Pelastukseni

Mirka ...

Jos minut olisi lapsena aivopesty uskikseksi niin kuin kaikki muutkin uskikset niin mä olisin varmaan "sarjamurhaaja pedofili" ja todennäköisesti olisin vielä neitsyt. KAUHEETA !

Pelastukseni oli se että sain aikoinaan uskonnoista vapaan kasvatuksen.

13

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kössönöm

        Oletko jakautunut persoona?


      • Mirka ...

        Kysymys: "Milloin pääsit avohoitoon suljetulta osastolta?"

        Mirka vastaa: Nyt olet erehtynyt pahasti. En ole ollut koskaan hoidossa. Äiti hoiti kotona meitä penskoja niin pitkään kun aloitimme koulun. Onneksi saimme uskonnoista vapaan kasvatuksen. Mä olisin nimittäin muuten sarjamurhaaja pedofili ja istuisin todennäköisesti vankilassa. Olisin varmaan myös neitsyt ... KAUHEETA.


      • vai poika?
        Mirka ... kirjoitti:

        Kysymys: "Milloin pääsit avohoitoon suljetulta osastolta?"

        Mirka vastaa: Nyt olet erehtynyt pahasti. En ole ollut koskaan hoidossa. Äiti hoiti kotona meitä penskoja niin pitkään kun aloitimme koulun. Onneksi saimme uskonnoista vapaan kasvatuksen. Mä olisin nimittäin muuten sarjamurhaaja pedofili ja istuisin todennäköisesti vankilassa. Olisin varmaan myös neitsyt ... KAUHEETA.

        mirka -nimestä/nimimerkistä on vähän vaikea päätellä?


      • Mirkasta

        Tyttöraukalla on satiaisia sekä pillun puolella että persereiän puolella. Perhe on sumuttanut 4 pv Raidia, mutta ei ole auttanut toistaiseksi.


      • hauska :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

        Sä se olet syntynyt vitsi huulessa!!!!!11! Ihan tolkuttoman nokkela olet hahahaha, en olis itse keksinyt mitään noin nasevaa.... en ainakaan ennen ala-asteikää.


      • Mirka ...

        Vain uskiksilta voi odottaa jotain noin törkeää. Tätä se jumalausko teettää. Uskisten järjettömyyteen on toistaiseksi vielä totuttava. Onneksi uskonnot häämöttää jo loppuaan.


      • Luvan pyytäjä
        Mirka ... kirjoitti:

        Vain uskiksilta voi odottaa jotain noin törkeää. Tätä se jumalausko teettää. Uskisten järjettömyyteen on toistaiseksi vielä totuttava. Onneksi uskonnot häämöttää jo loppuaan.

        noille omaisten kertomuksille nauraa? Ne kun kuvaavat niin hyvin sinua. Läheiset tuntevat parhaiten.


      • Mirkasta

        Yleensä vanhemmat iloitsevat omasta lapsestaan. Mirka sen sijaan on vanhemmilleen varsinainen surun ja häpeän pesäke.


      • superfunnyman
        Mirkasta kirjoitti:

        Yleensä vanhemmat iloitsevat omasta lapsestaan. Mirka sen sijaan on vanhemmilleen varsinainen surun ja häpeän pesäke.

        telttakokouksissa opetetaan. Tai taidat olla sittenkin scientologi.


    • lääkkeesi
    • Ei minua ole lapsena aivopesty mihinkään.Kotini oli kommunistihenkinen.Tulin uskoon 29-wuotiaana tutkittuani uskonasioita monta vuotta.
      Muutenkaa Kristinuskoon ei voi aivopestä,koska Raamattu ilmoittaa että Jumala antaa uskon.Ja hyvä näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe