Poikaystävällä jöpöttää pususta..

MilliMini

Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Onko jotain siis vialla ja onko hän yliaktiivinen? Nolottaa tällainen tilanne kun hän on esim. minun kotona käymässä ja vanhemmat samassa huoneessa..Olemme kummatkin 19v.

44

33287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...alkaa..

      Otapa ilo sitten irti asiasta.. Jos nolottaa kundin seisokit, niin sovitte vain, ettei kaveri saa edes ajatellakaan seksiä sukuloimassa ollessanne ja älä sinä anna pusuja väärissä paikoissa.. Kolmas konsti on, että helpotat miehen oloa ennakkoon, tai käsket käydä itse helpottamassa.

      Muuten ei muuta kuin hyviä ajoja..

    • MiniMilli

      ..ymmärrän kyllä että asiaa voi ennaltaehkäistä ja vältää pikku eleettömyyksillä (Ei pusuja ja koskettelua), mutta se mua oikeestaan kiinnostikin, että onko tää normaalia? Onko jätkät niin herkkiä? Itellä kiihottumiseen tarvitaan ainakin rauhallinen paikka ja hieman enemmän aikaa ja toimintaa.

      • tutkittuakin juttua

        Jotkut ovat vaan niin herkkiä. Ole onnellinen vaan tilanteesta! Itsekin saan erektion hyvältä tuntuvasta suukosta, enkä ole enää kaksi- vaan nelikymppinen. Eli sellainen voi olla myöhemmälläkin iällä, mutta kyllähän sitä iän myötä herkkyys laskee. Tilanne johtuu siitä, että pusun jälkeen on monesti harrastettu seksiä.

        Jos vaikkapa aina punaviinin ottamisen jälkeen harrastaa seksiä, voi penis alkaa paisua jo punaviinin juomisesta tavallisessakin tilanteessa, kuten vaikkapa ravintolassa. Tämä kommenttini perustuu tutkimukseen, jossa tällaisen punaviiniä-seksiä -koehenkilön peniksen ympärysmittaa tarkkailtiin ja penis alkoi paksuuntua alkuksi koehenkilön tietämättä punaviinin ottamisen yhteydessä. :)


      • mies yli laidan!

        kyllä se on ihan normaalia!

        Mulla kävi kerran firman pikkujouluissa vähän samalla tavoin. Tanssin päätteeksi hemaiseva sihteeri halasi minua niin kiihkeästi että alkoi...

        Ei sille oikeasti voi mitään! lievässä paniikissa käännyin sivuittain että ihana sihteerimme ei huomaisi tätä reaktiota.

        Ottakaa ilo irti elämästä!


      • vanhempi jo

        Nauti tilanteesta niin kauan kun sitä riittää. Julkijöpötykset pusuttelusta jäävät monelta pois ennen kuin 30 vee ikää tulee täyteen.


      • jeps.

        ennen 60-luvulla erektioon riitti, kun näki naisten polkupyörän

        äijä


      • parikymppinen...

        kyllä me nuoret miehet vain ollaan niin herkkiä, seisoa voi alkaa hyvinkin herkästi.. me ei todellakaan tarvita mitään rauhallisia paikkoja.. muista en tiedä mutta itselläni voi alkaa joissain tilanteissa seistä vaikka ei varsinaisesti seksiä tekisikään mieli..


    • dfryjdflyuk

      vanhempien nähen suutelette??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kuka voi rennosti pussailla kumppaniaan vanhempiensa nähen????

      • .......

        12vuotias poika


      • mörcö

        pususta,ei edes suutelemisesta,opettele lukemaan!!?


    • Ihmettelijä.....

      Jo oot paskamainen ämmä kun pidät jätkää puutteessa, et anna sille tarpeeksi, jos ollenkaan seksiä, joten ei ole ihme että sillä seijoo jatkuvasti. Odota vaan kun se kyllästyy tilanteeseen ja alkaa käydä vieraissa nussimassa, niin eipä kulli "jöpötä" enää sua pussatessa. Toivottavasti se jätkä ymmärtää jättää sut ja hankkii kunnon tyttöystävän!

    • :-)

      10 vuotta lisää ja sä saat imeä niin pirusti eikä mitään enää tapahdu.

      • sahkotukka

        Tuo oli hyvä :D Näin siinä käy!


    • Pikkujoulu

      Itsellä oli eräissä pikkujouluissa jatkoille siirryttäessä työkaveri taksissa sylissä (ei muita istumapaikkoja...ja oli naispuolinen).

      No oli sen kanssa nyt kaikenmaailman pikkuflirttiä muutenkin ollut mutta kun se sitten rojautti ittensä mun syliin istumaan niin jo alkoi pikkuveli herätä... Ja ihan varmasti työkamu huomasi tämän. Noh... hauskaa oli loppuilta :)

    • Mies-20v

      Itselläni käynyt vaikka kuinka usen samalla tavalla ;)

    • zsdfg

      sama ongelma : ) poikäystävällä alkaa niiiin helposti stondaa : D että huh : ) no ei siinä mitään yhdessä sitten vitsiä siitä väännetään : )

    • sama''vika''

      Minulla on sama juttu. kun nuolen ja vähä hieron nii heti rupee vyönsolkee painaan :) ei siinä minun mielestä mitää vikaa ole.

    • heko:D

      Sehän on jotenkin sööttiä, että pususta saa stondiksen.

    • ...

      Eipä ole harvinaista nuorten kundien keskuudessa =P. Itellä saattaa nousta jo kun tyttökaveri vähän hieroo reittä ja antaa oikeenlaisen katseen.

      • seisoo ja suutelee

        Muistan, kun seurustelimme nykyisen vaimoni kanssa. Ei tarvinnut muuta, kuin että hän oli samassa huoneessa kanssani niin kullini seisoi maksimipituudessaan koko ajan ja jälkeenpäin huomasin, että pisara venyvää nestettä oli sen päässä. Enkä silti pitänyt itseäni mitenkään erityisen herkkänä.


    • same_here

      mulla on käynyt noin tyttökaverini kanssa myös

      tosin pyrin pitämään sitä paikkaa irti hänestä vaikka muuten oltiin lähekkäin xD

      • pienipyöreejailonen

        Mun mielestä ihan hirveen söpöä ja kiihottavaa, kun tollei yhtäkkiä alkaa seistä.. enkä varmaan ole ainut. ;D Muistan kun joskus aikoinaan vanhojentanssipuvun esittelin mun tanssiparille ja ihastukselle, hällä alko seistä. Sitä ei ollut hirveen vaikee huomata.. hän vaan jotain änkytti, että oon kaunis. : )) hymyilyttää vieläkin muistella.
        Nykyisinkin - vaikka ollaan jo reippaasti yli 20, niin tuntuu tuo miehellä toimivan.. ja ihan yhtä kivaa se on silti. : D olin ekoja kertoja kylässä nykyisen kumppanini luona ja istuskeltiin vaan sohvalla ja nojailtiin ja pussailtiin. Mun käsi "tipahti" tai sillei valahti sen syliin ja tyyppi hätkähti ja äännähti ja .. kuulemma ei enää kestäny, kun oli jo koko kolme tuntia seissy, jonka olin ollut kylässä. :P


      • tuijakk
        pienipyöreejailonen kirjoitti:

        Mun mielestä ihan hirveen söpöä ja kiihottavaa, kun tollei yhtäkkiä alkaa seistä.. enkä varmaan ole ainut. ;D Muistan kun joskus aikoinaan vanhojentanssipuvun esittelin mun tanssiparille ja ihastukselle, hällä alko seistä. Sitä ei ollut hirveen vaikee huomata.. hän vaan jotain änkytti, että oon kaunis. : )) hymyilyttää vieläkin muistella.
        Nykyisinkin - vaikka ollaan jo reippaasti yli 20, niin tuntuu tuo miehellä toimivan.. ja ihan yhtä kivaa se on silti. : D olin ekoja kertoja kylässä nykyisen kumppanini luona ja istuskeltiin vaan sohvalla ja nojailtiin ja pussailtiin. Mun käsi "tipahti" tai sillei valahti sen syliin ja tyyppi hätkähti ja äännähti ja .. kuulemma ei enää kestäny, kun oli jo koko kolme tuntia seissy, jonka olin ollut kylässä. :P

        Mulla vähän vastaava kokemus vanhojentansseista muutamien vuosien takaa. Parhaan kaverini kanssa oltiin panostettu ja oltu ennen tansseja meikissä kun haluttiin olla viimesen päälle ladyna ;) Silloinen poikaystäväni näki myös tanssipukuni vasta samana päivänä ekan kerran. Vaihdettiin sit hänen kanssaan muutama suukko siinä kulman takana mukamas katseilta piilossa, kundikaveri änkytti jotain "sä näytät ihanalta" ja tuntui suloselta ja jotenkin huumaavalta kun hän vähän nolosteli seisokkia puvunhousuissa. Totta kai se tuntui vaan kivalta että poikaystävä oli selvästi kiihottunut.


      • tttggg
        tuijakk kirjoitti:

        Mulla vähän vastaava kokemus vanhojentansseista muutamien vuosien takaa. Parhaan kaverini kanssa oltiin panostettu ja oltu ennen tansseja meikissä kun haluttiin olla viimesen päälle ladyna ;) Silloinen poikaystäväni näki myös tanssipukuni vasta samana päivänä ekan kerran. Vaihdettiin sit hänen kanssaan muutama suukko siinä kulman takana mukamas katseilta piilossa, kundikaveri änkytti jotain "sä näytät ihanalta" ja tuntui suloselta ja jotenkin huumaavalta kun hän vähän nolosteli seisokkia puvunhousuissa. Totta kai se tuntui vaan kivalta että poikaystävä oli selvästi kiihottunut.

        Normaalia, käyhän se joillekin ilman suudelmiakin, kun tyttö vaan tulee lähelle.


      • Naapurin nainen
        tttggg kirjoitti:

        Normaalia, käyhän se joillekin ilman suudelmiakin, kun tyttö vaan tulee lähelle.

        Kyllä. Naisen kiihottuneisuushan taas ei näy selkeästi ku liikennemerkki. Itselläni oli 17-vuotiaana ihastus, jonka tarvi vaan katsoa mua tietyllä tavalla ni heti oli polvet vetelänä ja pimppi märkänä ellei ollu jo pelkästä läsnäolostaan. Ei semmosta oo enää mulla, tuskin tulee olemaan enää kenenkään kanssa.

        Yläasteella kun olin niin koulussa oli joku tanssiesitys. Tytöt tanssi ja yhellä pojalla alko seisomaan ja ei mitenkään näkymättömästi vaan kaikki sen näki. Kyllä se oli naama punasena!


    • Minä vain.

      Näin meilläkin. Poikaystävän seisokki on mun mielestä vaan imartelevaa. Alkaa väkisinkin aina hymyilyttämään. :)

    • morodasadasd

      mulla jöpöttää jo ku luen näit juttui :d

    • yks monista

      Eihän tossa nyt mitään vaarallista oo. Kai nyt seisoo, jos alkaa pusutteleen. Kumminkin kehtaat pussailla samassa huoneessa kuin vanhempasi.

    • Eräs vastaaja vaan

      Sama juttu täällä, toisella puoliskolla alkaa herkästi seisomaan. Minunkin mielestä se on todella kiihottavaa ja pidän siitä. :) En valita.

      En kuitenkaan pistäisi häntä siihen tilanteeseen esim. vanhempien edessä. Se olisi kyllä pikemminkin vaivaannuttavaa kuin mukavaa.

      - Nainen, 25

    • Ihan ok!

      Ei kannata olla pahoillaan taidat olla vaan liian vetävän näköinen!

    • nuijjja

      NOIN Niillä nuorilla......

    • tööttöö

      Ole iloinen,että olet vielä tuossa iässä kaverisi kanssa.Kateeksi käy.

    • jöpön jöpön

      Eipä se silloin haitannut kun vielä seurusteli ja oman tyttöystävän kanssa stondasi pikku kontaktista, mutta kiusallista se on nykyään kun baarissa tanssii hitaita jonkun tuntemattoman kanssa. Se hyvä tunne joka tulee siitä, kun saa kietoa kätensä kauniin naisen ympärille ja hän tekee saman sinulle, on ihan mahdoton sivuuttaa ja johtaa aina pieneen jäykistymiseen tuolla jalkovälissä. Kyse ei ole mistään semmoisesta, että varsinaisesti panettaisi. Oikeasti en edes etsi mitään yhden illan seuraa ikinä, niin sitä aina ajattelee että pitääkö toinen jonain ihme pervona joka olisi heti tästä tanssin jälkeen sänkyyn menossa.

      Enkä edes ole enää mikään lukiopoika, vaan lähemmäs kolmeakymmentä.

      Ja suutelusta jöpöttää muuten ihan saletisti, vaikka kyse ei olisi mistään esileikistä.

    • ei hävetä

      Mulla ihan sama homma. Ei voi tanssii kun alkaa seisomaan vaikka ajattelis jotain ihan muuta kun seksiä. Pussaamisesta alkaa seisomaan kahta kauheemmin. Olen kai sit vaan niin seksuaalinen ja ei ainakaan ole onkelmia
      jalkopäässä kun pääsee panemaan joskus.Takuulla seisoo eikä hevillä laske.

    • TäysLäpi

      Itel on kans toi erektio herkässä. Suudellessa joka kerta nous pystyyn. Syynä oli että kiihotuin älyttömän herkästi! Sillä hetkellä ei siis koskaan tämä asia häirinnyt mutta jälkeen päin on alkanut nolottaa kun mietin sitä että tyttö varmasti huomasi. Nyt musta tuntuu että oon alkanu hillitä itteeni. Ei mitään haluja seksiin saati edes itsetyydytykseen. Tähän epäilen syyksi huonoa itsetuntoani joka on tullut sen jälkeen kun olen tuntenut epäonnistuvani romanttisissa hetkissä ja olen tullut 2x petetyksi.

    • iisa87x

      Itse olen huomannut et poikaystävällä alkaa pusuista jöpöttää etenkin jos oon laittanu ihananmakuista huulipunaa tai kiiltoa;)
      Joskus onkin sit ihan kiva kiusatella esim. juhlissa, kuten nyt vaikka viimeviikonloppuna kesähäissä. Jätkä on vähän vaikeena kun tekis mieli pusutella ja vähän muutakin...

    • rojgnrojnrnongorngn

      Tuosta syystä minun vaimo EI IKINÄ MENE TANSSIRAVINTOLAAN - se on perverssein paikka IKINÄ! Joku KUKA VAAN "saa hakea" ketä tahansa "tanssimaan" - eli hieromaan itseään vasten, voi vittu sentään.

      Tunnen pervoja, jotka periaatteessa osaavat käyttäytyä ja käyvät tansseissa VAIN jotta saavat nuorta naista vasten hinkata ja laueta.

    • 20v jäbä

      Tehkää tosta hauska juttu vaan :D
      mul myös stondaa aina jos tyttöystävä pussaa tai istuu sylis tai makaa vieres. Vaikka oltais yleisel paikal tai sukulaistenkin luona :D
      Huomaahan tyttöystävä sen joo mut aina vaan hymyillään toisiimme päin virnistävästi ;)
      eli kai alottajal sen verran huumorintajuu on että voi vähän hymyillä tai vinkkasta jos ei sukulaisten seuras ihan kehtaa hyväillä poikaystävää housujen läpi? :D

    • qrveqrvqe

      Aika tynnyrissä olet asunut jos luulet miesten kiihottuvan samoin kuin naisten. Kaikki on tietysti tapauskohtaista, mutta seisokki on herkässä melkein jokaisella miehellä tuossa iässä. Mies ei tarvitse rauhallista paikkaa tai pitkiä leikkejä, joskus riittää pelkkä ajatus panemisesta.

    • Mummon pikku poika

      Jeps yllä: "ennen 60-luvulla erektioon riitti, kun näki naisten polkupyörän"

      Hahaa, niin totta niin totta xD ... vaikka itse seisoinkin vielä isin pippelissä. 60-luvulla. Sen sijaan 80-luvulla mulla alkoi seistä kun mummo halasi rippijuhlissa. Se oli jo aika noloa, tuntui melkein perverssiltä. Mutta ehkä se vaan johtu siitä, että lähellä oli ikäisiäni nuoria. Kyllä se nuorena miehenä oli seisokki hyvin herkässä senkin jälkeen, ei siinä tarvinnut kun ajatella vähän seksiä niin jo töpötti, varsinkin silloin kun ei ollut tullut seurusteltua nyrkkikyllikin kanssa muutamaan päivään. Vasta nyt kolmen kympin kovilla on alkanut helpottaa ja välillä saa tehdä ihan tosissaan töitä seisokin eteen.

      Eli yhdyn edellisiin ja sanon että nauti täysillä noista kundisi stondiksista kun se vielä on niin helppoa. Parhaalta se maistuu nuorena!

    • jöpölä

      AIKA HOITAA TUONKIN KUNHAN MENEE RIITTÄVÄSTI AIKAA NIIN EI VEHJE REAGOI PUHALLUSTYÖHÖNKÄÄN

    • bilbadillo

      Heh, on tuollaista itsellenikin sattunut, kun baarissa 22v iässä tytön kanssa pusuttelin. Pirulainen kun oli niin likellä ja ne pusutkin olivat niin tosi ihqja ;)

      Hiukkasen laittoi hävettämään, enhän tuota tyttökultaa turhan hyvin tuntenut ja ei se meisselikään siitä ihan sekunnissa takaisin veltostunut :D
      Hetken sai sitäkin piilotella. Niin kun nyt ei olisi jo tarpeeksi kova duuni pitää pelkkää ajatusjuoksua säädyllisissä rajoissa...

    • jokajokaeiolesaan19v

      qrveqrvqe toi on niiin totta

    • 28 ja seisoo helpost

      Mä oon 28 ja edellee seisoo, vaiks likka olis vaa samas tilas. Töissäki alkaa välil seistä ja tätä juttua lukies kanssa. Ei mun seisokki tosin näy muille, ku on kalsarit ja reisitaskuhousut jalas :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe