Olen miettimyt jo jonkin aikaa että mikä mahtaa olla lapsien syntymä järjestys?
Villanuevojen lapset
Samuli93
4
527
Vastaukset
- Anastazia
Tätähän mietittiin täällä Suomi24:ssa jo ensimmäisellä esityskerralla. Järjestys on tämä:
Vanhin on Orstes, sitten Pandora, Pandoran jälkeen Ariadna ja nuorummainen on Aquiles. Juan Ángel on muistaakseni sanonut Aquilesia kuopuksekseen, joten tuo on selvää. Toisaalta RCTV:n sivuilla hahmojen iät on ilmoitetty näin: - Pandora 21v, Aquiles 20v ja Ariadna 18v . Ja Orestes on tällä hetkellä 25. Joten tiedä sitten.- Samuli93
Mucho gracias.
- mona_freak
Kauheeta onks Ariadna vaan 18??!!
- minä vain
olen aina luullut vanhin orestes, sitten ariadna, sitten aquilles, ja nuorin pandora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976