"Silloin kun en itse jaksa rukoilla,
kun on sydämeni tyhjä sanoista,
tule sinä Jeesus, hiljaa rukoile,
kanna kuivuudesta ilon lähteelle.
Silloin kun en itse jaksa uskoa,
kun on sydämeni liekki hiipuva,
tule sinä Jeesus, usko minusssa,
pimeyteni valtaa taivaan valolla.
Silloin kun en itse jaksa rakastaa,
kun on syömeni kuiva erämaa,
tule sinä Jeesus, hiljaa rakasta,
anna minun löytää rauha sinussa.
Silloin kun en itse jaksa olenkaan,
kun on kaikki voima poissa kokonaan,
tule sinä Jeesus, tällaisenaan jään
pienen lapsen lailla syliin lepäämään."
Sanat: Anna-Mari Kaskinen 1958.
Joka päivä Hän on lähellämme, joka päivä antaa armonsa:
http://www.youtube.com/watch?v=lNVCcph6cnI&feature=rela ted
Silloin kun en itse jaksa :
6
1171
Vastaukset
- ukkeli
Silloin kun en itse jaksa, en luovuta ja ala uskoa satuihin, ryhdistäydyn ja jatkan elämää.
Siloinkin kun Herra on ottanut luulot pois omalla minällä pärjäämisestä? Silloin viimeistään on parasta jättää luulot omin voimin pärjäämisestä ja ottaa uskossa todesta Jumalan lupaukset, sillä ei Jumala hylkää sitä, joka häneen turvaa.
Sairautesikin on Jumalan kutsua, Hän on tehnyt sen rakkaudesta, että et hukkuisi ja menettäisi oikeuttasi ELÄMÄÄN, siis siihen TODELLISEEN, iankaikkiseen elämään!
Entäs kun makaat letkuissa pystymättä liikuttamaan mitään paikkaasi, puhumattomanakin? Kerro, miten silloin ryhdistäydyt?
Mutta joka uskoo sen, että on parannettu Kristuksen haavoissa, niin Herra parantaa hänet, koska Jumalan Sana EI valehtele.
"Sokeat saavat näkönsä ja rampa kiipeää kuin jalohirvi.....mykän kieli riemuun ratkeaa!"
Kokemustakin on Herran parantavasta voimasta!
"Kaikki sairautemmekin Hän (Jeesus)kantoi, Hänen haavoissaan me olemme paratut!"- Jaak.5:15
Sirkka-Iita kirjoitti:
Siloinkin kun Herra on ottanut luulot pois omalla minällä pärjäämisestä? Silloin viimeistään on parasta jättää luulot omin voimin pärjäämisestä ja ottaa uskossa todesta Jumalan lupaukset, sillä ei Jumala hylkää sitä, joka häneen turvaa.
Sairautesikin on Jumalan kutsua, Hän on tehnyt sen rakkaudesta, että et hukkuisi ja menettäisi oikeuttasi ELÄMÄÄN, siis siihen TODELLISEEN, iankaikkiseen elämään!
Entäs kun makaat letkuissa pystymättä liikuttamaan mitään paikkaasi, puhumattomanakin? Kerro, miten silloin ryhdistäydyt?
Mutta joka uskoo sen, että on parannettu Kristuksen haavoissa, niin Herra parantaa hänet, koska Jumalan Sana EI valehtele.
"Sokeat saavat näkönsä ja rampa kiipeää kuin jalohirvi.....mykän kieli riemuun ratkeaa!"
Kokemustakin on Herran parantavasta voimasta!
"Kaikki sairautemmekin Hän (Jeesus)kantoi, Hänen haavoissaan me olemme paratut!"15. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
17. Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
18. Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
19. Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20. niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.
- Maru.anne
riittää yksi sana 'Jeesus'. Hän tietää meidän ajatuksemmekin ja kuulee huokauksemme. Hän tietää kyllä ja kantaa meitä meidän laaksokokemuksissamme.
Hän istuu Jumalan oikealla puolella ja rukoilee meidän puolestamme (Room.8:34).
"Vain yksin Jeesus Hän mulle riittävi,
vain Hänen luonaan tyyntyy sieluni.
Vain luona ristin hiljaa vartoen
saan kaiken Hältä mä mitä tarvitsen."- hyvin
ei sinun ole tarvinnut töissä käydäkään :)
"saan kaiken Hältä mä mitä tarvitsen."
mitä kaikkea olet keksinyt tarvitsevasi? Juuri niinkuin sanoit. "Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi!" Minä näin kerran unta, että alkoi myrskytä ja täydellinen pimeys ympäröi minut. Lyyhistyin unessa siihen paikalleni ja aloin suljetuin silmin hiljaa hyräillä tuota mainitsemaasi laulua: "Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi:" Niin silloin samassa alkoi sisälläni sellainen ihmeellinen kirkastuminen, Jeesus valaisi täysin minun pimeyteni, niin että sydämessäni oli täysin valoisaa ja kirkasta.
__________________________________________________________-
Ps. - Tulimme juuri muutaman päivän reissusta ja pitää lähteä purkamaan reissukamppeita, joten tavataan taas sitten myöhemmin.
Hienoja kesäpäiviä ja uinti-ilmoja teille kaikille. Tv. Sirkka- Iita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875