mikä on paras yövaippa?
yövaippa
8
4865
Vastaukset
- Teippivaippa
Tenan Slip Maxi-teippivaippa. Saatavilla kolmea eri kokoa, S, M ja L apteekeista sekä mm. www.metsapolku.com -osoitteesta. Kyseessä siis perinteinen teippimallinen vaippa. Paras Suomessa saatavilla oleva vaippa myös päiväkäyttöön.
T: Tyytyväinen asiakas. - Libero XL+
Mutta jos ei sovi niin kyllä mielestäni kaikki suomesta saatavat vaipat on hyviä yövaippoja.
Kotimainen Harmony vaippa jota valmistetaan Veikkolassa Delipap oyssä on aivan yhtä hyvä kun ulkolainen Tena.
Jos kuitenkin yökastelu on runsasta niin suosittelen laittamaan teippivaipan sisään aina vahvikkeeksi suorakaidevaipan ja kaiken päälle aina napakka muovihousu silloin pissa pysyy tukevasti siellä missä kuuluukin ja aamulla on kuiva peti ja iloinen mieli.
Minulla on noita suorakaidevaippoja myynnissä ja myös muovihousuja.
Niin ja sitten on hienoja ainutkertaisia suomalaisia HYGI teippivaippoja M kokoisena jossa kaunis pastellinkeltainen muovipinta. Todella imukykyinen vaippa, tiedustele:
[email protected]- nikkenikke
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
- pamppers
mikä on suora kaide vaippa
- pamppers
nikkenikke kirjoitti:
Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v
ei siinä mitää noloo ole
mä oon ite 15v ja tykkään pitää vaippoja - tena
vaatekaapin sokkeliin laitoin itse. nostin pohja levyn .sieltä ketään ei löytänyt
- kokeile xl+
Jos oot 13v kannattaa kokeilla tosiaan Libero XL vaippaa. Ovat tosi edullisia ja imevät hyvin. Mulle ainaki riittää toi Libero xl yökasteluun oon 14v.
- gtalkguy
Huggies DryNites ja Libero Night Comfort ovat hyviä vaihtoehtoja. Itse 15v ja käytän tuota DryNites vaippaa melkein joka yö. Lisätkää meseen jos haluatte neuvoja/jutella :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078