Menkää hyvät ihmiset!!!

SteveCrane

Kirjoittamaan adressiin nimenne jossa saatais DVD:lle kaikki. Tässä osoite ja tosta linkistä kun meette niin vasemman puoleisen valikon alimmainen paikka!!
Tsemppiä!! T:Entinen kyläpoliisi!
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=1

13

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatimatonfanittaja

      Olispahan aikamoinen nippu DVD-levyjä...kalliiksi tulisi :-(

      • SteveCrane

        ... hyvästä joutaa aina vähän maksamaankin!!

        Mä tallennan EP:llä 8 jaksoo levylle menee ja ei se yhtään se laatu siitä kärsi, parempia on kuin VHS laatu kuitenkin.

        Että tsemppaillaan.

        Mulla muuten kaikenlaisia videokasetteja tasan 500, elokuvia toista tuhatta ja ekat vuodelta 82, saman vuuonna nauhotettu kun kävin armeijan ja uus pliisi Younger on syntynyt.

        Mikään uhraus ei ole liikaa kun vaan sydämen asialla ollaan. Maksoi mitä maksoi!!

        T:Stebe täältä tuonpuoleisesta!


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        ... hyvästä joutaa aina vähän maksamaankin!!

        Mä tallennan EP:llä 8 jaksoo levylle menee ja ei se yhtään se laatu siitä kärsi, parempia on kuin VHS laatu kuitenkin.

        Että tsemppaillaan.

        Mulla muuten kaikenlaisia videokasetteja tasan 500, elokuvia toista tuhatta ja ekat vuodelta 82, saman vuuonna nauhotettu kun kävin armeijan ja uus pliisi Younger on syntynyt.

        Mikään uhraus ei ole liikaa kun vaan sydämen asialla ollaan. Maksoi mitä maksoi!!

        T:Stebe täältä tuonpuoleisesta!

        Kävin sitten minäkin huitaisemassa nimmarini. Voi tosin olla, että budjettini sanoo: thanks but no thanks. Jää nähtäväksi.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Kävin sitten minäkin huitaisemassa nimmarini. Voi tosin olla, että budjettini sanoo: thanks but no thanks. Jää nähtäväksi.

        Tosi fanin nimmari auttaa paljonkin asiassa :D

        Mä oon muuten sitten setä, että hauska tutustua :D


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Tosi fanin nimmari auttaa paljonkin asiassa :D

        Mä oon muuten sitten setä, että hauska tutustua :D

        ei olis täti, niin tädil olis.......hmm:) Mä oon oikeesti kahden lapsen täti:)Ja samoin, hauska tutustua! Kauan sinnittelin ilman tietsikkaa joten tää kaikki on mulle ihan uutta.Virheitä sattuu ja rumat sanat raikaa mutta väliäkö hällä:)Ensin olin koukussa vain sarjaan, nyt näihin keskusteluihinkin:D


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        ei olis täti, niin tädil olis.......hmm:) Mä oon oikeesti kahden lapsen täti:)Ja samoin, hauska tutustua! Kauan sinnittelin ilman tietsikkaa joten tää kaikki on mulle ihan uutta.Virheitä sattuu ja rumat sanat raikaa mutta väliäkö hällä:)Ensin olin koukussa vain sarjaan, nyt näihin keskusteluihinkin:D

        Mä olen kahden lapsen isä, tosin yksinäinen "viikonloppu isä"

        Mulla ollut tietsikka vuodestA 1996 mutta netti ollu 2003 vuodesta.

        On se kiva täällä kyllä seurata kaikenlaista. Mä jäin koukkuun tähän keväällä sydämen asiaan siis ja jotkut on katellu jaksot moneen kertaan.

        Mä oon ottanu nyt 52 jaksoa koneelle ja otan loputkin, en tiedä vaan näyttääkö ne enää koskaan niitä alkujaksoja uudelleen.

        Koukussa on kiva olla, ei siitä kyllä mato ja ahven ole samaa mieltä mutta.. todella, hyvään asiaan, joka antaa hyvän mielen, on kiva olla koukussa :)


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Mä olen kahden lapsen isä, tosin yksinäinen "viikonloppu isä"

        Mulla ollut tietsikka vuodestA 1996 mutta netti ollu 2003 vuodesta.

        On se kiva täällä kyllä seurata kaikenlaista. Mä jäin koukkuun tähän keväällä sydämen asiaan siis ja jotkut on katellu jaksot moneen kertaan.

        Mä oon ottanu nyt 52 jaksoa koneelle ja otan loputkin, en tiedä vaan näyttääkö ne enää koskaan niitä alkujaksoja uudelleen.

        Koukussa on kiva olla, ei siitä kyllä mato ja ahven ole samaa mieltä mutta.. todella, hyvään asiaan, joka antaa hyvän mielen, on kiva olla koukussa :)

        Paljon huonompiinkin asioihin voi jäädä koukkuun. Tää sentään harmitonta ajanvietettä. Mun poika (22v), vähän naureskelee mun fanitukselle, mutta katsoo kyllä itsekin jos ehtii. Ja siitä tää on hyvä sarja myös, että tämä sopii kaiken ikäisille. Dramaattisia tapahtumia toki on, mutta kaikki käsitellään fiksusti. HUIPPUJUTTU, todellakin. Nii et "mitä me katsottiin silloin kun ei ollut SYDÄMEN ASIALLA"?????:):):)


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Paljon huonompiinkin asioihin voi jäädä koukkuun. Tää sentään harmitonta ajanvietettä. Mun poika (22v), vähän naureskelee mun fanitukselle, mutta katsoo kyllä itsekin jos ehtii. Ja siitä tää on hyvä sarja myös, että tämä sopii kaiken ikäisille. Dramaattisia tapahtumia toki on, mutta kaikki käsitellään fiksusti. HUIPPUJUTTU, todellakin. Nii et "mitä me katsottiin silloin kun ei ollut SYDÄMEN ASIALLA"?????:):):)

        Varmaan kateltiin me Tammelat tai jotai Bonanzaa, silloin kun "varkain" piti katella, mutta siitä on aikaa jo 40 vuotta :)


    • laittavat

      myös suomi-tekstityksen, jos nuo joskus tulee DVD:lle.

      • SteveCrane

        asia kävi muuten kanssa mielessä että kun joka maasta on porukkaa niin kuinka se systeemi toteutuis, kiitti. Pitää ajatella asiaa kyllä noinkin. Mutta ainakin yritystä meillä on!


    • alf.

      No minulla on kolmea jaksoa lukuun ottamatta kaikki DVD:llä. Ne loputkin löytyy videokaseteilta, jos vain jaksaa etsiä. Käyn silti heittämässä nimmarin hyvän asian puolesta.

    • kaikki jaksot

      ja osan monta kertaa. En snaijaa sitä, että joku haluaa jo katsottuja jaksoja vielä ostaa DVD:näkin.

      • SteveCrane

        silloin kun kuulee radiosta jonkun biisin pitää ostaa se CD? Ja miksi jo kerran kuunneltu biisi täytyisi kuunnella koskaan uudelleen?
        Että makunsa kullakin. Keräähän ihmiset erilaisia asioita, miksei siis tv-sarjaa.
        Joka katselukerralla huomaa jotain uutta jaksossa. Televisiossa se vaan menee taivaan tuuliin, mutta DVD:ltä voi tutkia tarkemmin asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe