Ympärileikatun suihinotto

minätässähei2

Kertokaa, eroaako niksit ja toimintatavat normaalimunaisilla kuin ympärileikatuilla ? Täytyykö olla varovaisempi vai rajumpi?

Entä runkkaus, eikös yleensä mies hinkkaa esinahkaa terskan yli? Mites se sitten käytännössä toimii ympärileikatulla?

Olen siis nainen, haluan tietää miestäni varten.

20

9116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulet, että

      esim. muslimit on ympärileikattu? Just siksi, että runkkaaminen ei olisi helppoa...

      • kerää

        epäpuhtauksia kuten leikkaamaton, ympärileikattu kulli ei tarkoita, että kantaja olisi juutalainen tai jms. omastani, kuin möys monien muiden isokullisten esinahka on poistettu, koska terska oli/on liian suuri. olen ateisti vaikka herkkumutteri on esillä. JA kyllä sitä vaan saa käsitellä rajustikkin


    • hommiin

      Kyllä se sujuu ihan samoin kuin muillakin, mutta jos käsillä teet, käytä mielellään jotakin liukastetta.
      Rajuus riippuu taas siitä mistä miehesi tykkää.

      • esinahka irti

        mitä se oikein tarkoittaa ?itte pienenä repinyt kullin nokasta nahan irti ja nyt kuin tatti ei mikään terävä toi muna onko tämä nyt ympärileikattu


    • Espoon poliisi

      Jos kyrpä on pilattu niin ei sillä enää mitään tee.

      • jos kyrpä

        on pilattu turhalla nahan kappaleella joka kerää smegmaa ja aiheuttaa ennenaikaisia ejakulatioita.


      • Suihkun raikas
        jos kyrpä kirjoitti:

        on pilattu turhalla nahan kappaleella joka kerää smegmaa ja aiheuttaa ennenaikaisia ejakulatioita.

        Luonto on kappaleensa valmistanut miljoonien vuosien aikana ja vielä pidemmmällä kokemuksella. Jos pissa tulee housuun tai mälli lähtee karkuun niin turha siitä on esinahkaa syyttää, päin vastoin.

        Ja jos esinahan poistamisen syy on "smegma" niin olettaisin sinun myös vedättäneesi kaikki hampaat veks, napa on muurattu umpeen ja kädetkin pois ettei tuu kainalohikeä. Vielä kun keksitään millä roskan kirjoittaminen voitaisiin lopettaa...


    • ,että

      ympärileikattu mies olisi (noin niin kuin seksimielessä) vain ympärileikatun naisen kanssa. Silloin partnerit ymmärtäisivät toisiaan, koska kumpikin on kokenut saman, eikä turhia kysymyksiä tarvitsisi esittää.

      • kokenut000

        Kylläpä oli taas viisaita vastauksia. Mutta senhän ymmärtää kun ei tiedä mistään mitään. Ei ympärileikattu ole välttämättä ulkomaalainen vaan se on täytynyt tehdä muista syistä. Eikä se kalu ainakaan mun miehellä siitä ole pilalle mennyt. Sanoisin jopa parempi.


      • ihan eri asia

        ympärileikattu nainen ei kykene koskaan orgamsmiin ja voimakkaaseen kiihottumiseen. ei siinä ympärileikatulla miehellä oo mitää propleemia laueta.
        ite en oo koskaan ees miettiny että onko siinä mitään muuta kuin esteettinen ero ympärileikatuilla miehillä, koska mun kaikki miehet on ollu ympärileikattuja(eli tykkään tummasta:)


    • huhhuh***

      Ottakaa nyt ensin selvää mikä on ympärileikkaus ja että niitä on monia eri tapauksia.
      Omalle pojalle(suomalainen)tehtiin ympärileikkaus,koska nahka oli kireä.
      Siis nahassa liian pieni "suu",jotta liikkuisi terkan pään yli.
      Mitä helvettiä se vaatisi hellempiä tai muuten jotain erilaisia toimia rakastelussa??

    • vella3

      Juu. Mun mies mies ympärileikattiin ja tunto nyt pois melkein. Esileikeissä puristan sitä kovaa ja puren ja nuolen mitä pienistä veripisaroista mitä lentää. kokeile sinäkin.

      • onn

        No kait tuo ohi menee, eihän siinä esinahassa taida paljon tuntoa olla.
        Mun mies on ympärileikattu ja kaikki sujuu kuin rasvattu. Ensin vähän ihmettelin mutta siitä se sitten lähti.


      • naulan kantaan
        onn kirjoitti:

        No kait tuo ohi menee, eihän siinä esinahassa taida paljon tuntoa olla.
        Mun mies on ympärileikattu ja kaikki sujuu kuin rasvattu. Ensin vähän ihmettelin mutta siitä se sitten lähti.

        Ei taida paljon tuntoa olla? Minulla ainakin on. Jos jätän esinahan taakse niin kalsarit hinkkaavat niin perhanasti että siitä tulee ihan... tunnoton. Siksi siinä pitää olla esinahka. Samoin kuin silmissä luomet. Helpomminhan sitä näkis jos ei tarttis erikseen silmiä aina avata, eikä ne enää olis varmaan niin herkät koskettamisellekaan.


    • Ympärileikattu.

      No joo, mut on ympärileikattu, ja onhan se vähän vähemmän herkkä se terskan alue, mutta ei nyt tartte kovin rajuksi heittäytyä. Pointti tulee muutenkin nimenomaan siitä terskan nuolemisesta ja suht. varovaisesta imuttelusta, se on se pääasia. Runkataan, no, niin kuin ennenkin, paitsi ettei välttämättä nyt näe miten esinahka menee terskan yli.

    • ReVolut1on

      Siis voit tehdä ihan normalisti paitsi jos käsiä käytät niin miehellä on mukavampaa kun sinulla on liukastetta käsissä. Kannattaa vinkiksi muistaa että terskan päähän on jätetty (yleensä) esinahan side jota stimuloimalla saa mies hyvin herkästi orgasmin. Se on siis herkin paikka siittimessä. Ja teille 4 vuotiaille kakaroille tiedoksi että naisen ympärileikkaus tarkoittaa pelkästään elimen silpomista. Miehille se ei tee lähes minkäänlaista vaikutusta parempi vaan kun ei shitit jää esinahan alle. Itseni on siis ymp. Leikattu eikä mitään valittamista. "runkkaaminenkin" helppoa kuin heinän teko ;). Itse terskan vartta hieromalla et saa okkia aikaan yhtä helposti kuin ymp. Leikkaamattomalla miehellä esinahkaa veivaamalla. Suosittelen hieromaan terskan vartta melko nopeasti ylös alas-liikkeellä samalla kun imet päästä (pienellä ylös alas-liikkeellä). Onnea yritykseen!

    • Anonyymi

      normaalisti mutta kyrpä voi välilla olla hyvin kipeä

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­­t käym­­­ään u­­­ude­­ssa cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://2955222.com/H/Ud7Mk 👈

    • Anonyymi

      Mulla oli tuppimuna, pikku leikkauksella otettiin trska näkyviin!Voi tehdä ihan kaikkea,runkata nussia antaa suihin.Muija ei varmaan edes muista että se on leikattu!

    • Anonyymi

      Nuolee vaan kunnolla liukkaaksi ja käyttää syvällä suussa/kurkussa niin menee limaiseksi, ja mies varmaan osaa itse kertoa jos teet jotain liian kovaa tai liian hellästi.
      Sujuva kommunikaatio on kaiken A ja O hyvässä seksissä ihan riippumatta siitä, minkälaiset vehkeet on.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe