Pakko katsoo .. ihan pakko :)
ihana sarja
8
2132
Vastaukset
- ellei paras
tämän hetkisistä sarjoista.
Nyt näkyvät osat vain alkavat olla liian vasta edellisen kerran näytettyjä.
Milloin, josko koskaan saamme ennen näkemättömiä osia?- jepsus
varsinkin se baarin myyjä .jeah ne hymykuopat
- VOLVO AMAZON-62
jepsus kirjoitti:
DENNIS MERTON ON OMA IDOLINI JA SUOSIKKINI JA SELLAINEN SETÄ JOKA TULEE JA PELASTAA KUN PERSUKSILLEEN UHKAA MENNÄ
- todella
jepsus kirjoitti:
söpö likka tuo Tricia Penrose :)
- on myös
todella kirjoitti:
hyvä, hänhän saa laulaa omalla äänellään.
- <<<
todella kirjoitti:
OLISI UPEAA OMISTAA AMAZON TAI MERSU NIIN VANESSA HEIHIRIN NÄYTTELEMÄ ROSIE KORJAIS SEN
- pidän
erityisesti
- hauskaa piisaa
sarjassa on menossa melkoiset henkilö muutokset. Merton vaimoineen poistui samoin lääkäri Merrick tuli uusi lääkäri ja uusi ylikonsta näinä päivinä. Younger tuli uutena konstana ja eihän Walkerkaan ole ollut kuin pienen aikaa mukana. Vernon häipyy muutaman jakson perästä ja Peggy täti Daavidin siis tulee jatkamaan greengrassin tietä hahmot ovat samankaltaisia, mutta naispuolinen tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248