C6?

Kiinnostunut*

Onko kellään täällä omakohtaista kokemusta Citroën C6:sta? Kiinnostaisi kovasti ostaa sellainen. Kertokaa!

19

6010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on aikamoisen

      hiljainen ja sivistynyt kyyti. Ja se tehdään täysin omalla linjalla Ranskassa.
      Moottorit ovat samat V6 mallit kuin C5:ssä.

      • C6 2.7 HdiA Exclusive

        Rennesin tehtaalla valmistuu C6 ja C5 mallit sekä Peugeot 607. Siisti tehdas ja käynti hetkellämme valmistui vain C5 malleja. Tehtaalla oli ihmeen hiljaista äänien puolesta, ilmankos nuo autotkin sitten ovat hiljaisia. Olisi ollut kiintoisaa katsoa C6 mallin valmistusta.


    • Ceekutonen Lignage

      Koeajoin, ihastuin ja ostin toistavuotta sitten.
      Olen tyytyväinen, hyvin pelittää. Vähän päälle 120 tuhatta mittarissa. Pari harmia on ollut, rekisterikilpi, maskin osia ja oikea etu-umpio menivät uusiksi hirvikolarissa sekä katolle unohtunut kännykkä putosi eikä sitä ole löytynyt.

      • tryrtyrt

        Tuo katolle unohtunut kännykkä on juuri Citroenin tyyppivika. Muissa merkeissä tuota ei juuri ilmene. On se sitikka huono kun kännyköitäkin hukkaa...


      • Ceekutonen
        tryrtyrt kirjoitti:

        Tuo katolle unohtunut kännykkä on juuri Citroenin tyyppivika. Muissa merkeissä tuota ei juuri ilmene. On se sitikka huono kun kännyköitäkin hukkaa...

        Oma moka kun kädet täynnä tavaroita kaivoin autonavaimia taskusta tuli kännykkä ensimmäisenä niin laitoin sen katolle. Avoauto kuomu alhaalla ois tuossa tilanteessa kyllä ollut paras varmaankin. Ceekutosessa puhelin rinnakkaiskortilla ja kun noin 15 minuuttia myöhemmin huomasin mokani yritin yhteyttä tuohon puhelimeen mutta se oli hiljaa, oli kai tullut perusteellisesti yliajetuksi pimeänä syysiltana.


      • koeajo uusi C5

        Oletko käynyt koeajamassa uutta C 5:ttä?
        Kiinnostaisi tietää voiko C 6 olla vielä
        miellyyttävämpi kuin tämä uusi C 5.


      • Hiljaisin ehkä
        koeajo uusi C5 kirjoitti:

        Oletko käynyt koeajamassa uutta C 5:ttä?
        Kiinnostaisi tietää voiko C 6 olla vielä
        miellyyttävämpi kuin tämä uusi C 5.

        On se ihan eri tasolla ainakin äänissä.


    • Erkki-setä

      Puolentoista vuoden kokemuksella on sanottava, että kaksi talvista vaivaa on kyseisessä autossa ollut. Kun oven avaa, ikkuna laskee hiukan; ja kun sen hipaisee kiinni, lasi taas nousee. No määrättyjen kelien seurauksena lumi ja jää estävät ikkunaa laskeutumasta tai sen jälkeen nousemasta takaisin ylös. Ajaminen lasi sentin raollaan ei tietenkään ole vielä kovin kylmää puuhaa, mutta ärsyttävää se on. Vika tosin korjaantuu, kun vie auton hetkeksi talliin. Jopa Marketin parkkihallissa pysäköinti ruokaostosten teon ajaksi riittää, mutta ärsyttäähän tuo silti.

      Se toinen vika on tuon saman vian esiintyminen toisen kerran.

      Muuten olen ollut tyytyväinen autoon. Edelliset kaksi E-mersua ja sitä edellinen 525-Bemari olivat kyllä ankeita vehkeitä tämän rinnalla.

    • liikenteessä

      Liian kallis auto uutena minulle. Mutta tarkkailen tilannetta, josko myöhemmin käytettynä C6:n saisi. Auto on oikea unelma muotoilultaan.

      Vaan eipä taida helpolla käytettyjä tulla myyntiin, kun uusia myydään niin vähän. Olin katsovinani Tuulilasi-lehden tilastosta, että tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana vain kolme kappaletta!

      Kyllä C6 ansaitsi muutamien kymmenien kappaleiden myynnin sentään. Myydäänhän paljon tylsempiä, saman hintaisia autoja kuitenkin varsin paljon.

      • Saksalaisella ajeleva

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.


      • outlanderisti
        Saksalaisella ajeleva kirjoitti:

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.

        Uutenako Saksasta? hinta täysin varustein Saksanmaalla uutena 53400erkkiä ja 2008 malleja saa n.45000-50000erkkiä 2007 35000-45000erkkiä??? miksi siis suomesta??


      • Anonyymi
        Saksalaisella ajeleva kirjoitti:

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.

        Näitä tehtiin vain 25 000 autoa. Noin pyöreästi, floppasi kunnolla.


    • Pirssimiekkonen (alkup.)

      Mutta täysin päin persettä hinnoiteltu. Otetaanpa pösön saman kokoinen 607 (toki vanha malli, mutta silti...). 51900 euroa, sitikka yli 82 tonnia (siis kakaseiska kutonen automaatilla) !! Täytyy olla aivan helvetisti ylimääräistä rahaa, jotta sitä kannattaa ostella. Voisi arvella, että hinta tippuu vähintään 20 tonnia sillä hetkellä kun sen ajaa liikkeestä ulos.

      Bemun 525d:n saa nelivetona n. 65 tonnilla, A6:n kaksseiskalla kutosdieselillä ja nahkoilla sun muilla rapiat 60 tonnilla. Let`s face it, ei se sitikka nyt mikään jumalainen varmastikaan ole, että siitä noin huikeasti kannattaisi maksaa.

      • C6 Lignage

        Halpa ja hyvä ollut ainna vähän vaikea yhdistelmä. Oisko nuo mopoautot melkein halvimpia ? Eipä niissä kuitenkaan auton ominaisuuksilla sitten kovinkaan juhlita, että ovat sitten jopa jotenkin kalliinpuoleisia.


      • Pirssimiekkonen (alkup.)
        C6 Lignage kirjoitti:

        Halpa ja hyvä ollut ainna vähän vaikea yhdistelmä. Oisko nuo mopoautot melkein halvimpia ? Eipä niissä kuitenkaan auton ominaisuuksilla sitten kovinkaan juhlita, että ovat sitten jopa jotenkin kalliinpuoleisia.

        En tiedä mihin viittaat mopoautoillasi, mutta ei se sitikka sen kummempi auto ole kuin A6 tai 500-bemukaan....iso hintalappu ei ole laadun tae...


      • Citroen Exclusive
        Pirssimiekkonen (alkup.) kirjoitti:

        En tiedä mihin viittaat mopoautoillasi, mutta ei se sitikka sen kummempi auto ole kuin A6 tai 500-bemukaan....iso hintalappu ei ole laadun tae...

        Mutta eihän mopoauton hinnalla saakaan Audi A6 tai BMW 5 sarjaa. Ajatuksesi ontuu tai nilkuttaa.


      • Anonyymi

        Nämä BMW:t ynnä muut voi unohtaa. Laita V 8 Scania on ihan eri ajamisen tunne, ei tarvitse hirviä pelätä. Näkyvyys on hyvä ja vääntöä riittää.


    • rane c6

      ihan itellä on c6 n ja ajattelin kertoa teille joilla sitä ei ole , että jotain pientä huoltoa ja polttimon vaihtoa toki on koska vajaa 200 000 km on jo mittarissa . häiritsee hieman tuossa kirjoittelussa se,että vertaillaan eri hinta ym luokissa siellä on mersua bemaria audia jne . ei sitroenia voi vertailla sellasiin pelti kautta lisä ilma iskari autoihin missään luokassa . sitikan kaasuneste jousitus yhdistettynä persoonalliseen muotoiluun ja kuuluisaan mukavuuteen tekee siitä auton jolla on ainoastaan oma luokka .ei siellä ole mitään muita autoja joihin verrata . jokainenhan saa ajaa millä haluu ja haukkua mitä haluu ,mutta ei voi luokittaa tuolla lailla kulku neuvoa ja taide teosta yhteen luokkaan . en moiti mitään merkkiä etenkään ellen ole kunnolla tutustunut siihen .autokauppiaista en tiedä mutta itelle ei c6 ole liian kallis omistaa . onkohan niin että sitikkaa pelkää ja moittii eniten ne joilla sitä ei ole ollut ei ole eikä tulekkaan .hyvä niin ite ainaki tykkään erottua vanhojen taksien joukosta ja vähä uudempienkin .rane

    • Alanharrastelija

      Tulipan tuollainen C6 vm 2011 laitettua.Saksasta Hannu toimitti ja hienosti homma hoitui.Nyt on 3000km koeajettu ja hienosti kaikki toimii. On se upea auto ajaa,kun vielä tehotkin riittää meikäläiselle.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe