Nykyinen "hivenainespesialisti" kuuluu olevan persujen kunnallisvaaliehdokkaana Lahdessa. Mies on tumma kuin "tropiikin yö" ja Soinin tuttuja jo SMP:n konkurssin ajoilta. Aika erikoiseksi alkaa mennä tuo Johtajan ehdokashankinta. Älyköt ja nuoret naiset eivät kelpaa, mutta "tummat" ovat valttia. Myös viimeksi kaksi ääntä saanut Nasser Fayed taitaa olla ehdokkaana Savonlinnassa? Ilmakos Soini kehuu "Islamisitien rikastuttavan Suomen kulttuuria". Huh huh!
Hassan Osman ehdokkaana Lahdessa?
16
3559
Vastaukset
- moku-messuilla
käynti siirsi persut uuteen, suvaitsevaisuuden aikakauteen. Lienee demareiden neuvoma uusi viritys, joka vie vihreiltä ääniä?
- Pekka walden
Tämän huuhaa "lääkärin" todistukset ei kelpaa lahden kaungille ja tuskin millekään muullekaan työnantajalle lahden suunnalla.
Häntä ei tulla kelpuuttamaan ehdokkaaksi, vaikka hänellä kannattajia lahdessa melko paljon olisikin.- se riippuu
Jos Johtaja sanoo, että otetaan, niin sitten otetaan. Myös piirinne puheenjohtaja sekä Lasse Koskinen kuulemma näyttävät Osmannille vihreää valoa?
- tämä,,
se riippuu kirjoitti:
Jos Johtaja sanoo, että otetaan, niin sitten otetaan. Myös piirinne puheenjohtaja sekä Lasse Koskinen kuulemma näyttävät Osmannille vihreää valoa?
Osman mukana jo yli 20v. sitte Smp:ssä. pitkänlinjan mies. muistan hänet puoluekokouksissa.
- niin sinä olet huuhaa
etkä pysty esittämään omaa CV.ä missään, sillä sinulla ei sitä ole. Olet vain fobistinen nilkki jolla ei ole mitään annettavaa. Lutikkakin ansaitsee enemmän kunnioitusta, kuin sinä.
http://www.kolumbus.fi/hassan.osman/ - Pekka walden
niin sinä olet huuhaa kirjoitti:
etkä pysty esittämään omaa CV.ä missään, sillä sinulla ei sitä ole. Olet vain fobistinen nilkki jolla ei ole mitään annettavaa. Lutikkakin ansaitsee enemmän kunnioitusta, kuin sinä.
http://www.kolumbus.fi/hassan.osman/Että putoaa listoilta pois... illan jatkoa...
- tai onko sinulla edes
Pekka walden kirjoitti:
Että putoaa listoilta pois... illan jatkoa...
senvertaa kykyä että sinua voisi listalle laittaa, ilman että saisi syytettä eläinsuojelu rikkomuksesta. Jatka vaan iltaa sekä matkaa pohjalle, jonne kuulut.
- Pekka walden
tai onko sinulla edes kirjoitti:
senvertaa kykyä että sinua voisi listalle laittaa, ilman että saisi syytettä eläinsuojelu rikkomuksesta. Jatka vaan iltaa sekä matkaa pohjalle, jonne kuulut.
vaikka viimeksi eilen kovasti pyytelivätkin.
On vielä toistaiseksi oikeitakin töitä, joten en nyt kerkiä.
Tämä "lääkäri" nyt joka tapauksessa poistetaan listoilta hienovaraisesti... - muka oikeita
Pekka walden kirjoitti:
vaikka viimeksi eilen kovasti pyytelivätkin.
On vielä toistaiseksi oikeitakin töitä, joten en nyt kerkiä.
Tämä "lääkäri" nyt joka tapauksessa poistetaan listoilta hienovaraisesti...töitä niin ettei kerkiä ehdolle, vaikka ihan kerjäämällä kerjäävät ykköseksi. :) Mahtaa se valkosta nilkkiä vituttaa ku musta mies on laillistettu lääkäri. Siinä on nielemistä kun ei itse ole saanut itselleen aikaiseksi muuta kuin kestopestin, sossun luukulle.
- Pekka walden
muka oikeita kirjoitti:
töitä niin ettei kerkiä ehdolle, vaikka ihan kerjäämällä kerjäävät ykköseksi. :) Mahtaa se valkosta nilkkiä vituttaa ku musta mies on laillistettu lääkäri. Siinä on nielemistä kun ei itse ole saanut itselleen aikaiseksi muuta kuin kestopestin, sossun luukulle.
Mutta ammatti kait semmonen, että haluaisivat ehdokkaaksi?
Itse en ole ehdolle ollut pyrkimässä, ja tuskin koskaan pyrinkään. Talouteni ei kestäisi moisia hanttihommia...
- Anonyymi
Hassan Osman on etevä lääkäri, tunnusti mm. elohopeamyrkytysten mahdollisuuden hammaspaikoista. Sitäkin vähäteltiin kauan.
- Anonyymi
Ihan nhyvä tyyppi,olen tuntenut hänet nelisenkymmentä vuotta,
- Anonyymi
"Suomessakin on heinäkuussa tullut voimaan EU-asetus, jonka mukaan amalgaamin käyttö alle 15-vuotiaille lapsille ja nuorille sekä raskaana oleville naisille kielletään 1.7.2018 alkaen. Lisäksi tulee laatia maakohtainen ohjelma amalgaamin käytön lopettamisesta. Amalgaamin käytön ehdottoman lopettamisen takaraja on 2030.
Suomessa amalgaamin käyttö on ollut varsin vähäistä jo 2000-luvun alkuvuosista lähtien. Suuri osa hammaslääkäreistä ei käytä sitä lainkaan."
Eipä taida olla tämän veijarin ansiota!
https://www.hammaslaakarilehti.fi/fi/uutinen/amalgaamin-kaytto-alle-15-vuotiaille-ja-raskaana-oleville-kielletaan-ensi-vuonna
- Anonyymi
tarkasta mun pillu haasan!
- Anonyymi
Munathja tappihan sulla on, joskin surkeat!
- Anonyymi
Herättää epäilyksiä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468