"Bruno Nopponen pani jalad maale, peale 19 tundi ja 13 minutit kestunud ujumismaratoni.
Uskumatult võimas esitus. Suur tunnustus Brunole."
Olis ollut hyvä vedonlyöntikohde, ties vaikka olikin?
Hieno suoritus kaikilta ja todella niiltäkin, jotka eivät perille jaksaneet. *Hatunnosto koko porukalle!*
Uimareissu tehty!
6
296
Vastaukset
- että annetaan olla vain
Jaksaakohan kukaan niitä matkalle jääneitä lähteä naaraamaan? Nehän on kuitenkin vain noita eestiläisiä.
Joopajoo, pelle! Jokaisella oli vene mukana turvaamassa matkaa. Jos nousi veneeseen, niin homma keskeytyi hänen osaltaan siihen. Olisit seurannut, niin tietäisit enemmän, eikä tarvitsis tyhmyyttäs täällä julkisesti esitellä.
- Kiusaajasi
Kairakettu kirjoitti:
Joopajoo, pelle! Jokaisella oli vene mukana turvaamassa matkaa. Jos nousi veneeseen, niin homma keskeytyi hänen osaltaan siihen. Olisit seurannut, niin tietäisit enemmän, eikä tarvitsis tyhmyyttäs täällä julkisesti esitellä.
Sua on niin helppo kiusata, kun olet noin yksinkertainen tapaus.
Kiusaajasi kirjoitti:
Sua on niin helppo kiusata, kun olet noin yksinkertainen tapaus.
Minua on mahdottomuus kiusata, mutta sinä et tietenkään tyhmänä sitä tajua.
- alkujaan
kala. Siitä todisteena kylkiluut jotka koostuvat kiduksista. Kyllä tuntemattoman Lahtinen oli oikeassa.
- paremmin
voinut asiaa laittaa! Näin on marjat. Kiitos ja kumarrus Brunolle ja Priitille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419