Ahdas portti

hirvas

on auki syntisille, ja itse Jeesus sanoi näin:

Joh. 6:37
Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

Olkaa turvallisin mielin te, jotka olette vastaanottaneet syntienne sovittamiseksi Jeesuksen Kristuksen. Sitä osaa Teiltä ei ota kukaan pois. Siunausta sisaret ja veljet.

28

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatanan välinpitämättömyyden henki: Lue Paholaisen Top7/2

• omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
        USKOISI POIKAA EIKÄ NÄIN HÄNELLE MYÖSKÄÄN KUULIAINEN
        VOISI OLLA.

• hirvas
        ArmiK kirjoitti:

omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
        VOISI OLLA.

sanoillanne ole mitään merkitystä - te syntiset! Minun kirkkauteni on Jeesus Kristus.

Ilm.19:9-16

9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
        10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
        11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

Kiitos Jeesus, sinä olet minun turvani suuressa ahdistuksessa!

• hirvas kirjoitti:

sanoillanne ole mitään merkitystä - te syntiset! Minun kirkkauteni on Jeesus Kristus.

Ilm.19:9-16

9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
        10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
        11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

Kiitos Jeesus, sinä olet minun turvani suuressa ahdistuksessa!

VAPAUTTAMAAN AHDISTUKSISTA synnin ja saatanan vallasta.

Näin todistit SELVÄSTI valheen sanoman olet ahdistuksissa joista muiden ihmisten tuudittelemana
        aina välillä pääset valheelliseen rauhaan.

En jatka enempää kanssasi. ELLEI JUMALA SAA SILMIÄSI AVATA NYT OLET TIELLÄ JOKA JOHTAA IANKAIKKISEEN
        EROON JUMALASTA.

• hirvas
        ArmiK kirjoitti:

VAPAUTTAMAAN AHDISTUKSISTA synnin ja saatanan vallasta.

Näin todistit SELVÄSTI valheen sanoman olet ahdistuksissa joista muiden ihmisten tuudittelemana
        aina välillä pääset valheelliseen rauhaan.

En jatka enempää kanssasi. ELLEI JUMALA SAA SILMIÄSI AVATA NYT OLET TIELLÄ JOKA JOHTAA IANKAIKKISEEN
        EROON JUMALASTA.

vain yksi syntinen, joka tarvitset Jumalan armoa kuten kaikki muutkin. Et tunne Jumalan sanaa, joka todistaa näin:

Room. 14:4
        Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.

Rukoile, ole Jumalan edessä nöyrä, tee parannus ja usko Jeesukseen Kristukseen, niin voit saada toivon iankaikkisesta elämästä.

• osaa vääntää
        ArmiK kirjoitti:

omiensa kautta tahtoo vääntää ETTEI VAAN KUKAAN
        VOISI OLLA.

ja kääntää kaiken päälaelleen.

Ahdas portti on kuitenkin tässä. Raamattu v.1903 Joh.Ilm.22:14 Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

Yhtäkään käskyä Jumalan kymmenestä käskystä ei ihminen saa pois heittää, niinkuin ovat tehneet esim. sapattikäskylle, suurin osa ihmisistä on noussut kapinaan Jumalaa kohtaan, ja näin ahdas portti heidän kohdallaan pysyy kiinni.

• osaa vääntää kirjoitti:

ja kääntää kaiken päälaelleen.

Ahdas portti on kuitenkin tässä. Raamattu v.1903 Joh.Ilm.22:14 Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

Yhtäkään käskyä Jumalan kymmenestä käskystä ei ihminen saa pois heittää, niinkuin ovat tehneet esim. sapattikäskylle, suurin osa ihmisistä on noussut kapinaan Jumalaa kohtaan, ja näin ahdas portti heidän kohdallaan pysyy kiinni.

todella kauttasi vääntää.

• suuresti
        ArmiK kirjoitti:

todella kauttasi vääntää.

sanoissasi kun et tunne totuutta täysin.

• suuresti kirjoitti:

sanoissasi kun et tunne totuutta täysin.

kun et Jumalan Totuudesta mitään tiedä ja silti
        puhut kuin jotain tietäisit.

Jeesuksen SANAT kaikki sanoma on TOTUUS ja Toteen käy AIVAN niin kuin JEESUS ON SANONUT.

Mutta kun ET HÄNTÄ USKO niin pihalla olet.

• arvasin..
        ArmiK kirjoitti:

kun et Jumalan Totuudesta mitään tiedä ja silti
        puhut kuin jotain tietäisit.

Jeesuksen SANAT kaikki sanoma on TOTUUS ja Toteen käy AIVAN niin kuin JEESUS ON SANONUT.

Mutta kun ET HÄNTÄ USKO niin pihalla olet.

että siellä Armik vielä rimpuilee ahtaan portin takana, ei siitä portista kovin helpolla sisään mennä koska se on nöyrtymisen tie Jumalan tahtoon, ja kun sapatti tulee vastaan, niin siihen se monelta toppaa.
        Ahdas portti on ahtaampi kuin moni luuleekaan.

• ArmiK
        arvasin.. kirjoitti:

että siellä Armik vielä rimpuilee ahtaan portin takana, ei siitä portista kovin helpolla sisään mennä koska se on nöyrtymisen tie Jumalan tahtoon, ja kun sapatti tulee vastaan, niin siihen se monelta toppaa.
        Ahdas portti on ahtaampi kuin moni luuleekaan.

ON TODELLA AHDAS siitä ei ihminen OMAN MINÄNSÄ KANSSA SISÄLLE VOI KÄYDÄ.

Niin ahdas on tuo portti, että harvat vain siitä
        sisälle pääsevät ja ne harvat ovat niitä jotka
        ovat luopuneet omasta elämästään siis KAIKESTA
        OMASTA.

• lukija.

Ahdas portti ei todellakaan ole mikään lavea portti, antaa kaikkien kukkien kukkia, jota minun eteeni tulevat ja puhkeava kukkaan.

ei niin. ole eksymyksen tilassa, kun tuollaisia eksyttäväisiä viestejä tänne nettiin lähettelet "hirvas"

• lukija.

Jumalallinen aikataulu oli viestini lähettämiselle!

22.22 taidolliset ymmärtävät

• Näinhän se on,Jeesus Kristus ja Hänen sovintotyö on turvamme.Yksin Armosta pelastumme uskomalla Jeesukseen ja sitä meiltä ei todellakaan kukaan ota pois.
      Siunausta ja Jeesuksen johdatusta sinulle :)

• lukija.

Älä heittele siunauksiasi umpimähkään kenellekään.

Samoin ei pelkkien jakeiden varaan järkeilemällä kenenkään usko kestä koettelua. Jos usko ei ole Jumalan Totuuden Hengen läsnäoloa sinussa, silloin uskosi on pelkkää jakeiden kopiointia ulkomuistista, mutta Henki puuttuu. Kirjain kuolettaa uskon, mutta Henki tekee eläväksi.

Onko sinulla mitään todisteita siitä, että Jumalan Totuuden Henki asuisi sinussa Juhani?

• lukija. kirjoitti:

Samoin ei pelkkien jakeiden varaan järkeilemällä kenenkään usko kestä koettelua. Jos usko ei ole Jumalan Totuuden Hengen läsnäoloa sinussa, silloin uskosi on pelkkää jakeiden kopiointia ulkomuistista, mutta Henki puuttuu. Kirjain kuolettaa uskon, mutta Henki tekee eläväksi.

Onko sinulla mitään todisteita siitä, että Jumalan Totuuden Henki asuisi sinussa Juhani?

jo toisessa ketjussa varoitin.

• hirvas
        TeuvoSuni kirjoitti:

jo toisessa ketjussa varoitin.

yksi vajavainen syntinen, raukka ja Jumalan armosta pelastuva. Jos nöyristyt ja notkistat polvesi Hänen edessä, joka tuleva on.

Minun totuuteni, pelastajani ja totuuteni on Jeesus Kristus - Kuningasten Kuningas. Ja sille asialle sinä Teuvo Suni et kertakaikkiaan voi yhtään mitään. Kiitos Jeesus, totuuteni ja Vapahtajani, minun Herrani!

• hirvas kirjoitti:

yksi vajavainen syntinen, raukka ja Jumalan armosta pelastuva. Jos nöyristyt ja notkistat polvesi Hänen edessä, joka tuleva on.

Minun totuuteni, pelastajani ja totuuteni on Jeesus Kristus - Kuningasten Kuningas. Ja sille asialle sinä Teuvo Suni et kertakaikkiaan voi yhtään mitään. Kiitos Jeesus, totuuteni ja Vapahtajani, minun Herrani!

sinäkin tämänkin rienauksen Pyhän Hengen saanutta ihmistä vastaan heitit,
        kun et tyhmyydessäsi enää edes käsitä, ketä siinä todella herjasit.

• hirvas
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinäkin tämänkin rienauksen Pyhän Hengen saanutta ihmistä vastaan heitit,
        kun et tyhmyydessäsi enää edes käsitä, ketä siinä todella herjasit.

puheenollen puolustan itseäni Jumalan sanalla, joka ilmoittaa näin:

Matt. 5:22
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

• hirvas kirjoitti:

puheenollen puolustan itseäni Jumalan sanalla, joka ilmoittaa näin:

Matt. 5:22
        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

olla tuo mainitsemasi hullu, kuin tällainen:

"Tyhmät istuvat kädet ristissä ja kalvavat omaa lihaansa."

• hirvas
        TeuvoSuni kirjoitti:

olla tuo mainitsemasi hullu, kuin tällainen:

"Tyhmät istuvat kädet ristissä ja kalvavat omaa lihaansa."

ilmoittaa:

Ps. 25:9
        Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.

• hirvas kirjoitti:

ilmoittaa:

niin miksi olet antanut Saatanan nöyryyttää itsesi tietämättömyyteen?

• lukija. kirjoitti:

On minulla Raamatun todistus,se riittää ainakin minulle.
        Samoin hyvät teot todistaa,jotka saa aikaan Pyhä Henki minussa.

• lukija.
        juhani1965 kirjoitti:

On minulla Raamatun todistus,se riittää ainakin minulle.
        Samoin hyvät teot todistaa,jotka saa aikaan Pyhä Henki minussa.

Jokainen löytää Raamatusta hyviä kohtia uskonsa pönkittämiseksi ja laupeudentekoja varmaan on jokaisella, joiden perusteella voi itsensä julistaa autuaaksi.

Mutta onko sinulla Jumalan Hengen todistus sisällä itsessäsi? Asuuko Jeesus sinun sisälläsi, vai pelkästään kirjojen lehtien välissä?

"Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne."

Puhuuko Henki sisälläsi?

"Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia."

• hirvas
        TeuvoSuni kirjoitti:

niin miksi olet antanut Saatanan nöyryyttää itsesi tietämättömyyteen?

totuutta joka sanoo näin:

Luuk. 6:37
        Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

Room. 8:1
        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Eli aivan turhaan sinä eksyttäjä haaskat aikaasi minuun, koska minun totuuteni on Jeesus Kristus.

• hirvas kirjoitti:

ilmoittaa:

ei siis lihan vallassa nöyristeleviä.

• hirvas kirjoitti:

totuutta joka sanoo näin:

Luuk. 6:37
        Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

Room. 8:1
        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Eli aivan turhaan sinä eksyttäjä haaskat aikaasi minuun, koska minun totuuteni on Jeesus Kristus.

oli vain kirjain uskoa joka ei sinua pelasta.

• hirvas
        ArmiK kirjoitti:

oli vain kirjain uskoa joka ei sinua pelasta.

mitään väliä, mitä sinä hourit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      116
      9899
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      5002
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4812
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3280
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      10
      2478
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1720
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1516
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      54
      1511
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1444
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe