Kerran risteilyllä löysin kivan muijan. Tanssittiin, dokattiin etc. Sit yöllä lopulta mentiin mun hyttiin. Sen muistan että otin vaatteita pois ja muija sanoi tykkäävänsä mun kropasta. Ajattelin että tästä tulee kivaa. Seuraava mitä muistan on se kun aamulla heräsin hirveessä darrassa ja muija oli poissa. Eli olin yksinkertaisesti vaan sammunut just h-hetkellä. olin ollut niin saamarin väsynyt ja kännissä. Kyllä silloin otti pattiin!
Kerran laivalla...
Jussi xxx
1
2668
Vastaukset
- HimoUskovainenHihhuli
Ootko ihan varma että sammuit, ja tyttö lähti?
Oletko täysin varma, etteivät avaruusoliot kaapanneet tyttöä, ja nukuttaneet sinua?
Oletko ihan varma, ettet ollut vahingossa tavallisen Tallinna-risteilyn sijasta mennyt ruottalaiselle "Gay Jam & Glam"-risteilylle, jossa sinut juotettiin humalaan, ja jossa naiseksi pukeutunut homotransvestiitti tuli mukaasi hyttiisi, jossa huumasi ja raiskasi sinut? Oletko miettinyt tätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661