käyttölainaa ilman työnantajatietoja

Onkos kellään tiedossa Risicumin lisäksi muita ns. käyttöluottojen antajia, jotka kysyy työsuhteen tiedot ilman työnanatajatietoja.

Työnantajatiedotkin kelpaa, mutta ilman palkkatodistuksia. Sellaisia en lähettele, pääasiallinen syy se, että pyöritän firmaa käytännössä yksityisyrittäjänä, sillä erotuksella, että yrityksen omistajana papereissa on ihminen, joka ei halua osallistua mitenkään yrityksen asioihin. Ts. hallinnollisista syistä en itse voi olla omistaja/haltija, mutten myöskään voi vaivata turhanaikaisilla kysymyksillä työsuhteesta.

Epätoivottu tilanne, tiedän, eikä tarvitse sanoa. Itselleni ihan ok kuitenkin, ja nyt kaipaisin tietoa näitä kulutus/pikalainatarjoajista, jotka ei soittele sinne työnantajan numeroon. Summat siellä yli 2000 euroa sinne 4000e asti. Noin. Eli ei noita tonnin juttuja.

6

3674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ===

ostosraha ja credit24

• ...

Ostosraha soittaa kyllä työnantajalle,kokemusta on..

• rautamikko2
        ... kirjoitti:

Ostosraha soittaa kyllä työnantajalle,kokemusta on..

Ostosraha todellakin soittaa työnantajalle. Minä hain 2000e,meni päivä,pomo tuli sanomaan että joku rahoituslaitos kyseli työtietojani,että näin!!

• ne niiltä

työnantajilta oikein kysyy? Päivää, tälläinen lusmu teiltä haluaisi meiltä lainaa, kannattaako sille mitään antaa? Kertovatko olevansa lainantarjoajia vai että muuten vaan kysytään onko maija meikäläinen teillä töissä ja mikä on sen työsuhteen laatu? Saako tuollaisia henkilökohtaisia tietoja edes antaa puhelimitse?

Minua jotenkin hämää.

• tsonga--

Ammattihuijarina voin sanoa, että näin on.

Hankitte vaan prepaid-numeron ja laitatte sen työnantajan tietojen kohdalle. Jos soittelevat niin senkus vastaat :) Mun kokemuksien mukaan eivät ole vielä kertaakaan soittaneet.

• saa pankista

Ainakin Sammon kohtuullisen koron käyttölainan hakemuksessa ei kysytä muuta kuin työsuhteen laatua ( maaäräaikainen, vakituinen jne. ) . Ei kysytä puhelinnumeroita työpaikalla tms.

Vaatii tietysti tilin sammossa ja nettipankkitunnukset. Hakemuksen taitaa käsitellä joku automaatti, sillä itse sain lainan n.15 minuutissa tilille ja vielä myöhään illalla kun täytin hakemuksen. Tosin mulla tulee palkka sampoon.

Määräaikainen sopimus, tulot 12000€ vuodessa opintotuki. 2000€ euroa helähti tilille ilman kyselyjä ja sain myös mastercardin 2000€ limitillä. Kannattaa ainakin kokeilla. Ei se sampo niin huono pankki ole kuin julkisuus on antanut ymmärtää. Mulla ainakin toiminut kortti koko ajan ja nettipankissakaan ei ole ollut ongelmia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      142
      8018
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2091
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2020
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      838
    Aihe