mikä on paras yövaippa?
yövaippa
7
5064
Vastaukset
- Teippivaippa
Tenan Slip Maxi-teippivaippa. Saatavilla kolmea eri kokoa, S, M ja L apteekeista sekä mm. www.metsapolku.com -osoitteesta. Kyseessä siis perinteinen teippimallinen vaippa. Paras Suomessa saatavilla oleva vaippa myös päiväkäyttöön.
T: Tyytyväinen asiakas. - Libero XL+
Mutta jos ei sovi niin kyllä mielestäni kaikki suomesta saatavat vaipat on hyviä yövaippoja.
Kotimainen Harmony vaippa jota valmistetaan Veikkolassa Delipap oyssä on aivan yhtä hyvä kun ulkolainen Tena.
Jos kuitenkin yökastelu on runsasta niin suosittelen laittamaan teippivaipan sisään aina vahvikkeeksi suorakaidevaipan ja kaiken päälle aina napakka muovihousu silloin pissa pysyy tukevasti siellä missä kuuluukin ja aamulla on kuiva peti ja iloinen mieli.
Minulla on noita suorakaidevaippoja myynnissä ja myös muovihousuja.
Niin ja sitten on hienoja ainutkertaisia suomalaisia HYGI teippivaippoja M kokoisena jossa kaunis pastellinkeltainen muovipinta. Todella imukykyinen vaippa, tiedustele:
[email protected]- nikkenikke
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
- pamppers
mikä on suora kaide vaippa
- pamppers
nikkenikke kirjoitti:
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
ei siinä mitää noloo ole
mä oon ite 15v ja tykkään pitää vaippoja - tena
vaatekaapin sokkeliin laitoin itse. nostin pohja levyn .sieltä ketään ei löytänyt
- kokeile xl+
Jos oot 13v kannattaa kokeilla tosiaan Libero XL vaippaa. Ovat tosi edullisia ja imevät hyvin. Mulle ainaki riittää toi Libero xl yökasteluun oon 14v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744