http://www.nndb.com/people/084/000024012/
Homoja ei siis ole vain Tylypahkassa (taikakoulun rehtori) vaan myös Taru Sormusten Herrasta-elokuvan Gandalf on homoseksuaali, ihan aikuisten oikeasti.
Jos siis haluat olla oikea velho: rupea homoksi!
Gandalf Harmaa on
5
240
Vastaukset
- ...kaikki on ohjannutkin...
homo.
Kiva nähdä kun homous tulee hyväksyttävämmäksi, ketkä kaikki näyttelijät, tuottajat ja ohjaajat ovat homoja. Arvaten aika moni tuolla taiteen-alalla. Jää nähtäväksi.
Toivottavasti astuvat pian kaapista, viimeistään kun jäävät eläkkeelle.- ...huhuttu...
...että hän oli pedofiili?
- 40%
Disneyn työntekijöistä on n. 40% homoseksuaaleja. Se on suurin viihdeteollisuuden homo-työllistäjä:
http://www.geocities.com/CapitolHill/1555/Disney3.html
Missä olisimme ilman homoja? - Sedälle poika
Onneksi Gepetto sai kuitenkin Pinoccion, vaikka Pinoccio ensin hairahtuikin holmojen poikien saarelle jossa pojille tarjottiin tupakkaa ja viinaa.
Gepetton luona olikin lopulta kaikkein paras olla.
Eikä Peter Pan ole kasvanut aikuiseksi vieläkään, -poikien saarella viihtyy. - Itse gay
...oppii kuitenkin noudattamaan "moraalisääntöjä", muuten tämä ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078