Täällä sanotaan

Hssu

Ei kukaan voi tulla täydelliseksi.

Jeesus sanoo:

Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen. Matteus 5:48

Täällä sanotaan siis PÄINVASTOIN kuin Jeesus sanoo.
Ei ole vaikea ymmärtää mikä on antikristillistä/ Antikristuksesta.

25

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi,
      nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

      Näin Jumalan ihmisestä tulee TÄYDELLINEN ja KAIKKEEN HYVÄÄN KYKENEVÄ."

      • kun Jumalasta SYNTYNYT ONKIN PAHINTA EKSYTYSTÄ, HARHAA?


      • l u k i j a
        ArmiK kirjoitti:

        kun Jumalasta SYNTYNYT ONKIN PAHINTA EKSYTYSTÄ, HARHAA?

        Sinun tilanteesi on surkea. Nyt uskot jo Jumalasta syntyneesi. Voi voi ja aijai!


      • l u k i j a kirjoitti:

        Sinun tilanteesi on surkea. Nyt uskot jo Jumalasta syntyneesi. Voi voi ja aijai!

        miten oli.


    • lukija.

      Tuskin Jumala haluaa, että ihminen jatkuvasti surkuttelee omaa syntisyyttään ja vajavuuttaan.

      Sehän kuulostaa ihan Jumalan työn halveksinnalta, vähättelyltä ja pilkalta Jumalan työtä kohtaan?

      Jos kerran Jumala on luonut ihmisen uudeksi luomukseksi, niin miksei se uusi luomus sitten olisikaan täydellinen uusi luomus Kristuksessa Jeesuksessa?

      Ei kait Jumala mitään epätäydellisiä uusia luomuksia luo?

      • Sanotaanhan myöskin näin:

        Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani

        Gal. 3:20


      • JOKA EI KOSKAAN OLE USKONUT POIKAA JA HÄNELLE
        EI OLE KUULIAINEN MYÖSKÄÄN OLLUT ei VOI muuta kuin
        surkutella armonkerjäläisenä ja vieläpä kerskaten
        miten hyvä publikaani onkaan.


      • Hssu kirjoitti:

        Sanotaanhan myöskin näin:

        Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani

        Gal. 3:20

        ihmisessä jossa asuu VAIKUTTAISI SYNTIÄ?

        TÄMÄKIN ASIA ON AIVAN UTOPIAA NIILLÄ JOTKA EIVÄT KOSKAAN OLE USKONEET POIKAAN...


      • ArmiK kirjoitti:

        ihmisessä jossa asuu VAIKUTTAISI SYNTIÄ?

        TÄMÄKIN ASIA ON AIVAN UTOPIAA NIILLÄ JOTKA EIVÄT KOSKAAN OLE USKONEET POIKAAN...

        Se toinen herra, synti, joutuu lähtemään, kun se oikea Herra, Herra Jeesus tulee.


      • Hssu kirjoitti:

        Se toinen herra, synti, joutuu lähtemään, kun se oikea Herra, Herra Jeesus tulee.

        NÄIN ON ihmisessä on joko SYNTI JA SAATANAN HENKI
        tai PYHYYS JA JUMALAN HENKI, JEESUS.


    • silloin,

      kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

      Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

      Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.

      Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.


      Jes.55:6-9

      • niin Raamatun laiseita kopioimalla ET PELASTU.

        VAAN HYLKÄÄ TODELLA TIE JOKA ON OMAN USKON TIE,
        LÄHDE TIELLE JOKA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA
        JUMALAN YHTEYTEEN VOI JOHDATTAA.


      • niinkuin Herra;
        ArmiK kirjoitti:

        niin Raamatun laiseita kopioimalla ET PELASTU.

        VAAN HYLKÄÄ TODELLA TIE JOKA ON OMAN USKON TIE,
        LÄHDE TIELLE JOKA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA
        JUMALAN YHTEYTEEN VOI JOHDATTAA.

        paitsi sinua ei ole yhtäkään, eikä ole kalliota meidän Jumalamme vertaista.

        Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.


        1 Sam.2:2-3


      • niinkuin Herra; kirjoitti:

        paitsi sinua ei ole yhtäkään, eikä ole kalliota meidän Jumalamme vertaista.

        Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.


        1 Sam.2:2-3

        koneesi käy, valitettavasti turhaan itsellesi
        ja muille.


      • ei tiedä
        ArmiK kirjoitti:

        koneesi käy, valitettavasti turhaan itsellesi
        ja muille.

        pahasta asiasta; ja viisaan sydän tietää ajan ja tuomion.

        Sillä itsekullakin asialla on aikansa ja tuomionsa; ihmistä näet painaa raskaasti hänen pahuutensa.


        Saarn.8:5-6


      • ei tiedä kirjoitti:

        pahasta asiasta; ja viisaan sydän tietää ajan ja tuomion.

        Sillä itsekullakin asialla on aikansa ja tuomionsa; ihmistä näet painaa raskaasti hänen pahuutensa.


        Saarn.8:5-6

        kopiointi. Jä kopioimaan turmioksesi sillä TURMIOON
        johtaa TIE jota nyt astelet ELLET ENÄÄ PARANNUSTA
        PYSTY TEKEMÄÄN.

        En jatka tässä enää enempää, vaikka mitä kopioisit.


      • ja ylistän
        ArmiK kirjoitti:

        kopiointi. Jä kopioimaan turmioksesi sillä TURMIOON
        johtaa TIE jota nyt astelet ELLET ENÄÄ PARANNUSTA
        PYSTY TEKEMÄÄN.

        En jatka tässä enää enempää, vaikka mitä kopioisit.

        hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.

        Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä ihminen minulle tekisi?

        Minulla on lupaus täytettävänä sinulle, Jumala; minä maksan sinulle kiitosuhrit.

        Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.


        Ps.56:11-14


    • SIKSI kun ihmisopin nielleet EIVÄT VOI SIETÄÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA vaan ainoastaan ihmisopin
      tulkkaus heidän korvasyyhyynsä on kaikki kaikessa.

      • Jo ihan alussa. Tai ei edes ohi kun ei olla menty oikeaan suuntaankaan, että edes lähelle oltaisiin päästy.


      • Hssu kirjoitti:

        Jo ihan alussa. Tai ei edes ohi kun ei olla menty oikeaan suuntaankaan, että edes lähelle oltaisiin päästy.

        olla menty ohikaan kun kuljetaan sitä tietä jota tuhlaaja poikakin kulki POIS PÄIN ISÄSTÄ.

        Ei olla OTETTU ensimmäistäkään ASKELTA JUMALAN
        TIELLÄ niin kummako se on että SOKEUS ON NIIN VALTAVA KUIN MITÄ SE ON.


      • ArmiK kirjoitti:

        olla menty ohikaan kun kuljetaan sitä tietä jota tuhlaaja poikakin kulki POIS PÄIN ISÄSTÄ.

        Ei olla OTETTU ensimmäistäkään ASKELTA JUMALAN
        TIELLÄ niin kummako se on että SOKEUS ON NIIN VALTAVA KUIN MITÄ SE ON.

        Suunta on selvillä, päämääräkin kirkastuu kirkastumistaan mitä lähemmäs pääsee.


      • Hssu kirjoitti:

        Suunta on selvillä, päämääräkin kirkastuu kirkastumistaan mitä lähemmäs pääsee.

        Jumalan Henki saa sinua johdattaa OIKEAA TIETÄ.

        Näin on JUMALAN TIELLÄ päämäärä KIRKASTUU KIRKASTU-
        MISTAAN mitä lähemmäs pääsee.


    • Olemme täydellisiä Kristuksessa,niinkuin Sana sanoo: Kol.1:28:" Ja häntä me julis­tamme, neuvoen jokaista ih­mistä ja opettaen jokaista ih­mistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kris­tuksessa."

      Ja lisäksi:Hep.10:14 Sillä hän on yh­dellä ainoalla uhrilla aini­aaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään."

      Kuinka suurta Armoa,jonka vain Kristus voi antaa...Aamen ja kiitos Jeesukselle Kristukselle Herralleni :)

    • jpto

      Minäpä olen täydellinen, sinä et ole.

      • on pilkan ja ivan henki "täydellinen" olet siis pahuudessasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe