Mistä johtuu ainainen valitus siitä, että naisten huonompi asema joillakin yhteiskunnan osa-alueilla johtuisi miehistä?
Miehet ovat Suomessa vähemmistö. Samoin on päättäjien suhteen asiat: Äänioikeutetuista suomalaisista enemmistö on naisia ja vähemmistö miehiä. Naiset siis päättävät tämän maan asioista, eivät miehet.
Tämä nykytila on kyllä käsittömättömän epäoikeudenmukainen. Nyt naiset esimerkiksi orjuuttavat miehiä pakottamalla nämä suorittamaan asepalveluksen. Samalla itse elävät vapaata elämää, kun toiset ovat palkatomassa pakkotyössä. Ja kukapa naisista haluaisi tilannetta muttaa, joutuisivat vielä itse töihin!
Naiset vastuussa Suomen asioista
3
99
Vastaukset
- määrää..
asevelvollisuuden.
Siitä ei naisia voi syyttää.- Mies itse
Mutta kukapa päättää lakien säätämisestä? Eduskunta. Ja kukapa valitsee eduskunnan? Kansalaiset, joista enemmistö on naisia.
Jos naisilla ei olisi tässä maassa ylivaltaa, olisi jo aikoja sitten säädetty pakolliseksi myös naisten asevelvollisuus.
Mielestäni nuoret naiset ovat ihan yhtä päteviä tekemään töitä siinä missä nuoret miehetkin, joten on todella törkeää että vain miehet pakotetaan vankilan uhalla palkattomaan pakkotyöhön.
Näin täällä naisten hallitsemassa orjavaltiossa. - 83 naista
Mies itse kirjoitti:
Mutta kukapa päättää lakien säätämisestä? Eduskunta. Ja kukapa valitsee eduskunnan? Kansalaiset, joista enemmistö on naisia.
Jos naisilla ei olisi tässä maassa ylivaltaa, olisi jo aikoja sitten säädetty pakolliseksi myös naisten asevelvollisuus.
Mielestäni nuoret naiset ovat ihan yhtä päteviä tekemään töitä siinä missä nuoret miehetkin, joten on todella törkeää että vain miehet pakotetaan vankilan uhalla palkattomaan pakkotyöhön.
Näin täällä naisten hallitsemassa orjavaltiossa.Maamme naisenemmistö on siis äänestänyt eduskuntaan miesenemmistön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3015517- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088