Eli, esim. tänäänkin tuli ihan ohjelman lopussa, soi siis siinä taustalla. Tulikohan siinä lopputekstejä tjsp. Eli on SJK:n biisi, mutta nimeä tai linkkiä juutuubaan? :) Kiitos.
SJK:n biisi ?
5
520
Vastaukset
- digidigi66
Niin joo, myös eilisessä jaksossa tullut musiikki olis kiva tietää, se missä kertoa säe meni näin: jonkun tunnelin rakensin väliimme tai jotain vastaavaa, kitos.
- Hapsi
Rakensin tunnelin välillemme -biisi on espanjalaisyhtyeen El Sueno de Morfeon biisi Un tunel entre tu y yo (espnajan kielen aksenttimerkit puuttuu)
- Zacc
Se biisi on Santa Justa Klan - Ke Te Pires linkkiä ei taida youtubessa ollakkaan. Mutta täältä sitävoi kuunnella vähän matkaa http://pop.city.fi/scweb/scwebshop.dll?audiotrack?organisationid=573d696d-9e7d-e442-b000-9bf0ebcf3c70&contentid=5E0BCF0B-2487-2A46-9D1A-144F4592A952&languagecode=FI
- digidigi66
Kiitos paljon. Mielestäni hyviä biisejä. Voisiko joku vielä kertoa sen biisin, mikä soi sen jälkeen kun Lucia kuoli?
- digidigi66
digidigi66 kirjoitti:
Kiitos paljon. Mielestäni hyviä biisejä. Voisiko joku vielä kertoa sen biisin, mikä soi sen jälkeen kun Lucia kuoli?
Ei löydä limewire tuota sjk:n ke te pires- biisiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815