DENNIS MERTON

<<<

MITÄS MONI TYKKÄÄ UKOSTA..ITSE IHAILEN UKKOA KOSKA ON TODELLA KIVA MIES

8

2663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koukussa

Charmantti herra, johon varsinkin loppua kohti tuli vielä pehmentäviä piirteitä. Olen heikkona skottiaksenttiin, joten tottakai pidin tyypistä.

Nykyinen Nokes on onneksi vain sijainen, saapas nähdä, minkälainen on hänen seuraajansa.

• Jossittelija

Mertonin seuraaja on tyly ja tosikkomainen vanhan linjan poliisi johon muu aseman väki suhtautuu hieman huvittuneesti.
        Sarjassa viehättävät koomiset hahmot, upea musiikki ja englantilaiset autot.

• <<<<
        Jossittelija kirjoitti:

Mertonin seuraaja on tyly ja tosikkomainen vanhan linjan poliisi johon muu aseman väki suhtautuu hieman huvittuneesti.
        Sarjassa viehättävät koomiset hahmot, upea musiikki ja englantilaiset autot.

itse diggasin mertonia koska Olisin poliisina Tyyliä dennis merton..en sitten Millään Voinut sietää sitä Kuka tulee Lopuissa Jaksoissa Joka Oli Kuin Kivestä Veistetty

• claude jeremiah
        <<<< kirjoitti:

itse diggasin mertonia koska Olisin poliisina Tyyliä dennis merton..en sitten Millään Voinut sietää sitä Kuka tulee Lopuissa Jaksoissa Joka Oli Kuin Kivestä Veistetty

John Duttinen esittämä ylikonstaapeli George Miller näyttää olevan mukana sarjassa edelleen. Tuolla tämänhetkinen näyttelijä/hahmogalleria:

http://www.itv.com/Drama/family/heartbeat/Castandcharacters/default.html

• <<<<<

• tiedä tuosta
        <<<<< kirjoitti:

Onko se duttine joka esittää sitä siviilissäkin Tollanen

Tyyppihän vaikuttaa täydelliseltä mulkulta, mutta mikäänhän ei ole täydellistä.

• Sytämenasiaantunut
        tiedä tuosta kirjoitti:

Tyyppihän vaikuttaa täydelliseltä mulkulta, mutta mikäänhän ei ole täydellistä.

Kyllä Dennis oli ehdottomasti paras ylikonsta.
        Poliisiaseman väki kuin kyläläisetkin pitivät
        hänestä.
        Merton osasi olla myös tarvittaessa tiukka.
        Mutta se harvoin syttyvä jännä hymy ja ne ihanan
        vilkkuvat silmät oijoi.
        Tehonneet on muihinkin naisiin kuin Jennyyn.

Tämä Miller, voiko jäykempää olla ja eipä tuo näytä
        olevan kauhean suosittu, alaisistaan eikä
        kylänväen mieleenkään, toisin kuin edeltäjänsä Merton.
        Eikä kai sitä edes halua olla.
        Nykyään uudet, kylän lääkäri, ylikonsta ja uudet poliisit
        ovat entisiin verrattuna jotenkin kylmiä ja elottomia.
        Miltä mahtaa alkaa tuntumaan tuo Peggykin joka tuli paikkaamaan Vernonia.
        Sarjan sellainen lämmin tuttu henki elää enää vain
        silloin kun, Oscar, Gina ja Phill ja David ja Alf, sekä Bernie ovat koolla.
        En meinaa tottua uuteen porukkaan.
        Jotka eivät oikein istu sarjan entiseen niin
        lämminhenkiseen tunnelmaan.
        Poliisin koppalakkikaan ei sovi Robille,
        se uppoaa liian syvälle.

• maya80

Minä tykkäsin kanssa tosi paljon! tosi lempee ja valmiina tukemaan vaimoaan niin paljon, että luopuu omasta työpaikasta! uudesta ylikonstasta en tykkää yhtään, mielummin olis tullu se Nokes sinne vakkariks, no mut tää on vaa mun mielipide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      76
      7481
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7349
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      155
      5924
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4877
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4139
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3850
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3477
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3442
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      86
      2875
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2532
    Aihe