http://www.phpbb88.com/latinonovelat/viewtopic.php?t=102&mforum=latinonovelat
Jordin ja Pandon näyttelijät näyttelevät samassa telenovelassa ja vielä paria!!!
JORDI JA PANDO samassa telenovelassa!
5
629
Vastaukset
- BellaChiqui#
Niminen sarja se on?
- Jandora
Ifigenia.
- Warlicia
Piti rekkautua tuolle foorumille, jos meinas lukea siitä. Niin, aika yllättävää on se, että Marianela ja Hugo valittiin pääosapariksi. Jännältä kieltämättä kuulostaa, mutta kun olen seurannut tuota MiGordaBellaa, niin vähän vaikea kuvitella heitä Gabrieliksi ja Mariaksi (?) kun MGB:ssä he näyttelevät Jordia ja Pandoraa.
Haluaisin kyllä, että tuota näytettäisiin Suomessa, koska kyseinen pari on suosikkini MGB:ssä. ;) - Chiquitita
Oo, mahtavaa!!! Pakko tulla Suomeen!!! Onks se joku uus telenovela? Et onks se tullut jo Venezuelassa? Mut onhan se vähän outoo, että on totuttu näkemään Marianela ja Hugo Pandorana ja Jordina ja nyt ne esittää myös paria jossain toisessa telenovelassa... Ne on sit kuitenkin ihan erilaisia ne roolihahmot. Mut vähänkö kivaa. Ne varmaan tykkää toisistaan niin paljon ne näyttelijät, että ne haluu taas näytellä yhessä. :D Vähänkö olis mahtavaa, jos ne olis todellisuudessa pari. =]
- Warlicia
... Hugosta miespääosaan? Epäilivät tuolla foorumilla. Itsekin alkoi vähän arveluttaa. Onhan se nyt tietty hienoa, mutta pääosaan???
Tai no, pitää nyt vain katsoa ja odottaa, ettei homma mene liian koomiseksi. Tuhkimotarinastahan saa päivän naurut....tai itkut. 0_=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275