VISA- kuinka pitkä työsuhde?

lane

olen aloittanut vakituisessa työssä kolme kuukautta sitten. Olen nordean asiakas ja mietinkin että kuinka pitkän työsuhteen vaativat että voisin saada visan? osaako joku kertoa..?

19

2677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottokunta...

      ei nordea joten pankilla ei ole väliä. Onko työsi vakituinen? Solloin voi olla mahkuja saada jos vakkituinen työ ja tulot on sopivasti haettuun luottorajaan. Liikaa ei kannata hakea luottoa heti esim. 2000e/kk palkalla 3000e luottoa. Luottokunta ei aina pidä jos työt on aloitettu hetki sitten, mutta vakituinen ja hyvät tulot suhteutettuna luottorajaan niin voit saadakin.

      • Kuitenki

        Jos vaihtaa pankkia joutuu anomaan uudestaan ja menettää vanhan pankin kortin jäljellä olevan vuosimaksun. Ihan vaikuttais, että pankin oma "visaosasto" sen kuitenkin päättää.


      • on..
        Kuitenki kirjoitti:

        Jos vaihtaa pankkia joutuu anomaan uudestaan ja menettää vanhan pankin kortin jäljellä olevan vuosimaksun. Ihan vaikuttais, että pankin oma "visaosasto" sen kuitenkin päättää.

        melkein kaikkien pankkien tuote. Poikkeuksen tekee Sampo,S-Pankki jotka myöntävät ja hallinnoivat visa korttinsa itse.

        Muilla pankeilla Nordeam,Op,Aktia,Nooa,Säästöpankit jne. on luottokunnan visa.

        Toki jos S-Pankista tai sammosta olet hakemassa niin sitten visa hakijaedellytykset ovat pankin mukaikaiset ei luottokunnan.


      • aiemmassa tekstissä...
        on.. kirjoitti:

        melkein kaikkien pankkien tuote. Poikkeuksen tekee Sampo,S-Pankki jotka myöntävät ja hallinnoivat visa korttinsa itse.

        Muilla pankeilla Nordeam,Op,Aktia,Nooa,Säästöpankit jne. on luottokunnan visa.

        Toki jos S-Pankista tai sammosta olet hakemassa niin sitten visa hakijaedellytykset ovat pankin mukaikaiset ei luottokunnan.

        Olet siis Nordeasta hakemassa Visa korttia. Silloin se on luottokunnan hallinnoima kortti. Teet toki sopimuksen myös Nordea pankin kanssa mutta myös luottokunnan kanssa kun Visaa haet.

        Itse olen Nordean asiakas myös. Jollet saa Visaa kokeile Nordean MasterCardia, se on Nordea rahoituksen kortti ja se on hieman helpompi saada kuin luottokunnan visa. Luottokunnalla on joskus erittäin vaativat ja tiukat kriteerit joille visa kortti myönnetään.

        Tokihan ei niitä tule jakaa molemmilla käsillä ympäri, mutta vaikuttaa joskus siltä ettei kukaan meinaa saada visakorttia vaikka kaikki pitäisi olla ok.


      • sampio
        aiemmassa tekstissä... kirjoitti:

        Olet siis Nordeasta hakemassa Visa korttia. Silloin se on luottokunnan hallinnoima kortti. Teet toki sopimuksen myös Nordea pankin kanssa mutta myös luottokunnan kanssa kun Visaa haet.

        Itse olen Nordean asiakas myös. Jollet saa Visaa kokeile Nordean MasterCardia, se on Nordea rahoituksen kortti ja se on hieman helpompi saada kuin luottokunnan visa. Luottokunnalla on joskus erittäin vaativat ja tiukat kriteerit joille visa kortti myönnetään.

        Tokihan ei niitä tule jakaa molemmilla käsillä ympäri, mutta vaikuttaa joskus siltä ettei kukaan meinaa saada visakorttia vaikka kaikki pitäisi olla ok.

        Tuntuu työpaikan "luottotiedotkin" vaikuttavan. Jos on pankkipiireissä vakavarainen firma saa visan helpommin.


      • op myöntää visan itse.mulle tuli kirje nordealta pari vuotta sitten että ovat hankkineet mulle visan 2000 2000 rajoilla.piti vain palauttaa kirje takaisin allekirjoitettuna ja sillä selv


    • ja katso mitä tapahtuu

      Käy siellä oman verkkopankkisi nettisivuilla. Valitse 'kortit' ja täytä korttihakemus.
      Vastauksen saat viimeistään parin pankkipvän päästä.
      Jos saat kielteisen vastauksen, printtaa hakemus ja vastaus ja mene konttoriin kysymään lisää, ja vaadi perustelu hakemusken hylkäämiselle.

      Jos kaikki asiat ok, vaadi saada kortti ja tyydy toisaan ensin pieneen (1000e) luottorajaan, sitä voi sitten jälkeenpäin nostaa kun laskut on maksettu ajallaan eikä kortin käytössä ilmene ongelmia.

      • näin on.Tai mene giganttiin ja tee joku ostos niin samalla saat masterin joka on nirdea.Päätös tulee heti.


      • kortikas...
        arvo-poika kirjoitti:

        näin on.Tai mene giganttiin ja tee joku ostos niin samalla saat masterin joka on nirdea.Päätös tulee heti.

        Ensinnäkin Op Visan myöntää luottokunta ei Osuuspankki itse.

        Ja gigantissa on tosiaan MasterCard saatavilla- kauhealla korolla. En suosittele, ota mieluummin tavallinen MasterCard.

        Kolmanneksi Gigantin kortti on Handelssbankenin, ei Nordean.


      • kortikas... kirjoitti:

        Ensinnäkin Op Visan myöntää luottokunta ei Osuuspankki itse.

        Ja gigantissa on tosiaan MasterCard saatavilla- kauhealla korolla. En suosittele, ota mieluummin tavallinen MasterCard.

        Kolmanneksi Gigantin kortti on Handelssbankenin, ei Nordean.

        gigantin masteri on nordean (poikani otti sen toissa päivänä).siinä on samat korot kuin pankin masterissakin.
        toisekseen op myöntää visan itse sillä kolme vuotta sitten en saanut visaa nordean kautta kun olin työkyvyttömyyseläkkeellä,mutta meidän kylän op:n virkailija sanoi että he myöntävät itse visa kortin ja sain sen op:stä.


      • arvo-poika kirjoitti:

        gigantin masteri on nordean (poikani otti sen toissa päivänä).siinä on samat korot kuin pankin masterissakin.
        toisekseen op myöntää visan itse sillä kolme vuotta sitten en saanut visaa nordean kautta kun olin työkyvyttömyyseläkkeellä,mutta meidän kylän op:n virkailija sanoi että he myöntävät itse visa kortin ja sain sen op:stä.

        Mielenkiintoista: Fennian sivuilla mainitaan "Gigantin välittämä Aktiiviraha MasterCard" kohdassa "Handelsbanken-luottokortteihin sisältyvä vakuutusturva". Mutta Gigantin Web-sivuilla kohdassa "Rahoitus" ei mainita mitään MasterCardia, vaan vain Ikano Rahoitus Oy:n myöntämä vuosimaksuton View Visa -kortti! Sen luottokorko vaikuttaa aika korkealta.


      • masteri kalliimpi
        arvo-poika kirjoitti:

        näin on.Tai mene giganttiin ja tee joku ostos niin samalla saat masterin joka on nirdea.Päätös tulee heti.

        mutta eikö tuo aloittaja halunnut juuri VISAN, ei masteria? masterissa taitaa (??) olla kalliimpi vuosimaksu ja korko?

        Mutta kyllä kait Giganntti myös edellyttää, että luottotiedot on kunnossa ja vakituinen työpaikka tms ehtoja? vai antavatko vaikka työttömälle ja luottotietonsa menettäneille myös kortit? Edellyttääkö kortin hankkiminen jotain isoa ostosta osamaksulla? Tyyliin osta 5000e taulutöllö ja todellinen hinta on 10.000e maksujen ja korkojen ja tilipalkkioiden jälkeen?


      • jatkaa
        arvo-poika kirjoitti:

        gigantin masteri on nordean (poikani otti sen toissa päivänä).siinä on samat korot kuin pankin masterissakin.
        toisekseen op myöntää visan itse sillä kolme vuotta sitten en saanut visaa nordean kautta kun olin työkyvyttömyyseläkkeellä,mutta meidän kylän op:n virkailija sanoi että he myöntävät itse visa kortin ja sain sen op:stä.

        Gigantin sivuilla on rahoitussivuilla kyllä korttirahoitus- visa view jonka korko on todella korekampi kuin normaalissa luottokortissa. Nordean tarjoamaan rahoitusta en löydä gigantin sivuilta. Mitenkähän tämä on sitten mahdollista.

        Ja Op Visa on 110% luottokunnan hallinnoima se on fakta. Jos pankissa sulle selitettiin, että kyllä he voivat sen myöntää ei se tarkoita pankin myöntäneen visa korttia sinulle. Pankki on voinut antaa positiivisen suosituksen luottokunnalla, ei sen enempää.

        Milloin tajuat, että Op visa on luottokunnan eikä Op hallinnoima kortti?


      • se..
        masteri kalliimpi kirjoitti:

        mutta eikö tuo aloittaja halunnut juuri VISAN, ei masteria? masterissa taitaa (??) olla kalliimpi vuosimaksu ja korko?

        Mutta kyllä kait Giganntti myös edellyttää, että luottotiedot on kunnossa ja vakituinen työpaikka tms ehtoja? vai antavatko vaikka työttömälle ja luottotietonsa menettäneille myös kortit? Edellyttääkö kortin hankkiminen jotain isoa ostosta osamaksulla? Tyyliin osta 5000e taulutöllö ja todellinen hinta on 10.000e maksujen ja korkojen ja tilipalkkioiden jälkeen?

        että aloittaja halusi tietää Visasta, mutta keskustelu vääntyi hieman raiteiltaan.

        MasterCardissa on korkeampi korko periaatteessa jos esim. ottaa 1000e luoton niin vuosimaksu on 40e. Visassa se on 2% luottorajasta. Mutta Masterissa ei vuosimaksu nouse vaikka luottoraja olisi kuinka paljon vaan. Eli varakkaalle jolla maksukykyä=korkea luottoraja on edullisempaa ottaa masteri kuin visa.

        Mutta kun puhutaan normaaleista 1000e-3000ee luottorajoista niin masteri tulee kalliimmaksi kuin visa.


      • kun kumpikaan
        se.. kirjoitti:

        että aloittaja halusi tietää Visasta, mutta keskustelu vääntyi hieman raiteiltaan.

        MasterCardissa on korkeampi korko periaatteessa jos esim. ottaa 1000e luoton niin vuosimaksu on 40e. Visassa se on 2% luottorajasta. Mutta Masterissa ei vuosimaksu nouse vaikka luottoraja olisi kuinka paljon vaan. Eli varakkaalle jolla maksukykyä=korkea luottoraja on edullisempaa ottaa masteri kuin visa.

        Mutta kun puhutaan normaaleista 1000e-3000ee luottorajoista niin masteri tulee kalliimmaksi kuin visa.

        kortti ei "maksa" mitään. Nordeassa kun on riittävästi velkaa ja/tai varallisuutta, niin Masterin ja Visan saa ilman maksuja. Molemmista Gold-versiot. Masterissa luottoraja 6000 ja Visassa 5000. Että semmoista.


      • jatkaa kirjoitti:

        Gigantin sivuilla on rahoitussivuilla kyllä korttirahoitus- visa view jonka korko on todella korekampi kuin normaalissa luottokortissa. Nordean tarjoamaan rahoitusta en löydä gigantin sivuilta. Mitenkähän tämä on sitten mahdollista.

        Ja Op Visa on 110% luottokunnan hallinnoima se on fakta. Jos pankissa sulle selitettiin, että kyllä he voivat sen myöntää ei se tarkoita pankin myöntäneen visa korttia sinulle. Pankki on voinut antaa positiivisen suosituksen luottokunnalla, ei sen enempää.

        Milloin tajuat, että Op visa on luottokunnan eikä Op hallinnoima kortti?

        antaa mulle asiasta ihan jotain faktaa tietoa?Siis op visasta.
        Gigantin asiasta olen sata varma koska olin itse siellä kun poika otti masterin sitä kautta.


      • masteri kalliimpi kirjoitti:

        mutta eikö tuo aloittaja halunnut juuri VISAN, ei masteria? masterissa taitaa (??) olla kalliimpi vuosimaksu ja korko?

        Mutta kyllä kait Giganntti myös edellyttää, että luottotiedot on kunnossa ja vakituinen työpaikka tms ehtoja? vai antavatko vaikka työttömälle ja luottotietonsa menettäneille myös kortit? Edellyttääkö kortin hankkiminen jotain isoa ostosta osamaksulla? Tyyliin osta 5000e taulutöllö ja todellinen hinta on 10.000e maksujen ja korkojen ja tilipalkkioiden jälkeen?

        täytyy olla luottotiedot kunnossa ja työpaikka,mutta päätös kortin myöntämisestä tuli parissa sekunnissa
        mikä vähän ihmetyttää.


      • vaan...
        kun kumpikaan kirjoitti:

        kortti ei "maksa" mitään. Nordeassa kun on riittävästi velkaa ja/tai varallisuutta, niin Masterin ja Visan saa ilman maksuja. Molemmista Gold-versiot. Masterissa luottoraja 6000 ja Visassa 5000. Että semmoista.

        Nordean Masterin ja Visan Goldien korkein luottoraja on 8500e EI 6000e ja 5000e..


      • tietävä =
        arvo-poika kirjoitti:

        täytyy olla luottotiedot kunnossa ja työpaikka,mutta päätös kortin myöntämisestä tuli parissa sekunnissa
        mikä vähän ihmetyttää.

        se päätös perustuu pisteisiin..

        ne pisteyttää palkan, työpaikan/työsuhteen, ikäsi, asumismuodon, siviilisäädyn, asukasmäärän asunnossa jne mitä nyt hakemuksessa kysytään mukaan. Jos pisteesi eivät riitä ni silloin et saa korttia.. ja kaikki tuo tapahtuu koneen laskiessa sekunneissa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe