Turhan paljon spoilauksia otsikoissa!

naranja-anja

Niin, eikös se jonkinlainen sääntö ole ettei spoilata...tosi kiva kun palsta vilisee viestejä otsikoilla Afrin lapsi ja miksi diego hyppää jne..

Eikö ne asiat nyt kuitenki vois kirjoittaa ihan siihen itse viestiin..

Osa tykkää seurata sarjaa suomen aikataulussa..

11

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunget tänne

No oikeesti kannattaa pysyä poissa keskustelupalstoilta kokonaan jos haluaa elää täysin pimennossa. Usein jo ketjuissa tulee spoilausta eli et voi oikeasti lukea mitään ketjua jos et halua mistään mitään tietää.

• otsikoissa

Minusta tämä on ihan asiallinen toive. Itse toivon myös, että otsikot kirjoitettaisiin siten, että niissä ei ole juonipaljastuksia. Voi aivan hyvin tehdä, kuten monet tekevät, että otsikossa todetaan, että viesti sisältää spoilauksia ja sitten kirjoittaa varsinaisen asian juonipaljatuksineen tekstiin.

• Spoilaukselta
        otsikoissa kirjoitti:

Minusta tämä on ihan asiallinen toive. Itse toivon myös, että otsikot kirjoitettaisiin siten, että niissä ei ole juonipaljastuksia. Voi aivan hyvin tehdä, kuten monet tekevät, että otsikossa todetaan, että viesti sisältää spoilauksia ja sitten kirjoittaa varsinaisen asian juonipaljatuksineen tekstiin.

Paitsi että vaikka otsikko ei ole spoilaa sitä on hyvinkin usein keskusteluketjun sisällä eli et voi avata yhtään ketjua pelkäämättä mitään ennakkoa tulevan ilmi.

• ...luulin ihmismieltä kehit...
        Spoilaukselta kirjoitti:

Paitsi että vaikka otsikko ei ole spoilaa sitä on hyvinkin usein keskusteluketjun sisällä eli et voi avata yhtään ketjua pelkäämättä mitään ennakkoa tulevan ilmi.

:)

Ei sen pitäs olla niin vaikeeta olla kirjottamatta..

Aika tökerö tää palsta, ei yhtään sellainen lämmin, serrano-henkinen, kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :(

Sääli.

• Wentti
        ...luulin ihmismieltä kehit... kirjoitti:

Aika tökerö tää palsta, ei yhtään sellainen lämmin, serrano-henkinen, kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :(

Sääli.

Eikö niitä spoilauksia vois merkitä otsikolla SPOILER tai juonipaljastuksia tai sillain että kaikki ymmärtäis sen tekstin sisältävän juonipaljastuksia.

• aiheuttaa W****i
        ...luulin ihmismieltä kehit... kirjoitti:

Sääli.

Palsta meni tämmöiseksi yhden W kirjaimella alkavan kirjoittelijan takia. Ei ymmärrä milloin kannattaa antaa periksi vaan jää jankkaamaan asiaansa ja samaa moneen ketjuun. Aikuinen ymmärtää lopettaa, mutta lapset ei.

"kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

Tarkoitit varmaan just päin vastoin. _Jos joku kuuluu "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle.

• Wentti
        aiheuttaa W****i kirjoitti:

Palsta meni tämmöiseksi yhden W kirjaimella alkavan kirjoittelijan takia. Ei ymmärrä milloin kannattaa antaa periksi vaan jää jankkaamaan asiaansa ja samaa moneen ketjuun. Aikuinen ymmärtää lopettaa, mutta lapset ei.

"kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

Tarkoitit varmaan just päin vastoin. _Jos joku kuuluu "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle.

Ketjuun pistäny ku yhen viestin tuo ei todellakaan ole minun viestini

• .....
        Wentti kirjoitti:

Ketjuun pistäny ku yhen viestin tuo ei todellakaan ole minun viestini

Vähän rajaa tohon "...itse olen antanut oikeita vastauksia." Kuulostaa hölmöltä. Ei kukaan voi kaikkea tietää, tolla asenteella elämästä ei tuu helppoa.

• Toinen ole toista parempi
        ..... kirjoitti:

Vähän rajaa tohon "...itse olen antanut oikeita vastauksia." Kuulostaa hölmöltä. Ei kukaan voi kaikkea tietää, tolla asenteella elämästä ei tuu helppoa.

Joo samaa mieltä. Kukaan ei ole täydellinen, ei edes Serranoissa. Turha itsensä kehuminen ja pönkittäminen pois ja kaikilla on mukavampaa.

• se kaikki mulle heti
        aiheuttaa W****i kirjoitti:

Tarkoitti sitä, että jos ei kuulu siihen (siis niihin jotka eivät halua katsoa Serranon perhettä heti, siis niitä tuotantokausia joita ei suomen televisiossa vielä näy, saatika jos ei halua tietää juonipaljastuksia (eli ei halua kaikkea serranoista imeä itseensä kerralla) niin niille sanotaan että ei tartte keskustelupalstoille tulla ollenkaan..

Eli kaikki mulle serranoista heti, olisi varmaan oikeampi ilmaisu.

• mitään spoilauksia vastaan
        se kaikki mulle heti kirjoitti:

Tarkoitti sitä, että jos ei kuulu siihen (siis niihin jotka eivät halua katsoa Serranon perhettä heti, siis niitä tuotantokausia joita ei suomen televisiossa vielä näy, saatika jos ei halua tietää juonipaljastuksia (eli ei halua kaikkea serranoista imeä itseensä kerralla) niin niille sanotaan että ei tartte keskustelupalstoille tulla ollenkaan..

Eli kaikki mulle serranoista heti, olisi varmaan oikeampi ilmaisu.

en vaan itse niitä halua lukea, ja siksi halusin nostaa asian esille.

Enkä ole W:llä alkava, ja tarkoitus ei ole ollut HUONONTAA ilmapiiriä, vaan herättää keskustelua tästä spoilaus-asiasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe