Sillon kun tuli nämä ensimmäiset jaksot, ja kun alkoi koulu,en tajunnut katssoa areenalta. Eli nyt minua hermostuttaa, mitkä jaksot jäivät välistä.. vai oliko ne vaan uusintoja?? joskus tuli myös lauantaisin ja sunnuntaisin jotain jaksoja.. Siis voisiko joku fiksu selittää minulle tyhmälle että millon tuli mikäkin tuotantokauden jakso? toivottavasti tajusitte:D
Jaksot
tete<33
2
467
Vastaukset
- Zacc
Taidat puhua viime vuoden ja tän vuojen uusinnoist joissa näytettiin 1 jaksosta jaksoon 65 asti uusinnat viime vuodesta.
- tete<33
kaipa se on niin, mutta tuntuu jotenki siltä että jotkut jaksot ovat olleet näkemättä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191424
- 171411
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61409Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295