yövaippa

johanna 13

mikä on paras yövaippa?

8

4700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teippivaippa

Tenan Slip Maxi-teippivaippa. Saatavilla kolmea eri kokoa, S, M ja L apteekeista sekä mm. www.metsapolku.com -osoitteesta. Kyseessä siis perinteinen teippimallinen vaippa. Paras Suomessa saatavilla oleva vaippa myös päiväkäyttöön.

T: Tyytyväinen asiakas.

• Libero XL+

Mutta jos ei sovi niin kyllä mielestäni kaikki suomesta saatavat vaipat on hyviä yövaippoja.
      Kotimainen Harmony vaippa jota valmistetaan Veikkolassa Delipap oyssä on aivan yhtä hyvä kun ulkolainen Tena.
      Jos kuitenkin yökastelu on runsasta niin suosittelen laittamaan teippivaipan sisään aina vahvikkeeksi suorakaidevaipan ja kaiken päälle aina napakka muovihousu silloin pissa pysyy tukevasti siellä missä kuuluukin ja aamulla on kuiva peti ja iloinen mieli.
      Minulla on noita suorakaidevaippoja myynnissä ja myös muovihousuja.
      Niin ja sitten on hienoja ainutkertaisia suomalaisia HYGI teippivaippoja M kokoisena jossa kaunis pastellinkeltainen muovipinta. Todella imukykyinen vaippa, tiedustele:
      [email protected]

• nikkenikke

Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v

• pamppers

mikä on suora kaide vaippa

• pamppers
        nikkenikke kirjoitti:

Tämä on nolo juttu mutta olen kiinostunut vaipoista vaikka minulla ei ole yö karkailua mutta haluan silti käyttä vaippoja eli mistä saa ilmaisia vaippa näytteitä 13v

ei siinä mitää noloo ole
        mä oon ite 15v ja tykkään pitää vaippoja

• tena

vaatekaapin sokkeliin laitoin itse. nostin pohja levyn .sieltä ketään ei löytänyt

• kokeile xl+

Jos oot 13v kannattaa kokeilla tosiaan Libero XL vaippaa. Ovat tosi edullisia ja imevät hyvin. Mulle ainaki riittää toi Libero xl yökasteluun oon 14v.

• gtalkguy

Huggies DryNites ja Libero Night Comfort ovat hyviä vaihtoehtoja. Itse 15v ja käytän tuota DryNites vaippaa melkein joka yö. Lisätkää meseen jos haluatte neuvoja/jutella :)
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8179
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2191
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2082
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      28
      1163
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe