tietääkö kukaan, millainen kyseinen alue on? Itse kuulin kauttarantain, että olisi ns. varakkaamman väen aluetta mutta miten on? me olemme tavallinen lapsiperhe, ja olemme kiinnostuneita kadulla olevasta kohteesta , joka onkin myynnissä.
millaista väkeä? rauhallistako? entä onko kaavoitettu mitään isolle metsäalueelle joka on kadun välittömässä läheisyydessä?
turha kai sanoa, että toivon vain asiallisia vastauksia.
talvitie, myllyhaka
7
2029
Vastaukset
- ...Topias
Saivartelua mutta siis Talvitie on Lähdeniityssä, ei Myllyhaassa. Varmaan ihan rauhallista aluetta. Jos Nokialla jotain "varakkaamman väen aluetta" on olemassa niin ne on Pyhäjärven rannoilla ja Viikissä. Metsä on kaavoitettu pientaloalueeksi ja tietääkseni. Katso tuolta kohta 12.
http://www.nokiankaupunki.fi/palvelut/kaavat_tontit_ja_kartat/kaavoitus/kaavoituskatsaus/asemakaavoitus/ - VUODESTA-84
TALVITIE SIJAISEE LÄHDENIITYSSÄ NS. VANHEMMALLA PUOLELLA. MUKAVIA TAVALLISIA IHMISIÄ JA ELÄIMIÄ SIELLÄ ASUSTELEE.METSIKKÖÖN TULEE UUSI ASUINALUE KUTEN
NETTIKARTASTA JO NÄKYY. - postia jakanut
Kanervapolun ja Suokukanpolun vuokrakasarmitkaan eivät ole häiriöksi (asun kohtuu lähellä). Tämä on tietääkseni seikka, jonka voinee tulkita negatiiviseksi. Porintielle [11](käytännössä siis myös motarille/Tampereelle) pääsee näppärästi Koukkujärventieltä.
Lisäksi Talvitie on yksi etäimmistä keskusta-alueen kaduista vesikriisin aikana likaantuneista alueista (2 km sille rajalle, eli tässä tapauksessa käytännössä Rounionkadun länsipäähän/Vesitornin mäelle). - dialio
Tosi rauhallinen paikka ja varakkaamman väenkin suosiossa. Itselläni asuu siellä muutamia ystäviä Rape, Tane ja Syylä-Matti kenenkään ei ole tarvinnut töissä käydä vuosikymmeniin vaikka ovat vasta nelikymppisiä.
Suosittelen lämpimästi muuttoa alueelle - :-(
Melkein naapuriin on tulossa valtava kallionmurskaamo!
- eipä oo kerrottu
vanhustentaloa ne rakentaa ja siks louhii
- toisella puolella
eipä oo kerrottu kirjoitti:
vanhustentaloa ne rakentaa ja siks louhii
on suht. lähellä alue, jonka kaupunki vaihtoi Naulonvuoreen! Se murskataan usean vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669