C6?

Kiinnostunut*

Onko kellään täällä omakohtaista kokemusta Citroën C6:sta? Kiinnostaisi kovasti ostaa sellainen. Kertokaa!

19

5613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on aikamoisen

      hiljainen ja sivistynyt kyyti. Ja se tehdään täysin omalla linjalla Ranskassa.
      Moottorit ovat samat V6 mallit kuin C5:ssä.

      • C6 2.7 HdiA Exclusive

        Rennesin tehtaalla valmistuu C6 ja C5 mallit sekä Peugeot 607. Siisti tehdas ja käynti hetkellämme valmistui vain C5 malleja. Tehtaalla oli ihmeen hiljaista äänien puolesta, ilmankos nuo autotkin sitten ovat hiljaisia. Olisi ollut kiintoisaa katsoa C6 mallin valmistusta.


    • Ceekutonen Lignage

      Koeajoin, ihastuin ja ostin toistavuotta sitten.
      Olen tyytyväinen, hyvin pelittää. Vähän päälle 120 tuhatta mittarissa. Pari harmia on ollut, rekisterikilpi, maskin osia ja oikea etu-umpio menivät uusiksi hirvikolarissa sekä katolle unohtunut kännykkä putosi eikä sitä ole löytynyt.

      • tryrtyrt

        Tuo katolle unohtunut kännykkä on juuri Citroenin tyyppivika. Muissa merkeissä tuota ei juuri ilmene. On se sitikka huono kun kännyköitäkin hukkaa...


      • Ceekutonen
        tryrtyrt kirjoitti:

        Tuo katolle unohtunut kännykkä on juuri Citroenin tyyppivika. Muissa merkeissä tuota ei juuri ilmene. On se sitikka huono kun kännyköitäkin hukkaa...

        Oma moka kun kädet täynnä tavaroita kaivoin autonavaimia taskusta tuli kännykkä ensimmäisenä niin laitoin sen katolle. Avoauto kuomu alhaalla ois tuossa tilanteessa kyllä ollut paras varmaankin. Ceekutosessa puhelin rinnakkaiskortilla ja kun noin 15 minuuttia myöhemmin huomasin mokani yritin yhteyttä tuohon puhelimeen mutta se oli hiljaa, oli kai tullut perusteellisesti yliajetuksi pimeänä syysiltana.


      • koeajo uusi C5

        Oletko käynyt koeajamassa uutta C 5:ttä?
        Kiinnostaisi tietää voiko C 6 olla vielä
        miellyyttävämpi kuin tämä uusi C 5.


      • Hiljaisin ehkä
        koeajo uusi C5 kirjoitti:

        Oletko käynyt koeajamassa uutta C 5:ttä?
        Kiinnostaisi tietää voiko C 6 olla vielä
        miellyyttävämpi kuin tämä uusi C 5.

        On se ihan eri tasolla ainakin äänissä.


    • Erkki-setä

      Puolentoista vuoden kokemuksella on sanottava, että kaksi talvista vaivaa on kyseisessä autossa ollut. Kun oven avaa, ikkuna laskee hiukan; ja kun sen hipaisee kiinni, lasi taas nousee. No määrättyjen kelien seurauksena lumi ja jää estävät ikkunaa laskeutumasta tai sen jälkeen nousemasta takaisin ylös. Ajaminen lasi sentin raollaan ei tietenkään ole vielä kovin kylmää puuhaa, mutta ärsyttävää se on. Vika tosin korjaantuu, kun vie auton hetkeksi talliin. Jopa Marketin parkkihallissa pysäköinti ruokaostosten teon ajaksi riittää, mutta ärsyttäähän tuo silti.

      Se toinen vika on tuon saman vian esiintyminen toisen kerran.

      Muuten olen ollut tyytyväinen autoon. Edelliset kaksi E-mersua ja sitä edellinen 525-Bemari olivat kyllä ankeita vehkeitä tämän rinnalla.

    • liikenteessä

      Liian kallis auto uutena minulle. Mutta tarkkailen tilannetta, josko myöhemmin käytettynä C6:n saisi. Auto on oikea unelma muotoilultaan.

      Vaan eipä taida helpolla käytettyjä tulla myyntiin, kun uusia myydään niin vähän. Olin katsovinani Tuulilasi-lehden tilastosta, että tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana vain kolme kappaletta!

      Kyllä C6 ansaitsi muutamien kymmenien kappaleiden myynnin sentään. Myydäänhän paljon tylsempiä, saman hintaisia autoja kuitenkin varsin paljon.

      • Saksalaisella ajeleva

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.


      • outlanderisti
        Saksalaisella ajeleva kirjoitti:

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.

        Uutenako Saksasta? hinta täysin varustein Saksanmaalla uutena 53400erkkiä ja 2008 malleja saa n.45000-50000erkkiä 2007 35000-45000erkkiä??? miksi siis suomesta??


      • Anonyymi
        Saksalaisella ajeleva kirjoitti:

        Itse vain mietin tuossa tuon sitikan kohtaloa siltä kantilta, että jos esim. parin vuoden päästä, kuten aika moni uuden taas uuteen vaihtaa, menisi tuon hintaista sitikkaa vaihdattelemaan.

        Uskoisin, että se on kokolailla automyyjän painajainen. Takuut juuri ummessa, uutena hinta todella korkea ja PERIAATTEESSA siitä pitäisi maksaa vielä hinta, jolla saa jo minkä tahansa suuren sakemannin upouutena ja hyvillä varusteilla.

        Jo alempana mainitut bmw 500, eemeli, A6, uusi jaggekin (jaggen hinta samalla koneella alkaen 65 tonnia), niin voipi olla aika mahdoton yhtälö vaihdettavaksi. Eli sitikasta saa varmasti hyvän auton, mutta rahaa pitää olla TODELLA paljon ylimääräistä eikä mitään väliä saako sillä käytettynä jotain vaiko ei.

        Onko kellään tietoa miten on myynyt maailmalla ? Ruotsissa mm. hinnat ovat tälle samalle mallille n. 55 tonnia, ja C5 samalla koneella 35 tonnia. Täällä eron on noidenkin välillä yli 30 tonnia.

        Näitä tehtiin vain 25 000 autoa. Noin pyöreästi, floppasi kunnolla.


    • Pirssimiekkonen (alkup.)

      Mutta täysin päin persettä hinnoiteltu. Otetaanpa pösön saman kokoinen 607 (toki vanha malli, mutta silti...). 51900 euroa, sitikka yli 82 tonnia (siis kakaseiska kutonen automaatilla) !! Täytyy olla aivan helvetisti ylimääräistä rahaa, jotta sitä kannattaa ostella. Voisi arvella, että hinta tippuu vähintään 20 tonnia sillä hetkellä kun sen ajaa liikkeestä ulos.

      Bemun 525d:n saa nelivetona n. 65 tonnilla, A6:n kaksseiskalla kutosdieselillä ja nahkoilla sun muilla rapiat 60 tonnilla. Let`s face it, ei se sitikka nyt mikään jumalainen varmastikaan ole, että siitä noin huikeasti kannattaisi maksaa.

      • C6 Lignage

        Halpa ja hyvä ollut ainna vähän vaikea yhdistelmä. Oisko nuo mopoautot melkein halvimpia ? Eipä niissä kuitenkaan auton ominaisuuksilla sitten kovinkaan juhlita, että ovat sitten jopa jotenkin kalliinpuoleisia.


      • Pirssimiekkonen (alkup.)
        C6 Lignage kirjoitti:

        Halpa ja hyvä ollut ainna vähän vaikea yhdistelmä. Oisko nuo mopoautot melkein halvimpia ? Eipä niissä kuitenkaan auton ominaisuuksilla sitten kovinkaan juhlita, että ovat sitten jopa jotenkin kalliinpuoleisia.

        En tiedä mihin viittaat mopoautoillasi, mutta ei se sitikka sen kummempi auto ole kuin A6 tai 500-bemukaan....iso hintalappu ei ole laadun tae...


      • Citroen Exclusive
        Pirssimiekkonen (alkup.) kirjoitti:

        En tiedä mihin viittaat mopoautoillasi, mutta ei se sitikka sen kummempi auto ole kuin A6 tai 500-bemukaan....iso hintalappu ei ole laadun tae...

        Mutta eihän mopoauton hinnalla saakaan Audi A6 tai BMW 5 sarjaa. Ajatuksesi ontuu tai nilkuttaa.


      • Anonyymi

        Nämä BMW:t ynnä muut voi unohtaa. Laita V 8 Scania on ihan eri ajamisen tunne, ei tarvitse hirviä pelätä. Näkyvyys on hyvä ja vääntöä riittää.


    • rane c6

      ihan itellä on c6 n ja ajattelin kertoa teille joilla sitä ei ole , että jotain pientä huoltoa ja polttimon vaihtoa toki on koska vajaa 200 000 km on jo mittarissa . häiritsee hieman tuossa kirjoittelussa se,että vertaillaan eri hinta ym luokissa siellä on mersua bemaria audia jne . ei sitroenia voi vertailla sellasiin pelti kautta lisä ilma iskari autoihin missään luokassa . sitikan kaasuneste jousitus yhdistettynä persoonalliseen muotoiluun ja kuuluisaan mukavuuteen tekee siitä auton jolla on ainoastaan oma luokka .ei siellä ole mitään muita autoja joihin verrata . jokainenhan saa ajaa millä haluu ja haukkua mitä haluu ,mutta ei voi luokittaa tuolla lailla kulku neuvoa ja taide teosta yhteen luokkaan . en moiti mitään merkkiä etenkään ellen ole kunnolla tutustunut siihen .autokauppiaista en tiedä mutta itelle ei c6 ole liian kallis omistaa . onkohan niin että sitikkaa pelkää ja moittii eniten ne joilla sitä ei ole ollut ei ole eikä tulekkaan .hyvä niin ite ainaki tykkään erottua vanhojen taksien joukosta ja vähä uudempienkin .rane

    • Alanharrastelija

      Tulipan tuollainen C6 vm 2011 laitettua.Saksasta Hannu toimitti ja hienosti homma hoitui.Nyt on 3000km koeajettu ja hienosti kaikki toimii. On se upea auto ajaa,kun vielä tehotkin riittää meikäläiselle.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe