kun en koko viikolla ole saanut aikaiseksi soittaa kenellekään. Ei minulla tosin olekaan niitä soiton kohteita jonoksi asti. Oikeastaan viihdyn yksin, mutta juuri nyt ei ole mitään tekemistä, eikä vielä nukutakaan, joten istun koneella ahdistumassa hiljaisuudesta.
Stereoitakaan ei jaksa enää huudattaa, vaikkei niiden meteli ketään häiritsisikään, kun on sen verran pitkä matka naapuriin.
Mutta hiljaisuus alkaa pusertua ympärille. En minä pelkää sitä, mutta se vain antaa surullisen muistutuksen siitä, että minulla ei ole enää ketään niistä, jotka joskus olivat lähelläni. Mitään kovin dramaattista ei ole tapahtunut, aika on vain kulunut ja minä olen ollut juuri niin antisosiaalinen kuin odotettavissa on ollut.
Huomenna sitten paremmin?
"Jylhä on kauneus ja ääretön yksinäisyys lapsuuteni metsän, taivaan.. " (Nightwish feat. Jonsu/Erämaan viimeinen)
Minä olen taas ihan perkeleen yksin
7
1483
Vastaukset
- *nainen*
....tunnen aivan samoin...*huokaa*
Katson taivaalle...jossain kaukana..jossain joku...kenties...kaipaa just mua...*toivoo*
Kunhan se joskus...se joku...tulisi oikeasti mua vastaankin..*haaveilee*- *nainen*
...kun vaan olisitkin 15 vuotta vanhempi ni sitte...juoksisin jo huulet törröllä sua vastaan.. :)))
- StippaS
Tervetuloa mukaan porukkaan :D
Meitä yksinäisiä, ei mistään kiinni saavia ihmisiä on muitakin.. Tuntuu kuin vain leijuisi ilmassa vailla päämääriä, vailla ylipäätänsäkin elämää. Vaan kaippa tähän aikaa myöten tottuu ja oppii sopeutumaan "leijumiseensa" kun ei tässä muutakaan vaihtoehtoa oikein ole :)- Man with Heart
...teidän, toisinaan yksinäisyyttä kokevien joukkoon.
Tunne on ikävä ja sen mieluusti työntäisi sivuun mutta aina se ei onnistu.
Itse koen yksinäisyyttä erityisesti illalla nukkumaan mennessä kun kaikkialla on vain syvä hiljaisuus.
Ajattelen että joskus vielä nukahdan pehmeän, lämpöisen, rakastavan ihmisen viereen...:) - hyvä trippi paha trippi
Man with Heart kirjoitti:
...teidän, toisinaan yksinäisyyttä kokevien joukkoon.
Tunne on ikävä ja sen mieluusti työntäisi sivuun mutta aina se ei onnistu.
Itse koen yksinäisyyttä erityisesti illalla nukkumaan mennessä kun kaikkialla on vain syvä hiljaisuus.
Ajattelen että joskus vielä nukahdan pehmeän, lämpöisen, rakastavan ihmisen viereen...:)Mä alan kohta itkee. Mä haluun jotain...mitä tahansa mut tääl ei oo mitää. Lsd ja klaus meine itkee mun takana. Mistä saa pilvee? mä haluun viinaa. alkoholia maria sori mut itkettää liikaa
- yksin.
hyvä trippi paha trippi kirjoitti:
Mä alan kohta itkee. Mä haluun jotain...mitä tahansa mut tääl ei oo mitää. Lsd ja klaus meine itkee mun takana. Mistä saa pilvee? mä haluun viinaa. alkoholia maria sori mut itkettää liikaa
Kolmikymppinen mies. Tekniikan lisensiaatti. Duuni aasiassa. Vene barcelonassa. Tallissa sl500 ja kawan uusin tykki. Uima- allas ja housegirl hoitamassa taloutta. Palkkatili sveitsissä, kai senkin joku hoitaa. Ja helvetin yksinäinen. Olisi pitänyt hommata oikea ammatti ja pysyä suomessa. Tuskin rakastun koskaan enää. Piti vain näyttää yhdelle. Ammatti ei tuota tyytyväisyyttä. Tuote on sellainen jota myydään öljyä vastaan, muuten sen voisi kuljettaa länteen romuraaka- aineena. Mitä rahasta, kun tietää, että voisi olla perhe. Nainen ja lapsi. Tai pari. Viisi vuotta vielä ja kytkin ylös. Mutta minne. Ja millainen nainen, olen nyt jo alkoholisti. Ollappa toinen mahdollisuus.
- 1967
Onhan meitä.Yksin uudella paikkakunnalla.Perhe muttei yhtään ystävää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009