Tietääkö kukaan

tätiliini

onko sarjan musiikkia saatavilla Suomessa? Itselläni on monta yksittäistä biisiä vinyyleillä, mutta olisi toki kiva saada hankituksi jokin kooste sarjassa soitetuista.

7

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SteveCrane

      Sarjan musiikista on koottu useita CD:itä, joita saa ostettua vaikka osoitteesta:
      www.amazon.co.uk

      Heartbeat: Number 1's

      Heartbeat: 75 classic tracks from the 60's

      The very best of heartbeat

      Heartbeat: 50 groovy tracks from the 60's

      Heartbeat: Christmas

      Heartbeat : Love songs

      Heartbeat: Summer

      Heartbeat: Moments

      Heartbeat: Lovesongs

      • tätiliini

        Olen tosi kiitollinen! Kiva kun joku viitsii nähdä vaivaa ja hankkia kaikki tiedot. Minä saan sitten laiskana ihmisenä ottaa niistä kaiken hyödyn irti:)


      • SteveCrane
        tätiliini kirjoitti:

        Olen tosi kiitollinen! Kiva kun joku viitsii nähdä vaivaa ja hankkia kaikki tiedot. Minä saan sitten laiskana ihmisenä ottaa niistä kaiken hyödyn irti:)

        Mä kanssa vain tiedot hain ja mietin että millä ne pitäis maksaa, pitääkö olla joku VISA joka käy kaikkeen vai onko noita todella olemassa ihan tilattavissa vaikkä läheisessä musiikkiliikkeessä.
        Mutta on tuossa ainakin osa millä nimellä niitä voi kysellä.

        Oletko tutustunut Suomalaisiin Heartbeat sivuihin osoitteessa:
        http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=21

        Siellä keskustelupalstat ja kaikkee kivaa.

        Ostin tänään TV-lehden iltasanomien jossa oli paljon, paljon juttua sydämen asialla sarjasta!!


      • tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Mä kanssa vain tiedot hain ja mietin että millä ne pitäis maksaa, pitääkö olla joku VISA joka käy kaikkeen vai onko noita todella olemassa ihan tilattavissa vaikkä läheisessä musiikkiliikkeessä.
        Mutta on tuossa ainakin osa millä nimellä niitä voi kysellä.

        Oletko tutustunut Suomalaisiin Heartbeat sivuihin osoitteessa:
        http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=21

        Siellä keskustelupalstat ja kaikkee kivaa.

        Ostin tänään TV-lehden iltasanomien jossa oli paljon, paljon juttua sydämen asialla sarjasta!!

        sinne siis..........mutta ensin kauppaan lehtiostoksille:)


    • vaan ostiskelet

      Cliff Richardsia, the Hollies:a ja esim The Animalsia niin sieltä niitä löytyy.

      • Tätiliini

        Kaikkia löytyy jo, on löytynyt jo vuosia. Tarkoitan nimenomaan Sydämen Asialla- musiikkijulkaisuja.


      • Eowyn of Rohan
        Tätiliini kirjoitti:

        Kaikkia löytyy jo, on löytynyt jo vuosia. Tarkoitan nimenomaan Sydämen Asialla- musiikkijulkaisuja.

        Heartbeat on mukavaa pikku riffiä.
        Amazonilta löytyvät sitten cd:t, joista saa koko versiot. Oikeastaan lyhyt riffi on aina parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe