Tämän päivän Aamulehden yleisöosastossa nimimerkki Psalmi - kenties sama fundamentalisti, joka täälläkin esiintyy - otti vaarallisen naiivisti kantaa. Hänen mukaansa Keravan puukottajan olisi pitänyt pyytää apua Jeesekselta, niin olisi käynyt hyvin.
Minusta on selkeästi vastuutonta, moraalitonta ja vaarallista uhoilla tuommoisia, totaalisen epärealistisia ja naiiveja neuvoja. Kun ihmisen mieli järkkyy, tarvitaan ammattiapua, ei hihhulien tyhjiä satuja ja jeesushöpinää.
Hengenvaarallista naiiviutta
27
888
Vastaukset
- Eroe
Olen ollut yli viikon ulkomailla,
enkä lehtiä vielä lukenut,
niin mikä se Keravan tapaus oli?
Ps. Etkös sinä olekkaan uskovainen mies kun niin puhut Jeesusta halventavasti?on, niinkuin nimimerkkikin kertoo, homoutensa julkisesti tunnustanut hintti..
Hän mollaa jatkuvasti Jeesukseen uskovia sekä vähättelee Jumalan voimaa meissä..
Keravan 'tapaus', josta lehdistö uutisoi vähän aikaa sitten oli sellainen, jossa nuori poika tappoi nuoren tytön ilman mitään motiivia..
Tottakai rukous olisi voinut tuoda avun keravan puukottajalle.
Kaikki on mahdollista.
Itse kyllä suosittelisin sekä rukousta, että ammattiauttajia.
Sanaa fundamentalismi on alettu käyttää yleisemmin jyrkästä opillisesta konservatiivisuudesta tai ääriuskonnollisuudesta.
Olen kanssasi erimieltä tästä homo asiasta.
Tämä ei tee minusta fundamentalistia.
Sinä väität Jumalan luoneen sinut homoksi.
Minä väitän, että Jumala ei ole ristiriidassa itsensä kanssa.
Miten sama Jumala ensin loisi homon ja sitten ilmoittaisi, että homous on syntiä?
Kumpaa sinä syytät fundamentalistiksi, minua vai Jumalaa?
Homous on synti ja siitä et sinä pääse yli etkä ympäri.
Voit tietysti lukea, vaikka jotain muuta kirjaa kuin Raamattua, jos haluat homoudellesi hyväksynnän ja siunauksen.- poikalapsi
Asenteesi asialliseen tietoon homoudsta puhuttaessa on fundamentalistinen. Luuloillesi ei ole perusteita - eikä Jumala muuten Raamatussa, tuossa IHMISTEN kokoamassa kirjastossa - tuomitse homoja vaan irtsailevat heteromiehet. Raamattu kun puhuu mm. vaihtamisesta - ja homo kun ei ole ho moksi minkään vaihtamisen kautta tullut. Sen sijaan tuon ajan miehet irstailivat mieluusti homopoikien kanssa - mikä onkin paheksuttavaa.
KUN tuon ajan käsitys ja tietämys mm. homoseksuaalisuudesta oli puutteellinen, kukaan tätä aikaa elävä ei voi ottaa kantaa laillasi. Sinä elät muussa kuin 2000-luvun maaiilmassa. Kyse ei ole siitä, että olisimme eri mieltä, vaan siitä, että et hyväksy FAKTAA: homous on muuta kuin valinta. Koska olet lahkosi hapatuksen vanki, luulet olevasi oikeassa asiassa, josta sinulla ei ole omaa näkemystä saati kokemusta. Mm. minä itse homona TIEDÄN sinua paremmin, olenko valinnut homouteni ja voinko muuttua heteroksi. Paina se mieleesi.
Fundamentalismi on huuhaan perässä kiihkoisesti juoksemista. Sitä on mm. homofobia, jota ajat ja jolla oikeutat sorron.
Homous ei ole synti. Otan osaa. Lahkolaisuus sen sijaan on synti.
JUMALA ei ole ristiriitainen. Raamattu on. Mutta sinäKÄÄN et omien sanojesi mukaan muissa asioissa vetoa Vanhaan testamenttiin, tässä kyllä. Siis KUKAS se onkaan ristiriitainen: SINÄKÖ vai Jumala... - poikalapsi
Nimimerkki teillä ON täsmälleen sama. Kaipa joku muukin fundis on ihastunut samaan Psalmiin...tai sinä valehtelet. Epäilen jälkimmäistä, kun nyt homovastaisten ukonkurppien ja muiden aslanilaisten "rehellisyyden" olen oppinut tuntemaan.
- umpi-hetero
että jumala ei olekkaan sitten luonut kaikkia täällä maan päällä? kun tällä palstalla on jatkuvasti toitotettu, että jumala tietää kaiken menneen, nykyisen ja tulevan. niin että tämäkö ei nyt sitten pidäkkään enää paikansa?
ps. lisäksi kysymys: jos sinulla on omia lapsia, niin rakastaisitko sinä heitä vielä, jos heistä joku ilmoittaisi olevansa homo? vai torjusitko sinä heidät.
pss. sydämestäni kyllä toivon että sinulla ei ole omia lapsia... - kaaleppi..
umpi-hetero kirjoitti:
että jumala ei olekkaan sitten luonut kaikkia täällä maan päällä? kun tällä palstalla on jatkuvasti toitotettu, että jumala tietää kaiken menneen, nykyisen ja tulevan. niin että tämäkö ei nyt sitten pidäkkään enää paikansa?
ps. lisäksi kysymys: jos sinulla on omia lapsia, niin rakastaisitko sinä heitä vielä, jos heistä joku ilmoittaisi olevansa homo? vai torjusitko sinä heidät.
pss. sydämestäni kyllä toivon että sinulla ei ole omia lapsia...voi mielessään luoda kyllä niinku sinäkin sen "sairaanhoitaja vaimon" johon kukaan ei usko eikä se juttujesi peruteella mennyt läpi.
- umpi-hetero
kaaleppi.. kirjoitti:
voi mielessään luoda kyllä niinku sinäkin sen "sairaanhoitaja vaimon" johon kukaan ei usko eikä se juttujesi peruteella mennyt läpi.
vastaa yhteen kysymykseen: olisiko sinusta voitu kasvattaa homo?
ps. jos et tiedä mitä logiikka tarkoittaa, niin nykysuomensanakirja auttaa. niitä löytää vaikka kirjastosta. umpi-hetero kirjoitti:
pss. sydämestäni kyllä toivon että sinulla ei ole omia lapsia...kyllä hiukan ohi aiheen. Olemme keskustelleet poikalapsen kanssa siitä onko homous syntiä ja onko Jumala luonut jonkun homoksi.
Rakkaus ja toisen hyväksyminen on sitten aivan eriasia.
Jumala rakastaa ihmistä heikkouksista huolimatta ja on kuollut myös homojen puolesta, mutta siitä huolimatta homous on SYNTI.
Minkä minä sille voin, jos Raamattu sanoo homouden synniksi.
Yritä itse vääntää se asia toiseksi, jos pystyt.
Jumala kyllä tietää kaiken, mutta Hän ei silti ole luonut syntiä.
psss. parempi, kun et sekaannu tähän keskusteluun umpi, eiku kaappi ho...poikalapsi kirjoitti:
Nimimerkki teillä ON täsmälleen sama. Kaipa joku muukin fundis on ihastunut samaan Psalmiin...tai sinä valehtelet. Epäilen jälkimmäistä, kun nyt homovastaisten ukonkurppien ja muiden aslanilaisten "rehellisyyden" olen oppinut tuntemaan.
nimmari.
Ihanko totta.
Ennenkuulumatonta.
Siitä valehtelusta sen verran, että minä en epäile sinua valehtelijaksi kuten sinä minua, vaan olen huomannut sinun ihan jatkuvasti valehtelevan.- umpi-hetero
Psalmi50.15 kirjoitti:
kyllä hiukan ohi aiheen. Olemme keskustelleet poikalapsen kanssa siitä onko homous syntiä ja onko Jumala luonut jonkun homoksi.
Jumala rakastaa ihmistä heikkouksista huolimatta ja on kuollut myös homojen puolesta, mutta siitä huolimatta homous on SYNTI.
psss. parempi, kun et sekaannu tähän keskusteluun umpi, eiku kaappi ho...oletko sinä nyt ihan nuija? siis kysyn sinulta että eikös teidän mukaan jumala ole luonut kaikki? tämän mukaan tästä seuraa että jumala on luonut myös homot. tätä päättelyä kutsutaan logiikaksi. eli syy ja seuraussuhde.
itse kyllä tunnustat, että "jumala kyllä tietäöä kaiken". näin ollen hänen on siis pitäinyt tietää, että poikalapsesta tulee homo. jos kiellät tämän niin samalla kiellät jumalasi, sillä silloinhan jumala ei tiedäkkään kaikea.
kerro nyt toki miltä tuntuu ampua itseään jalkaan? niin ja edelleen kysyn että jos sinulla olisi omia lapsia, niin kieltäisitkö sinä heidät jos joku heistä kertoisi olevansa homo? ole hyvä vastaa yksinkertaiseen kysymykseen... - kaaleppi..
umpi-hetero kirjoitti:
vastaa yhteen kysymykseen: olisiko sinusta voitu kasvattaa homo?
ps. jos et tiedä mitä logiikka tarkoittaa, niin nykysuomensanakirja auttaa. niitä löytää vaikka kirjastosta.kuuels ala jankuttaan vaan käsitellään nämä sinun satusetä jutut ensin. Haluatko ostaa vokaalin KUUELS HAHAHA BUAHAHAHAHAH
- umpi-hetero
kaaleppi.. kirjoitti:
kuuels ala jankuttaan vaan käsitellään nämä sinun satusetä jutut ensin. Haluatko ostaa vokaalin KUUELS HAHAHA BUAHAHAHAHAH
että sinä olet täysi nuija. mutta sovitaan niin että sinä kerrot ajan ja paikan jossa tapaamme. siellä voin todistaa sen mitä olen sanonut. mutta sinä tuskin uskallatko tulla paikalle. siellähän sinä joutuisit vastakkain sellaisen asian kanssa kuin "totuus" ja se on sinulle täysin vieras käsite.
ole kuitenkin hyvä ja kerro missä tapaamme ja koska. minä tulen paikalle. poikalapsi kirjoitti:
mieltä,mutta uskovaiset eivät kyllä valehtele,siitä olen aika varma.
- to...
Psalmi50.15 kirjoitti:
kyllä hiukan ohi aiheen. Olemme keskustelleet poikalapsen kanssa siitä onko homous syntiä ja onko Jumala luonut jonkun homoksi.
psss. parempi, kun et sekaannu tähän keskusteluun umpi, eiku kaappi ho...homous on synti? Se kieltää kyllä miestä makaamasta toisen miehen kanssa kuten naisen, mutta niin se kieltää siemennesteen "hukkaamisen" muutenkin.Maailma oli hyvin erilainen Raamatun kirjoitusaikaan, jotkut säännöt varmaan palvelivat heimon säilymistä, mutta nyt ne, kuten katolisen kirkon yhä ylläpitämä ehkäisykielto on kohtalokas miljoonille muutenkin köyhille ihmisille, lapsia pukkaa niille joilla isoon perheeseen ei ole varaa.
UT puhuu vaihdosta, jos joku voi vaihtaa suuntauksensa ei ongelmaa ole, sen kun vaihtaa takaisin mutta totuus on se että aina ja kaikissa kulttuureissa osa ihmisistä on seksuaalisesti suuntautunut omaan sukupuoleen.Jos ei tähän ryhmään kuulu, kivien heitto on hyvin helppoa. Jos ei ole kiusausta on helppo olla pyhimys. - kaaleppi..
umpi-hetero kirjoitti:
että sinä olet täysi nuija. mutta sovitaan niin että sinä kerrot ajan ja paikan jossa tapaamme. siellä voin todistaa sen mitä olen sanonut. mutta sinä tuskin uskallatko tulla paikalle. siellähän sinä joutuisit vastakkain sellaisen asian kanssa kuin "totuus" ja se on sinulle täysin vieras käsite.
ole kuitenkin hyvä ja kerro missä tapaamme ja koska. minä tulen paikalle.ajetu siinä totuuden tunnossa. Kerro nyt kuitenkin se ajanjakso milloin hellarit kävi tappaan satamiljoonaa intiaania kun kuitenkin inka valtiossakin oli vaan kakstoista miljoonaa asukasta suurimmillaan ja azsteekkeja noin viisimiljoonaa. Suurin osa menehtyi eurooppalaisten tuomiin sairauksiin joihin heillä ei ollut vastustuskykyä. Kuitenkin helluntalaisuus alkoi vasta 1800 luvun lopulla että meinaat kertoa totuuksia. No olet niin pieni ja säälittävä periaatteiltasi ja luultavasti kooltasikin että mene tapaamaan noita puppeli ystäviäsi jos ne ymmärtäisi sun totuuksia. Buahahahahah
umpi-hetero kirjoitti:
oletko sinä nyt ihan nuija? siis kysyn sinulta että eikös teidän mukaan jumala ole luonut kaikki? tämän mukaan tästä seuraa että jumala on luonut myös homot. tätä päättelyä kutsutaan logiikaksi. eli syy ja seuraussuhde.
itse kyllä tunnustat, että "jumala kyllä tietäöä kaiken". näin ollen hänen on siis pitäinyt tietää, että poikalapsesta tulee homo. jos kiellät tämän niin samalla kiellät jumalasi, sillä silloinhan jumala ei tiedäkkään kaikea.
kerro nyt toki miltä tuntuu ampua itseään jalkaan? niin ja edelleen kysyn että jos sinulla olisi omia lapsia, niin kieltäisitkö sinä heidät jos joku heistä kertoisi olevansa homo? ole hyvä vastaa yksinkertaiseen kysymykseen...Jumala siis on luonut kaikki, mutta synti oli ihmisen oma valinta niikuin jo yritin edellä kertoakkin.
Ihmisillä ja enkeleillä on oma tahto jolla voimme päättää ihan itse haluammeko totella Jumalaa.
Tunnustan edelleenkin, että Jumala kyllä tietää kaiken.
Hän siis on tiennyt senkin, että poikalapsesta on tullut homo.
Logiikkasi nyt kyllä pettää pahemman kerran, kun yrität yhditää Hänen tietämystään ja luomistaan.
Aika erikoista, että olet noinkin koulutettu kaveri, etkä pysty tuonvertaa asioita erottamaan.
En ole koskaan itseäni ampunut, mutta nyt ainakin näin, kuinka se on mahdollista, luettuani kirjoituksesi.
Olet myös edelleen kiinnostunut lapsistani.
En tietenkään koskaan kiellä tai kieltäisi lapsiani vaikka syyllistyisivät mihin tahansa syntiin tai rikokseen.
Tottakai se sattuisi ja pahalta tuntuisi, jos näin kävisi, mutta Raamattu ei kehoita isää tai äitiä koskaan kieltämään omaa lastaan, päinvastoin.
Tässä näitä vastauksia yksinkertaiselle.- poikalapsi
Psalmi50.15 kirjoitti:
nimmari.
Ihanko totta.
Ennenkuulumatonta.
Siitä valehtelusta sen verran, että minä en epäile sinua valehtelijaksi kuten sinä minua, vaan olen huomannut sinun ihan jatkuvasti valehtelevan.Sama nimmari - Psalmi 50-15. Valehtelija en ole, vaikka sinä muuta väität. Sinut olen todennut fundamentalistiseksi ja homopelkoiseksi.
Luepas tämän aamun Aamulehteä. Siellä on erittäin asiallinen ja hyvin pohjat selvittävä kirjoitus siitä, miksi homouden tuomitseminen "Raamatun perusteella" on tietämättömyyttä. Lue, vai etkös uskalla... Kirjoittaja on asiasta OIKEASTI tietävä.
- joku vaan
Tervehdys! Mitäs sinulle kuuluu? Olen nähnyt nimimerkkisi ennenkin.
Muista aina että Jumala on rakkaus, Hän on sinut luonut ja rakastaa sinua, Raamattu sanoo niin.
Jumala haluaa aina sinun ja meidän kaikkien parasta, siksi Raamatussa on sääntöjä ja ohjeita.
Luepa semmoinen kirja kuin "Rakkauden uusi suunta" kirjoittaja: Mario Bergner, kirja löytyy kirjastosta. Kirja on kristillinen ja kertoo homoseksuaalisuudesta.
Jos ei halua parantua tai näe siihen syytä ja haluaa noudattaa Jumalan tahtoa, voi aina elää yksin.
Bergnerin kirjassa todettiin homouden olevan neuroosi. Esimerkiksi jos olet ihastunut johonkuhun saman sukupuolen edustajaan, et oikeasti rakasta häntä, vaan itse asiassa haluaisit OLLA hän.
Mielenkiintoinen kirja kun itsellänikin on kokemusta aiheesta.
Siunausta sinulle ja aurinkoisia kesäpäiviä!- poikalapsi
Ko. kirjan olen muuten lukenut. Siellä tosiaan "todetaan" yhtä ja toista - ja TÄYSIN ilman asiallisia perusetluita. Kirja on huuhaata pahimmillaan. Että neuroosi ja silleen....
=))
Homous ei o0le uhka eikä paha asia. Bergnerit ja muut vastavat ovat uhka, ja heitä tulisikin valvoa paremmin sekä saattaa edesvastuudeen kansanryhmän tahallisesta vainoamissta ja tutkitun tiedon pilkkaamisesta.
Aslan on kakkaa. Siksipä Suomessa MIKÄÄN lääkintäviranomainen ei sen puoskarointiin osallistukaan. Muutamat homofoobikoiden johtamat seurakunnat kylläkin. Siitä on kyse mm. Tampereen tuomiokirkkoseurakunnassa ja PYYNIKIN seurakunnassa sekä useissa helluntaiseurakunnissa, mm. Espoossa. Propagandan puolella ovat, ihmisyyttä ja inhimillisyyttä vastaan. Valehtelun luulisi seurakunnallekin olevan synti - ja sitähän tuon pöperrön tukeminen on. - kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
Ko. kirjan olen muuten lukenut. Siellä tosiaan "todetaan" yhtä ja toista - ja TÄYSIN ilman asiallisia perusetluita. Kirja on huuhaata pahimmillaan. Että neuroosi ja silleen....
=))
Homous ei o0le uhka eikä paha asia. Bergnerit ja muut vastavat ovat uhka, ja heitä tulisikin valvoa paremmin sekä saattaa edesvastuudeen kansanryhmän tahallisesta vainoamissta ja tutkitun tiedon pilkkaamisesta.
Aslan on kakkaa. Siksipä Suomessa MIKÄÄN lääkintäviranomainen ei sen puoskarointiin osallistukaan. Muutamat homofoobikoiden johtamat seurakunnat kylläkin. Siitä on kyse mm. Tampereen tuomiokirkkoseurakunnassa ja PYYNIKIN seurakunnassa sekä useissa helluntaiseurakunnissa, mm. Espoossa. Propagandan puolella ovat, ihmisyyttä ja inhimillisyyttä vastaan. Valehtelun luulisi seurakunnallekin olevan synti - ja sitähän tuon pöperrön tukeminen on.ne sinun keinosi ajaa "taipumustasi" hyväksytyksi vastailemalla ommin kirjoituksiisi kyllä ne on arveluttavia ja voi rinnastaa valehteluun.
- umpi-hetero
vai että sinä olet oikein kirjan lukenut? muunkin kuin raamtun. ja että siellä kirjassa kerrotaan, että homous on niin kuin sairaus? eli varmaan niin kuin itse valittu semmoinen?
no kuuleppas vastaa sitten, että löytyykö sieltä kirjasta vastausta siihen, että miksi natsien keskitysleirillä olleet homot tapettiin? eikö heidän olisi ollut paljon helpompi eheytyä heteroiksi, jolloin olisivat säästäneet henkensä.
ai että et tiennyt että natsien keskitysleirillä oli myös homoja? ja tuo kirjakaan ei ole sinua aiheesta "sivistänyt"? no homot taisivat olla kolmanneksi suurin ryhmä juutalaisten ja romaanien jälkeen. homoilla tunnuksena oli rintapielessä muuten pinkin värinen kolmio.
aihepiiriä, uskonto ja homot, muuten käsitellään tänään ajankohtaisessa kakkosessa. siellä ihmetellään sitä, että miksi yhä edelleen ev. lut. kirkon piirissä tehdään aiheesta selsityksiä? eli miksi homoja on olemassa?
odottaa sopii, että kohta kirkossa ryhdytään tutkimaan miksi vasenkätisiä on olemassa? miksi punatukkaisia on olemassa? miksi isonenäisiä on olemassa? miksi kaljuja on olemassa? jne. jne.
minulle on ihan sama vaikka homoja onkin olemassa. heillä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaa siinä missä meillä heteroillakin. kaksi täysi-ikäistä ihmistä saa minun puolestani tehdä keskenään mitä haluavat. ei se kuulu minulle eikä muille.
lisäksi jaksan edelleen ihmetellä myös sitä, että miksi ihmeessä jumala olisi kiinnostunut siitä, mitä miehet keskenään kikkeleillään tekevät? onko jumala siis "mulkunvahti"? eikö hänellä ole yhtään parempaa tekemistä? maailmassa jossa joka päivä kuolee tuhansia lapsia nälkään. - tämä miksi
umpi-hetero kirjoitti:
vai että sinä olet oikein kirjan lukenut? muunkin kuin raamtun. ja että siellä kirjassa kerrotaan, että homous on niin kuin sairaus? eli varmaan niin kuin itse valittu semmoinen?
no kuuleppas vastaa sitten, että löytyykö sieltä kirjasta vastausta siihen, että miksi natsien keskitysleirillä olleet homot tapettiin? eikö heidän olisi ollut paljon helpompi eheytyä heteroiksi, jolloin olisivat säästäneet henkensä.
ai että et tiennyt että natsien keskitysleirillä oli myös homoja? ja tuo kirjakaan ei ole sinua aiheesta "sivistänyt"? no homot taisivat olla kolmanneksi suurin ryhmä juutalaisten ja romaanien jälkeen. homoilla tunnuksena oli rintapielessä muuten pinkin värinen kolmio.
aihepiiriä, uskonto ja homot, muuten käsitellään tänään ajankohtaisessa kakkosessa. siellä ihmetellään sitä, että miksi yhä edelleen ev. lut. kirkon piirissä tehdään aiheesta selsityksiä? eli miksi homoja on olemassa?
odottaa sopii, että kohta kirkossa ryhdytään tutkimaan miksi vasenkätisiä on olemassa? miksi punatukkaisia on olemassa? miksi isonenäisiä on olemassa? miksi kaljuja on olemassa? jne. jne.
minulle on ihan sama vaikka homoja onkin olemassa. heillä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaa siinä missä meillä heteroillakin. kaksi täysi-ikäistä ihmistä saa minun puolestani tehdä keskenään mitä haluavat. ei se kuulu minulle eikä muille.
lisäksi jaksan edelleen ihmetellä myös sitä, että miksi ihmeessä jumala olisi kiinnostunut siitä, mitä miehet keskenään kikkeleillään tekevät? onko jumala siis "mulkunvahti"? eikö hänellä ole yhtään parempaa tekemistä? maailmassa jossa joka päivä kuolee tuhansia lapsia nälkään.on jotakin olemassa, esim. homoja. Jos ajatellaan
että Jumala ei luonut ketään vaan korkeintaan potkaisi pallon liikkeelle niin homoutta voi katsoa
ihmisen evoluution kannalta. Johtopäätös aika loogisesti on että homous on kehitysaste ihmisen kehityskaaressa lajin lisääntymistä rajoittamaan? Tai vaihtoehtoisesti
"luonnonvalinta" on katsonut että henkilöillä
jotka syntyvät homoiksi on sellainen geenistö jota ei kannata jatkaa lisääntymällä ja näin ollen suuntaa sukupuolivietin samaan sukupuoleen? - joku vaan
poikalapsi kirjoitti:
=))
Aslan on kakkaa. Siksipä Suomessa MIKÄÄN lääkintäviranomainen ei sen puoskarointiin osallistukaan. Muutamat homofoobikoiden johtamat seurakunnat kylläkin. Siitä on kyse mm. Tampereen tuomiokirkkoseurakunnassa ja PYYNIKIN seurakunnassa sekä useissa helluntaiseurakunnissa, mm. Espoossa. Propagandan puolella ovat, ihmisyyttä ja inhimillisyyttä vastaan. Valehtelun luulisi seurakunnallekin olevan synti - ja sitähän tuon pöperrön tukeminen on.Tervehdys! Kyllä Bergnerin kirja on ihan alan pätevimmiltä asiantuntijoilta kuten esim. Leanne Payne.
Homous on syntiä ja siitä kärsii ihminen itse. Jumala vihaa syntiä ja ihminen joka elää sillä tavalla voi vaikka saada aidsin.
Homous on neuroosi ja seksuaalinen häiriö.
Kirjassa ei kansanryhmää vainota vaan kirjoittaja on itse entinen homoseksuaali.
Mikä on Aslan? En ole kuullutkaan.
Minulla itselläni on hieman neuroosia ja olen uskossa, joten elän sitten yksikseni eikä minulla ole mitään hätää.
Tärkeintä elämässä on usko että pääsee taivaaseen. Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle ja ala sitten vasta miettimään mitä teet homouden kanssa.
Jos ja kun tulet uskoon niin suhtautumisesi Jumalaan ja muihinkin asioihin muuttuu ja voit ajatella seksuaaliasioistakin eri tavalla.
Ensin usko, sitten muut asiat. Jos yritätä ensin saada asiasi mallilleen että on sitten helppo tulla uskoon, niin et koskaan saa asioitasi mallilleen. Kun turvaudut Jumalaan niin Jumala itse alkaa järjestää asioitasi ja auttaa sinua.
Siunausta sinulle ja hyvää kesän jatkoa! - poikalapsi
joku vaan kirjoitti:
Tervehdys! Kyllä Bergnerin kirja on ihan alan pätevimmiltä asiantuntijoilta kuten esim. Leanne Payne.
Homous on syntiä ja siitä kärsii ihminen itse. Jumala vihaa syntiä ja ihminen joka elää sillä tavalla voi vaikka saada aidsin.
Homous on neuroosi ja seksuaalinen häiriö.
Kirjassa ei kansanryhmää vainota vaan kirjoittaja on itse entinen homoseksuaali.
Mikä on Aslan? En ole kuullutkaan.
Minulla itselläni on hieman neuroosia ja olen uskossa, joten elän sitten yksikseni eikä minulla ole mitään hätää.
Tärkeintä elämässä on usko että pääsee taivaaseen. Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle ja ala sitten vasta miettimään mitä teet homouden kanssa.
Jos ja kun tulet uskoon niin suhtautumisesi Jumalaan ja muihinkin asioihin muuttuu ja voit ajatella seksuaaliasioistakin eri tavalla.
Ensin usko, sitten muut asiat. Jos yritätä ensin saada asiasi mallilleen että on sitten helppo tulla uskoon, niin et koskaan saa asioitasi mallilleen. Kun turvaudut Jumalaan niin Jumala itse alkaa järjestää asioitasi ja auttaa sinua.
Siunausta sinulle ja hyvää kesän jatkoa!No, kovin ovat "asiantuntijat" epätieteellisin perustein liikkeellä. Muuten: AINOAAKAAN todennettua heteroksi muuttunutta ei ole olemassa. Siis ex-gayt ovat valehtelijoita.
Muun perustelemattoman juttelusi neurooseineen - joista et taida paljoa tietää - jätän omaan arvoonsa. Otan osaa, mutta kun sinulla ei ole tietoa, olet bergnerien silmiin kustavissa.
Siunaile mitä siunailet, foobikkopelle!
- totuus tekee vapaaksi
Moni on saanut avun Jeesukselta ilman pöpiauttajiakin. Mutta on tapauksia joissa tarvitaan myös pöpiauttajien apua. Olen nähnyt paljon tapauksia jotka ovat kääntyneet pöpiauttajien puoleen apua saamaan mutta eivät ole sitä kuitenkaan saaneet. Nöyrry sinä ylpeä syntinen ja tunnusta että ihminen on liian tyhmä voidakseen kaikkia auttaa ja parantaa.
- SattumienSumma
En ymmärrä miksi te jaksatte näiden satuihin uskovien umpiuskisten kanssa kinata...antakaa olla,ei heitä tarvitse ottaa vakavasti.Joskus heitäkin elämä koittelee,ja jesse ei autakaan...
Me kaikki päädymme samaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887