Kävin tuossa lueskelemassa aikani kuluksi kyseistä sivustoa. En olisi uskonut kuinka älyvapaata keskustelua sielläkin on. Muutama henkilö on, jotka tietävät asioista oikeasti, muut tappelevat jostain täysin mitättömästä jutusta keskenään.
Maalämpöfoorumi
20
4985
Vastaukset
- Joviaalia toimintaa
Tuollaistahan se aina on jos ei ole jotain muuta järkevää tekemistä.
- köyhää
kun ei ole varaa laittaa maalämpöä? :)
Sähkön hinta nousee, kypsy siihen!- envieläkäänkeksi
Ei ole rahasta kiinni minun maalämmön laitto. En kirjoittanut mitään maalämmön kannattavuudesta, enkä sähkön hinnasta. Ihmettelin vaan tuota sivustoa.
- sopii...
Paremmin vuokramurju ja suoli24 palsta. Maalämpöfoorumi on ainoa paikka, josta saa järkevää tietoa maalämmöstä. Keep on dreaming!
- luulisi...
"Paremmin vuokramurju ja suoli24 palsta. Maalämpöfoorumi on ainoa paikka, josta saa järkevää tietoa maalämmöstä. Keep on dreaming!"
Maalämpöfoorumi on nimensä perusteella ainoa paikka mistä saa tietoa, mutta todellisuudessa näin ei ole. Sinä taidat olla yksi niistä tietämättömistä riitelijöistä sillä palstalla. Ainakin viestisi perusteella näin voi päätellä. En väitä koko sivustoa huonoksi, mutta yleensä pari dorkaa, pystyy pilaamaan useamman maineen. Ja tiedoksi: en asu vuokramurjussa. - taitaja
luulisi... kirjoitti:
"Paremmin vuokramurju ja suoli24 palsta. Maalämpöfoorumi on ainoa paikka, josta saa järkevää tietoa maalämmöstä. Keep on dreaming!"
Maalämpöfoorumi on nimensä perusteella ainoa paikka mistä saa tietoa, mutta todellisuudessa näin ei ole. Sinä taidat olla yksi niistä tietämättömistä riitelijöistä sillä palstalla. Ainakin viestisi perusteella näin voi päätellä. En väitä koko sivustoa huonoksi, mutta yleensä pari dorkaa, pystyy pilaamaan useamman maineen. Ja tiedoksi: en asu vuokramurjussa.voisitko ystävällisesti laittaa vaikka linkin johonkin säikeeseen, missä ne "tyhmät tappelee" keskenään?
olisi kiva lukea.
itse olen lukenut palstaa jo pitkään, enkä ole tuollaiseen törmännyt.
tällä palstalla sitäkin enemmän. - ole huomannut...
taitaja kirjoitti:
voisitko ystävällisesti laittaa vaikka linkin johonkin säikeeseen, missä ne "tyhmät tappelee" keskenään?
olisi kiva lukea.
itse olen lukenut palstaa jo pitkään, enkä ole tuollaiseen törmännyt.
tällä palstalla sitäkin enemmän.mietipä sitä mistä johtuu.
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=IDGeopro;action=display;num=1210021436
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=idLammonjako;action=display;num=1161518702
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=idLammonjako;action=display;num=1146826088 - t.a.p.
ole huomannut... kirjoitti:
mietipä sitä mistä johtuu.
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=IDGeopro;action=display;num=1210021436
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=idLammonjako;action=display;num=1161518702
http://www.kyronlahdenporakaivo.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=idLammonjako;action=display;num=1146826088Eipä ole keskiverto putkimies LVI-insinööri ja puhumattakaan aivan maallikosta.
Todelliset Pelle Pelottomat ropellihattuineen toinen juttu jopa koulutuksesta riippumatta.
- Miki
En ole huomannut ko. foorumilla kenenkään tappelevan mistään. Asiallista mielipiteiden ja tietojen vaihtoa siellä on. En myöskään löytänyt noista linkeistä mitään tappeluun viittaavaa. Eri mieltä oleminen ei ole tappelemista.
- olla näsäviisas???
häh?
- Miki
olla näsäviisas??? kirjoitti:
häh?
Tässä nähtiin taas kerran suomi24 keskustelun taso. Idiootit kommentoivat asioita joista eivät tiedä hevon persettä eivätkä jaksa/pysty ottamaan edes selvää.
- puhu nyt
Miki kirjoitti:
Tässä nähtiin taas kerran suomi24 keskustelun taso. Idiootit kommentoivat asioita joista eivät tiedä hevon persettä eivätkä jaksa/pysty ottamaan edes selvää.
itsestäsi...
- Maalämpöfoorumia
puhu nyt kirjoitti:
itsestäsi...
PAKKO lukea, jos se niin ärsyttää ??
- koska olen
Maalämpöfoorumia kirjoitti:
PAKKO lukea, jos se niin ärsyttää ??
ostamassa maalämpökoneen, ja etsin puolueetonta tietoa asiasta.
- hyvä pysy poissa sieltä MLP...
koska olen kirjoitti:
ostamassa maalämpökoneen, ja etsin puolueetonta tietoa asiasta.
me ei tarvita sinun tasoista keskustelijaa. Olet muita ylempänä joten osta öljylämmitys se sopii sinun ajatusmailmaasi siellä vasta järkipuhetta on.
Me muut puhumme vain siitä miten tuhlata ne rahat joita jää yli lämmityskuluista. Kyllähän se joskus mene tappeluksi kun jotkut tuhlata ne etelän aurinkoon ja jotkut ostaa vaikka kallita juomia.
- pällit
vitun idiootit......provotaukkeja joka iikka idioottipäät.
- buahhAHHAHAAAA.....
Olisit vain sanonut rehellisesti että: HIMOITSEN MAALÄMPÖÄ itseleni, siksi nämä kymmenet, eikun sadat höpötykseni suollan tänne.....
- pöljä kansa
Hävettää tämä suomalaisuus taas kerran !
siis 99% näistä pöhnäpäistä ei tiedä itse asiasta mitään, ainoa minkä ietävät on se lasku joka tuli maalämpöfirmasta ja jonka heti kiikuttivat pankkiin entisten velkojen päälle.
mutta kun se loota nyt siellä aravanperällä hyrisee niin pakkohan siitä on huudella joka suuntaan !- 30/30
Sinua tässä hävetä saa mutta yritän ymmärtää kaltaistasi jo lämmityskauden alussa vihtuuntunutta puujalostelämmittäjää.
- Joillakin on elämä
30/30 kirjoitti:
Sinua tässä hävetä saa mutta yritän ymmärtää kaltaistasi jo lämmityskauden alussa vihtuuntunutta puujalostelämmittäjää.
Minua oikeasti hävettää henkilöt jotka ovat hurahtaneita johonkin lämmitysmuotoon (oli se mikä tahansa) ja vaahtoavat siitä päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen kirjoittamalla keskustelupalstoille anonyymisti omasta erinomaisuudestaan tuhansia viestejä. Ja muut ovat luonnollisesti huonoja ihmisiä, paitsi omaan uskontokuntaan kuuluvat.
- Anonyymi
En suosittele. Meille pieneen talonyhtiöön Helsingissä laitettiin se viime talvena ja nyt lämpöpatterit ovat viileitä ja kaikssa asunnoissa on kylmää. Kaukolämmöllä lämpö pysyi tasaisesti 23 asteessa, mutta nyt on 18-19 astetta ja se on liian kylmää. Eli maalämmöllä saatiin asunnot asumiskelvottomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317