Jordi ja Pandora olivat ihania tässä jaksossa! Pandoran paljastumista on muutenkin odotettu :D Consuelon ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun se tuli sinne Jordin huoneeseen...
Jordi ja Pandora
5
496
Vastaukset
- Warlicia
Hassuja ne Jordin ihme kohtaukset, pullon kanssa - ja ilman. :D
Ja sitten se Consuelon ilme... ei herranjumala että repesin! Silmät oli jotain lautasen kokoiset. AYAYAY, Whattaa...!?
Aquiles ja Ninfa olivat kuitenkin ehkä vielä söpömpiä tässä jaksossa, sillä se Pandoran "sänki" häiritsi "ehkä pikkasen...!".
Oon vähän kuunnellu "La Citaa" likaa, soi päässä kokoajan. :)) - Chiquitita
Iik. Mä en taida nyt jaksaa sanoo muuta... =D Mut siis oikeesti iik. =]
- Warlicia
Oli minullakin tippa silmässä viimeistään siinä "Älä enää koskaan jätä minua" -kohdassa. Sitten ei voinut enää mitään, piti katsoa kohtaus loppuun vaikka huulta purren. ;)
- Chiquitita
Warlicia kirjoitti:
Oli minullakin tippa silmässä viimeistään siinä "Älä enää koskaan jätä minua" -kohdassa. Sitten ei voinut enää mitään, piti katsoa kohtaus loppuun vaikka huulta purren. ;)
Se oli NIIN ihana, kun Jordi syöksy Pandon luo ja paino sen kiinni seinää(kauhee rysäys muutes :D) ja sano "Älä enää koskaan jätä minua" ja sit Pando käänty Jordiin päin ja sit ne suuteli ja se oli YLISÖPÖÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Aah, meen taas yhtä sekasin kun olin eilen... Mut rakastan sitä kohtausta...
- Warlicia
Chiquitita kirjoitti:
Se oli NIIN ihana, kun Jordi syöksy Pandon luo ja paino sen kiinni seinää(kauhee rysäys muutes :D) ja sano "Älä enää koskaan jätä minua" ja sit Pando käänty Jordiin päin ja sit ne suuteli ja se oli YLISÖPÖÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Aah, meen taas yhtä sekasin kun olin eilen... Mut rakastan sitä kohtausta...
Okei, okei, se oli niin ♥IHANA♥ kohtaus, etten melkein pystyny katsomaan sitä. ;)
Eilinen jakso se vasta hyvä olikin, Consuelon piti turvautua pulloon, ja Tza Tzalla keitti yli... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275