Minä olen taas ihan perkeleen yksin

poor girl/good girl?

kun en koko viikolla ole saanut aikaiseksi soittaa kenellekään. Ei minulla tosin olekaan niitä soiton kohteita jonoksi asti. Oikeastaan viihdyn yksin, mutta juuri nyt ei ole mitään tekemistä, eikä vielä nukutakaan, joten istun koneella ahdistumassa hiljaisuudesta.

Stereoitakaan ei jaksa enää huudattaa, vaikkei niiden meteli ketään häiritsisikään, kun on sen verran pitkä matka naapuriin.

Mutta hiljaisuus alkaa pusertua ympärille. En minä pelkää sitä, mutta se vain antaa surullisen muistutuksen siitä, että minulla ei ole enää ketään niistä, jotka joskus olivat lähelläni. Mitään kovin dramaattista ei ole tapahtunut, aika on vain kulunut ja minä olen ollut juuri niin antisosiaalinen kuin odotettavissa on ollut.

Huomenna sitten paremmin?

"Jylhä on kauneus ja ääretön yksinäisyys lapsuuteni metsän, taivaan.. " (Nightwish feat. Jonsu/Erämaan viimeinen)

7

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *nainen*

      ....tunnen aivan samoin...*huokaa*
      Katson taivaalle...jossain kaukana..jossain joku...kenties...kaipaa just mua...*toivoo*
      Kunhan se joskus...se joku...tulisi oikeasti mua vastaankin..*haaveilee*

      • *nainen*

        ...kun vaan olisitkin 15 vuotta vanhempi ni sitte...juoksisin jo huulet törröllä sua vastaan.. :)))


    • StippaS

      Tervetuloa mukaan porukkaan :D

      Meitä yksinäisiä, ei mistään kiinni saavia ihmisiä on muitakin.. Tuntuu kuin vain leijuisi ilmassa vailla päämääriä, vailla ylipäätänsäkin elämää. Vaan kaippa tähän aikaa myöten tottuu ja oppii sopeutumaan "leijumiseensa" kun ei tässä muutakaan vaihtoehtoa oikein ole :)

      • Man with Heart

        ...teidän, toisinaan yksinäisyyttä kokevien joukkoon.
        Tunne on ikävä ja sen mieluusti työntäisi sivuun mutta aina se ei onnistu.

        Itse koen yksinäisyyttä erityisesti illalla nukkumaan mennessä kun kaikkialla on vain syvä hiljaisuus.

        Ajattelen että joskus vielä nukahdan pehmeän, lämpöisen, rakastavan ihmisen viereen...:)


      • hyvä trippi paha trippi
        Man with Heart kirjoitti:

        ...teidän, toisinaan yksinäisyyttä kokevien joukkoon.
        Tunne on ikävä ja sen mieluusti työntäisi sivuun mutta aina se ei onnistu.

        Itse koen yksinäisyyttä erityisesti illalla nukkumaan mennessä kun kaikkialla on vain syvä hiljaisuus.

        Ajattelen että joskus vielä nukahdan pehmeän, lämpöisen, rakastavan ihmisen viereen...:)

        Mä alan kohta itkee. Mä haluun jotain...mitä tahansa mut tääl ei oo mitää. Lsd ja klaus meine itkee mun takana. Mistä saa pilvee? mä haluun viinaa. alkoholia maria sori mut itkettää liikaa


      • yksin.
        hyvä trippi paha trippi kirjoitti:

        Mä alan kohta itkee. Mä haluun jotain...mitä tahansa mut tääl ei oo mitää. Lsd ja klaus meine itkee mun takana. Mistä saa pilvee? mä haluun viinaa. alkoholia maria sori mut itkettää liikaa

        Kolmikymppinen mies. Tekniikan lisensiaatti. Duuni aasiassa. Vene barcelonassa. Tallissa sl500 ja kawan uusin tykki. Uima- allas ja housegirl hoitamassa taloutta. Palkkatili sveitsissä, kai senkin joku hoitaa. Ja helvetin yksinäinen. Olisi pitänyt hommata oikea ammatti ja pysyä suomessa. Tuskin rakastun koskaan enää. Piti vain näyttää yhdelle. Ammatti ei tuota tyytyväisyyttä. Tuote on sellainen jota myydään öljyä vastaan, muuten sen voisi kuljettaa länteen romuraaka- aineena. Mitä rahasta, kun tietää, että voisi olla perhe. Nainen ja lapsi. Tai pari. Viisi vuotta vielä ja kytkin ylös. Mutta minne. Ja millainen nainen, olen nyt jo alkoholisti. Ollappa toinen mahdollisuus.


    • 1967

      Onhan meitä.Yksin uudella paikkakunnalla.Perhe muttei yhtään ystävää....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe