käyttölainaa ilman työnantajatietoja

Onkos kellään tiedossa Risicumin lisäksi muita ns. käyttöluottojen antajia, jotka kysyy työsuhteen tiedot ilman työnanatajatietoja.

Työnantajatiedotkin kelpaa, mutta ilman palkkatodistuksia. Sellaisia en lähettele, pääasiallinen syy se, että pyöritän firmaa käytännössä yksityisyrittäjänä, sillä erotuksella, että yrityksen omistajana papereissa on ihminen, joka ei halua osallistua mitenkään yrityksen asioihin. Ts. hallinnollisista syistä en itse voi olla omistaja/haltija, mutten myöskään voi vaivata turhanaikaisilla kysymyksillä työsuhteesta.

Epätoivottu tilanne, tiedän, eikä tarvitse sanoa. Itselleni ihan ok kuitenkin, ja nyt kaipaisin tietoa näitä kulutus/pikalainatarjoajista, jotka ei soittele sinne työnantajan numeroon. Summat siellä yli 2000 euroa sinne 4000e asti. Noin. Eli ei noita tonnin juttuja.

6

3643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ===

      ostosraha ja credit24

      • ...

        Ostosraha soittaa kyllä työnantajalle,kokemusta on..


      • rautamikko2
        ... kirjoitti:

        Ostosraha soittaa kyllä työnantajalle,kokemusta on..

        Ostosraha todellakin soittaa työnantajalle. Minä hain 2000e,meni päivä,pomo tuli sanomaan että joku rahoituslaitos kyseli työtietojani,että näin!!


    • ne niiltä

      työnantajilta oikein kysyy? Päivää, tälläinen lusmu teiltä haluaisi meiltä lainaa, kannattaako sille mitään antaa? Kertovatko olevansa lainantarjoajia vai että muuten vaan kysytään onko maija meikäläinen teillä töissä ja mikä on sen työsuhteen laatu? Saako tuollaisia henkilökohtaisia tietoja edes antaa puhelimitse?

      Minua jotenkin hämää.

      • tsonga--

        Ammattihuijarina voin sanoa, että näin on.

        Hankitte vaan prepaid-numeron ja laitatte sen työnantajan tietojen kohdalle. Jos soittelevat niin senkus vastaat :) Mun kokemuksien mukaan eivät ole vielä kertaakaan soittaneet.


    • saa pankista

      Ainakin Sammon kohtuullisen koron käyttölainan hakemuksessa ei kysytä muuta kuin työsuhteen laatua ( maaäräaikainen, vakituinen jne. ) . Ei kysytä puhelinnumeroita työpaikalla tms.

      Vaatii tietysti tilin sammossa ja nettipankkitunnukset. Hakemuksen taitaa käsitellä joku automaatti, sillä itse sain lainan n.15 minuutissa tilille ja vielä myöhään illalla kun täytin hakemuksen. Tosin mulla tulee palkka sampoon.

      Määräaikainen sopimus, tulot 12000€ vuodessa opintotuki. 2000€ euroa helähti tilille ilman kyselyjä ja sain myös mastercardin 2000€ limitillä. Kannattaa ainakin kokeilla. Ei se sampo niin huono pankki ole kuin julkisuus on antanut ymmärtää. Mulla ainakin toiminut kortti koko ajan ja nettipankissakaan ei ole ollut ongelmia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      629
      20583
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      103
      17356
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9610
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      106
      7874
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      24
      5307
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      235
      4724
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      135
      2513
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1575
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      115
      1520
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      39
      1330
    Aihe