onko sarjan musiikkia saatavilla Suomessa? Itselläni on monta yksittäistä biisiä vinyyleillä, mutta olisi toki kiva saada hankituksi jokin kooste sarjassa soitetuista.
Tietääkö kukaan
7
955
Vastaukset
- SteveCrane
Sarjan musiikista on koottu useita CD:itä, joita saa ostettua vaikka osoitteesta:
www.amazon.co.uk
Heartbeat: Number 1's
Heartbeat: 75 classic tracks from the 60's
The very best of heartbeat
Heartbeat: 50 groovy tracks from the 60's
Heartbeat: Christmas
Heartbeat : Love songs
Heartbeat: Summer
Heartbeat: Moments
Heartbeat: Lovesongs- tätiliini
Olen tosi kiitollinen! Kiva kun joku viitsii nähdä vaivaa ja hankkia kaikki tiedot. Minä saan sitten laiskana ihmisenä ottaa niistä kaiken hyödyn irti:)
- SteveCrane
tätiliini kirjoitti:
Olen tosi kiitollinen! Kiva kun joku viitsii nähdä vaivaa ja hankkia kaikki tiedot. Minä saan sitten laiskana ihmisenä ottaa niistä kaiken hyödyn irti:)
Mä kanssa vain tiedot hain ja mietin että millä ne pitäis maksaa, pitääkö olla joku VISA joka käy kaikkeen vai onko noita todella olemassa ihan tilattavissa vaikkä läheisessä musiikkiliikkeessä.
Mutta on tuossa ainakin osa millä nimellä niitä voi kysellä.
Oletko tutustunut Suomalaisiin Heartbeat sivuihin osoitteessa:
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=21
Siellä keskustelupalstat ja kaikkee kivaa.
Ostin tänään TV-lehden iltasanomien jossa oli paljon, paljon juttua sydämen asialla sarjasta!! - tätiliini
SteveCrane kirjoitti:
Mä kanssa vain tiedot hain ja mietin että millä ne pitäis maksaa, pitääkö olla joku VISA joka käy kaikkeen vai onko noita todella olemassa ihan tilattavissa vaikkä läheisessä musiikkiliikkeessä.
Mutta on tuossa ainakin osa millä nimellä niitä voi kysellä.
Oletko tutustunut Suomalaisiin Heartbeat sivuihin osoitteessa:
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=21
Siellä keskustelupalstat ja kaikkee kivaa.
Ostin tänään TV-lehden iltasanomien jossa oli paljon, paljon juttua sydämen asialla sarjasta!!sinne siis..........mutta ensin kauppaan lehtiostoksille:)
- vaan ostiskelet
Cliff Richardsia, the Hollies:a ja esim The Animalsia niin sieltä niitä löytyy.
- Tätiliini
Kaikkia löytyy jo, on löytynyt jo vuosia. Tarkoitan nimenomaan Sydämen Asialla- musiikkijulkaisuja.
- Eowyn of Rohan
Tätiliini kirjoitti:
Kaikkia löytyy jo, on löytynyt jo vuosia. Tarkoitan nimenomaan Sydämen Asialla- musiikkijulkaisuja.
Heartbeat on mukavaa pikku riffiä.
Amazonilta löytyvät sitten cd:t, joista saa koko versiot. Oikeastaan lyhyt riffi on aina parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486237
- 441657
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371291- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837