on auki syntisille, ja itse Jeesus sanoi näin:
Joh. 6:37
Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
Olkaa turvallisin mielin te, jotka olette vastaanottaneet syntienne sovittamiseksi Jeesuksen Kristuksen. Sitä osaa Teiltä ei ota kukaan pois. Siunausta sisaret ja veljet.
Ahdas portti
28
814
Vastaukset
Saatanan välinpitämättömyyden henki: Lue Paholaisen Top7/2
omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
USKOISI POIKAA EIKÄ NÄIN HÄNELLE MYÖSKÄÄN KUULIAINEN
VOISI OLLA.- hirvas
ArmiK kirjoitti:
omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
USKOISI POIKAA EIKÄ NÄIN HÄNELLE MYÖSKÄÄN KUULIAINEN
VOISI OLLA.sanoillanne ole mitään merkitystä - te syntiset! Minun kirkkauteni on Jeesus Kristus.
Ilm.19:9-16
9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
Kiitos Jeesus, sinä olet minun turvani suuressa ahdistuksessa! hirvas kirjoitti:
sanoillanne ole mitään merkitystä - te syntiset! Minun kirkkauteni on Jeesus Kristus.
Ilm.19:9-16
9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
Kiitos Jeesus, sinä olet minun turvani suuressa ahdistuksessa!VAPAUTTAMAAN AHDISTUKSISTA synnin ja saatanan vallasta.
Näin todistit SELVÄSTI valheen sanoman olet ahdistuksissa joista muiden ihmisten tuudittelemana
aina välillä pääset valheelliseen rauhaan.
En jatka enempää kanssasi. ELLEI JUMALA SAA SILMIÄSI AVATA NYT OLET TIELLÄ JOKA JOHTAA IANKAIKKISEEN
EROON JUMALASTA.- hirvas
ArmiK kirjoitti:
VAPAUTTAMAAN AHDISTUKSISTA synnin ja saatanan vallasta.
Näin todistit SELVÄSTI valheen sanoman olet ahdistuksissa joista muiden ihmisten tuudittelemana
aina välillä pääset valheelliseen rauhaan.
En jatka enempää kanssasi. ELLEI JUMALA SAA SILMIÄSI AVATA NYT OLET TIELLÄ JOKA JOHTAA IANKAIKKISEEN
EROON JUMALASTA.vain yksi syntinen, joka tarvitset Jumalan armoa kuten kaikki muutkin. Et tunne Jumalan sanaa, joka todistaa näin:
Room. 14:4
Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.
Rukoile, ole Jumalan edessä nöyrä, tee parannus ja usko Jeesukseen Kristukseen, niin voit saada toivon iankaikkisesta elämästä. - osaa vääntää
ArmiK kirjoitti:
omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
USKOISI POIKAA EIKÄ NÄIN HÄNELLE MYÖSKÄÄN KUULIAINEN
VOISI OLLA.ja kääntää kaiken päälaelleen.
Ahdas portti on kuitenkin tässä. Raamattu v.1903 Joh.Ilm.22:14 Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
Yhtäkään käskyä Jumalan kymmenestä käskystä ei ihminen saa pois heittää, niinkuin ovat tehneet esim. sapattikäskylle, suurin osa ihmisistä on noussut kapinaan Jumalaa kohtaan, ja näin ahdas portti heidän kohdallaan pysyy kiinni. osaa vääntää kirjoitti:
ja kääntää kaiken päälaelleen.
Ahdas portti on kuitenkin tässä. Raamattu v.1903 Joh.Ilm.22:14 Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
Yhtäkään käskyä Jumalan kymmenestä käskystä ei ihminen saa pois heittää, niinkuin ovat tehneet esim. sapattikäskylle, suurin osa ihmisistä on noussut kapinaan Jumalaa kohtaan, ja näin ahdas portti heidän kohdallaan pysyy kiinni.todella kauttasi vääntää.
- suuresti
ArmiK kirjoitti:
todella kauttasi vääntää.
sanoissasi kun et tunne totuutta täysin.
suuresti kirjoitti:
sanoissasi kun et tunne totuutta täysin.
kun et Jumalan Totuudesta mitään tiedä ja silti
puhut kuin jotain tietäisit.
Jeesuksen SANAT kaikki sanoma on TOTUUS ja Toteen käy AIVAN niin kuin JEESUS ON SANONUT.
Mutta kun ET HÄNTÄ USKO niin pihalla olet.- arvasin..
ArmiK kirjoitti:
kun et Jumalan Totuudesta mitään tiedä ja silti
puhut kuin jotain tietäisit.
Jeesuksen SANAT kaikki sanoma on TOTUUS ja Toteen käy AIVAN niin kuin JEESUS ON SANONUT.
Mutta kun ET HÄNTÄ USKO niin pihalla olet.että siellä Armik vielä rimpuilee ahtaan portin takana, ei siitä portista kovin helpolla sisään mennä koska se on nöyrtymisen tie Jumalan tahtoon, ja kun sapatti tulee vastaan, niin siihen se monelta toppaa.
Ahdas portti on ahtaampi kuin moni luuleekaan. arvasin.. kirjoitti:
että siellä Armik vielä rimpuilee ahtaan portin takana, ei siitä portista kovin helpolla sisään mennä koska se on nöyrtymisen tie Jumalan tahtoon, ja kun sapatti tulee vastaan, niin siihen se monelta toppaa.
Ahdas portti on ahtaampi kuin moni luuleekaan.ON TODELLA AHDAS siitä ei ihminen OMAN MINÄNSÄ KANSSA SISÄLLE VOI KÄYDÄ.
Niin ahdas on tuo portti, että harvat vain siitä
sisälle pääsevät ja ne harvat ovat niitä jotka
ovat luopuneet omasta elämästään siis KAIKESTA
OMASTA.
- lukija.
Ahdas portti ei todellakaan ole mikään lavea portti, antaa kaikkien kukkien kukkia, jota minun eteeni tulevat ja puhkeava kukkaan.
ei niin. ole eksymyksen tilassa, kun tuollaisia eksyttäväisiä viestejä tänne nettiin lähettelet "hirvas"- lukija.
Jumalallinen aikataulu oli viestini lähettämiselle!
22.22 taidolliset ymmärtävät
Näinhän se on,Jeesus Kristus ja Hänen sovintotyö on turvamme.Yksin Armosta pelastumme uskomalla Jeesukseen ja sitä meiltä ei todellakaan kukaan ota pois.
Siunausta ja Jeesuksen johdatusta sinulle :)- lukija.
Älä heittele siunauksiasi umpimähkään kenellekään.
Samoin ei pelkkien jakeiden varaan järkeilemällä kenenkään usko kestä koettelua. Jos usko ei ole Jumalan Totuuden Hengen läsnäoloa sinussa, silloin uskosi on pelkkää jakeiden kopiointia ulkomuistista, mutta Henki puuttuu. Kirjain kuolettaa uskon, mutta Henki tekee eläväksi.
Onko sinulla mitään todisteita siitä, että Jumalan Totuuden Henki asuisi sinussa Juhani? lukija. kirjoitti:
Älä heittele siunauksiasi umpimähkään kenellekään.
Samoin ei pelkkien jakeiden varaan järkeilemällä kenenkään usko kestä koettelua. Jos usko ei ole Jumalan Totuuden Hengen läsnäoloa sinussa, silloin uskosi on pelkkää jakeiden kopiointia ulkomuistista, mutta Henki puuttuu. Kirjain kuolettaa uskon, mutta Henki tekee eläväksi.
Onko sinulla mitään todisteita siitä, että Jumalan Totuuden Henki asuisi sinussa Juhani?jo toisessa ketjussa varoitin.
- hirvas
TeuvoSuni kirjoitti:
jo toisessa ketjussa varoitin.
yksi vajavainen syntinen, raukka ja Jumalan armosta pelastuva. Jos nöyristyt ja notkistat polvesi Hänen edessä, joka tuleva on.
Minun totuuteni, pelastajani ja totuuteni on Jeesus Kristus - Kuningasten Kuningas. Ja sille asialle sinä Teuvo Suni et kertakaikkiaan voi yhtään mitään. Kiitos Jeesus, totuuteni ja Vapahtajani, minun Herrani! hirvas kirjoitti:
yksi vajavainen syntinen, raukka ja Jumalan armosta pelastuva. Jos nöyristyt ja notkistat polvesi Hänen edessä, joka tuleva on.
Minun totuuteni, pelastajani ja totuuteni on Jeesus Kristus - Kuningasten Kuningas. Ja sille asialle sinä Teuvo Suni et kertakaikkiaan voi yhtään mitään. Kiitos Jeesus, totuuteni ja Vapahtajani, minun Herrani!sinäkin tämänkin rienauksen Pyhän Hengen saanutta ihmistä vastaan heitit,
kun et tyhmyydessäsi enää edes käsitä, ketä siinä todella herjasit.- hirvas
TeuvoSuni kirjoitti:
sinäkin tämänkin rienauksen Pyhän Hengen saanutta ihmistä vastaan heitit,
kun et tyhmyydessäsi enää edes käsitä, ketä siinä todella herjasit.puheenollen puolustan itseäni Jumalan sanalla, joka ilmoittaa näin:
Matt. 5:22
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. hirvas kirjoitti:
puheenollen puolustan itseäni Jumalan sanalla, joka ilmoittaa näin:
Matt. 5:22
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.olla tuo mainitsemasi hullu, kuin tällainen:
"Tyhmät istuvat kädet ristissä ja kalvavat omaa lihaansa."- hirvas
TeuvoSuni kirjoitti:
olla tuo mainitsemasi hullu, kuin tällainen:
"Tyhmät istuvat kädet ristissä ja kalvavat omaa lihaansa."ilmoittaa:
Ps. 25:9
Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä. hirvas kirjoitti:
ilmoittaa:
Ps. 25:9
Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.niin miksi olet antanut Saatanan nöyryyttää itsesi tietämättömyyteen?
lukija. kirjoitti:
Älä heittele siunauksiasi umpimähkään kenellekään.
Samoin ei pelkkien jakeiden varaan järkeilemällä kenenkään usko kestä koettelua. Jos usko ei ole Jumalan Totuuden Hengen läsnäoloa sinussa, silloin uskosi on pelkkää jakeiden kopiointia ulkomuistista, mutta Henki puuttuu. Kirjain kuolettaa uskon, mutta Henki tekee eläväksi.
Onko sinulla mitään todisteita siitä, että Jumalan Totuuden Henki asuisi sinussa Juhani?On minulla Raamatun todistus,se riittää ainakin minulle.
Samoin hyvät teot todistaa,jotka saa aikaan Pyhä Henki minussa.- lukija.
juhani1965 kirjoitti:
On minulla Raamatun todistus,se riittää ainakin minulle.
Samoin hyvät teot todistaa,jotka saa aikaan Pyhä Henki minussa.Jokainen löytää Raamatusta hyviä kohtia uskonsa pönkittämiseksi ja laupeudentekoja varmaan on jokaisella, joiden perusteella voi itsensä julistaa autuaaksi.
Mutta onko sinulla Jumalan Hengen todistus sisällä itsessäsi? Asuuko Jeesus sinun sisälläsi, vai pelkästään kirjojen lehtien välissä?
"Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne."
Puhuuko Henki sisälläsi?
"Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia." - hirvas
TeuvoSuni kirjoitti:
niin miksi olet antanut Saatanan nöyryyttää itsesi tietämättömyyteen?
totuutta joka sanoo näin:
Luuk. 6:37
Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Eli aivan turhaan sinä eksyttäjä haaskat aikaasi minuun, koska minun totuuteni on Jeesus Kristus. hirvas kirjoitti:
ilmoittaa:
Ps. 25:9
Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.ei siis lihan vallassa nöyristeleviä.
hirvas kirjoitti:
totuutta joka sanoo näin:
Luuk. 6:37
Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Eli aivan turhaan sinä eksyttäjä haaskat aikaasi minuun, koska minun totuuteni on Jeesus Kristus.oli vain kirjain uskoa joka ei sinua pelasta.
- hirvas
ArmiK kirjoitti:
oli vain kirjain uskoa joka ei sinua pelasta.
mitään väliä, mitä sinä hourit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683