Soviet Paradigma Paradise

Tulipa tässä mieleen eräänä päivänä että jospa lähtisin käymään itäisessä naapurimaassa näin vuosien jälkeen.
Hämmästykseni oli suuri kun sain ilmoituksen että viisumia ei myönnetä vanhan "elinikäinen maahantulo" kiellon takia. Olin niinmaar kauhian hmmästyny, minä joka aina olen pitänyt rehellisistä ja ahkerista venäläisistä, ei pääsekään vierailulle jonkun vanhan pienen rikkeen takia.
Joskus kauan sitten kun Venäjä oli suuri ja mahtava, tiesimme ettei se millään pystynyt huolehtimaan kaikista asukeistaan tasavertaisesti joten päätimme auttaa omalla pienellä panoksellamme.
Veimme sinne muutaman paketin Anttilan erittäin laadukkaita sukkahousuja, Wrigleysin purkkaa ja vähän Lee-farkkuja, emmekä pyytänyt kuin ihan pienen summan kulujen kattamiseksi.
Tästä suuttuneena joku tullikenraali syytti meitä salakuljetuksesta ja länsimaisen korruptio hapatuksen levittämisestä Venäjän itsenäisessä valtiossa, joka oli vielä joutunut laittamaan piikkilankat ympärilleen kun länsimaalaiset yrittivät joukolla nauttimaan Venäjän tarjoamasta paratiisista.
Siitä hyvästä minulle annettiin siten elinikäinen tulokielto.
Ymmärtenette pettymykseni kun näin 50 vuoden jälkeen vielä muistellaan vanhoja asioita.
Me kun vain yritettiin auttaa pieniä ihmisiä kaukaisessa Batumin kaupunkissa.
Niin huuhaata, niin huuhaata että. Huoh!
0189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

bar.sinistra kirjoitti:

Tulipa tässä mieleen eräänä päivänä että jospa lähtisin käymään itäisessä naapurimaassa näin vuosien jälkeen.
Hämmästykseni oli suuri kun sain ilmoituksen että viisumia ei myönnetä vanhan "elinikäinen maahantulo" kiellon takia. Olin niinmaar kauhian hmmästyny, minä joka aina olen pitänyt rehellisistä ja ahkerista venäläisistä, ei pääsekään vierailulle jonkun vanhan pienen rikkeen takia.
Joskus kauan sitten kun Venäjä oli suuri ja mahtava, tiesimme ettei se millään pystynyt huolehtimaan kaikista asukeistaan tasavertaisesti joten päätimme auttaa omalla pienellä panoksellamme.
Veimme sinne muutaman paketin Anttilan erittäin laadukkaita sukkahousuja, Wrigleysin purkkaa ja vähän Lee-farkkuja, emmekä pyytänyt kuin ihan pienen summan kulujen kattamiseksi.
Tästä suuttuneena joku tullikenraali syytti meitä salakuljetuksesta ja länsimaisen korruptio hapatuksen levittämisestä Venäjän itsenäisessä valtiossa, joka oli vielä joutunut laittamaan piikkilankat ympärilleen kun länsimaalaiset yrittivät joukolla nauttimaan Venäjän tarjoamasta paratiisista.
Siitä hyvästä minulle annettiin siten elinikäinen tulokielto.
Ymmärtenette pettymykseni kun näin 50 vuoden jälkeen vielä muistellaan vanhoja asioita.
Me kun vain yritettiin auttaa pieniä ihmisiä kaukaisessa Batumin kaupunkissa.
Niin huuhaata, niin huuhaata että. Huoh!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu