Turhan paljon spoilauksia otsikoissa!

naranja-anja

Niin, eikös se jonkinlainen sääntö ole ettei spoilata...tosi kiva kun palsta vilisee viestejä otsikoilla Afrin lapsi ja miksi diego hyppää jne..

Eikö ne asiat nyt kuitenki vois kirjoittaa ihan siihen itse viestiin..

Osa tykkää seurata sarjaa suomen aikataulussa..

11

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunget tänne

      No oikeesti kannattaa pysyä poissa keskustelupalstoilta kokonaan jos haluaa elää täysin pimennossa. Usein jo ketjuissa tulee spoilausta eli et voi oikeasti lukea mitään ketjua jos et halua mistään mitään tietää.

      • otsikoissa

        Minusta tämä on ihan asiallinen toive. Itse toivon myös, että otsikot kirjoitettaisiin siten, että niissä ei ole juonipaljastuksia. Voi aivan hyvin tehdä, kuten monet tekevät, että otsikossa todetaan, että viesti sisältää spoilauksia ja sitten kirjoittaa varsinaisen asian juonipaljatuksineen tekstiin.


      • Spoilaukselta
        otsikoissa kirjoitti:

        Minusta tämä on ihan asiallinen toive. Itse toivon myös, että otsikot kirjoitettaisiin siten, että niissä ei ole juonipaljastuksia. Voi aivan hyvin tehdä, kuten monet tekevät, että otsikossa todetaan, että viesti sisältää spoilauksia ja sitten kirjoittaa varsinaisen asian juonipaljatuksineen tekstiin.

        Paitsi että vaikka otsikko ei ole spoilaa sitä on hyvinkin usein keskusteluketjun sisällä eli et voi avata yhtään ketjua pelkäämättä mitään ennakkoa tulevan ilmi.


      • ...luulin ihmismieltä kehit...
        Spoilaukselta kirjoitti:

        Paitsi että vaikka otsikko ei ole spoilaa sitä on hyvinkin usein keskusteluketjun sisällä eli et voi avata yhtään ketjua pelkäämättä mitään ennakkoa tulevan ilmi.

        :)

        Ei sen pitäs olla niin vaikeeta olla kirjottamatta..

        Aika tökerö tää palsta, ei yhtään sellainen lämmin, serrano-henkinen, kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :(

        Sääli.


      • Wentti
        ...luulin ihmismieltä kehit... kirjoitti:

        :)

        Ei sen pitäs olla niin vaikeeta olla kirjottamatta..

        Aika tökerö tää palsta, ei yhtään sellainen lämmin, serrano-henkinen, kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :(

        Sääli.

        Eikö niitä spoilauksia vois merkitä otsikolla SPOILER tai juonipaljastuksia tai sillain että kaikki ymmärtäis sen tekstin sisältävän juonipaljastuksia.


      • aiheuttaa W****i
        ...luulin ihmismieltä kehit... kirjoitti:

        :)

        Ei sen pitäs olla niin vaikeeta olla kirjottamatta..

        Aika tökerö tää palsta, ei yhtään sellainen lämmin, serrano-henkinen, kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :(

        Sääli.

        Palsta meni tämmöiseksi yhden W kirjaimella alkavan kirjoittelijan takia. Ei ymmärrä milloin kannattaa antaa periksi vaan jää jankkaamaan asiaansa ja samaa moneen ketjuun. Aikuinen ymmärtää lopettaa, mutta lapset ei.

        "kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

        Tarkoitit varmaan just päin vastoin. _Jos joku kuuluu "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle.


      • Wentti
        aiheuttaa W****i kirjoitti:

        Palsta meni tämmöiseksi yhden W kirjaimella alkavan kirjoittelijan takia. Ei ymmärrä milloin kannattaa antaa periksi vaan jää jankkaamaan asiaansa ja samaa moneen ketjuun. Aikuinen ymmärtää lopettaa, mutta lapset ei.

        "kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

        Tarkoitit varmaan just päin vastoin. _Jos joku kuuluu "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle.

        Ketjuun pistäny ku yhen viestin tuo ei todellakaan ole minun viestini

        "kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("


      • .....
        Wentti kirjoitti:

        Ketjuun pistäny ku yhen viestin tuo ei todellakaan ole minun viestini

        "kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

        Vähän rajaa tohon "...itse olen antanut oikeita vastauksia." Kuulostaa hölmöltä. Ei kukaan voi kaikkea tietää, tolla asenteella elämästä ei tuu helppoa.


      • Toinen ole toista parempi
        ..... kirjoitti:

        Vähän rajaa tohon "...itse olen antanut oikeita vastauksia." Kuulostaa hölmöltä. Ei kukaan voi kaikkea tietää, tolla asenteella elämästä ei tuu helppoa.

        Joo samaa mieltä. Kukaan ei ole täydellinen, ei edes Serranoissa. Turha itsensä kehuminen ja pönkittäminen pois ja kaikilla on mukavampaa.


      • se kaikki mulle heti
        aiheuttaa W****i kirjoitti:

        Palsta meni tämmöiseksi yhden W kirjaimella alkavan kirjoittelijan takia. Ei ymmärrä milloin kannattaa antaa periksi vaan jää jankkaamaan asiaansa ja samaa moneen ketjuun. Aikuinen ymmärtää lopettaa, mutta lapset ei.

        "kaikki vaan tiuskii ja jos joku ei kuulu siihen "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle :("

        Tarkoitit varmaan just päin vastoin. _Jos joku kuuluu "kaikki mulle heti" -sukupolveen, niin se savustetaan pihalle.

        Tarkoitti sitä, että jos ei kuulu siihen (siis niihin jotka eivät halua katsoa Serranon perhettä heti, siis niitä tuotantokausia joita ei suomen televisiossa vielä näy, saatika jos ei halua tietää juonipaljastuksia (eli ei halua kaikkea serranoista imeä itseensä kerralla) niin niille sanotaan että ei tartte keskustelupalstoille tulla ollenkaan..

        Eli kaikki mulle serranoista heti, olisi varmaan oikeampi ilmaisu.


      • mitään spoilauksia vastaan
        se kaikki mulle heti kirjoitti:

        Tarkoitti sitä, että jos ei kuulu siihen (siis niihin jotka eivät halua katsoa Serranon perhettä heti, siis niitä tuotantokausia joita ei suomen televisiossa vielä näy, saatika jos ei halua tietää juonipaljastuksia (eli ei halua kaikkea serranoista imeä itseensä kerralla) niin niille sanotaan että ei tartte keskustelupalstoille tulla ollenkaan..

        Eli kaikki mulle serranoista heti, olisi varmaan oikeampi ilmaisu.

        en vaan itse niitä halua lukea, ja siksi halusin nostaa asian esille.

        Enkä ole W:llä alkava, ja tarkoitus ei ole ollut HUONONTAA ilmapiiriä, vaan herättää keskustelua tästä spoilaus-asiasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe