Siis viekö poliisisetä multa kilvet kun katsastuksessa huhtikuussa tuli rekisteriotteeseen korjauskehoitus tuulilasista=korjattava 28.07.08 mennessä? Auttaako asiaa jos nyt poliisi pysäyttää et on rekisteriote "hävinnyt"? Pari viikkoa pitäs vielä ajella näin..
Viedäänkö kilvet?
aappppppwwwwll
3
784
Vastaukset
- Tapio.l
Jos sattuis niin paska tuuri että vievät niin voithan ottaa siirtolaput tarvitsemaksi ajaksi
- Kiki
Kilpiä ei enää videä, paitsi jos on virallinen romutustodistus, eli voi vaan tulla kilven peittävä valkoinen tarra jossa on keskellä "ajoneuvoilla ajo kielletty" merkki...
ei ne kilpiä vie korkeintaan saat sakot jos otteen näytät,sinuna en näyttäisi vaan se on "hävinnyt"!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2143534- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2071717- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861466- 531304
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141