Miksi helvetissä lidlin pillimehuissa on niin lyhyt pilli? Jos yrittää ylettyä pohjalle, se pilli häviää purkin uumeniin kuin moolokin kitaan...
Lidlin pillimehut...
11
5363
Vastaukset
- Renki
Osta samantein kaksi tölkkiä ja aivan yksinkertaisesti teippaa pillit yhteen niin eiköhän mehut lähde, varo vain ettet pohjaa tölkistä puhkaise ylipitkällä pillillä!
- Työpaikat ja rahat Suomeen
Mitä järkeä käydä koko Lidlissä.Surkeinta sapuskaa,mitä kaupoista voi saada.Samalla myös Suomalaisten rahat virtaa Saksaan.esim.K-Kaupan rahat pysyis Suomessa ja antaa tänne työpaikkoja.Kannattaisi miettiä hieman sitäkin ennen Lidliin menoa ja miettiä sen vaikutuksia esim.omiin veroihinsa.Ei kannata valittaa veroista tai vähistä rahoistaan, kun niitä on ihan Saksaan asti jakaa.Lisäksi vain tyhmä ostaa kopallisen huonoa juomaa, jos olisi tarvinnut 0.5 litraa laadukasta.Kummassokahan tapauksessa säästää enemmän.Taas tyhmää viedään Lidliin.
- propagandaa
Työpaikat ja rahat Suomeen kirjoitti:
Mitä järkeä käydä koko Lidlissä.Surkeinta sapuskaa,mitä kaupoista voi saada.Samalla myös Suomalaisten rahat virtaa Saksaan.esim.K-Kaupan rahat pysyis Suomessa ja antaa tänne työpaikkoja.Kannattaisi miettiä hieman sitäkin ennen Lidliin menoa ja miettiä sen vaikutuksia esim.omiin veroihinsa.Ei kannata valittaa veroista tai vähistä rahoistaan, kun niitä on ihan Saksaan asti jakaa.Lisäksi vain tyhmä ostaa kopallisen huonoa juomaa, jos olisi tarvinnut 0.5 litraa laadukasta.Kummassokahan tapauksessa säästää enemmän.Taas tyhmää viedään Lidliin.
Laadun ja hinnan puolesta saksalaiset elintarvikkeet kyllä pärjäävät suomalaisille. Onneksi muistakin kaupoista kuin Lidlistä saa nykyisin jo muunkinmaalaista kuin suomalaista ruokaa.
- Tadzio de Santis
Tarkoitus oli ostaa monta pientä purkkia, ei töihin viitsi helteelläkään raahata mitään kanisteria. Minulla kun on tuo kahvikuppineuroosi, kietaisen mehutetran äkkiä naamaan kun muut ovat kahvitunnilla. En koskaan syö selvinpäin jos joku on näkemässä.
Ja pillejä en jouda teippailemaan yhteen, olen kiireinen mies. Jos ostaisi vaikka trippipurkin ja kuljettaisi taskussa sitä pitempää nivelpilliä. Tai rainbowin mehu, ne ovat halpoja. - on esine
Tadzio de Santis kirjoitti:
Tarkoitus oli ostaa monta pientä purkkia, ei töihin viitsi helteelläkään raahata mitään kanisteria. Minulla kun on tuo kahvikuppineuroosi, kietaisen mehutetran äkkiä naamaan kun muut ovat kahvitunnilla. En koskaan syö selvinpäin jos joku on näkemässä.
Ja pillejä en jouda teippailemaan yhteen, olen kiireinen mies. Jos ostaisi vaikka trippipurkin ja kuljettaisi taskussa sitä pitempää nivelpilliä. Tai rainbowin mehu, ne ovat halpoja.jossa on neljä sivua. Ennen pillimehuja tosiaan myytiin sellaisissa, mutta ei enää nykyään.
- meilläkin
Tadzio de Santis kirjoitti:
Ja pillejä en jouda teippailemaan yhteen, olen kiireinen mies. Jos ostaisi vaikka trippipurkin ja kuljettaisi taskussa sitä pitempää nivelpilliä. Tai rainbowin mehu, ne ovat halpoja.meilläkin lidlin pillimehut imaisee pillin varsinkin lasten käsissä. Suomalaisista kaupoista saa onneksi samalla hinnalla (1,95€/10prk 2 dl/prk)pillimehuja, joissa on pitempi nivelpilli.
- Yks ekonomi
Ei kandeis ihan oikeesti kirjoitella asiasta, mistä näemmä et ole lainkaan perillä.
Typerä väite numero 1: "surkeinta sapuskaa,mitä kaupoista voi saada".
- noin 75-80% tuotteista on suomalaista alkuperää ja ihan samaa, mitä sinulle myydään muualla jollain suomalaisella tuotemerkillä. Seuraavan kerran kun vedät niitä HK:n lihapyöriä (rakastamassasi Keskon nylkyrikaupassa noin 1,8 ekeä), uhraa hetki aikaa sille ajatukselle, että tasan samaa teurasjätettä ja täsmälleen saman firman valmistamana saat Lidlistä hintaa 0,69 senttiä säkki. Tuotemerkki tosin on Kartanon, mutta samasta tuutista tullutta.
- saksalaisista tuotteista sen verran, että saksalaiset lienevät kuluttajina sieltä niuhoimmasta päästä. Tästä syystä tuotteet ovat erittäin korkealaatuisia. Vilkaise huviksesi saksalaisten makkaroiden lihapitoisuutta ja vertaa suomalaisten makkaroiden vastaavaan. Tai eihän suomalaisessa makkarassa lihaa ole vaan jotain lihankaltaista mössöä. Härskein kusetus on uutuustuote nimeltä makkarapihvi = siivu lauantaimakkaraa. Koskahan tulee makkarakyljys ja makkarasisäfilee? Ja sinä idiootti olet ensimmäisenä ostamassa
Typerä väite kaksi: "Samalla myös Suomalaisten rahat virtaa Saksaan"
- juu, kaikki rahat virtaa Saksaan, kun Lidlissähän ei makseta kenellekään suomalaiselle palkkoja ja vaikka maksettaisiinkin, niin verothan ne Lidlit tytöt ja pojat maksaa tunnetusti Saksaan...
Typerä väite kolme: "K-Kaupan rahat pysyis Suomessa"
- Kesko on osakeyhtiö. Soitappa pääkonttoriin ja kysy, montako prosenttia osakkeista on ulkomaalaisomistuksessa...voit yllättyä. Ja kun et kerran asiaa muuten tajua, niin rautalanka puhukoon: oletetaan,että ulkomaalainen omistaa osakkeen. Jos ja kun Kesko maksaa osakkeista osinkoa, saa ulkomaalainen tämän osingon. Ymmärsitkö? Ei siis suomalainen. Suomalainen ei ole sama asia kuin ulkomaalainen.
Typerä väite neljä: "Kannattaisi miettiä hieman sitäkin ennen Lidliin menoa ja miettiä sen vaikutuksia esim.omiin veroihinsa."
-se, mistä kukakin ruokansa ostaa, ei vaikuta juurikaan millään lailla minun veroihini. Sen sijaan se vaikuttaa erittäin paljon käytössäni oleviin rahoihin. Siirryttyäni Lidlin asiakkaaksi, ovat ruokakulut tippuneet kolmen vuoden aikana noin 35%, kosmetiikka, pesuaine yms. menot noin 60%. Kerro minulle yksikin syy, miksi juuri minun pitäisi maksaa käytännössä kartellia pyörittävien Keskon ja S-ryhmän jumalattomat voitot?!?!
Typerä väite viisi: "Ei kannata valittaa veroista tai vähistä rahoistaan, kun niitä on ihan Saksaan asti jakaa"
- juu en valita. Sen sijaan kiitän Lidliä, että rantautui Suomeen. Lidlin ansiosta säästän vuodessa noin 2000 euroa pakollisissa elinkustannuksissani. Tänä vuonna tein niillä rahoilla matkan Irlantiin . Eli tällä kertaa jaoin rahaa Saksan lisäksi myös irkuille. Ja iloisin mielin. Minulla EI OLE MITÄÄN VELVOLLISUUTTA rahoittaa suomalaisia riistofirmoja maajussit mukaan lukien
Ainoa järkevä väite: "lisäksi vain tyhmä ostaa kopallisen huonoa juomaa, jos olisi tarvinnut 0.5 litraa laadukasta"
- Lidlin olut on kuraa.
Loppuhuipennus: "Taas tyhmää viedään Lidliin"
- päinvastoin, laskutaitoiset ja laskutuloksen ymmärtävät käyvät Lidlissä.
- minä vain
mutta nyt niissä on jo tavis pillit, eikös oo ihanaa :D
- rtrrfgfgfg
Rainpovin pillimehut on on pelkkää lutketta. Ei mitään makua. S-ryhmä poikottiin ja helvettiin. Miksi kaupunkilaiset ostavat maalaisten osuuskaupasta yhtään mitään. Tyhmää kuskata rahaa maakuntiin.
- JK
ENNTIEDÄ
- Tyhmien vastustaja
Lidl on halpa ja laadukas.
Pillimehut Lidlissä ovat lemppareitani.Olen 12v.
Miten joku voi olla niinkin älykäs ja boikotoi sitä,että Lidlissä on pillit liian lytyitä!!!
Et todellakaan ole mikään ruudinkeksijä!
SELLASTAKO BOIKOTOIT HYVÄ MIES!
KUIN VANHA OIKEEN OOT JA RYHDISTÄYDY!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187