sama häikäilemättömyys ja yhteiskuntaan soveltumattomuus näkyvät myös kadulla puoli väkisin tapahtuvassa jäsenrekrytoinnissa.

    • Sivusta katsojan roolissa, ...

      Greenpeace kylvää ympärilleen eripuraa ja onnettomuutta. Voi Nellimin poromiesparkoja, jotka joutuvat nyt maksamaan Metsähallituksen oikeudenkäyntikulut. Greenpeacen johtoporukka sen sijaan nautiskelee siitä, että sai jälleen kerran pohjoisen ihmiset toisiansa vastaan. Tämä eripuran kylväminen palvelee sitä, että Lappi autioituu nopeammin. Lapin täydellinen autioittaminen on Greenpeacen lopullinen päämäärä Suomessa.

      • noin on :(

        valitettavasti tuo on totta :(


      • OskarBoy

        Onko Matteja Nellimissä näkyny, tai kuulunu sen jälkeen, kun poromiehet saivat kuulla tuomion ? Taitavat joutua jänkähän, jos Nellimiin menevät.
        Selvisikö poromiehille, että he tulivat hyväksikäytetyiksi ?


      • nollakatu nolla
        OskarBoy kirjoitti:

        Onko Matteja Nellimissä näkyny, tai kuulunu sen jälkeen, kun poromiehet saivat kuulla tuomion ? Taitavat joutua jänkähän, jos Nellimiin menevät.
        Selvisikö poromiehille, että he tulivat hyväksikäytetyiksi ?

        LAPIN RADIO Nellimin poronhoitajat valittavat käräjäoikeuden päätöksestä
        05.08.2008

        Nellimin poronhoitajat valittavat Lapin käräjäoikeuden päätöksestä. Poromies Kalevi Paadar sanoo Saamen radiolle, että he ovat valmiita kokeilemaan kaikki kotimaiset ja kansainväliset oikeusasteet Nellimin metsäkiistassa.

        Lapin käräjäoikeus päätti viime viikolla hylätä kolmen saamelaisen poronhoitajan kanteen Metsähallitusta vastaan. Käräjäoikeus määräsi poronhoitajat korvaamaan lähes 100 000 euron edestä Metsähallituksen oikeuskuluja.


      • niin se menee
        OskarBoy kirjoitti:

        Onko Matteja Nellimissä näkyny, tai kuulunu sen jälkeen, kun poromiehet saivat kuulla tuomion ? Taitavat joutua jänkähän, jos Nellimiin menevät.
        Selvisikö poromiehille, että he tulivat hyväksikäytetyiksi ?

        Toinen Matti oli liikkunut.. tai jospa W kummittelee ;)


      • peikko poika
        OskarBoy kirjoitti:

        Onko Matteja Nellimissä näkyny, tai kuulunu sen jälkeen, kun poromiehet saivat kuulla tuomion ? Taitavat joutua jänkähän, jos Nellimiin menevät.
        Selvisikö poromiehille, että he tulivat hyväksikäytetyiksi ?

        matti kuvaa edelleen ja lataa kuviaan nettiin,,, kun ei saa enää kuvia aukkohakkuista niin hän suoltaa sinne kuvia siemenpuista..


    • ...,.,.,

      Olen jo ihmetellytkin ettei kukaan moiseen touhuun kiinnitä huomiota. Pitää aivan paikkansa, hehän ovat kerjäläisiä ja pahimman luokan terrejä.

      Älymöly kerjäläisistä, entäs nää ja ainahan tulee kommentti Hyvän asian puolesta, minkä pirun hyvän, itselleenkö kettinkirahoja kerjäävät.

      Katsokaa keitä siellä suomenkin GP johto-hallitukessa on mukana, ei tarvi ihmetellä jos isot firmat ovat Suomesta häipyneet älyttömien maksujen takia mm., siis ympäristö-luonnonsuojelu-ilmanpäästäjämaksut, niitähän riittää.

      Ovatkohan auttamassa metäpaloissa yms., olisi oikeita töitä, ei tarvis vouhkata milloin minkäkin maan katajapensaasta.

      • ja on kauheaa

      • Karski !

        Ei hyvät miehet niistä piipunrasseista töihin ole. Kun eivät muualle ole töihin päässeet niin kiusaavat Greenpeacen palkkaamina rehellisiä työtätekeviä ihmisiä. Sammuisipa Helsingistä joskus hetkeksi valot, taikka tulisi kesken päivää yllättävä auringonpimennys. Katoais tuollaiset luurunkoiset haisevat lumppukasat hetkeksi kaupunkikuvasta.


      • Taas sensuroivat
        ja on kauheaa kirjoitti:

        Tässä on esimerkki hakkuusta jota Greenpeace kauhistelee. Mitä pahaa tässä on? Puita on kaadettu mutta samalla jätetty tosi paljon siemenpuita.

        Tuohonhan kasvaa uudet taimet kymmenessä vuodessa jos ylilaidunnetut porot eivät niitä syö:
        http://www.flickr.com/photos/greenpeacefinland/533043098/in/set-72157600318603854/

        Greenpeacen liioittelu alkaa olla uskomantonta.

        Laitoin muutamaan kuvaan kommentin ja Greenpeace poisti ne heti!! Kirjoitin että metsä kasvaa hakatun tilalle!!!!


      • Ei muita mielipiteitä
        Taas sensuroivat kirjoitti:

        Laitoin muutamaan kuvaan kommentin ja Greenpeace poisti ne heti!! Kirjoitin että metsä kasvaa hakatun tilalle!!!!

        Todistaa sen että poikkeavia mielipiteitä ei sallita. Ei edes tuollaisessa photokansiossa.


      • .....
        Taas sensuroivat kirjoitti:

        Laitoin muutamaan kuvaan kommentin ja Greenpeace poisti ne heti!! Kirjoitin että metsä kasvaa hakatun tilalle!!!!

        Niinpäs poistavat, eivät kestä totuutta, metsä kasvaa..!! :D


      • professorska
        Taas sensuroivat kirjoitti:

        Laitoin muutamaan kuvaan kommentin ja Greenpeace poisti ne heti!! Kirjoitin että metsä kasvaa hakatun tilalle!!!!

        No siehän se välkky olet! Että ihanko metsä kasvaa? Olipas se uutinen.

        Pitäisköhän sun vähän tarkemmin tutkia että mikä niissä ikimetsien hakkuissa on ongelma. Ei taida olla se ettei metsä kasvaisi.

        Ja mitä sensuuria sie siellä itket. Taitaa olla taas vainoharha kasvamassa.


    • Kauhtana

      Onneksi sitä itte assuu sen verran pohjosessa ja syrjässä, ettei pompi silmille nuita tietämättömiä kaupunkilaiskakaroita, jotka ei ole työtä päivääkään tehneet, eikä tiiä mistä maito tulee.

      Otan mielelläni jokaisen greenpeace-hihhulin, tai muun lahkolaiseni navetan taakse lantaa talikoimaan tai mettästä polttopuita ajamaan.

    • järki käteen

      punaniskojen kuolanroiskeisesta paasaamisesta GP on järjestö paikallaan. Jos noin typerä ja tylsämielinen roskajoukko vainoaa jotain järjestöä kohteen on pakko olla hyvä ja asiallinen porukka.

      Mitä räkäisempää typerysten rääkymistä, sitä enemmän saa Greenpeace järkeviä maksavia kannattajia.

      • lukija....

        Kyllä tämä porukka on luokiteltava terroristeiksi, toimintavat ovat juuri sen tapaiset.


      • Hävetkööt hihulit
        lukija.... kirjoitti:

        Kyllä tämä porukka on luokiteltava terroristeiksi, toimintavat ovat juuri sen tapaiset.

        Asia on juuri näin. Estävät veroa maksavien kansalaisten työntekoa. Vaikuttaisivat laillisin ja parlamentaarisin keinoin, eikä toisten ihmisten työpaikoilla meuhkaamalla. Hävetköön, jos ymmärtävät, vaan tuskimpa ymmärtävät.


      • hui hai hemmotellut kaupunk...
        Hävetkööt hihulit kirjoitti:

        Asia on juuri näin. Estävät veroa maksavien kansalaisten työntekoa. Vaikuttaisivat laillisin ja parlamentaarisin keinoin, eikä toisten ihmisten työpaikoilla meuhkaamalla. Hävetköön, jos ymmärtävät, vaan tuskimpa ymmärtävät.

        Eivätpä taida ymmärtää, kun ei varmaankaan kovin moni noista ole oikeaa työtä eläissään tehnyt.


      • tukija
        hui hai hemmotellut kaupunk... kirjoitti:

        Eivätpä taida ymmärtää, kun ei varmaankaan kovin moni noista ole oikeaa työtä eläissään tehnyt.

        Greenpeacella Suomessa 22 000 tukijaa. Tuhansia enemmän kuin vielä pari vuotta sitten. Hyvästä työstä tulee kannatusta!

        Hyvää on sekin että myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenmäärä on noussut.

        Kyllä Suomessa tarvitaan luonnonsuojelujärjestöjä. Ei muuta kuin lisää tukea niille! Minä ainakin teen osani.


      • Lisää vaan tahtoo matit
        tukija kirjoitti:

        Greenpeacella Suomessa 22 000 tukijaa. Tuhansia enemmän kuin vielä pari vuotta sitten. Hyvästä työstä tulee kannatusta!

        Hyvää on sekin että myös Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenmäärä on noussut.

        Kyllä Suomessa tarvitaan luonnonsuojelujärjestöjä. Ei muuta kuin lisää tukea niille! Minä ainakin teen osani.

        Joo anna vaan lisää rahaa. Hauskaa on ollut ja bissee kulunut. Viittiks vielä vipata jonku satasen ?


    • ärsyttää..

      aivan suunnattomasti. Jos haluan liittyä johonkin jäärjestöön, ostaa tai lahjoittaa jotain minne tahansa, niin teen sen ilman että joku yrittää painostaa minua. Kerran erehdyin pysähtymään ja eihän siitä tullut kuin paha mieli, kun tämä hippi ei uskonut, kun asiallisesti sanoin, ettei ole rahaa.

    • vihernatsit meni

      Ei näy enää? Vihernatsit meni takaisin Saksaan?

    • on nämä

      elukoiden vahtijat hengessä aivan samoin.
      ihmetellä pitää onko niillä edes lupaa tuohon ja mihin asiasta voisi valittaa että saisi liikkua ulkona rauhassa.
      joku nohevampi kun laittais alulle adressin jolla kerättäis nimiä kyseisten järjestöjen kieltämiseksi niin heti laittaisin nimeni.

      • ei haittaa

        Ei ole noin suurta harmia kuin noista ekohihhuli terroristeista.


    • vihreäparta

      Onhan muissakin lahkoissa esim. Jehovan todistajat tapana laittaa tuoreet jäsenet käännyttämään uusia jäseniä lahkoon. Työ muiden käännyttämiseksi vahvistaa tuoreen jäsenen uskoa liikkeeseen. Greenpeacellacin nämä "feissarit" ovat kuulemma nuoria aktivisteja jotka ovat aluksi kenttätyössä.

      • osataa sitä muullaki

        Vaikka ongelma tuntuu kovin kotimaiselta ongelma on globaali.
        Kansain väliset suur yritykset huijaa lapset ja nuoret mahtipontisilla palopuheillaan omiaan vastaa
        välirikon jälkeen maan talous on kuralla ja voitot ulkomailla.
        Rakas naapurimme ruotsi maistoi jo aikaisemmin saman lääkken kun metsäteollisuus liitoutui luonnonsuojelijoiden kanssa hakkuut ei loppunu eikä hakkuuu menetelmät kevetynyt
        kunhan vain pesäpuu jäi koskemattomaksi 1ha keskelle loput sai kaataa,
        julkikuvahan ei ollut paha koska tien laidoissa oli 50m suoja metsä.
        Metsän omistajathan joutuivat jättämään osa hakkkuu tuloista jälkitöihin raivaus.taimikon hoito ja istutukseen mutta onneksi luonnon suojelijat kielsi jälkityöt,seurauksena tuhansia neliö kilometrejä täysin tuhottua metsä pohjaa metsä tulot sijoitettiin ulkomaille ja jäljelle ei jäänyt mitään.


      • kurssilainen
        osataa sitä muullaki kirjoitti:

        Vaikka ongelma tuntuu kovin kotimaiselta ongelma on globaali.
        Kansain väliset suur yritykset huijaa lapset ja nuoret mahtipontisilla palopuheillaan omiaan vastaa
        välirikon jälkeen maan talous on kuralla ja voitot ulkomailla.
        Rakas naapurimme ruotsi maistoi jo aikaisemmin saman lääkken kun metsäteollisuus liitoutui luonnonsuojelijoiden kanssa hakkuut ei loppunu eikä hakkuuu menetelmät kevetynyt
        kunhan vain pesäpuu jäi koskemattomaksi 1ha keskelle loput sai kaataa,
        julkikuvahan ei ollut paha koska tien laidoissa oli 50m suoja metsä.
        Metsän omistajathan joutuivat jättämään osa hakkkuu tuloista jälkitöihin raivaus.taimikon hoito ja istutukseen mutta onneksi luonnon suojelijat kielsi jälkityöt,seurauksena tuhansia neliö kilometrejä täysin tuhottua metsä pohjaa metsä tulot sijoitettiin ulkomaille ja jäljelle ei jäänyt mitään.

        GP saa viikottain uusia kannattajia aina kun yksi tehdas suljetaan.
        järjestö voitto kulkua ei estä mikään tuotanto siirtyy kiinaa venäjälle ja sademetsiin missä on luonnnon monimuotoisuus otettu jo huomioonmutta suomessa voittoa ei estä mikään.
        kainuun kansallis laulu valitaa suomen kansallis lauluksi ja ihmiset huödyntävät petun terveelliset ominaisuudet paremmin


      • mehtuumies
        kurssilainen kirjoitti:

        GP saa viikottain uusia kannattajia aina kun yksi tehdas suljetaan.
        järjestö voitto kulkua ei estä mikään tuotanto siirtyy kiinaa venäjälle ja sademetsiin missä on luonnnon monimuotoisuus otettu jo huomioonmutta suomessa voittoa ei estä mikään.
        kainuun kansallis laulu valitaa suomen kansallis lauluksi ja ihmiset huödyntävät petun terveelliset ominaisuudet paremmin

        edellä olevista kommenteista voi päätellä että monikaan ei ajattele pintaa syvemmälle.
        esim.metsästys ja eläinrääkkäys sotketaan usein keskenään samoin kuin rahan kerääminen ja luonnonsuojelu.


      • jatka samaan malliin
        mehtuumies kirjoitti:

        edellä olevista kommenteista voi päätellä että monikaan ei ajattele pintaa syvemmälle.
        esim.metsästys ja eläinrääkkäys sotketaan usein keskenään samoin kuin rahan kerääminen ja luonnonsuojelu.

        Olen nähnyt sinun kommentteja ja huomannut että onpa sinnikäs kaveri yrittää valistaa näitä elämässä sivuraiteelle joutuneita,mutta uskoisin että se on turhaa.
        Minun nuoruudessa vanhemmat ei kannustaneet lapsia kalastamaan tai metsästämään vaan lapset halusi itse ja kavereita riitti.
        Maalta muutto vieroitti nuoret luonnosta ja nyt on jo sukupolvi vaihtunut ja tuho on sen mukainen.
        Nyt ei maalais nuoretkaan harrasta kalastusta ja metsästystä ja minun ei tarvi hakea esimerkkiä kaukaa kumpikaan pojista ei harrasta mitään ulkolajia.
        Kalamiesten keskusjärjestö pitää semmoista harhaa yllä että yli miljoona harrastaa kalastusta
        kun totuus viimein paljastuu on taas psykoloogeilla taas tutkittavaa


      • peräkammarin poika
        jatka samaan malliin kirjoitti:

        Olen nähnyt sinun kommentteja ja huomannut että onpa sinnikäs kaveri yrittää valistaa näitä elämässä sivuraiteelle joutuneita,mutta uskoisin että se on turhaa.
        Minun nuoruudessa vanhemmat ei kannustaneet lapsia kalastamaan tai metsästämään vaan lapset halusi itse ja kavereita riitti.
        Maalta muutto vieroitti nuoret luonnosta ja nyt on jo sukupolvi vaihtunut ja tuho on sen mukainen.
        Nyt ei maalais nuoretkaan harrasta kalastusta ja metsästystä ja minun ei tarvi hakea esimerkkiä kaukaa kumpikaan pojista ei harrasta mitään ulkolajia.
        Kalamiesten keskusjärjestö pitää semmoista harhaa yllä että yli miljoona harrastaa kalastusta
        kun totuus viimein paljastuu on taas psykoloogeilla taas tutkittavaa

        kyllä sen tietää,mitä siitä seuraa kun juntit ja turvejussit kännissä tussarin kanssa sählää.


    • §§§

      Erä reilun kaupan Qi-nimistä vihreää luomuteetä on vedetty myynnistä liian suuren torjunta-ainejäämän takia.

      Iltasanomat tänään.

      Samanlaista eko pelleilyä kun tuo greenpeace.

      Sanoisin että ennemminkin green war, ahdistelee kaikkea joka tuottaa ihan oikeasti hyötyä meille, mutta kun sen luuseri jäsenet eivät ole onnistuneet muiden mukana, pitää harjoittaa tuollaista eko terrorismiä.

    • annamunkuolla

      kun joudun jatkuvasti katsomaan minne istun ja kävelen kun noita paskajätöksiä heitellään ihmisten toimesta minne sattuu. Tiedä mikä maa on miten puhdasta istuttaa mitään ja ei taida olla vettä jota voisi enää juoda, häiritsee helkutisti moinen vapaan elon riisto ja jäteläjien pakkomyynti ja myrkkyjen.
      Hengittäminenkin alkaa olla jo tukalaa joissain saastuneimmissa maissa.

    • ymmärrän tuota Greanpeacenkin toimintaa kun katselen luontoa ja luen esim.
      Vantaanjoen kaljankelluntatapahtumien jälkijätöksistä..

      • kastepisarax

        Tukholmassa näin aikanaan (-70-luvulla) sellaista luonnonsuojelua, että aktivistit istuivat liikkeiden ovien eteen, ettei asiakkaat päässeet sisälle tai heidän oli vaikeampaa mennä... poliiseja sinne tuli paikalle...
        En ole vielä Suomen puolella nähnyt niin radikaalia toimintaa, että liiketilojen lattioilla istutaan tai ovien suissa...
        Onko sitten jopa hyväkin asia?


      • sitnav
        kastepisarax kirjoitti:

        Tukholmassa näin aikanaan (-70-luvulla) sellaista luonnonsuojelua, että aktivistit istuivat liikkeiden ovien eteen, ettei asiakkaat päässeet sisälle tai heidän oli vaikeampaa mennä... poliiseja sinne tuli paikalle...
        En ole vielä Suomen puolella nähnyt niin radikaalia toimintaa, että liiketilojen lattioilla istutaan tai ovien suissa...
        Onko sitten jopa hyväkin asia?

        se että sitä ei aina osata ajaa oikein. Greanpeace tms. voivat tehdä ylilyöntejä ja tekevätkin, en ole koskaan ollut sellaisesta kiinnostunut, nimittäin äärilleen viedystä keinosta, ovat kyseenalaisia ja moraalittomia monet niistä. Keskityn siis näissä asioissa itseeni jossa minulla on työtä ja velvollisuus ottaa vastuu omista teoistani. Toki pyrin saamaan muitakin ihmisiä ajattelemaan tarkemmin miten typerää on mädännyttää ympäristö vaivautumatta miettimään keinoja sen huolellisemmasta hoidosta.
        Nimittäin mielestäni on karmaisevaa jos heität roskia tienviereen esim. sillä yhtä hyvin voisit heittää ne naapurisi pihalle tai kotisi lattialle, ole ja elä siinä lemussa ja viihdy?
        Minun kasuyrityksiäni eivät tule koskaan himmentämään joidenkin ylilyönnit asian tiimoilta. t.vantis


      • yrittävät
        kastepisarax kirjoitti:

        Tukholmassa näin aikanaan (-70-luvulla) sellaista luonnonsuojelua, että aktivistit istuivat liikkeiden ovien eteen, ettei asiakkaat päässeet sisälle tai heidän oli vaikeampaa mennä... poliiseja sinne tuli paikalle...
        En ole vielä Suomen puolella nähnyt niin radikaalia toimintaa, että liiketilojen lattioilla istutaan tai ovien suissa...
        Onko sitten jopa hyväkin asia?

        aktiivit polttaa nukkumassa olevia ihmisiä edessä istumisen sijaan että saisivat toteuttaa narsistimaista aatettaan.

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2114954


      • sitnav taas
        kastepisarax kirjoitti:

        Tukholmassa näin aikanaan (-70-luvulla) sellaista luonnonsuojelua, että aktivistit istuivat liikkeiden ovien eteen, ettei asiakkaat päässeet sisälle tai heidän oli vaikeampaa mennä... poliiseja sinne tuli paikalle...
        En ole vielä Suomen puolella nähnyt niin radikaalia toimintaa, että liiketilojen lattioilla istutaan tai ovien suissa...
        Onko sitten jopa hyväkin asia?

        että yhtä paljon soisin olevan kannanottoja siihen että mainosala on rahoittamassa tutkimusta aivoista saadakseen selville miten voi piilomainostaa ja saada alitajuisesti luotua ostotarve ihmisille. Kyllä tuokin on aika julmaa toimintaa, julmaa juuri siksi että se on kavalan näkymätöntä. Julmaa on kaikki julma, oli sen tekijänä kuka tahansa. Mutta sen vuoksi ei voi tuomita kaikkea,ei tässä tapauksessa edes kaikkia mainoksia sillä siellä on ihan hyviäkin niitä olemassa, ennenkaikkea asiallisia.
        On säälittävää että niin paljossa kuin jotakin olisi sellaista että hyvää olisi tiedossa, niin paljon siellä on sitten esille tulossa sellaista joka vie voimaa siltä hyvältä kiinnittäen huomion siihen pahaan jota tehdään sen hyvän "nimissä". Miettikää kautta historian uskonnosta lähtien mitä kaikkea niiden varjolla on tehty jne... eli yhä enenevässä määrin tulevan pelastuksen voi luoda ainoastaan omilla aivoillaan ajattelemaan kykenevät sillä terve aivotoiminta ei voi koskaan tuoda mielestäni paljoa tuhoa.


      • sitnav
        yrittävät kirjoitti:

        aktiivit polttaa nukkumassa olevia ihmisiä edessä istumisen sijaan että saisivat toteuttaa narsistimaista aatettaan.

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2114954

        edes urheilu ei pelastu keinottelijoilta, siellä on doping,sopupelit,hulinoitsijat yms. joille se itse peli ei tunnu olevan kunnioitettavan arvoinen.
        Lääkäreissä on pimeätä lääkkeidenmyyjää,sairauksien kautta rikastumista...
        Poliitikoissa löytyy vallan kauhea historia, niinkuin kaikki tuntevat Hitlerin tarinan ja sen mitä pahuutta voi yksi saada aikaan kun osaa manipuloida puolelleen ja aivopestä uskomattoman määrän kansaa..
        On rahanpesua...
        nyt kun vihreä aate on nostanut päätään, on sekin näköjään tuonut mukanaan näitä sen varjolla rikollisesti toimivia, aika surkeatahan tämä on eikä tosiaan loppua näy. t.vantis


    • herrojen pennut

      ovat luontoa muka suojelemassa, jotka eivät ole tienanneet elantoaan itse, vaan ovat vanhempiensa ja veronmaksajien elätteinä.

      • areenasta

        Tälläinen dokumentti tuli tv:stä, ja tulee sunnuntaina uusintana:

        Sunnuntai 17.10.2010
        Dokumenttiprojekti: Sateenkaarisoturit (TV2, klo 16.45)
        "Ranskan salainen palvelu upotti 1985 Greenpeacen maineikkaan Rainbow Warrior -aluksen. Tänä päivänä monet sateenkaarisotureista asuvat idyllisellä saarella Uudessa Seelannissa. Ohjaaja: Suzanne Raes, Alankomaat 2009"

        Löytyy myös Yle Areenasta (parin viikon ajan):
        http://areena.yle.fi/video/1357813


        Ei kerro nyky-Greenpeacesta vaan liikkeen alusta ja Rainbow Warriorin alkuaikojen miehistöstä, tai osasta heitä ainakin. Näytetään vuorotellen vanhaa materiaalia ja uutta kuvaa henkilöistä nykyisessä elämässään, lähinnä Uudessa Seelannissa. Paljon muistellaan menneitä. Tarina päättyy suurinpiirtein siihen kun Rainbow Warriorille tehdään pommi-isku ranskalaisten agenttien toimesta ja miehistön valokuvaaja kuolee. Nykyään laiva on upotettuna keinotekoiseksi riutaksi.
        Hieman puhutaan myös siitä kuinka tuo isku Greenpeaceä vastaan herätti julkisuutta ja toi järjestölle valtavan määrän rahallistakin tukea. Se muutti järjestöä monella tapaa kohti nykyistä tilaa.
        Varsin mielenkiintoista materiaalia sisältävä ohjelma, lisäsi paljon tietoani noista ajoista.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe