Alf Ventress - William Simons

SteveCrane

William Simons (konstaapeli Alf Ventress) asuu Goathlandissa.

William Simons ei oikeasti polta tupakkaa, vaikka Alf Ventress polttaa sarjassa jatkuvasti

29

3107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elokuvassa

      jo 11-vuotiaana.

      • SteveCrane

        Siitä mä otin nokkiini kun tuo uusi ylikonsta Miller se käski Alfin mennä vaihtamaan paitansa ruokatunnilla.

        "Onko tuo teidän paras paitanne"

        Että mua nyppii se Milleri, hyvä kun se saa aina pikkasen nokkiinsa kun ei osaa hoitaa pienen yhteisön asioita oikealla tavalla.


      • ja Columbo,
        SteveCrane kirjoitti:

        Siitä mä otin nokkiini kun tuo uusi ylikonsta Miller se käski Alfin mennä vaihtamaan paitansa ruokatunnilla.

        "Onko tuo teidän paras paitanne"

        Että mua nyppii se Milleri, hyvä kun se saa aina pikkasen nokkiinsa kun ei osaa hoitaa pienen yhteisön asioita oikealla tavalla.

        kumpikin puhuu aina vaimostaan, jota kukaan meistä ei liene koskaan nähnyt.

        Alfilla on erinomainen sovittelijan kyky, jota onneksi osataan käyttää hyväksi.


      • SteveCrane
        ja Columbo, kirjoitti:

        kumpikin puhuu aina vaimostaan, jota kukaan meistä ei liene koskaan nähnyt.

        Alfilla on erinomainen sovittelijan kyky, jota onneksi osataan käyttää hyväksi.

        Että vielä joskus se vaimokin vilahtaa sarjassa :)
        Pieni aavistus vaan, mutta pelkään että käy niinkuin Columbossa, että ei se kuitenkaan näy...

        Oikeastaan olis hyvä vinkki käsikirjoittajille jotenkin vaikka vilauttaa jossain jaksossa jotain siitä, kuinkahan se olis kiva...?

        Tulee asemalle ja sanoo että kun eläkkeellä olet ja aina täällä ja että mentäis edes kerran ottaan yhdessä Aidensfields Arm:iin pari olutta :D


      • SteveCrane

        Where No Vultures Fly (1951)

        William Simons ... Tim Payton

        Terrifying Adventure! Actually Filmed in the Heart of Darkest Africa...The World's Most Dangerous and Unknown Land!

        http://us.imdb.com/title/tt0043682/taglines


      • Täti
        SteveCrane kirjoitti:

        Että vielä joskus se vaimokin vilahtaa sarjassa :)
        Pieni aavistus vaan, mutta pelkään että käy niinkuin Columbossa, että ei se kuitenkaan näy...

        Oikeastaan olis hyvä vinkki käsikirjoittajille jotenkin vaikka vilauttaa jossain jaksossa jotain siitä, kuinkahan se olis kiva...?

        Tulee asemalle ja sanoo että kun eläkkeellä olet ja aina täällä ja että mentäis edes kerran ottaan yhdessä Aidensfields Arm:iin pari olutta :D

        Minulla on Alfin vaimosta sellainen käsitys,
        että hän on aika tiukkapipoinen täti,
        joka ei todellakaan käy oluella miehensä, eikä kenenkään muunkaan kanssa.

        Kun Alf puhuu vaimostaan, hän puhuu aina Rouva Ventressistä.
        Tästä olen päässyt sellaiseen käsitykseen, että olisiko Alf vähän tossun alla?

        En ole joka jaksoa seurannut, enkä ole varsinkaan tämän hetken tapahtumista tietoinen,
        mutta ihana sarja tämä sydämen asialla.


      • ajateltu
        Täti kirjoitti:

        Minulla on Alfin vaimosta sellainen käsitys,
        että hän on aika tiukkapipoinen täti,
        joka ei todellakaan käy oluella miehensä, eikä kenenkään muunkaan kanssa.

        Kun Alf puhuu vaimostaan, hän puhuu aina Rouva Ventressistä.
        Tästä olen päässyt sellaiseen käsitykseen, että olisiko Alf vähän tossun alla?

        En ole joka jaksoa seurannut, enkä ole varsinkaan tämän hetken tapahtumista tietoinen,
        mutta ihana sarja tämä sydämen asialla.

        mutta, jos Alf olisi tossun alla, niin Alf ei kävisi pubissa oluella ;)

        Eli ei se vaimo kuitenkaan niin kauheen tiukkapipo ole :)


      • Kysyn vaan
        Täti kirjoitti:

        Minulla on Alfin vaimosta sellainen käsitys,
        että hän on aika tiukkapipoinen täti,
        joka ei todellakaan käy oluella miehensä, eikä kenenkään muunkaan kanssa.

        Kun Alf puhuu vaimostaan, hän puhuu aina Rouva Ventressistä.
        Tästä olen päässyt sellaiseen käsitykseen, että olisiko Alf vähän tossun alla?

        En ole joka jaksoa seurannut, enkä ole varsinkaan tämän hetken tapahtumista tietoinen,
        mutta ihana sarja tämä sydämen asialla.

        Alfin vaimoa ei koskaan näytetä. Yhdessä jaksossa, joulujuhla tai jotain, Alfin vieressä istui nainen, ihan siedettävän näköinen, olikohan Alfin rouva?


      • :-)
        SteveCrane kirjoitti:

        Että vielä joskus se vaimokin vilahtaa sarjassa :)
        Pieni aavistus vaan, mutta pelkään että käy niinkuin Columbossa, että ei se kuitenkaan näy...

        Oikeastaan olis hyvä vinkki käsikirjoittajille jotenkin vaikka vilauttaa jossain jaksossa jotain siitä, kuinkahan se olis kiva...?

        Tulee asemalle ja sanoo että kun eläkkeellä olet ja aina täällä ja että mentäis edes kerran ottaan yhdessä Aidensfields Arm:iin pari olutta :D

        »Pieni aavistus vaan, mutta pelkään että käy niinkuin Columbossa, että ei se kuitenkaan näy...»

        Columbosta tehtiin spin off -sarja Mrs. Columbo. Ei sentään taida olla tulossa sarjaa Mrs. Ventress :D


    • <<<<

      LOISTAVA SARJA LOISTAVAA NÄYTTELIJÄ TYÖTÄ....

    • Pökerryn ihailusta

      Alf onkin ollut 5 v kommandojoukoissa. Vauuuuu...

    • 14 vuotta kuitenkin

      Simons myi Goathlandissa sijainneen asuntonsa jo vuonna 2008, koska Heartbeat- fanit häiritsivät hänen normaalia elämäänsä.

      • Heart Beat

        Jossakin tämän viikon jaksoista Alf keksi keinon palauttaa Peggyn mukamas mennyt muisti. Hänhän tekeytyi Peggyn aviomieheksi, ja "muisti" väärin kaikki hänen makumieltymyksensä (teetä ilman sokeria jne.).

        Hassu juttu, että en muistanut tätäkään tapausta, vaikka olen nähnyt koko sarjan joka kerta, kun se on meillä esitetty. Kai se on niin, että 18 vuoteen mahtuu niin paljon tapahtumia, ettei niitä kaikkia muista millään.

        Montako jaksoa on vielä jäljellä? Gina on jo aika muhkeassa kunnossa.


      • end is near ...
        Heart Beat kirjoitti:

        Jossakin tämän viikon jaksoista Alf keksi keinon palauttaa Peggyn mukamas mennyt muisti. Hänhän tekeytyi Peggyn aviomieheksi, ja "muisti" väärin kaikki hänen makumieltymyksensä (teetä ilman sokeria jne.).

        Hassu juttu, että en muistanut tätäkään tapausta, vaikka olen nähnyt koko sarjan joka kerta, kun se on meillä esitetty. Kai se on niin, että 18 vuoteen mahtuu niin paljon tapahtumia, ettei niitä kaikkia muista millään.

        Montako jaksoa on vielä jäljellä? Gina on jo aika muhkeassa kunnossa.

        Tänään on vuorossa 17. kauden viimeinen jakso (Oscar's Birthday), joten jäljellä vielä 18. kauden 24 jaksoa.


      • arvatenkin
        end is near ... kirjoitti:

        Tänään on vuorossa 17. kauden viimeinen jakso (Oscar's Birthday), joten jäljellä vielä 18. kauden 24 jaksoa.

        ja joista suuri osa antaa tilaa sotsin kisoille,joten pitkälle kevääseen päästään.


      • salaisuuksia
        arvatenkin kirjoitti:

        ja joista suuri osa antaa tilaa sotsin kisoille,joten pitkälle kevääseen päästään.

        Sarja näyttää tosiaan jäävän tauolle pe 7.2. ja jatkuvan vasta ma 24.2.2014.


      • Epäteilua
        arvatenkin kirjoitti:

        ja joista suuri osa antaa tilaa sotsin kisoille,joten pitkälle kevääseen päästään.

        No voi prkl! Minkä ihmeen takia? Kuulisihan ne kisatulokset radiostakin tai TV:n uutisista monelta eri kanavalta.


      • Alf fani
        Epäteilua kirjoitti:

        No voi prkl! Minkä ihmeen takia? Kuulisihan ne kisatulokset radiostakin tai TV:n uutisista monelta eri kanavalta.

        Alf on todella hauska persoona, niiden eväskananmunien syönti on huvittavaa.

        Hänellä pelaa myös muisti hyvin, Alf muistaa aika monessa rikosjutussa kuka mitäkin teki.

        Ja hänen huumorintajunsa on hyvä.


      • alfie ja david
        Alf fani kirjoitti:

        Alf on todella hauska persoona, niiden eväskananmunien syönti on huvittavaa.

        Hänellä pelaa myös muisti hyvin, Alf muistaa aika monessa rikosjutussa kuka mitäkin teki.

        Ja hänen huumorintajunsa on hyvä.

        Paras hahmo sarjassa on Alf. Toivottavasti pysyykin eikä häviä mihinkään. Ainoa alkuperäishahmo vissiin, muut jo vaihtuneet moneen kertaan. Davidia näyttelevä tyyppi on myös lahjakas näyttelijä, osaa hyvin esittää yksinkertaista "maalaistolloa".


      • takkari
        alfie ja david kirjoitti:

        Paras hahmo sarjassa on Alf. Toivottavasti pysyykin eikä häviä mihinkään. Ainoa alkuperäishahmo vissiin, muut jo vaihtuneet moneen kertaan. Davidia näyttelevä tyyppi on myös lahjakas näyttelijä, osaa hyvin esittää yksinkertaista "maalaistolloa".

        "Paras hahmo sarjassa on Alf. Toivottavasti pysyykin eikä häviä mihinkääm"
        Pysyy loppuun eli vielä muutaman jakson...

        "Ainoa alkuperäishahmo vissiin, muut jo vaihtuneet moneen kertaan. "
        Oscar Blaketon on myös ollut alusta saakka


      • tiedottaja.
        takkari kirjoitti:

        "Paras hahmo sarjassa on Alf. Toivottavasti pysyykin eikä häviä mihinkääm"
        Pysyy loppuun eli vielä muutaman jakson...

        "Ainoa alkuperäishahmo vissiin, muut jo vaihtuneet moneen kertaan. "
        Oscar Blaketon on myös ollut alusta saakka

        Bellamy oli myös jo ensimmäisessä jaksossa

        http://www.imdb.com/title/tt0598812/?ref_=ttep_ep1


      • * * * * *
        tiedottaja. kirjoitti:

        Bellamy oli myös jo ensimmäisessä jaksossa

        http://www.imdb.com/title/tt0598812/?ref_=ttep_ep1

        Oli kyllä ensimmäisessä, mutta ei ollut sarjassa ihan loppuun asti. Phil kuoli jaksossa 330 - Touch and Go, eli 42 viimeistä jaksoa oli ilman häntä.

        Alf ja Oscar ovat tosiaan ainoat, jotka olivat sarjassa alusta loppuun asti.


    • Timpa 124

      Greengrass oli hyvä niin pitkään kun oli mukana ennen sairastumistaan,Hiukka yksinkertaisen David:n kans!!!

      • Jalopenska

        "Greengrass oli hyvä niin pitkään kun oli mukana ennen sairastumistaan"
        Miten sairastuminen kadotti hyvyyden? Mihin Greengrass sairastui?


    • maggie3456

      Alf on todella joviaali tyyppi, hyvin käsikirjoitetttu ja näytelty.M utta Davidin näyttelijä se vasta huippu on! David onkin lempihahmoni sarjassa.David Lonsdale.
      Niin yksinkertaisen sydämellinen.

      • ---

        Liikaa toisesta laidasta toiseen.
        Moinen heppu ei Suomessa olisi koskaan saanut ajokorttia.
        Täysin keksitty kuvitelma.


    • ventressit

      Rouva Ventresiä ei koskaan näytetä ts. henkilö josta vain puhutaan mutta koskaan ei esiinny ruudussa.

      • ,az<+å'.

        Eihän Columbonkaan vaimoa.
        Onhan näistä jo juteltu.


      • * * * * *
        ,az<+å'. kirjoitti:

        Eihän Columbonkaan vaimoa.
        Onhan näistä jo juteltu.

        Columbon vaimosta tehtiin oma sarja Mrs. Columbo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe