Lukekaa kaikki jotka väittävät kaiken olevan pelkkää unta!

Wentti

Te jotka väitätte että koko serranon perhe oli pelkkää unta olette väärässä sillä Diego hyppää sillalta alas suoraan menneisyyteen jolloin kaikki oli vielä hyvin.


Curron ja Juanin autoilut päättyvät tähän, sillä Santi ja Diego ovat vaarassa joutua vankilaan. Koko Santa Justa on sekaisin, sillä kuka ajoi Paquiton yli? Jose Luisin ja Chonin suhde rakoilee. Jose haluaa tietää kuka makasi hänen vaimonsa kanssa. Lourditas saa toisen lapsensa. Guille ja Teté ovat lähdössä Santa Justasta ja kirjoittivat Diegolle kirjeen, mutta yllättävä tieto saa heidät jäämään hetkeksi. Raúl on mustasukkainen Gaelille, joka huolehtii Áfrista. Gael kertoo Áfrille Raúlin lähtevän pois Santa Justasta, joka saa hänet surulliseksi, koska Raúl haluaa unohtaa Áfrin. Ana palaa Santa Justaan sopimaan Fitin kanssa. Diego on järkyttynyt tästä tilanteesta niin, että tekee hypyn sillalta suoraan menneisyyteen, jolloin kaikki oli hyvin.

Lähde: Wikipedia
Ja älkää sitten alkako sanomaan että ei kannata uskoa mitä wikipediassa lukee sillä tämä sama juttu kerrotaan suurempana versiona telecincon sivuilla!!

17

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko ajan

      sä oot väittäny joka ketjussa, et diego meni taivaaseen.ota säkin asioista eka selvää kun et ymmärrä espanjaa sen enempää.tavallaan muut oli enemmän oikeessa kun sä.diego missään taivaassa ole vaan palas ajassa takaisin päin kuten täällä sanottukin.tosin ei unen kautta mut muuten kyllä.

      • Wentti

        Osaan espanjaa oon osannu jo 2 vuotta. Usko mitä uskot mutta Diegohan hyppäsi sillalta alas ja matkasi ajassa taaksepäin jolloin kaikki oli vielä ennallaan!


      • viestejäs tänään
        Wentti kirjoitti:

        Osaan espanjaa oon osannu jo 2 vuotta. Usko mitä uskot mutta Diegohan hyppäsi sillalta alas ja matkasi ajassa taaksepäin jolloin kaikki oli vielä ennallaan!

        lueppas omia viestejäs.oot väittäny joka viestissä et diego joutu taivaseen ja sai siellä uuden elämän.todisteet on kaikkien nähtävillä heh.muut on väittänyt ihan oikein että palasi siihen aikaan kun sarja alkoi ja luciakin hengissä,fiti naimisissa jne.


      • Wentti
        viestejäs tänään kirjoitti:

        lueppas omia viestejäs.oot väittäny joka viestissä et diego joutu taivaseen ja sai siellä uuden elämän.todisteet on kaikkien nähtävillä heh.muut on väittänyt ihan oikein että palasi siihen aikaan kun sarja alkoi ja luciakin hengissä,fiti naimisissa jne.

        Mutta itse uskon espanjan jaksoselostukseen jossa sanotaan että Diego hyppää sillalta alas ja palaa ajassa taakse päin, aikaan jolloin kaikki oli vielä hyvin.


      • olleensa väärässä :D
        Wentti kirjoitti:

        Mutta itse uskon espanjan jaksoselostukseen jossa sanotaan että Diego hyppää sillalta alas ja palaa ajassa taakse päin, aikaan jolloin kaikki oli vielä hyvin.

        ei susta ole myöntämään virheitäs :D häpeä.edelleen kehotan lukemaan tän päivä ketjuja joissa kaikissa väität diegon menneen taivaaseen.ei taida ihan kieli olla hallussa 2 vuoden opiskeluilla :D


      • Wentti
        olleensa väärässä :D kirjoitti:

        ei susta ole myöntämään virheitäs :D häpeä.edelleen kehotan lukemaan tän päivä ketjuja joissa kaikissa väität diegon menneen taivaaseen.ei taida ihan kieli olla hallussa 2 vuoden opiskeluilla :D

        Kyllä kieli on hallussa elä siitä valita. Ihan sama sä uskot sitä mitä uskot mä uskon sitä mitä mä uskon ja piste!


      • olleensa väärässä :D
        Wentti kirjoitti:

        Kyllä kieli on hallussa elä siitä valita. Ihan sama sä uskot sitä mitä uskot mä uskon sitä mitä mä uskon ja piste!

        jankkaa jankkaa vaan.kyllä täällä suomea osataan lukea :D

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036636472

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036642216

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036642073


      • olleensa väärässä
        olleensa väärässä :D kirjoitti:

        jankkaa jankkaa vaan.kyllä täällä suomea osataan lukea :D

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036636472

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036642216

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001913&posting=22000000036642073

        Nyt tais Wentille käydä köpelösti. Selvä asiahan tuo on, Wentti väittää nyt täysin muuta mitä juuri hetkeä aikaisemmin oli kirjoittanut. Kaikista ei vaan ole myöntämään olleensa väärässä. Ikävä luonteenpiirre jos ei pysty omia virheitään myöntämään. Varmaan osaa espanjaa jonkun verran, mutta ei ihan riittävästi näköjään.


      • Wentti
        olleensa väärässä kirjoitti:

        Nyt tais Wentille käydä köpelösti. Selvä asiahan tuo on, Wentti väittää nyt täysin muuta mitä juuri hetkeä aikaisemmin oli kirjoittanut. Kaikista ei vaan ole myöntämään olleensa väärässä. Ikävä luonteenpiirre jos ei pysty omia virheitään myöntämään. Varmaan osaa espanjaa jonkun verran, mutta ei ihan riittävästi näköjään.

        Taidat olla sinä joka et sitten ymmärä yhtään mitään luin juuri tuon saman tekstin ja olen koko ajan väittänyt samaa asiaa. Ja mitä siihen espanjan taitoon tulee ainakin espanjassa mua tajuttiin!


      • ja taivas

        Se hyppäsi sillalta eli kuoli ja se "paluu taaksepäin" oli sille taivas. Kuka muka pääsisi menneisyyteen hyppäämällä sillalta? No taivaskin on pelkkää satua mutta monet pitävät sitä totena, joten ymmärrettävämpää että tekee itsarin taivaaseen kuin että sillalta hyppäämällä voisi hypätä menneisyyteen.


      • Z>>>Z
        ja taivas kirjoitti:

        Se hyppäsi sillalta eli kuoli ja se "paluu taaksepäin" oli sille taivas. Kuka muka pääsisi menneisyyteen hyppäämällä sillalta? No taivaskin on pelkkää satua mutta monet pitävät sitä totena, joten ymmärrettävämpää että tekee itsarin taivaaseen kuin että sillalta hyppäämällä voisi hypätä menneisyyteen.

        nii ja taivaassa on kaikki koko suku,ystävät,lapset jne.taivaassa ei odota eläviä,vaan kuolleet tapaa siellä uudelleen.lucia oli kuollu eli sen siellä odottaakin tapaavansa.muut oli vielä elossa.


      • joten siellä voi olla mitä ...
        Z>>>Z kirjoitti:

        nii ja taivaassa on kaikki koko suku,ystävät,lapset jne.taivaassa ei odota eläviä,vaan kuolleet tapaa siellä uudelleen.lucia oli kuollu eli sen siellä odottaakin tapaavansa.muut oli vielä elossa.

        Kuule, koko taivasta ei ylipäänsä ole edes olemassa joten jos taivas laitetaan ohjelmaan, taivaaseen voi laittaa mitä tahansa. Voi ajatella että taivas oli Diegolle paikka jossa hän tapaa perheensä.

        Jos väität että taivaassa on vain kuolleita, milläs todistat? Kun koko taivaaseen uskominen on pelkkää satua. Joten tyhmää väittää että "taivaassa on sitä tai tätä" kun koko paikkaa ei edes ole olemassa.


    • Victorkio

      Voihan se myös olla niin että Diego ei kuollut jos sarjaa joskus vielä haluttaisiin jatkaa niin Diego olisikin sarjassa ja olisi saanut palata ajassa taaksepäin aikaan jolloin kaikki oli vielä hyvin. Ihan niinkuin silloin kun salkkareissa kentsu jäi sinne junan/metron alle. Hänhän sai silloin päättää muka että jääkö eloon eli jos Diego näki oman perheen ja saisi päättää että taisteleeko hengestään vai lopettaako taistelemisen.. Sori huonosti selitetty.

    • ....

      onko sillä väliä miten kukin sen lopun ymmärtää...se on vaan tv-sarja...eikä ees kovin hyvä ainakaan enää lopussa...jokainen näkee lopun miten haluaa...

      • Victorkio

        Olen täysin samaa mieltä jokainen määrittäköön itse oman loppunsa. Ja onhan Wentti antanut ihan oikeitakin vastauksia. Minusta tuntuu että Wentti tietää silti paljonkin serranon perheestä.


      • sarjasta paljon
        Victorkio kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä jokainen määrittäköön itse oman loppunsa. Ja onhan Wentti antanut ihan oikeitakin vastauksia. Minusta tuntuu että Wentti tietää silti paljonkin serranon perheestä.

        kyl tietää moni muukin.ite ainakin huomannu et monikin tietää,mut kiusalla kyselee ettei tietäs.kai sekin sitä keskustelua kuitenki.näin netin aikakautena ei tarvii edes kauaa etsiä kun löytää oikeat vastaukset.


      • Victokio
        sarjasta paljon kirjoitti:

        kyl tietää moni muukin.ite ainakin huomannu et monikin tietää,mut kiusalla kyselee ettei tietäs.kai sekin sitä keskustelua kuitenki.näin netin aikakautena ei tarvii edes kauaa etsiä kun löytää oikeat vastaukset.

        Niinhän se asia näyttää olevan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe