myynti Huuhaata

Selasin tuossa postiluukusta ängenneitä mainos-julkaisuja ja silmiin pisti pari asiaa.
Joukossa oli yrityksiä jotka haluavat minun matkaavan omalla kustannuksellani johonkin hevon kuuseen, ostamaan tuotteita joita en tarvitse.
Puhelin yritykseen oli tottakai kalliinpi yritysnumero.
Saisin jopa aterian jonka tietysti maksaisin itse.
Messuthan toimivat samalla periaatteella, maksat sisäänpääsyn mennäksesi katsomaan tuotteita joita sinulle yritetään myydä.
Sanoisin että nurinkurista ja pirun kallista pitkän päälle jos juoksisin jokaiseen kissanristiäiseen.
Harrastemessut ovat asia erikseen.
Henkilökohtainen mielipiteeni onkin, Jokainen yritys maksakoon näyttely sun muut kustannukset ja sisäänpääsy olisi maksuton.

5

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että messut

      maksaa yrityksille monta kymmentä tuhatta euroa pelkkä paikka messukeskuksessa on jo 10.000e siihen kaikki muu sälä päälle hinta on äkkiä 40.000e

      • lisätty tuotteisiin ja osan kuluista saa poistettua mainoskuluina.
        Kyseessä on silti tapahtuma jossa ostaja maksaa myös myyjän kulut.


      • messuilla
        bar.sinistra kirjoitti:

        lisätty tuotteisiin ja osan kuluista saa poistettua mainoskuluina.
        Kyseessä on silti tapahtuma jossa ostaja maksaa myös myyjän kulut.

        ole tarkoitus löytää yhteistyökumppaneita,jos joku sinne haluu mennä muuten vaan tietysti se maksaa vai meinaatko,että kaikki pitäisi on ilmaista.


      • messuilla kirjoitti:

        ole tarkoitus löytää yhteistyökumppaneita,jos joku sinne haluu mennä muuten vaan tietysti se maksaa vai meinaatko,että kaikki pitäisi on ilmaista.

        Silloin kun kyseessä on puhtaasti myyntimessut, kulutustavarat, autot ja mitä muuta niitä onkaan, niin silloin maksajan asemaan kuuluisi vain yritykset.
        Esimerkkinä toisenlainen markkinointi, eräs saksalainen yritys käy jopa täällä sivistyksen kehdossa kerran vuodessa markkinointimatkalla, esittely tapahtuu jossain ravintolassa ja yritys maksaa ruoat ja juomat kohtuudella.
        Ainoa velvoite on että kuuntelet tuote-esittelyn ja ehkä jopa ostat jotain. Minun kuluni, bussilippu 2 x 2,50€.


      • messukeskuksen
        bar.sinistra kirjoitti:

        Silloin kun kyseessä on puhtaasti myyntimessut, kulutustavarat, autot ja mitä muuta niitä onkaan, niin silloin maksajan asemaan kuuluisi vain yritykset.
        Esimerkkinä toisenlainen markkinointi, eräs saksalainen yritys käy jopa täällä sivistyksen kehdossa kerran vuodessa markkinointimatkalla, esittely tapahtuu jossain ravintolassa ja yritys maksaa ruoat ja juomat kohtuudella.
        Ainoa velvoite on että kuuntelet tuote-esittelyn ja ehkä jopa ostat jotain. Minun kuluni, bussilippu 2 x 2,50€.

        työntekijöiden palkat valtio vai?Tolla periaatteella minkään ei pitäisi maksaa mitään mennään vaikka elokuviin ilmaiseksi museoihin matkustetaan ilmaiseksi painetaan vaan lisää rahaa painokoneella artisti maksaa jee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe