Taivaallinen musiikki

Jenna14v.

Hei!
Minua kiinostaisi tietää, olenko kuvitellut ystäväni kanssa kaiken, vai voiko taivaallista musiikkia oikeasti kuulla?

Aika usein nuorempina pihallemme kantautui kaunista musiikkia. Se soi talvellakin.

Naapurissamme asuu joku moottoripyörärokkihemmo ja tien toisella puolella perhe, jotka on aina jossain muualla ja sitten kaverini perhe.
Sitten onkin pelkkää peltoa ja metsää ainakin kilometri ennen seuraavia taloja.

Ihan kuuluvasti tuo musiikki on soinut, että läheltä on tullut.

Se on sellaista musiikkia, missä purokin solisee ja naiset laulaa kauniisti ja siitä tulee tunne, että lähtee lentoon.

Nyt en ole pitkään aikaan kuullut. Ehkä aikaa on kulunut viisi vuotta?
Mutta muistan sen hyvin ja olen ihmetellyt, mistä se kuului.

16

1353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wängwäng

Kuuliko se vain tietyssä paikassa? Oliko joku tuttu kuollut silloin?

• Jenna14v.

Kuulimme sitä musiikkia muistaakseeni aina silloin tällöin monena vuotena. En tiedä paikkaa, mistä musiikki tuli. Ehkä niinkuin talomme katolta?
        Tietääkseeni kukaan ei ole kuollut. Meidän faija rakensi meidän talon, muut ovat vanhempia taloja, mutta ei kovin vanhoja.
        Naapurin prätkätyyppi on asunut joskus naisen kanssa naapurissamme, kun olin joku viisi vuotta, mutta nyt aika kauan yksin. En tiedä mihin se nainen katosi. Se mies ei puhu mulle ja meidän porukoille vaan moikkaa.

Luulimme kauvan, että se musiikki tulee radiosta, mutta kerran ihmettelin, kun se sama laulu soi koko ajan ja välissä ei puhuttu...niin mikä radio ohjelma se on?

• Aritta

on vielä jäljellä kyky kuulla taivaallista musiikkia ja myös nähdä taivaallisia olentoja. Vanhemmiten se kyky häviää varsinkin jos joku sanoo että se ei ole totta.

• ---xxx---

Hei.
      Olet kirjoittanut palstalle joka on täynnä ihmisiä jotka uskovat sielunvaellusoppiin, ufoihin, karman lakiin ja jälleensyntymään.

Varoitan sinua siksi ettet uskoisi heidän mielettömiä väitteitään sillä he johdattelevat sinua kohti tätä heidän mieletöntä ajatusmaailmaansa.

Varo näitä kirjoittajia: wängwäng, Aritta, velhotar, Heather-Jarouse, kuolematon sielu, Erjuth... ja muutama muu.

He uskottelevat sinulle kaikenlaista järjenvastaista.

• wängwäng

Reinkarnaatiosta,ufoista ja karman laista on paljon todisteita, (jotkut ei voi todisteiksi niitä sanoa). Siis paljon enemmän kuin kirstinuskon raamatun tapahtumista.

Vai että minua pitää varoa? En mielestäni ole kovinkaan vaarallinen.

Järjenvastaista on se mitä ihminen ei voi ymmärtää. Ei kristinuskovainen voi sanoa ymmärtävänsä jeesustä eikä jumalaa, kumpaakaan ei ole nähnyt, vain yhdesta kirjasta lukenut jotain epämääräistä. Eikö sekin ole järjenvastaista?

• Aritta

kun luulet että vain sinä kirjoitat totta ja oikeaa. Minä voisin varoittaa muita uskomasta sinun kirjoituksiisi.

Niin, kummalla meistä oli se rakastava Jumala ja kummalla oli se helvettiin heittävä jumala?

• ---xxx---
        Aritta kirjoitti:

kun luulet että vain sinä kirjoitat totta ja oikeaa. Minä voisin varoittaa muita uskomasta sinun kirjoituksiisi.

Niin, kummalla meistä oli se rakastava Jumala ja kummalla oli se helvettiin heittävä jumala?

Sinun keksimäsi "jumala" on sinua koko ajan heittämässä helvettiin ja pelottelee sinua koko ajan mutta meidän kaikkien yhteinen Jumala haluaa pelastaa sinut.

• wängwäng
        ---xxx--- kirjoitti:

Sinun keksimäsi "jumala" on sinua koko ajan heittämässä helvettiin ja pelottelee sinua koko ajan mutta meidän kaikkien yhteinen Jumala haluaa pelastaa sinut.

Arittan jumala on kuulemma itse rakkaus. Heittääkö rakkaus helvettiin?

• ####
        ---xxx--- kirjoitti:

>>Sinun keksimäsi "jumala" on sinua koko ajan heittämässä helvettiin ja pelottelee sinua koko ajan

• Aritta
        ---xxx--- kirjoitti:

Kun minua ei pelottele yhtään mikään. Se Jumala mihin minä uskon ei uhkaile helvetillä mitä taas sinun jumalasi tekee.

• kuolematon sielu

ei rajatiedon opiskelussa ole mitään vaarallista eikä pahaa kun pitää "jalat maassa".
      Saat siitä milenkiintoisen ja ihanan harrastuksen kun vain pysyt pois mustan magian parista.

• open mind

Hei Jenna14v! Ihanaa kun sinunlaisiasi herkkiä nuoria on olemassa ja auttamassa meitä monia vielä tiukoissa uskontojemme ja uskomuksiemme pauloissa olevia avautumaan uusille elämän ilmentymisen taajuuksille (oikeastaan sinun ei tarvitse tehdä mitään; riittää kun OLET SITÄ MITÄ OLET). Ethän salli koskaan kenenkään peloitella sinua tämän herkkyytesi tähden? Olet niin kovin nuori ja vielä helposti johdateltavissa. Olen vakuuttunut, että sydämessäsi TIEDÄT enemmän kuin uskallat tuoda julki, eikö? Luota oman sydämesi = omatuntosi ääneen. Se myös vastaa sinulle aina, kun tahdot tietää jotain; riittää kun teet kysymyksen ja pyydät sen ohjausta... Ja tietenkin on tärkeää, että kuuntelet sydämestäsi tavalla tai toisella kumpuavan vastauksen ja luotat siihen. Mieli/järki on se joka vie harhaan, sydän ei koskaan. Ymmärräthän?
      Rakkaudella. Open Mind eli neljän pienen tytön isoäiti.

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Johanneksen ilmestys/15 >> 3. "Valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä laulettiin uutta laulua, j-o-t-a
      e-i
      v-o-i-n-u-t
      o-p-p-i-a
      k-u-k-a-a-n
      m-u-u -->> kuin nuo sataneljäkymmentäneljätuhatta, jotka on
      o-s-t-e-t-t-u
      m-a-a-n
      p-ä-ä-l-t-ä."

• sama täällä

Olen kuullut taivaallista musiikkia yhden kerran elämässäni. Jotain niin kaunista en ole kuullut koskaan.
      Olin ulkona ja se kuului jostain ylhäältä talon ylänurkan seuduilta ja samaan aikaan mieheni, joka oli sisällä oli myös kuullut samasta suunnasta sen.
      Se kaunis musiikki kuului niin selvästi ilman mitään särö- tai häiriöääniä mutta kuitenkin jotenkin niin rauhallisen hiljaisesti mutta selvästi.
      Kaunista kuorolaulantaa.
      Saisinpa kuulla uudestaan.

• Aritta

Kaikki saamme ja ehkä olemme myös mukana laulamassa. :-)

• todistaja

Olen myös kuullut itse taivaallista musiikkia herätessäni ja heräämisen jälkeen. Aivan uskomattoman kaunista. Sitä oisi voinut kuunnellut kauemminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 600
      9778
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      207
      1746
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1491
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1000
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      947
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      852
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      802
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      76
      722
    Aihe