Jordi ja Pandora olivat ihania tässä jaksossa! Pandoran paljastumista on muutenkin odotettu :D Consuelon ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun se tuli sinne Jordin huoneeseen...
Jordi ja Pandora
5
487
Vastaukset
- Warlicia
Hassuja ne Jordin ihme kohtaukset, pullon kanssa - ja ilman. :D
Ja sitten se Consuelon ilme... ei herranjumala että repesin! Silmät oli jotain lautasen kokoiset. AYAYAY, Whattaa...!?
Aquiles ja Ninfa olivat kuitenkin ehkä vielä söpömpiä tässä jaksossa, sillä se Pandoran "sänki" häiritsi "ehkä pikkasen...!".
Oon vähän kuunnellu "La Citaa" likaa, soi päässä kokoajan. :)) - Chiquitita
Iik. Mä en taida nyt jaksaa sanoo muuta... =D Mut siis oikeesti iik. =]
- Warlicia
Oli minullakin tippa silmässä viimeistään siinä "Älä enää koskaan jätä minua" -kohdassa. Sitten ei voinut enää mitään, piti katsoa kohtaus loppuun vaikka huulta purren. ;)
- Chiquitita
Warlicia kirjoitti:
Oli minullakin tippa silmässä viimeistään siinä "Älä enää koskaan jätä minua" -kohdassa. Sitten ei voinut enää mitään, piti katsoa kohtaus loppuun vaikka huulta purren. ;)
Se oli NIIN ihana, kun Jordi syöksy Pandon luo ja paino sen kiinni seinää(kauhee rysäys muutes :D) ja sano "Älä enää koskaan jätä minua" ja sit Pando käänty Jordiin päin ja sit ne suuteli ja se oli YLISÖPÖÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Aah, meen taas yhtä sekasin kun olin eilen... Mut rakastan sitä kohtausta...
- Warlicia
Chiquitita kirjoitti:
Se oli NIIN ihana, kun Jordi syöksy Pandon luo ja paino sen kiinni seinää(kauhee rysäys muutes :D) ja sano "Älä enää koskaan jätä minua" ja sit Pando käänty Jordiin päin ja sit ne suuteli ja se oli YLISÖPÖÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Aah, meen taas yhtä sekasin kun olin eilen... Mut rakastan sitä kohtausta...
Okei, okei, se oli niin ♥IHANA♥ kohtaus, etten melkein pystyny katsomaan sitä. ;)
Eilinen jakso se vasta hyvä olikin, Consuelon piti turvautua pulloon, ja Tza Tzalla keitti yli... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45831
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684