Menkää hyvät ihmiset!!!

SteveCrane

Kirjoittamaan adressiin nimenne jossa saatais DVD:lle kaikki. Tässä osoite ja tosta linkistä kun meette niin vasemman puoleisen valikon alimmainen paikka!!
Tsemppiä!! T:Entinen kyläpoliisi!
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=1

13

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatimatonfanittaja

Olispahan aikamoinen nippu DVD-levyjä...kalliiksi tulisi :-(

• SteveCrane

... hyvästä joutaa aina vähän maksamaankin!!

Mä tallennan EP:llä 8 jaksoo levylle menee ja ei se yhtään se laatu siitä kärsi, parempia on kuin VHS laatu kuitenkin.

Että tsemppaillaan.

Mulla muuten kaikenlaisia videokasetteja tasan 500, elokuvia toista tuhatta ja ekat vuodelta 82, saman vuuonna nauhotettu kun kävin armeijan ja uus pliisi Younger on syntynyt.

Mikään uhraus ei ole liikaa kun vaan sydämen asialla ollaan. Maksoi mitä maksoi!!

T:Stebe täältä tuonpuoleisesta!

• Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

... hyvästä joutaa aina vähän maksamaankin!!

Mä tallennan EP:llä 8 jaksoo levylle menee ja ei se yhtään se laatu siitä kärsi, parempia on kuin VHS laatu kuitenkin.

Että tsemppaillaan.

Mulla muuten kaikenlaisia videokasetteja tasan 500, elokuvia toista tuhatta ja ekat vuodelta 82, saman vuuonna nauhotettu kun kävin armeijan ja uus pliisi Younger on syntynyt.

Mikään uhraus ei ole liikaa kun vaan sydämen asialla ollaan. Maksoi mitä maksoi!!

T:Stebe täältä tuonpuoleisesta!

Kävin sitten minäkin huitaisemassa nimmarini. Voi tosin olla, että budjettini sanoo: thanks but no thanks. Jää nähtäväksi.

• SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

Kävin sitten minäkin huitaisemassa nimmarini. Voi tosin olla, että budjettini sanoo: thanks but no thanks. Jää nähtäväksi.

Tosi fanin nimmari auttaa paljonkin asiassa :D

Mä oon muuten sitten setä, että hauska tutustua :D

• Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

Tosi fanin nimmari auttaa paljonkin asiassa :D

Mä oon muuten sitten setä, että hauska tutustua :D

ei olis täti, niin tädil olis.......hmm:) Mä oon oikeesti kahden lapsen täti:)Ja samoin, hauska tutustua! Kauan sinnittelin ilman tietsikkaa joten tää kaikki on mulle ihan uutta.Virheitä sattuu ja rumat sanat raikaa mutta väliäkö hällä:)Ensin olin koukussa vain sarjaan, nyt näihin keskusteluihinkin:D

• SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

ei olis täti, niin tädil olis.......hmm:) Mä oon oikeesti kahden lapsen täti:)Ja samoin, hauska tutustua! Kauan sinnittelin ilman tietsikkaa joten tää kaikki on mulle ihan uutta.Virheitä sattuu ja rumat sanat raikaa mutta väliäkö hällä:)Ensin olin koukussa vain sarjaan, nyt näihin keskusteluihinkin:D

Mä olen kahden lapsen isä, tosin yksinäinen "viikonloppu isä"

Mulla ollut tietsikka vuodestA 1996 mutta netti ollu 2003 vuodesta.

On se kiva täällä kyllä seurata kaikenlaista. Mä jäin koukkuun tähän keväällä sydämen asiaan siis ja jotkut on katellu jaksot moneen kertaan.

Mä oon ottanu nyt 52 jaksoa koneelle ja otan loputkin, en tiedä vaan näyttääkö ne enää koskaan niitä alkujaksoja uudelleen.

Koukussa on kiva olla, ei siitä kyllä mato ja ahven ole samaa mieltä mutta.. todella, hyvään asiaan, joka antaa hyvän mielen, on kiva olla koukussa :)

• Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

Mä olen kahden lapsen isä, tosin yksinäinen "viikonloppu isä"

Mulla ollut tietsikka vuodestA 1996 mutta netti ollu 2003 vuodesta.

On se kiva täällä kyllä seurata kaikenlaista. Mä jäin koukkuun tähän keväällä sydämen asiaan siis ja jotkut on katellu jaksot moneen kertaan.

Mä oon ottanu nyt 52 jaksoa koneelle ja otan loputkin, en tiedä vaan näyttääkö ne enää koskaan niitä alkujaksoja uudelleen.

Koukussa on kiva olla, ei siitä kyllä mato ja ahven ole samaa mieltä mutta.. todella, hyvään asiaan, joka antaa hyvän mielen, on kiva olla koukussa :)

Paljon huonompiinkin asioihin voi jäädä koukkuun. Tää sentään harmitonta ajanvietettä. Mun poika (22v), vähän naureskelee mun fanitukselle, mutta katsoo kyllä itsekin jos ehtii. Ja siitä tää on hyvä sarja myös, että tämä sopii kaiken ikäisille. Dramaattisia tapahtumia toki on, mutta kaikki käsitellään fiksusti. HUIPPUJUTTU, todellakin. Nii et "mitä me katsottiin silloin kun ei ollut SYDÄMEN ASIALLA"?????:):):)

• SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

Paljon huonompiinkin asioihin voi jäädä koukkuun. Tää sentään harmitonta ajanvietettä. Mun poika (22v), vähän naureskelee mun fanitukselle, mutta katsoo kyllä itsekin jos ehtii. Ja siitä tää on hyvä sarja myös, että tämä sopii kaiken ikäisille. Dramaattisia tapahtumia toki on, mutta kaikki käsitellään fiksusti. HUIPPUJUTTU, todellakin. Nii et "mitä me katsottiin silloin kun ei ollut SYDÄMEN ASIALLA"?????:):):)

Varmaan kateltiin me Tammelat tai jotai Bonanzaa, silloin kun "varkain" piti katella, mutta siitä on aikaa jo 40 vuotta :)

• laittavat

myös suomi-tekstityksen, jos nuo joskus tulee DVD:lle.

• SteveCrane

asia kävi muuten kanssa mielessä että kun joka maasta on porukkaa niin kuinka se systeemi toteutuis, kiitti. Pitää ajatella asiaa kyllä noinkin. Mutta ainakin yritystä meillä on!

• alf.

No minulla on kolmea jaksoa lukuun ottamatta kaikki DVD:llä. Ne loputkin löytyy videokaseteilta, jos vain jaksaa etsiä. Käyn silti heittämässä nimmarin hyvän asian puolesta.

• kaikki jaksot

ja osan monta kertaa. En snaijaa sitä, että joku haluaa jo katsottuja jaksoja vielä ostaa DVD:näkin.

• SteveCrane

silloin kun kuulee radiosta jonkun biisin pitää ostaa se CD? Ja miksi jo kerran kuunneltu biisi täytyisi kuunnella koskaan uudelleen?
        Että makunsa kullakin. Keräähän ihmiset erilaisia asioita, miksei siis tv-sarjaa.
        Joka katselukerralla huomaa jotain uutta jaksossa. Televisiossa se vaan menee taivaan tuuliin, mutta DVD:ltä voi tutkia tarkemmin asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe