mikä on paras yövaippa?
yövaippa
8
4807
Vastaukset
- Teippivaippa
Tenan Slip Maxi-teippivaippa. Saatavilla kolmea eri kokoa, S, M ja L apteekeista sekä mm. www.metsapolku.com -osoitteesta. Kyseessä siis perinteinen teippimallinen vaippa. Paras Suomessa saatavilla oleva vaippa myös päiväkäyttöön.
T: Tyytyväinen asiakas. - Libero XL+
Mutta jos ei sovi niin kyllä mielestäni kaikki suomesta saatavat vaipat on hyviä yövaippoja.
Kotimainen Harmony vaippa jota valmistetaan Veikkolassa Delipap oyssä on aivan yhtä hyvä kun ulkolainen Tena.
Jos kuitenkin yökastelu on runsasta niin suosittelen laittamaan teippivaipan sisään aina vahvikkeeksi suorakaidevaipan ja kaiken päälle aina napakka muovihousu silloin pissa pysyy tukevasti siellä missä kuuluukin ja aamulla on kuiva peti ja iloinen mieli.
Minulla on noita suorakaidevaippoja myynnissä ja myös muovihousuja.
Niin ja sitten on hienoja ainutkertaisia suomalaisia HYGI teippivaippoja M kokoisena jossa kaunis pastellinkeltainen muovipinta. Todella imukykyinen vaippa, tiedustele:
[email protected]- nikkenikke
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
- pamppers
mikä on suora kaide vaippa
- pamppers
nikkenikke kirjoitti:
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
ei siinä mitää noloo ole
mä oon ite 15v ja tykkään pitää vaippoja - tena
vaatekaapin sokkeliin laitoin itse. nostin pohja levyn .sieltä ketään ei löytänyt
- kokeile xl+
Jos oot 13v kannattaa kokeilla tosiaan Libero XL vaippaa. Ovat tosi edullisia ja imevät hyvin. Mulle ainaki riittää toi Libero xl yökasteluun oon 14v.
- gtalkguy
Huggies DryNites ja Libero Night Comfort ovat hyviä vaihtoehtoja. Itse 15v ja käytän tuota DryNites vaippaa melkein joka yö. Lisätkää meseen jos haluatte neuvoja/jutella :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775