Kivesten kannattimet?

Jomottaa alakerrassa

Moi!

Olisiko tietoa mistä löytäisi kivesten kannattimia?

Jossain mainittiin, että apteekeissa olisi, muttei niistä tuntunut löytyvän.
Paikat hiukan arkana, olisi hyvä jos eivät pahemmin pääsisi heilumaan.

Voisikohan jonkinlainen suojus ajaa saman asian?

5

4568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalsarit...

... on se konsti millä minä selviän. Pitää olla joustavat, mutta jämäkät ja vielä niin, että kulli pysyisi mieluummin ylöspäin. Ne toimii autoillessakin hyvin, ettei ole kivekset puristuksissa jalkojen välissä. Mutta huom. ei saa olla liian kireät.

• yksi uros vaan

hei mulla on mun kives pussit tiukojen kalsareiten sisällä ja pysyy penis jäykän myös pikku pöksyjen sisällä

• tiedän..

Seksikaupasta, ja kalukukkaroiksikin niitä sanotaan..

• tulehduksien hoitoon sellainen jostava liinaisrakenteinen hiostamaton suspensori olisi paras, solmitaan nyörillä ihan vyötärölle asti. Urheilijoitten käyttämiä kovia kilpisuojuksia taas ei käytetä tulehdusten hoitoon, vaan ulkoisten iskujen estoon.

Eiköhän joku alan mieslääkäri osaisi tässä neuvoa. Instrumentarium tai apteekki olisi paikka, missä pitäisi tulehduksen hoitoon käypiä suspensoreita olla olemassa.

Kai miehilläkin pitäisi kohta olla samanlaiset tiukat sukkahousut kuin naisilla.

Sukkahousujen etu on se että ne eristävät omalta ihokosketukselta, tietysti.

• oikeaa vastausta, mutta...

HUH!!! Ihan säikähdin, kun luin ensin jotenkin vain nopeasti noita otsikoita läpi ja luin tuosta sinun kirjoituksestasi Kivesten kalttaaminen! Hyh, kun ehdin jo miettiä, että mitäköhän se otsikko pitää sisällään!

Onneksi luin väärin :) Kannattimet? No, toivottavasti saat apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe