POIS KUVAT KIRKOISTA. ( ihmisen)
POIS EHTOOLLINEN (lihan ja veren syönti)
POIS ANTISEMITISMIIN KASVATTAVA OPETUS.
POIS LAPSIKASTE.
POIS IHMISEN PALVONTA opetus.( usko ihmiseen, Jeesus)
Tilalle; JUMALA valtaistuimelle, ja Jumalan sanan opetus.
Ei ole muuta pelastajaa, kuin Jumala. Pelko ja kunnioitus ovat kadonneet harha armon helmaan.
USKONPUHDISTUS
15
505
Vastaukset
- hirvas
Kuvat pois, olen samaa mieltä, sillä
2. Moos. 20:4
Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
Viettäkää ehtoollinen, sillä Jeesus sanoi:
1. Kor. 11:25
Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
Kirkollisen lapsikasteen voi jättää pois ja tilalle uskovan kaste:
Mark. 16:16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Jumalan nimenomainen tahto on tämä:
Joh. 6:40
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Lisäksi Jumala on ollut ja on valtaistuimellaan, ja Raamattu opettaa meille Jumalan sanaa.
Mitään muuta nimeä taivaan alla ole annettu pelastuksemme kuin Jeesus Kristus.
Tämä kommenttina sinulle.- lakkiluke
...tarkennuksena:
#Mitään muuta nimeä taivaan alla ole annettu pelastuksemme kuin Jeesus Kristus.#
Näin siis - Kristinuskon mukaan. - alex-kasi
lakkiluke kirjoitti:
...tarkennuksena:
#Mitään muuta nimeä taivaan alla ole annettu pelastuksemme kuin Jeesus Kristus.#
Näin siis - Kristinuskon mukaan.yksi on nimi annettu - mutta tiedätkö syyn - miksi näin on? Useimmat eivät oikein tiedä syytä - uskovat vain.
- ,,,
1: Kuvat pois: JA
2: Ehtoollinen pois: EI
1. Kor. 11:25
Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
3. Antisemitismiin kasvattava opetus pois: EI OLE IKINÄ OLLUT SELLAISTA KASVATUSTA
4. Lapsikaste pois: EI, koskaa se pitää pahat henget lapsista poissa!
5. Ihmisen palvonta pois: EI me palvota ihmistä, vaan elävä Jumala: Yeshua- diana*
3. Fariseukset sitä ja kirjanoppineet tätä, joka toinen lause osoittaa juutalaisia.
Se on kasvattamista antisemitismiin.
4 - diana*
diana* kirjoitti:
3. Fariseukset sitä ja kirjanoppineet tätä, joka toinen lause osoittaa juutalaisia.
Se on kasvattamista antisemitismiin.
4Paavalin voi palauttaa kreikkalaisille takaisin,
tai Roomaan pylvään nokkaan istumaan, ikuiseksi pelotukseksi kaikelle kansalle, miehestä, joka johti maailman harhaan. - UnaFortuna
diana* kirjoitti:
Paavalin voi palauttaa kreikkalaisille takaisin,
tai Roomaan pylvään nokkaan istumaan, ikuiseksi pelotukseksi kaikelle kansalle, miehestä, joka johti maailman harhaan.Pontius Pilatuksesta ja hänen vaimostaan tehty Pyhimys ikonit. Etsin syytä tähän ja löytyihän tämä syykin. Pilastus ei kuulema pitänyt erikoisessa suosiossa Herransa kavaltajia. Siksi hän oli piiloittanut Jeeasuksen turvaan, mutta Juudaksen hän oli ruoskituttanut sellaiseen kuntoon, ettei edes Jeesuksen äiti voinut tunnistaa poikaansa. Tämän kertomuksen mukaan Juudas Iskariot oli todellinen uhri Jeesuksen sijaan. Pilatus oli vain hyvissä ajoissa hävittänyt Juudaksen ruumiin. Tämä tapahtuma on Koptikirkon mukaan Kristillisen historian suurin huijaus, Joka käy todesta vieläkin Koptien mukaan. Ottakaa selvää onko savua ilman tulta?
Vetikö Pilatus todella Juutalaisia Ja Kristittyjä kunnolla huulesta, Jos näin on tämä on maailman suurin ja vanhin huijaus, jota vieläkin pidetään totena. Juudas mainitsee Evankeliumissaan, että hän joutuu kuolemaan Jeesuksen sijaisena? Tämänkään paikkansa pitävyyttä ei pysty kukaan todistamaan vääräksi.eikä liiemmin kumoamaan vääräksi?
- UnaFortuna
Kääntyä Kristin uskon Kannipalismiin Ehtoollisen tähden. Eikä hän tuntynyt ymmärtävän lasten valeluakaan. Eikä liiemmin aikuisten valelukastetta. Sanoi vain saarnaajalla näin. Sahib on antanut Hindulle väärän kirjan. Minulle on toinen saarnaaja antanut kirjan, jossa sanotaan, että kastettaessa pitää olla paljon vettä, että ihminen voidaan haudata vesihautaan. Näin Jäi Hindu ilman kastetta.
- diana*
Kyllä minä ymmärrän kasterituaalin silloin, kun se tapahtuu aikuisena.
Silloin tilit menneen kanssa on selvitetty,on valittu tie ja suunta, silloin se voi olla ikäänkuin kuvaannollinen puhdistautuminen menneestä, uudelle tielle lähdettäessä.
Mutta luulo, että kaste itsessään johdattaa jonnekin, on täysin hupsu.
Tärkein puhdistautuminen tapahtuu ihmisen sisällä, ja se voi viedä vuosia.
"POIS KUVAT KIRKOISTA. ( ihmisen)"
En ole törmännyt ihmisten kuviin kirkoissa.
"POIS EHTOOLLINEN (lihan ja veren syönti)"
Ehtoollinen on Jeesuksen Kristikansalle asettama,hyvä ja hoitava toimitus.Miksi Jumalan asettama toimitus pitäis poistaa? Ja edellenkään ehtoollisessa ei syödä lihaa eikä verta,onhan tämä sinulle selitetty.Mutta "eivät he kuule".
"POIS ANTISEMITISMIIN KASVATTAVA OPETUS"
En ole sellaiseen kirkoissa törmännyt.Päinvastoin hyvin kunnioittavaa suhtautumista Israelia ja Juutalaisia kohtaan olen kirkoissa kokenut.
"POIS LAPSIKASTE"
Kaste on Jeesuksen asettama toimitus.Jälleen ei ole suotavaa poistaa Jumalan asettamaa toimitusta.
"POIS IHMISEN PALVONTA opetus.( usko ihmiseen, Jeesus)"
Kristityt uskovat että Jeesus ja Jumala on yhtä.Jeesus on Jumalihminen.Miksi Kristittyjen pitäisi muuttaa Raamatun uskonkäsityksiä muuksi?Eikös uskonnonvapaus olekkaan enään voimassa.
"Tilalle; JUMALA valtaistuimelle, ja Jumalan sanan opetus."
Sitähän kaikki edellä mainitsemasi on.
"Ei ole muuta pelastajaa, kuin Jumala. Pelko ja kunnioitus ovat kadonneet harha armon helmaan"
"sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä(Jeesus Kristus) ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Ja itselläni löytyy pelkoa ja kunnioitusta Jumalaa kohtaan juuri Hänen suuresta Armosta johtuen.
Joskus toivoisi että kunnioittaisit meidän Kristittyjenkin uskoa,Diana.
Jumalan siunausta ja johdatusta elämääsi!!Haluaisinkin kysyä että mikä näistä tulee lähimmäksi sinun uskonkäsitystäsi;Fariseukset,Seloiitiit,Saddeuksetvai Essentialaiset?
- diana*
se minun Jussi täällä tarinoitsee.:)
Mitä ne essentialaiset ovat, tai fariseukset ja seloiitit. Josko nuita on enää olemassakaan.
Sanot, ettet ole nähnyt ihmisen kuvia kirkossa.
Jumalan kuvako siellä on, Jeesus nimeltään?
Olet kai kuullut, ettei ylhäällä olevista saa kuvia tehdä.
- Uskonpuhdistaja
Miten aiot toteuttaa tämän.
on alusta alkaen ollut puhdas. Puhdistusta kaipaa ainoastaan
sinunkin saastainen sydämesi, joten aloita sen puhdistus
tällä Raamatun ilmoittamalla kolme kohdan puhdistusmenetelmällä:
Kohta 1.
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Kohta 2.
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
Kohta 3.
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."- ovatkin alunperin
pakanallisia rituaaleja, puhumattakaan uskosta kuolleeseen ja ylösnousseeseen Jumalaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christianized_rituals
http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_and_Paganism
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1179952Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki775012Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694832Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73290Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142497Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071730Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551550- 471526
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591444Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661382