Onko ajo/muserekisterikuntoista Goggomobiliä
vielä suomessa?
Goggomobil
14
2932
Vastaukset
- löytyy
myös Espoon Automuseosta.
- test5581
60 luvulla lähettiin Goggomobil merkkisellä autolla Seinäjoelta Vaasan suuntaan 4 henkeä autossa, haulikot vähän tavaraa.Oli niin kova vastatuuli että jouduttiin palaamaan Seinäjoelle ja vaihtamaan auto.
- Keräiliä
Minkä hintaisia ovat hyvät 59 vuosimallin goggomobiilit projektina
- Hintatietoa
Keräiliä kirjoitti:
Minkä hintaisia ovat hyvät 59 vuosimallin goggomobiilit projektina
59 mallinen on kunto 3 1200 euroa ja kunto 2 3300 euroa.
- Pekk.
Repesin !
- Auto Masentaja 2
Pekk. kirjoitti:
Repesin !
Koeta päästä kirurgin vastaanotolle.
Vaikka myöhäistä se nyt jo on...
- Ei tee mitään
Ei kait kukaan halua moista vehjettä riesakseen ja vielä maksa siitä jotain??
Ihan tarpeeksi saatu noistakääpiöpaskoista (Messershcmitt, Isetta, Trojan) jo silloin kun täälläkään ei köyhä muuta saanut ja pakko noihin sekaantua jos mieli auto eli sama juttujokapuolella maailmaa että kunhan eroon pääsisi tänäpäivänä ja toisi jotain laadukkaampaa nykytekniikkaa,vaikka vähän vanhempaakin,tilalle...
Nuo ei toiminut uutenakaan,eikä antanut kuin v tunteen,nautinnosta puhumattakaan.Sama juttu isommissa joista Fiat ainut joka toimikin suht ok.
Simcat, Minit, Rellut, Hillmannit.....säälittäviä!
Laita jonkun Hiacen takaluukkuun kaupanpäällisiksi Afrikkaan.- Everun
Auto oli varsin mielenkiintoinen, hyvä koriltaan ja ihan kivan näköinen.
Kuljetti sen mitä autoonkin sopi. koneen laakeroinnissa oli sanomista, kuitenki
esim Vaasassa jokin koneistamo muutti laakeroinnin kokonaan. Vika pieneni
oleellisesti. Vanha viesti, mutta mitenkähän se sinulta on pois, jos kääpiöautot jotakuta kiinnostavat?
Kuka niistä on "saanut tarpeekseen"? Tuskin ainakaan ne jotka ei olleet vuosiin edes syntyneet silloin kun niillä viimeksi on ajettu tavallista arkiajoa.
"laadukkaampaa nykytekniikkaa" -lauseesi taas viittaisi siihen, että et ylipäänsä ymmärrä mitään autoHARRASTUS -käsitteestä.- Hynkkel
Huuhaa setä se jaksaa samaa levyä pyörittää.Katso mitä Warret ym maksavat Saksassa.Jopa Trabant jota pilkattiin eikä ollut missään arvossa.Nyt ovat hinnoissaan.
- posso
On niitä silloin tällöin nettiautossakin ollut...
- Anonyymi
Meiltä löytyy Goggomobil TS400 eli se coupe malli, tosin aika huonossa kunnossa. On ihan saatanan hieno peli
- Anonyymi
onpa se hieno
- Anonyymi
ONKS NÄIT MONTAA. MUN MIELESTÄ YKS HIENOMMISTA AUTOISTA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644