Tässä on todellinen klassikko, mainio kuvaus kaupparatsun pakomatkasta kreisin rekkakuskin takaa ajamana. Spielbergin esikoinen. Tämän pätkän voi katsoa aina uudelleen, todella hyvä.
Kauhun Kilometrit
5
678
Vastaukset
- paljon tarvita
pästäkseen juoneen kiinni, yhtä ja samaa koko pätkä..
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
se on hyvä leffa, vaikka juoni on tosi simppeli... pääosassa Sheriffi MacCloud
- Veteranfan
Kyseessä olevan myös suoraan TV:lle tehty elokuva,siis elokuvalla ei ollut ensi-iltaa teattereissa.
- saakeli!
Itse ostin dvd:n kun tv:ssä näyttävät jotain lyhennettyä versiota josta puuttuu mm. kohtaus jossa kaupparatsu yrittää auttaa koulubussia liikkeelle.
- pxä
Se johtuu siitä että alunperin leffa on tehty tunnin mittaiseksi tv-leffaksi. Siihen aikaan jenkeillä oli kuitenkin tapana laittaa joitakin tv-leffoja teatterilevitykseen Euroopassa, joten lisäkohtauksia kuvattiin varsinaisten kuvausten jälkeen jotta saatiin kokoillan leffan mitta täyteen.
Jos oikein muistan, näitä lisättyjä kohtauksia ovat ainakin alkupuolen puhelinsoitto kotiin ja jakso jossa rekka yrittää työntää päähenkilön junan alle. Itse rekkahan oli ehtinyt jo tuhoutua loppuhuipentumaa kuvatessa, joten tuossa jälkimmäisessä kohtauksessa käytettiin korviketta - jos tarkkaan katsoo, huomaa ettei rekkaa näytetä kohtauksessa kuin lähikuvissa.
IMDb muistaakseni tietää parhaiten nämä leffa- ja tv-version väliset erot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987