Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Itsetyydytys salaa muiden läsnäollessa?

jonna-

Kuka nainen on esim koululuokassa salaa tehnyt sitä, lantiota keinuttamalla tai housujen läpi tms salaa? Itse olen luokan takarivissä kerran päässyt loppuun asti... olihan se vaikeaa salata ja lopussa tuli irvistys naamalle.

119

133668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guntteri

      kyllähän me kaikki nähtiin kun sä sitä teit - ei vaan kerrottu sulle....(oli näet kiva katella !!)

      • ???

        jos näitte minkä laiset vaatteet minulla oli ja minkälaiset hiukset ???? ettekö tiiiä???


    • libress

      Minä saan helposti orgasmin kun laitan jalat ristiin. Sen voi tehdä helposti vaikka missä ja kukaan ei aavista mitään.

      • sinä? yhdellä

        abc-asemalla,,,oli jäätelökioski ja ovi oli auki, siellä istui yksi nuori nainen jalat ristissä, pitkät ruskeat sääret, kaunis nainen..minihameessa.
        huomioni kiinnittyi jalkojen pitämiseen tiukasti ristissä,sillä ohikulkijana näin omasta mielestäni sopivasti, mutta ehkä toisten mielestä liikaakin.


      • ------
        sinä? yhdellä kirjoitti:

        abc-asemalla,,,oli jäätelökioski ja ovi oli auki, siellä istui yksi nuori nainen jalat ristissä, pitkät ruskeat sääret, kaunis nainen..minihameessa.
        huomioni kiinnittyi jalkojen pitämiseen tiukasti ristissä,sillä ohikulkijana näin omasta mielestäni sopivasti, mutta ehkä toisten mielestä liikaakin.

        Nais linjautonkuljettaja Turussa Hieroi ja puhui hiljaa puhelimeen ajon aikana


      • Kateellinen mies

        Ilmankos joka toinen nainen istuu jalat ristissä, kun niillä on omaa kivaa menossa. ;-)


      • Nåhnyt
        ------ kirjoitti:

        Nais linjautonkuljettaja Turussa Hieroi ja puhui hiljaa puhelimeen ajon aikana

        Näin kerran puistossa vanhemman pouvan hieromassa itseään, ei huomannut mua ja rupesin hieromaan itseäni. Sitten kun sai huomas mut kalu pystyssä tuli torumaan että nuori poika runkkaa yleisellä paikalla. Vei mut kotiinsa ja anto runkata ilman housuja, se itsekkin kiihottu ja tyydytti itseään minua katsellessa. Kyllä siinä hormoonit heräs vaikka en ollut ennen naisen kanssa. Siinä tuli rouvan kanssa muutakin kun runkattua ja ei tarvinnut mamma itsetyydyttää itseään puistossa. Tykkäs tyydyyttää itseänsä minun katsellensa.


      • kuseskelija
        Kateellinen mies kirjoitti:

        Ilmankos joka toinen nainen istuu jalat ristissä, kun niillä on omaa kivaa menossa. ;-)

        niihä sä luulet! yleensä joka KOLMAS tekee omaa kivaa, joka toisella kuset housussa!


      • peppuun.com
        Nåhnyt kirjoitti:

        Näin kerran puistossa vanhemman pouvan hieromassa itseään, ei huomannut mua ja rupesin hieromaan itseäni. Sitten kun sai huomas mut kalu pystyssä tuli torumaan että nuori poika runkkaa yleisellä paikalla. Vei mut kotiinsa ja anto runkata ilman housuja, se itsekkin kiihottu ja tyydytti itseään minua katsellessa. Kyllä siinä hormoonit heräs vaikka en ollut ennen naisen kanssa. Siinä tuli rouvan kanssa muutakin kun runkattua ja ei tarvinnut mamma itsetyydyttää itseään puistossa. Tykkäs tyydyyttää itseänsä minun katsellensa.

        joo mäkin oon pannu sitä samaa rouvaa aika kiva ku ottaa peppuunkin


      • Hjumorist

        Ilmankos naiset hyvin usein ristii jalkansa. ;-)


      • Anonyymi
        sinä? yhdellä kirjoitti:

        abc-asemalla,,,oli jäätelökioski ja ovi oli auki, siellä istui yksi nuori nainen jalat ristissä, pitkät ruskeat sääret, kaunis nainen..minihameessa.
        huomioni kiinnittyi jalkojen pitämiseen tiukasti ristissä,sillä ohikulkijana näin omasta mielestäni sopivasti, mutta ehkä toisten mielestä liikaakin.

        Olenkin miettinyt miksi naiset niin usein, ,varsinkin nuoremmat,seisovat esim bussipysäkillä jalat ristissä..orkkujako hankkimassa?


    • satulaa...

      Entä kuinka moni hinkkaa ajaessaan polkupyörän satulaa vasten.

      Senhän voi myös tehdä melkein huomaamattomasti...

      • sporttinen23

        Saan orkun helposti pyöräillessä jos pyöräilen piukat farkut jalassa. Niissä etusauma hinkkaa kivasti klittaa....


      • horsepover
        sporttinen23 kirjoitti:

        Saan orkun helposti pyöräillessä jos pyöräilen piukat farkut jalassa. Niissä etusauma hinkkaa kivasti klittaa....

        Ratsastaessa sen saa todella upeasti,meillä tunnilla ratsastaa useita ns.tätiratsastajaa ja voitte arvata mistä suosio ratsastukseen johtuu......? En milloinkaan ole saanut sellaista miehen enkä naisenkaan kanssa,kuin hevosella ratsastaen,voi sitä nautinnon määrää...... Jotkut vielä lisäävät sitä laittamalla ns.iloperhosen pöksyihin.kannattaa kokeilla,varsinkin vaihdevuosien jälkeen,sillä tämä ei vaadi edes mitään liukasteita!


      • tätiratsastaja..
        horsepover kirjoitti:

        Ratsastaessa sen saa todella upeasti,meillä tunnilla ratsastaa useita ns.tätiratsastajaa ja voitte arvata mistä suosio ratsastukseen johtuu......? En milloinkaan ole saanut sellaista miehen enkä naisenkaan kanssa,kuin hevosella ratsastaen,voi sitä nautinnon määrää...... Jotkut vielä lisäävät sitä laittamalla ns.iloperhosen pöksyihin.kannattaa kokeilla,varsinkin vaihdevuosien jälkeen,sillä tämä ei vaadi edes mitään liukasteita!

        Tulin sattumalta lukemaan tätä palstaa.Oli uskomatonta lukea juttusi.Olen itse kokenut juuri noin,mutta en ole milloinkaan jutellut kenenkään kanssa tuntemuksistani.Jutteletteko noin avoimesti keskenänne tuntemuksistanne? Minulla on viellä erityisen kiihottava mieltymys,nimittäin kannukset.Koen mieletöntä nautintoa kun saa antaa vähän kannusta ratsun kylkiin.Onko kellään muulla vastaavaa mieltymystä?
        Olen saanut lukemattomia orgasmeja kannustaessa ratsua.


      • Ratsunaisen-ori
        tätiratsastaja.. kirjoitti:

        Tulin sattumalta lukemaan tätä palstaa.Oli uskomatonta lukea juttusi.Olen itse kokenut juuri noin,mutta en ole milloinkaan jutellut kenenkään kanssa tuntemuksistani.Jutteletteko noin avoimesti keskenänne tuntemuksistanne? Minulla on viellä erityisen kiihottava mieltymys,nimittäin kannukset.Koen mieletöntä nautintoa kun saa antaa vähän kannusta ratsun kylkiin.Onko kellään muulla vastaavaa mieltymystä?
        Olen saanut lukemattomia orgasmeja kannustaessa ratsua.

        Ahaa nyt tiedän vaimon innostuksesta lajiin mut kannustan jatkamaan


      • t
        sporttinen23 kirjoitti:

        Saan orkun helposti pyöräillessä jos pyöräilen piukat farkut jalassa. Niissä etusauma hinkkaa kivasti klittaa....

        älä valehtele karvanen äijä.


      • tietoa2131234
        sporttinen23 kirjoitti:

        Saan orkun helposti pyöräillessä jos pyöräilen piukat farkut jalassa. Niissä etusauma hinkkaa kivasti klittaa....

        tuota hommaa kannattaa varo. nimittäin oli lehes että on tehty tutkimus jonka mukaan tossa pyörän satulaan hinkkaamis hommissa voi tulla hermosto vaurio tonne sun tussuun


      • sporttinen23 kirjoitti:

        Saan orkun helposti pyöräillessä jos pyöräilen piukat farkut jalassa. Niissä etusauma hinkkaa kivasti klittaa....

        Mikälaisia matkoja pyöräilet?


    • kiihottunut tytteli

      Totta kai oon tehnyt sen koulussa. Istuin tokassa rivissä edestä, farkkujen sauma painoi sietämättömästi klittaa... Ei tarvinnut kun vähän nostaa farkkuja ylöspäin, keinutella lantiota ja puristaa reisiä yhteen niin sain taivaallisen hitaan kiduttavan orkun vähän ajan päästä. Jälkeenpäin ajateltuna, ehkä joku näki (posket hehkui aika tavalla ja muutenkin) mut so what.

    • jumppasalin

      Kiipeilyköydessä n. 13v. Tosin jumppaope sanoi, että se saa parhaan numeron, kuka korkeimmalle pääsee, eikä varmaan ollut tietämätön siitä, mitä tapahtuu, tämä selvisi myöhemmin, kun muisti sen virnuilun.
      Varmaan jokainen sai, osa kait elämänsä ensimmäisen.

      Pari tyttöä muuten jatkoi tuota harrastusta muulloinkin ihan avoimesti, open nähdenkin.

      • Namia-M

        ...se teidät höynäytti narulle...


        ..wanha kikka, ja teinit menee halpaan..



        t.Ope


      • koulupoika
        Namia-M kirjoitti:

        ...se teidät höynäytti narulle...


        ..wanha kikka, ja teinit menee halpaan..



        t.Ope

        On ne tytöt varmaan oppineet se ominkin päin. On jäänyt muistiin tapaus enintään kolmannelta luokalta, kun tytöt ja pojat laitettiin voikkatunniksi samaan saliin, mitään ohjelmaa ei ollut, köysissäkin kiipeiltiin.

        Tuli katseltua erästä tyttöä, joka köyteen kiivettyään jäi siihen paikoilleen, köysi meni tiukasti jalkovälistä ja oli kiedottuna nilkkojen ympärille. Tässä hän kiikkui hiljalleen pitkän ajan, en tiennyt mitään mistään orkuista, tai sen sellaisista, mutta tuli mieleen, että se tekee jotenkin hyvää, muistan erikoisesti kasvojen hymynsekaisen onnellisen ilmeen.

        Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, niin siinä oli itsetyydytys meneillään.


    • salaisuushan

      se köysiss kiipeilykin oli, harrastelin muiden mukana, yleensä pareittain.

      Kiva harrastus, jonka juju oli siinä, että voi olla "tuhma" julkisesti, elikkä tuottaa itselleen salaisesti sukupuolinautintoja vaikka opettajan nenän edessä, eikä kukaan voinut sanoa mitään.

      • pyöräilykin

        naiset ei julkisesti paljoa myöskään puhu miten pyöräily voi joskus vaikuttaa.

        Ainakin voimakas stimulaatiohan siinäkin on, eli jos mieliala vain on oikea, niin mikä ettei.

        Joskus moni myösntää että satulassa voi saada kivasti orgasminkin.


      • Pyöräilevä
        pyöräilykin kirjoitti:

        naiset ei julkisesti paljoa myöskään puhu miten pyöräily voi joskus vaikuttaa.

        Ainakin voimakas stimulaatiohan siinäkin on, eli jos mieliala vain on oikea, niin mikä ettei.

        Joskus moni myösntää että satulassa voi saada kivasti orgasminkin.

        Miesten fantasioita, mutta ei nainen pyöräillessä mitään siellä tunne.


      • Fillarifreak
        Pyöräilevä kirjoitti:

        Miesten fantasioita, mutta ei nainen pyöräillessä mitään siellä tunne.

        Kyll mull ainaskii orkut lähtee ku pikkasen keikuttelee lantioo.Siks mä aina fillarill poljenki.


      • tälleen # #
        Pyöräilevä kirjoitti:

        Miesten fantasioita, mutta ei nainen pyöräillessä mitään siellä tunne.

        Urbaanilegendaa ainoaa mitä voi saada satulasta on ikävät hiertymät, mielikuvitus on laukannut jo pyörän keksimisestä lähtien.


      • urbaanilegendaa
        Pyöräilevä kirjoitti:

        Miesten fantasioita, mutta ei nainen pyöräillessä mitään siellä tunne.

        Ikävät hiertymät kyllä voi saada.


      • saan sen
        Fillarifreak kirjoitti:

        Kyll mull ainaskii orkut lähtee ku pikkasen keikuttelee lantioo.Siks mä aina fillarill poljenki.

        Olen nostanut ihan tarkoituksella pyöräni pitkää satulaa hiukan ylöspäin. Tavallisessa pyöräilyssä se ei tunnu, mutta, kun siirrä peppua hiukan taaksepäin ja kumarrun niin, että satulan kapea etuosa pääseen hankaamaan kivasti edestä, niin saatan saada useammankin orkun peräkkäin satulassa. Sen jälkeen on niin raukea ole, ettei tahdo kotiin jaksaa. Ihanaa!


    • Imuttelija

      Taisin täältä lukea kiimoissani seksinovelleja töissä. En voinut koskea itseäni, mutta reisi- ja rakkauslihaksia puristelemalla ja kiihottavaa tekstiä lukemalla sain orkun oman työpöydän ääressä. Oli hiukkasen punaisena posket ja sydän hakkas, mutta onneksi juuri sillä hetkellä ei kukaan sattunut tulemaan toimistooni...

      • klitaristi

        ...joissa on tullut tyydyteltyä.
        Noi salsahameet on sitten käteviä leveitten helmojensa takia kun siel voi huomaamatta touhuta...
        Bussissa.
        Tuttujen kans autoajelulla.
        Kaupan sovituskopissa.
        Pimeässä höyrysaunassa,vaikka muita oli ympärillä.
        Sukulaismiehen kotona kun se istui samassa huoneessa kattomas telkkaa.

        Teininä ekat kokemukset itsetyydytyksestä tuli kellohameessa lenkkipolulla.
        Taskuis oli reiät,pääs suoraan iholle kävellessäänkin.

        Eikä meikä tuu mikskään puristelemalla,vaan sormet on saatava klitalle.


      • ja samalla kiihottaa
        klitaristi kirjoitti:

        ...joissa on tullut tyydyteltyä.
        Noi salsahameet on sitten käteviä leveitten helmojensa takia kun siel voi huomaamatta touhuta...
        Bussissa.
        Tuttujen kans autoajelulla.
        Kaupan sovituskopissa.
        Pimeässä höyrysaunassa,vaikka muita oli ympärillä.
        Sukulaismiehen kotona kun se istui samassa huoneessa kattomas telkkaa.

        Teininä ekat kokemukset itsetyydytyksestä tuli kellohameessa lenkkipolulla.
        Taskuis oli reiät,pääs suoraan iholle kävellessäänkin.

        Eikä meikä tuu mikskään puristelemalla,vaan sormet on saatava klitalle.

        Ajatus, että joku mahdollisesti näkisi tai yllättäisi, kiihottaa ja edesauttaa hyvinkin nopeaan ja joskus tosi rajaan orkkuun.
        Lähinnä teen jossakin kaikana kotoani: Kylpylän höyrysaunassa (sekasauna), jossa jo on tai jonne voit tulla muita. Kylpylä porealtaassa, rannalla mahallaan maatessa, junassa, bussissa takapenkillä.
        Ei kuitenkaan työpaikalla tai lähiympäristössä tms, jossa joku tuttu voisi nähdä.


      • Playermike
        ja samalla kiihottaa kirjoitti:

        Ajatus, että joku mahdollisesti näkisi tai yllättäisi, kiihottaa ja edesauttaa hyvinkin nopeaan ja joskus tosi rajaan orkkuun.
        Lähinnä teen jossakin kaikana kotoani: Kylpylän höyrysaunassa (sekasauna), jossa jo on tai jonne voit tulla muita. Kylpylä porealtaassa, rannalla mahallaan maatessa, junassa, bussissa takapenkillä.
        Ei kuitenkaan työpaikalla tai lähiympäristössä tms, jossa joku tuttu voisi nähdä.

        minäkin porealtaassa...on ihanaa....jos toinen vielä katsoo...ja huomaa :)


      • Kesäheili
        klitaristi kirjoitti:

        ...joissa on tullut tyydyteltyä.
        Noi salsahameet on sitten käteviä leveitten helmojensa takia kun siel voi huomaamatta touhuta...
        Bussissa.
        Tuttujen kans autoajelulla.
        Kaupan sovituskopissa.
        Pimeässä höyrysaunassa,vaikka muita oli ympärillä.
        Sukulaismiehen kotona kun se istui samassa huoneessa kattomas telkkaa.

        Teininä ekat kokemukset itsetyydytyksestä tuli kellohameessa lenkkipolulla.
        Taskuis oli reiät,pääs suoraan iholle kävellessäänkin.

        Eikä meikä tuu mikskään puristelemalla,vaan sormet on saatava klitalle.

        Juu, naisia käy kateeksi kun voi tehdä tuota hameen alla salaa :) Minun piti joskus bussissa tehdä sitä sanomalehden alla, kun etuviistossa istuva satumaisen kaunis nainen näytti myös olevan samalla asialla, hameensa alla. Kävihän se kyllä niinkin, mutta hirvitti.

        Olen minä hamettakin kyllä kokeillut. Silloin on kaksi ongelmaa: miten olla niin, ettei kukaan huomaa sitä hametta ja miten tehdä se huomaamatta hameen alla :)

        Pyöräilystä on puhuttu. Siinäkin on naisilla helpompaa, ei tarvitse käyttää käsiä. Epäreilua.


      • Anonyymi
        Playermike kirjoitti:

        minäkin porealtaassa...on ihanaa....jos toinen vielä katsoo...ja huomaa :)

        Minäkin olen porealtaassa masturboinut. Pieni poreamme, jossa oli pariskunta, Olin nuori ja tuijotin kauniimpaa osapuolta sekä masturboin loppuun saakka välittämättä näkeekö kukaan,, joka näöin paljon myöhemmin hävettää todella paljon :D... Olen tosin mies, teillä naisillä on tämä helpompaa :/


    • J

      sulla oli?

      • ja samalla kiihottaa

        En ole enää mikään teinityttönen eli ikää on jo 40. Nuorempana moinen ei olisi tullut edes mieleen.
        Iän myötä on vapautunut ja muuttunut rohkeammaksi. Usein kyllä mietin, onko oikein soveliasta, mutta joskus on hankala hillitä himoaan.


      • Jatketaan
        ja samalla kiihottaa kirjoitti:

        En ole enää mikään teinityttönen eli ikää on jo 40. Nuorempana moinen ei olisi tullut edes mieleen.
        Iän myötä on vapautunut ja muuttunut rohkeammaksi. Usein kyllä mietin, onko oikein soveliasta, mutta joskus on hankala hillitä himoaan.

        Aikaisin aamulla nousin vielä aika tyhjään paikallisjunaan ja istahdin ihan normaalisti . Vaunun toisellapuolen , penkkirivissä toinen, minua vastapäätä istui nuori nainen silmät kiinni.
        No täh,mitä se tekee...Kädet jalkojen välissä ja jalat ristissä.Hänen ilmeensä huomioiden ei ollut epäilystäkään "aikuistenkivan" harrastamisesta.
        Niinpaljon mulla meni ajatus "polviin" , et en voinut olla vastaamatta samalla mitalla . Otin seisovan kullini käsittelyyn antaen koko komeuden näkyä.En ajatellut muutakuin seksiä ja orkkua,tekihän hänkin samoin,entistä enemmän liikahdellen ja hymy kasvoillaan.
        En tiedä katsoiko hän silmienraosta,kun hymynsä leveni ja silloin mun penkki kastui.Toivoin niin,et olis hänelläkin kivaa nähtävää ja samalla itselläänkin kivaa.
        Onneksi konnari ei tullut,vaan kuului , "seuraavaksi Luoma" . Minun oli jäätävä pois,hän jatkoi,en tiedä "mitenpäin".
        Eli tässä oli vastaus, et kaikenlainen seksi on sallittua ja kivaa ,kunhan ei vahingoita toista tai muita.


      • Anonyymi
        Jatketaan kirjoitti:

        Aikaisin aamulla nousin vielä aika tyhjään paikallisjunaan ja istahdin ihan normaalisti . Vaunun toisellapuolen , penkkirivissä toinen, minua vastapäätä istui nuori nainen silmät kiinni.
        No täh,mitä se tekee...Kädet jalkojen välissä ja jalat ristissä.Hänen ilmeensä huomioiden ei ollut epäilystäkään "aikuistenkivan" harrastamisesta.
        Niinpaljon mulla meni ajatus "polviin" , et en voinut olla vastaamatta samalla mitalla . Otin seisovan kullini käsittelyyn antaen koko komeuden näkyä.En ajatellut muutakuin seksiä ja orkkua,tekihän hänkin samoin,entistä enemmän liikahdellen ja hymy kasvoillaan.
        En tiedä katsoiko hän silmienraosta,kun hymynsä leveni ja silloin mun penkki kastui.Toivoin niin,et olis hänelläkin kivaa nähtävää ja samalla itselläänkin kivaa.
        Onneksi konnari ei tullut,vaan kuului , "seuraavaksi Luoma" . Minun oli jäätävä pois,hän jatkoi,en tiedä "mitenpäin".
        Eli tässä oli vastaus, et kaikenlainen seksi on sallittua ja kivaa ,kunhan ei vahingoita toista tai muita.

        Tuo vaikuttaa fantasia tekstiltä. Mutta jos asia oli noin, niin aivan mahtava case.


    • kesämuisto

      kun eno oli kavereineen saunomassa ja limpparikori oli siinä saunan terassilla, niin menin hakemaan limpparia ja istuin terassin kaiteelle hajareisin. Enon kaveri tuli ulos tupakalle ja puhui kännykkään ilkosillaan. Silloin näin ekaa kertaa miehen "sen" niin läheltä ja alkoihan siinä katsellessa mukavalta tuntua vatsanpohjassa ja keinuttelin itseäni kaiteeseen. Sitten tuli se jännä "aalto" joka tuntui tosi hyvältä. Olin silloin 13 paikkeilla. Että sellanen "julkinen" itsetyydytys mulla.

    • mmmh..

      makasin kerran tuttujen asuntovaunussa mahallaan penkillä, olin "päiväunilla". Siinä oli näppärä sujauttaa käsi housuun... tuntu aika hyvälle..

      bussissa ja junassa oon kans monta kertaa "nukkunu" takin alla piilossa.

      joku jossain sano, et oli nähny rekkakuskin runkulla kärryn ja vetoauton välissä, siitä asti oon ite haaveillu, että pääsisin näkemään saman..

    • salakivaa

      sain orkut kylpylän yhteissaunassa. Ihan vaan reisiä yhteen puristelemalla. :D

    • horny.as.hell

      Teen sitä aika usein. Pyöräillessä jos on panetus päällä ja sattuu sopivasti klitta muljahtamaan satulaa vasten niin ei sitä oikein voi olla nauttimattakaan :). Joskus luennoilla en pysty keskittymään vaan uneksin vain eräästä miehestä, ja panetus voi yltyä niin kovaksi että on pakko päästä loppuun asti supistelemalla lantionpohjanlihaksia ja keinuttelemalla lantiota jalat ristissä. Onnistuu ihan huomaamattomasti takarivissä puolityhjässä luentosalissa :)

      Bussitkin joskus tärisee kivasti. Kuntosalilla pakaralihasten treenauksessa ei orgasmin tuloa voi estää, reisien treenaaminenkin on ihan kivaa. Posket punottaa ja hengitys kiihtyy ihan muusta kuin rasituksesta...

      Lantionpohjanlihaksia voi supistella huomaamattomasti missä vaan kun oppii hallitsemaan niitä. Jos on sopivassa mielentilassa, niin orgasmi tulee aika helposti. Teen sitä ihan missä vain, siihen on niin tottunut että ei siihen juurikaan kiinnitä edes huomiota, hymyilyttää vaan silloin vähän tavallista enemmän :D

      • <00>

        Tässä on malliesimerkki, miten erottaa miehen naisesta, siis kieliopillisesti.


    • kylpylässä

      oletko tehnyt sitä kylpylässä yhteishöyrysanassa sankan höyryn peitossa? onko kukaan nainen tehnyt niin? ja ja missä?

      • eessjj

        joo montakin kertaa viimeksi viime perjantaina ;D


      • paijuli

        just höyrysaunassa. Paikalla oli joku urheiluporukka nuoria miehiä vähän humalassa ja osa ainakin tuijotteli aika avoimesti. Kun porukka väheni niin sitten sormilla vaan, enpä usko että kukaan huomasi. Olen aikuinen nainen 42v. Ihan mukava kokemus.


      • Maybe bi
        paijuli kirjoitti:

        just höyrysaunassa. Paikalla oli joku urheiluporukka nuoria miehiä vähän humalassa ja osa ainakin tuijotteli aika avoimesti. Kun porukka väheni niin sitten sormilla vaan, enpä usko että kukaan huomasi. Olen aikuinen nainen 42v. Ihan mukava kokemus.

        ..on noita yhteishöyrysaunoja? Nimim. Ei ole koskaan tullut käytyä kylpylässä! Aukko sivistyksessä pitää tilkitä.


      • cfnm_M_Hki
        paijuli kirjoitti:

        just höyrysaunassa. Paikalla oli joku urheiluporukka nuoria miehiä vähän humalassa ja osa ainakin tuijotteli aika avoimesti. Kun porukka väheni niin sitten sormilla vaan, enpä usko että kukaan huomasi. Olen aikuinen nainen 42v. Ihan mukava kokemus.

        Ihmetyttää että tällaisia tarinoita on paljon mutten koskaan itse tunnu löytyvän paikalle vaikka yritys on kova


      • aaaa4
        cfnm_M_Hki kirjoitti:

        Ihmetyttää että tällaisia tarinoita on paljon mutten koskaan itse tunnu löytyvän paikalle vaikka yritys on kova

        omaassa huoneessani ja melkein vanhempani avasivat huoneen oveni kun lukko oli vahingossa jäänyt auki ,,


    • Orgasmisss

      kerran oltiin uimassa ja olin yksin vedessä muut tutut oli rannassa sit laitoin sen uimalelupötkön jalkojen väliin ja sen päällä aloin sit potkimaan eteenpäin ja ns " juoksemaan" ihana tunne oli vaikka orkkua ei tullukkaan

      • tiina 43 v

        olen runkannut monet kerrat kauppojen sovitus kopeissa,haen yleensä alus vaatteita sovitukseen riisun itseni ja kyttään verho auki jos joku sattuis näkemään alastoman posliini pilluni ja isot rintani muka epähuomiossa jäänyt verho auki sanon aina jos joku tulee huomauttamaan,kiinni jäätyäni runkkaa ihanat orgasmin ja lähden kotia ostamatta mitään,tai joskus ostan läjän kurkkuja ja nain niitten kanssa koko illan.


      • sormettajaa
        tiina 43 v kirjoitti:

        olen runkannut monet kerrat kauppojen sovitus kopeissa,haen yleensä alus vaatteita sovitukseen riisun itseni ja kyttään verho auki jos joku sattuis näkemään alastoman posliini pilluni ja isot rintani muka epähuomiossa jäänyt verho auki sanon aina jos joku tulee huomauttamaan,kiinni jäätyäni runkkaa ihanat orgasmin ja lähden kotia ostamatta mitään,tai joskus ostan läjän kurkkuja ja nain niitten kanssa koko illan.

        runkkasin makeen orkun uimarannalla pusikossa,kiihotuin valtavasti isorintaisista naisista ja miesten tiukoista uikkareista jossa kullit ajattelin olevan pystyssä minua varten.


      • 21v tytteli
        sormettajaa kirjoitti:

        runkkasin makeen orkun uimarannalla pusikossa,kiihotuin valtavasti isorintaisista naisista ja miesten tiukoista uikkareista jossa kullit ajattelin olevan pystyssä minua varten.

        Muutaman kerran bussin takapenkillä ja kerran junassa. Eka kerta 16v matkalla Kuusamosta Ouluun, oli melko tyhjä bussi eikä kukaan nähnyt. En tiedä vieläkään toivoinko salaa että joku huomaisi vai enkö!

        Ja sitten Oulusta stadiin päin lähdettyä makuuvaunun yläpetillä uudelleen!


      • 59v rouva
        21v tytteli kirjoitti:

        Muutaman kerran bussin takapenkillä ja kerran junassa. Eka kerta 16v matkalla Kuusamosta Ouluun, oli melko tyhjä bussi eikä kukaan nähnyt. En tiedä vieläkään toivoinko salaa että joku huomaisi vai enkö!

        Ja sitten Oulusta stadiin päin lähdettyä makuuvaunun yläpetillä uudelleen!

        Olen itse koko ikäni matkustellut yöjunalla Helsingin ja Kemin/Rovaniemen väliä, ja makuuvaunussa masturbointi on kuulunut asiaan aina siitä asti kun olin saanut ekat orgasmit joskus 8-9-vuotiaana. Ensin pikkutyttönä ja teininä vanhempien kanssa, sitten samassa hytissä ventovieraiden kanssa. Junan keinunta auttaa ihanasti ja taustamelua on sen verran ettei tarvitse huolissaan joka huokauksesta jonka päästää.

        Vanhoissa puukorisissa, natisevissa, heiluvissa vaunuissa se oli vielä mukavapaa! Uusissa ei ole samaa tunnetta.

        Päiväsaikaan en ole uskaltanut missään kokeilla, sen verran häveliäs valitettavasti olen, paitsi joskus junan vessassa. Ja kerran piti mennä Korkeasaaressa vessaan tyydyttämään itseään kun osuin paikalle juuri kun villihevonen esitteli... Mutta se on taas ihan toinen juttu se.


      • ArjaKaarina
        59v rouva kirjoitti:

        Olen itse koko ikäni matkustellut yöjunalla Helsingin ja Kemin/Rovaniemen väliä, ja makuuvaunussa masturbointi on kuulunut asiaan aina siitä asti kun olin saanut ekat orgasmit joskus 8-9-vuotiaana. Ensin pikkutyttönä ja teininä vanhempien kanssa, sitten samassa hytissä ventovieraiden kanssa. Junan keinunta auttaa ihanasti ja taustamelua on sen verran ettei tarvitse huolissaan joka huokauksesta jonka päästää.

        Vanhoissa puukorisissa, natisevissa, heiluvissa vaunuissa se oli vielä mukavapaa! Uusissa ei ole samaa tunnetta.

        Päiväsaikaan en ole uskaltanut missään kokeilla, sen verran häveliäs valitettavasti olen, paitsi joskus junan vessassa. Ja kerran piti mennä Korkeasaaressa vessaan tyydyttämään itseään kun osuin paikalle juuri kun villihevonen esitteli... Mutta se on taas ihan toinen juttu se.

        Kyllä vain, ihanaa makuuvaunuviihdettä!


      • Kati (ja Mikko)
        ArjaKaarina kirjoitti:

        Kyllä vain, ihanaa makuuvaunuviihdettä!

        Olen samaa mieltä, makuuvaunussa olosuhteet suorastaan vaativat runkkaamaan. "Ja siemenet lakanalle", lisäsi mieheni kun joskus olemme asiasta puhuneet. Ekan kerran tein sen makuuvaunussa muistaakseni 11-vuotiaana ja mieheni 15-vuotiaana.

        Joskus olemme runkanneet toisiamme bussin takapenkillä - keskustasta Espoon perukoille on sen verran pitkä matka että hyvin ennättää.


      • R----- L-----
        Kati (ja Mikko) kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, makuuvaunussa olosuhteet suorastaan vaativat runkkaamaan. "Ja siemenet lakanalle", lisäsi mieheni kun joskus olemme asiasta puhuneet. Ekan kerran tein sen makuuvaunussa muistaakseni 11-vuotiaana ja mieheni 15-vuotiaana.

        Joskus olemme runkanneet toisiamme bussin takapenkillä - keskustasta Espoon perukoille on sen verran pitkä matka että hyvin ennättää.

        Viisikymppisenä muistan itsekin nuo vanhat puurakenteiset makuuvaunut, ylellisen intiimit jalopuupaneelit, keinunnan ja huojunnan ja natinan joka tuuditti uneen kun oli ensin hieronut itsensä orgasmiin - riippumatta siitä ketä muita samassa hytissä oli. Ekan kerran taisin kokea sen ilon 6- tai 7-vuotiaana, enkä varmaan koskaan sen jälkeen ole jättänyt itseäni tyydyttämättä kun olen makuuvaunussa matkustanut.

        Muistatteko muuten noiden vanhojen vaunujen yöastiat? Kun pikkutyttönä oli tyydyttänyt itsensä, tuntui jotenkin aivan ihanalta avata pesukaappi, ottaa astia esiin, kyykistyä yöpaita ylösnostettuna ja lirittää pissat astiaan! Väliäkö sillä näkivätkö äiti tai isä...


    • kutryjther

      Oletko mies vai nainen?

    • Lootuskukkapuu

      Kuntosalilla, vatsalihaksia tehdessä 2 kertaa käynyt.. Sen lisäksi kylpylässä haarat vesipaineen kohdalle, ihanaa. Kova peitteleminen, ettei kukaan huomaisi...

      • Suomalainen mies

        ETTÄ SUOMALAISET NAISET OLISI NOIN ROHKEITA TAIDATTE HUIJATA KAIKKI!!!!!!!!!!!!!


      • tätiratsastaja.
        Suomalainen mies kirjoitti:

        ETTÄ SUOMALAISET NAISET OLISI NOIN ROHKEITA TAIDATTE HUIJATA KAIKKI!!!!!!!!!!!!!

        mikä noissa oli sellaista mitä et uskoisi?Entäkiiottiko ne kuitenkin kun sinne oli ilmestynyt monen jutun kohdalle plus merkkejä esimerkiksi horsepover ja tätiratsastaja juttujen kohdalle?
        Kiihottiko ne?


      • Kiihottunut
        tätiratsastaja. kirjoitti:

        mikä noissa oli sellaista mitä et uskoisi?Entäkiiottiko ne kuitenkin kun sinne oli ilmestynyt monen jutun kohdalle plus merkkejä esimerkiksi horsepover ja tätiratsastaja juttujen kohdalle?
        Kiihottiko ne?

        On kyllä vähän kyseenalaista kiihottua näistä viesteistä. Jos onkin oikeasti naisena esiintyvän miehen kirjoittama, niin sehän on vähän niinkuin homo olisi päässyt yllättämään takaapäin.


      • I love me
        Suomalainen mies kirjoitti:

        ETTÄ SUOMALAISET NAISET OLISI NOIN ROHKEITA TAIDATTE HUIJATA KAIKKI!!!!!!!!!!!!!

        Olen jo kypsässä iässä oleva nainen ja koko ikäni aktiivisena ollut. HIENOA nähdä että elämää on meillä naisilla kuten pitääkin eikä mikään naista alistava moraali ole päässyt elämää tukahduttamaan. Meidät luotiin tällaisiksi. Meidän oikeutemme ja velvollisuutemme on nauttia itsestämme ja tulla onnellisiksi.


    • ei salaa

      Siinä 12 v ikäisenä kävin usein n. 20 vuotta itseäni vanhemman tätini ja hänen miehensä kotona kylässä.
      Kerran taas mies ei ollut kotona ja katselin tapani mukaan miehen Jallu lehtiä, seisomaan niistä alkoi.
      Asunnossa oli puulämmitteinen uuni ja täti ilmoitti, että pitää mennä liiteriin sahaamaan muutama puu pesään. Menin mukaan ja täti otti puisen pokasahan, laittoi toisen pään maahan ja toisen pään jalkojensa väliin, otti ohuen halon käsiinsä sahaten terää vasten liikuttamalla.
      Tuijotin parin metrin päästä ilmeisen häpeämättömästi tiukkojen housujen verhoamaa jalkoväliä, muodot näkyivät selvästi ja sahan kädensija oli painunut syvälle vakoon, alkoi taas seisomaan, housunpunttikin kai pullotti.
      Muutaman puun sahattuaan täti yhtäkkiä lopetti, kuin kesken sahaamisen, kasvoille tuli mielestäni kummallinen ilme, sitten hän sanoi, että kyllä näitä jo on.
      Vasta paljon, paljon myöhemmin tajusin, että täti oli siinä minun katsellessa tyydyttänyt itsensä

      • outoja laitteita

        Muistan että myös minun äitini äiti, viisi kuusikymppinen leski, teki tuota. SIlloin oli 80 luvun alku, äitini kävi töissä ja minä vietin aikani mummon luona. Iso talo lämmitettiin vielä silloin puilla kokonaisuudessaan ja puita täytyi koko ajan kantaa ja tehdä. Minä olin niin pieni poika etten silloin tajunnut ollenkaan mitä oli meneillään kun mummo käytti aina pokasahaa väärinpäin, kahvaosa ja se poka syvällä jalkovälissä hameen alla ja toinen pää purujen keskellä maassa ja siinä hän nytkytti polttopuuta. Ei silloin tullut epäiltyä mummon puuhia, mutta nyt kun muistutit uudelleen niin ei ole kyllä epäilystäkään hänen harrastuksista. Hänellä oli aina sellainen paksu mammahame päällään ja kun talossa ei ollut vessaa, niin tuvassa oli pelkkä ämpäri johon sitten tehtiin esimerkiksi yöllä tai pakkasella tarpeet ja aamulla käytiin tyhjentämässä hyyskään. Monta kertaa hänellä oli hame korvissa ja talvella siellä alla ei ollut kuin paksut ruskeat sukkahousut ja kesällä ei muuta kuin alushame. Ei olisi itsellä tullut mieleenkään noin rujoa laitetta käyttää hyväksi, mutta ehkä entisaikoina on konstit olleet pakonsanelemana monet.


    • car ita

      En salaa, mutta kerran olen tehnyt sitä bussissa miehen katsoessa. N. 10v sitten, kun olin opiskelemassa, menin kerran viikonloppuna linja-autolla opiskelupaikkakunnalta kotiin. Käytävän toisella puolella istui minua n. 10 vuotta vanhempi mies, jonka huomasin vilkuilevan minua aika usein. Lueskelin iltapäivälehteä ja siinä sivussa vilkuilin minäkin miestä, koska hän oli kivan näköinen, ja flirttailu linja-autossa on ihan kivaa :)

      Jossain vaiheessa huomasin miehen hivelevän itseään jalkovälistä. Tilanne kiihotti minua, koska en ollut harrastanut seksiä varmaankaan vuoteen, enkä ollut masturboinutkaan pitkään aikaan. Niinpä minäkin aloin hyväilemään itseäni farkkujen läpi. Tämä ilmesesti kiihotti miestä entistäkin enmmän, koska äkkiä hän otti peniksensä housuista ja alkoi vedellä riuskalla otteella minun nähteni. Yllätyin kyllä hieman itsekin reaktiostani, mutta minun oli pakko työntää käsi housujen sisään ja jatkaa klitoriksen kiihottamista.

      Niinhän siinä kävi, että mies laukesi ensin ja sperma roiskui hänen edessään olevan penkin selkänojaan. Ja sitten itsekin laukesin miehen hymyillessä käytävän toisella puolella. Tarina voisi päättyä siten, että jatkoin iltapäivälehden lukemista kaikessa rauhassa, enkä nähnyt miestä enää koskaan, mutta se ei pääty siten...

      Olemme nyt olleet naimisissa 7 vuotta ja meillä on 2 ihanaa lasta. Joskus muistelemme yhdessä tuota bussimatkaa ja onpa tullut mieleen, että miltä tuntuisi tehdä sama joskus uudelleen.... No, ehkä 10-vuotishääpäivänä ;)

      • Kun yksin yössä vael

        Hopeahäitä juhlittaessa tämäkertomus saisi liikutuksen kyyneleen moneenki silmänurkkaan, uskoisin.


      • haalan
        Kun yksin yössä vael kirjoitti:

        Hopeahäitä juhlittaessa tämäkertomus saisi liikutuksen kyyneleen moneenki silmänurkkaan, uskoisin.

        Noiden kahden mielestä se varmaan on. Ei ole tarkoitettu ulkopuolisille. Kuten kauneimmat eroottiset kokemukset yleensä ovatkin, kuuluvat vain kyseisille henkilöille.
        Seksi ei ole mitään rumaa tai saastaista. Kun kaksi (tai useampikin, mikäs minä olen sanomaan) ihmistä kokee jotain yhteistä eroottista, niin se on tosi kaunista. Ulkopuolinen ei siinä välttämättä koe samoin, mutta hei, eihän sitä tarkoitettukaan ulkopuoliselle!
        Musta toi kertomus on romanttinen. Ajatellen siis niitä kahta, jotka kohtasivat niin yllättävällä tavalla. Löysivät ihmisen, joka oli samalla aaltopituudella siinä tilanteessa. Siinä syntyi varmaan nopeasti voimakas luottamuksen ja läheisyyden tunne.
        En suosittele muita kokeilemaan näin rohkeita juttuja. Ei varmasti sovi kaikille. Näiden kohdalla sattui nyt käymään näin. Onneksi olkoon.


    • Takapenkin tyttö

      Siis on todella monet kerrat sillon nuorena hyväiltyy ittee yläasteella takapenkissä ja monesti uimahallissa. Uimahallissa aina kun muut meni poisa, käsi pilluu. Sillon oli oikee itsetyydytyksen mestari. Yläasteen luokkaretkellä tein sitä myös junassa, kun saatiin mennä pötkölleen.
      Kyllä siellä huomasa sitä muienkin tekevän. Mulla oli kyllä hankalla peitellä, kun naama meni täysin punaseksi ja aloin aina hytkymään paikollaan. Kerran linja-autossa istuin muutaman tuolin päässä opettajasta ja aloin hytkyy. Ope tuli kysyy oliko mulla joku hätänä, ja mä vastasin et ei oo.

      Näin mä oon itteeni aina hyväilly. ;) On sitä näin aikuis iässä jatkettu myös.

      • Varustyttö

        Kuulun niihin tyttösiin jonka oli pakko mennä kokeilemaan armeijan kovuutta.Olin laivastossa jossa olimme samoissa hyteissä miesten kanssa.Ja nuo hytit ei todellakaan olleet koolla pilattuja.
        Tuli aika monena iltana kuunneltua hyttikavereitten runkkailuja ja samalla hierottua itseä!


      • Här itsetyydyttävä S
        Varustyttö kirjoitti:

        Kuulun niihin tyttösiin jonka oli pakko mennä kokeilemaan armeijan kovuutta.Olin laivastossa jossa olimme samoissa hyteissä miesten kanssa.Ja nuo hytit ei todellakaan olleet koolla pilattuja.
        Tuli aika monena iltana kuunneltua hyttikavereitten runkkailuja ja samalla hierottua itseä!

        Ihailen mahdottomuuttasi parhainta samaa miehenä minäkin naisten armeijassa? Tunnustelen ja ihannoin. Kokeilemme samaaa, asunto-osoitteeni on? Yes. Pohjoisessa Etelässä Idässä Lännessä ................................... samaa matkaa? Asuntolassa ja asunnottomana ja asunnossa Miljöö-Interiööri liikakansoitukselta vapaa. Heti?


    • juuperijaa

      On sitä tullut tyydytettyä itseään Seppälän pukukopissa, laivalla hytissä kaverin vieressä (kaveri nukkui ja hänen nähden tyydytys olisi ollut häpeällistä), yleisissä vessoissa, puistossa ja sellaista pientä nytkytystä tai jalkojen puristamista yhteen, josta olen saanut mielihyvää, on tullut harrastettua vähän kaikkialla, missä nyt vaan pystyy istumaan tai seisomaan. :D

      • Äijä-67

        ...mitä juttuja. Nää täytyy tosiaankin olla jotain pojan kollien fantasioita.


      • ämmä-65
        Äijä-67 kirjoitti:

        ...mitä juttuja. Nää täytyy tosiaankin olla jotain pojan kollien fantasioita.

        Veikkaan että 90% tämän palstan viesteistä on miesten kirjoittamia.


      • tbhu7y
        ämmä-65 kirjoitti:

        Veikkaan että 90% tämän palstan viesteistä on miesten kirjoittamia.

        sama kuka kirjoitaa.mun haave on että eräs tietty näpittäis mua julkisilla paikoilla.eikä ainoastaan näpittäis..


      • ththhteeh
        ämmä-65 kirjoitti:

        Veikkaan että 90% tämän palstan viesteistä on miesten kirjoittamia.

        Sinne päin, mut mä luulen, et 99%


      • Santra_123
        ththhteeh kirjoitti:

        Sinne päin, mut mä luulen, et 99%

        Mä en kyl usko, et olis miesten kirjoittamia. En oo itse koskaan missään julkisesti saanut, mutta kun tulee orgasmi melko hitaasti ja työläästi, niin ihmekkös tuo. Kyllä joskus auton hyrinä, kylpylän vesisuihkut yms on kiihottanut melkoisesti. Ja joskus kun on valmiiksi kiihottunut, niin ajatukset vaan seikkailee ties missä, vaikka kuin yrittää keskittyä johonkin muuhun ja puristelen reisiä ja supistelen lihaksia ja kiusaaan itteeni, vaikka tiiän ettei pääse yksin kotiin viel pitkään aikaan. Mutta, sen verran olen kyllä ujo, et jos joku sais mut kiinni "leikkimästä" , niin lopettaisin nolona nopeesti eikä mieleeni tulis alkaa siitä seksiin siirtyä.


      • puunnussija
        Santra_123 kirjoitti:

        Mä en kyl usko, et olis miesten kirjoittamia. En oo itse koskaan missään julkisesti saanut, mutta kun tulee orgasmi melko hitaasti ja työläästi, niin ihmekkös tuo. Kyllä joskus auton hyrinä, kylpylän vesisuihkut yms on kiihottanut melkoisesti. Ja joskus kun on valmiiksi kiihottunut, niin ajatukset vaan seikkailee ties missä, vaikka kuin yrittää keskittyä johonkin muuhun ja puristelen reisiä ja supistelen lihaksia ja kiusaaan itteeni, vaikka tiiän ettei pääse yksin kotiin viel pitkään aikaan. Mutta, sen verran olen kyllä ujo, et jos joku sais mut kiinni "leikkimästä" , niin lopettaisin nolona nopeesti eikä mieleeni tulis alkaa siitä seksiin siirtyä.

        lueskellessa näitä tarinoita tuli mieleen miten ite sain ensimmäistä kertaa orgasmin. Olin rakentanut majaa isoveljen kanssa, ja tykkäsin mennä sinne keskelle metsää joskus yksinkin leikkimään. Siellä oli tosi hyvä kiipeilypuu johon pysty kiipeemään latvaan asti ja istumaan siellä. jotenkin se korkeus ja jännitys että saatta pudota kihotti mua niin että siitä tuli mun lempi paikka. Ja kyllä sitä orgasmi tuli puutakin hinkkaamalla!:D


      • lol lol lolli
        Santra_123 kirjoitti:

        Mä en kyl usko, et olis miesten kirjoittamia. En oo itse koskaan missään julkisesti saanut, mutta kun tulee orgasmi melko hitaasti ja työläästi, niin ihmekkös tuo. Kyllä joskus auton hyrinä, kylpylän vesisuihkut yms on kiihottanut melkoisesti. Ja joskus kun on valmiiksi kiihottunut, niin ajatukset vaan seikkailee ties missä, vaikka kuin yrittää keskittyä johonkin muuhun ja puristelen reisiä ja supistelen lihaksia ja kiusaaan itteeni, vaikka tiiän ettei pääse yksin kotiin viel pitkään aikaan. Mutta, sen verran olen kyllä ujo, et jos joku sais mut kiinni "leikkimästä" , niin lopettaisin nolona nopeesti eikä mieleeni tulis alkaa siitä seksiin siirtyä.

        Mä TIEDÄN, että aika monet näistä ovat miesten kirjoittamia, koska olen itse kirjoittanut noista yli 10 :)


      • Eao

        Olen ollut ihan pienestä saakka kovastikin seksuaalinen. On tullut tehtyä se niin junassa oman takin alla, lentokoneessakin peiton alla, bussissakin, rannalla, töissä toimistossa, rappukäytävässä, samassa huoneessa nukkuessa kämppäkaverin kanssa, jonka kanssa jaettiin pieni huone puoli vuotta, puhelimessa jutellessa kaverin kanssa, kaverin kanssa yhdessä kumpikin itseään tyydyttäen samassa sängyssä, siuhkussa, uimalassa, sovituskopissa, kaverin luona vessassa etc....

        Nuorena tuli harrastettua toistemme tyydytystä muutaman kaverin kanssa; joskus hinkkasimme toisiamme vasten vaatteet päällä, joskus vein kaverini käden klitorikselleni ja hän hieroi minua.

        Nautin todela kovin seksistä mieheni kanssa, mutta haluaisin joskus kerran elämässä päästä kokeilemaan naistakin.... näin aikuisena.


      • ukkriM
        Santra_123 kirjoitti:

        Mä en kyl usko, et olis miesten kirjoittamia. En oo itse koskaan missään julkisesti saanut, mutta kun tulee orgasmi melko hitaasti ja työläästi, niin ihmekkös tuo. Kyllä joskus auton hyrinä, kylpylän vesisuihkut yms on kiihottanut melkoisesti. Ja joskus kun on valmiiksi kiihottunut, niin ajatukset vaan seikkailee ties missä, vaikka kuin yrittää keskittyä johonkin muuhun ja puristelen reisiä ja supistelen lihaksia ja kiusaaan itteeni, vaikka tiiän ettei pääse yksin kotiin viel pitkään aikaan. Mutta, sen verran olen kyllä ujo, et jos joku sais mut kiinni "leikkimästä" , niin lopettaisin nolona nopeesti eikä mieleeni tulis alkaa siitä seksiin siirtyä.

        Luulenpa ettei monikaan mies tiedä, millaisa naisetkin voivat olla ;) Toki minun on myönnettävä etten kyllä välttis tiedä kaikkea miestenjutuista, joten aivan luontevaa ettei miehetkään tiedä kaikkea meidän jutuista.
        Mukavaa olisi jos joskus olisi mahdollisuus keskustella kasvotusten näistä asioista, varmasti monikin oppisi ja voisi ihmetellä mitä kaikkea ihmiset ihan oikeasti puuhailevat.


      • minä Ihanainen
        Eao kirjoitti:

        Olen ollut ihan pienestä saakka kovastikin seksuaalinen. On tullut tehtyä se niin junassa oman takin alla, lentokoneessakin peiton alla, bussissakin, rannalla, töissä toimistossa, rappukäytävässä, samassa huoneessa nukkuessa kämppäkaverin kanssa, jonka kanssa jaettiin pieni huone puoli vuotta, puhelimessa jutellessa kaverin kanssa, kaverin kanssa yhdessä kumpikin itseään tyydyttäen samassa sängyssä, siuhkussa, uimalassa, sovituskopissa, kaverin luona vessassa etc....

        Nuorena tuli harrastettua toistemme tyydytystä muutaman kaverin kanssa; joskus hinkkasimme toisiamme vasten vaatteet päällä, joskus vein kaverini käden klitorikselleni ja hän hieroi minua.

        Nautin todela kovin seksistä mieheni kanssa, mutta haluaisin joskus kerran elämässä päästä kokeilemaan naistakin.... näin aikuisena.

        "Nuorena tuli harrastettua toistemme tyydytystä muutaman kaverin kanssa; joskus hinkkasimme toisiamme vasten vaatteet päällä, joskus vein kaverini käden klitorikselleni ja hän hieroi minua.

        Nautin todela kovin seksistä mieheni kanssa, mutta haluaisin joskus kerran elämässä päästä kokeilemaan naistakin.... näin aikuisena. "

        Minä olen tehnyt aivan samaa ja minulla on sama toive pääsä joskus rakastamaan naista... aaaah voi se nautinnon ja hyväilyn määrä !!!


      • Anonyymi
        lol lol lolli kirjoitti:

        Mä TIEDÄN, että aika monet näistä ovat miesten kirjoittamia, koska olen itse kirjoittanut noista yli 10 :)

        Pitääkö minun romauttaa pilvilinnani naisista? Mikäli täällä on tosi juttuja, RAKASTAN NAISIA!!!!


    • hiirulainen88

      Ihanaa!! Mä en oo ainoo! :D

      Poreallas, julkinen sauna, bussi, juna, luentosali... onhan näitä.
      Toi pyörä ei toimi mulla, varmaan vääränlainen satula :P ja ratsastusharrastustani en oo osannu vielä yhdistää seksiin... pitää lie kokeilla ;) etukaartako vasten te kokeneemmat tässä onnistutte??

      Ihan huippuja kokemuksia:
      - Uimahallin porealtaassa kaikessa rauhassa... Viereen tulee nainen, vilkaistaan molemmat toisiamme.. Jep jep, arvaatte varmaan, että oltiin molemmat harrastamassa "omaa kivaa". Hieman meinas naurattaa.

      - Bussissa, vielä oikeen sellanen vanha tärisevä bussinrähjä. Hyvännäkönen mies nous kyytiin ja istu rivin verran eteeni. Muuten en ois varmaan ees ajatellu seksiä, mutta voi luoja se mies tuoksu hyvälle!!! Siinä sitten hengittelin syvään ja yritin olla kuin en olisikaan, eihän siitä mitään tullut ja sain ehkä yhden elämäni parhaista orgasmeista. :)

      Onko täällä ketään muita tuoksuherkkiä? Mä en mahda sille mitään, mutta jos mies käyttää mun makuun sopivaa tuoksua niin se vois käytännössä talutella mut perästään minne vaan ja panna multa aivot pihalle... Ja saan ihan omat väristykseni kosmetiikkaosastojen miesten hajusteiden lähistöltä.. Mun kohdalla ne Axen mainokset, joissa naiset juoksee sen tuoksun perässä, on ihan ärsyttävän totta... :S
      Onneks mä oon ulkonäöllisesti tällanen perus suominainen, niin ehkä ja toivottavasti kauheen moni ei oo kiinnittäny huomiota mun hekumallisiin hetkiini vähemmän yksityisillä paikoilla.

      Tää on muuten kauheen vapauttavaa ja jollain tapaa myös kiihottavaa jakaa näitä nimimerkin suojista, en mä päin naamaa uskaltais näitä kertoa.

      Hmm.. Tää ei nyt kyl kuulu itsetyydytyksen piiriin, mut jaan kokemuksen nyt kuitenkin. Panin joskus baarista poimittua yhden yön ihanuutta hotellihuoneessa, jonka jaoin kaverin kanssa... Kaveri nukku siinä vieressä. En vielä tähän päivään mennessä ole uskaltanut kysyä, tiesikö hän yöllisestä vieraastani... :D

      • Arabian Seppo

        Olenhan vakiotavaraasi, ei niin paljon, etteikö asuminen ja asusteet avaruudessa Vähässä on hyvä valita, soisin? Avruudessa naisten puolesta ja omastani? Olemme samalla Dildolla? Olemmeko?


      • Anonyymi

        Rakastin linja-autoissa runkkaamista. Minut on varmasti huomattu työnteossa, mutta pimeä bussi, ei kukaan tunnista jatkossa. Minulle parasta ollut, kun näen kauniin naisen, menen hänen taakseen ja runkkaan siellä ehkä juuri ja juuri kosketan hänen hiuksiaan samalla. Olen siis mies.


      • Anonyymi

        en ole koskaan ajatellut naisten runkkaavan tuolla tavoin yleisillä paikoilla kuin vain pornossa. Jos näkisin sinut bussissa touhuilemassa, haluaisin ehdottomasti liittyä seuraasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole koskaan ajatellut naisten runkkaavan tuolla tavoin yleisillä paikoilla kuin vain pornossa. Jos näkisin sinut bussissa touhuilemassa, haluaisin ehdottomasti liittyä seuraasi.

        Tiesitkö että toi on sairasta, tuo luokitellaan seksuaaliseksi ahdisteluksi että meet runkkaamaan naiselle bussissa. Sille voi tulla susta elinikäset traumat.:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että toi on sairasta, tuo luokitellaan seksuaaliseksi ahdisteluksi että meet runkkaamaan naiselle bussissa. Sille voi tulla susta elinikäset traumat.:/

        Vastasin väärään kirjotukseen


    • aatsivengaa

      ite oon just bussissa/autossa takin alla ja sit kun orkku tulee ni esitän vaan et haukottelen.. :)

    • M.Foxy

      Ostin osakehuoneistoa perhonen housuissani. Se oli käynnissä siihen asti, kun istuin alas kauppakirjoja tekemään, mutta silloin vain istuin sen päällä ja liikuttelin itseäni sitä vasten. Tähtäsin huippukohtaa siihen nimienkirjoitusvaiheeseen ja melko hyvin onnistuinkin. Se kauppa pysyy mielessä!

      • Anonyymi

        Mahtavaa. Hyvät kaupat (y)


      • Kuva perhosesta kiitos?


    • rtysg

      Teininä kaverin luona yökylässä ollessa kun en saanut aina heti unen päästä kiinni ja kaveri nukkui vieressä, niin tuli tyydytettyä itseni peiton alla, hänen nukkuessaan.. sit tuli unikin paremmin :)

    • masjub

      kun oon kaverilla ollu yökylässä, niin kyllä siinä patjalla jutellessa oon samalla peiton alla vähän puuhastellut....

    • Exxon Valdez

      Jostain pornlehdestä kopsattuja nää dösä ja juna novellit.
      Umbuntumbbu juttuja

    • maya

      koulussa on tullut kokeiltua, vähän kun nojasi tuolissa taakse röhnöttäen niin häppärit/klitta osui pulpetin alareunaa kohden. ei tarvinnut paljoa liikkua kun klitta sopivasti ärsyyntyi. tämä tapahtui ala-asteikäisenä.

      samalla luokalla oli tyttö joka istui AINA jalkansa päällä, kantapää haarovälissä, se keinui aina tunneilla. en tiedä olinko ainut joka tajusi mitä tapahtui. inspiroituneena kokeilin samaa asentoa, mutta ei ollut mulle hyvä, klitta ärsyyntyi/asento sattui. muistan parikin tilannetta kun joku kysyi kaverilta mitä se tekee ja katsoi pulpetin alle, kaveri lopetti keinumisen, muttei pystynyt vastaamaan mitään. jalkoja se vaihteli aina kumman päällä keinui.

      mä puolestaan pystyn hengitys/lihasliikkeillä saamaan orkun, joskus helposti ja joskus ei onnistu. on tullut kokeiltua julkisissa liikennevälineissä, mä vaan pelkään jääväni kiinni, koska hengitys todellakin syvenee ja hidastuu ennen kliimaksia.

      pyörällä en ole koskaan saanut. täytyy pitää mielessä kun alottaa työmatkapyöräilyn tässä jossain vaiheessa.

    • Baunatar

      Tuollaisissa tilanteissa sitä luulee, ettei kukaan näe... tosiasiassa saletisti näkee! Ihmiset pistävät merkille huomaamattomampiakin asioita. Orkkua ei voi salata muilta, vaikka se siinä kiihkon hetkellä siltä tuntuu tai ei välitä ;)

    • muistoja

      ""Nuorena tuli harrastettua toistemme tyydytystä muutaman kaverin kanssa; joskus hinkkasimme toisiamme vasten vaatteet päällä, joskus vein kaverini käden klitorikselleni ja hän hieroi minua.

      Nautin todela kovin seksistä mieheni kanssa, mutta haluaisin joskus kerran elämässä päästä kokeilemaan naistakin.... näin aikuisena. "

      Minä olen tehnyt aivan samaa ja minulla on sama toive pääsä joskus rakastamaan naista... aaaah voi se nautinnon ja hyväilyn määrä !!! "

      Nämä on suoraan kuin mun näppikseltä! Joidenkin ystävien kans on aikuisiälläkin toisiamme kosketeltu, mutta siitä on ihan liian pitkä aika. Voi nams! Nyt rupes tekemään niiiin mieli....!!

    • Maria 24

      Porealtaassa hieron usein klittaa, ja varsinkin kiihottaa kun samassa istuu seksikkäitä naisia! Samoin uimahallin saunassa jalat ristissä, ja jos sattuu istumaan bikinit päällää, niin nostan uimahousut tarpeeks ylös oikeasta kohdasta, et ne hierois klittaa! Aivan ihanaa! Höysysaunassahan ei sitten tarvitse paljoa edes peitellä!

      • Maria 24

        Välillä hieromininen on kivempaa julkisilla paikoilla... Näin bi- naisena.


      • niina
        Maria 24 kirjoitti:

        Välillä hieromininen on kivempaa julkisilla paikoilla... Näin bi- naisena.

        salaa en ole kovin monesti itseäni tyydyttänyt . mutta kerran kaverini jennyn kanssa kessän toistemme tussuja räpläiltiin ja nuoltiinkin . olen aina ollet vähän naisiin kiinnostunut mutta mielumin kumminkin miehen kanssa olen .


      • Mökillä poreallas oli liian pieni. Jotenkin vaan porukka ahtautu istumaan sylikkäin niin kaikki mahtui. Jossain vaiheessa huomasin et aina samat istu toisten sylissä


    • uuwithyouu

      Jalat yhteen ja puristus! Vieraiden vessassakin on kiva vähän pitää omaa kivaa, vaikka se ei varsinaisesti ole toisten läsnäollessa.

    • Nussin

      No.ite oli yhen päivin kans.Kansakoulussa,välitunilla.Sillanalla.Onneks ei tullu siunattuun tilaan.

    • Anonyymi

      Leffas shortsit jalas sormetin n, 40

    • Anonyymi

      Varmaan kutitti kivasti pillua, minäki oon monesti hieronu pimppiä koulussa luokassa ku siitä tulee tosi kiva kutina :) sit myös kylpylän semmosissa hierovissa suihkussa mitkä tulee sielta altaan seinästä ja ja bussissa oon kans masturboinu :) se kiinnijäämisen riski kiihottaa ihanasti :) oon tyttö 19 v

      • Anonyymi

        Kuuluu nuoruuteen on sanonta..tosiasiassa ei pidä paikkaansa, oon 52v varattu nainen ja harrastan soolo sexsiä viikottain. Viestittelen vieraiden misten sekä naisten kanssa, aivan ihkua normi arkeen..


    • Anonyymi

      En koulussa mutta leireillä hiljaa makuupussissa kun muut nukkuu vieressä siskonpetissä.

    • Anonyymi

      Tyydyttelin itseäni useinkin salaa luokassa. Kerran yksi likkakaveri huomasi sen ja sen jälkeen tehtiin sitä yhdessä hänen luonaan, mutta myös yhtä aikaa tunnilla. Istuimme molemmat takarivissä, mutta vastakkaisilla puolilla luokkaa. Myös luokkaretkellä bussissa kun istuimme vierekkäin. Ihanaa ystävän kanssa.

    • Anonyymi

      Minäkin koulussa tunnilla. Olen mies. Luokan takarivissä, simeinän vieressä pelasin 'taskubiljardia' ihan lopouun saakka ja laskin spermat housuun. Vähän pelkäsin jälkihajua, mutta oli jännää.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­­um­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://seisinka.net/H/H1r0B9

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten voi itsetyydyttää salaa omassa huoneessa ilman mitään välineitä ja sormet ei oikeen toini

    • Anonyymi

      Olin kylpylässä ja samassa porealtaassa oli keski-ikäinen nainen. Nainen istui silmät kiinni aukon päällä, josta tulee poreita. Hänen ilme alkoi muuttumaan ajan mittaan ja lopulta sai kehon vapinasta päätellen orgasmin. Hän lähti kohta altaasta pois ilmeettömänä ja sivuille vilkuttamatta, kun huomasi, että porealtaassa oli muitakin.

    • Anonyymi

      Seurustelin miehen kanssa jolla oli tosi seksikäs ääni. Usein iltaisin kun soittelimme tyydytin itseäni sormilla myös sauvalla. Usein kävi etten orgasmin kourissa vastannut hänen kysymyksiin :), hän syyttikin etten kuuntele, no en voinut kun ...

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe