Kyläsairaalaa katselleet

NarniaGirl

Hei,

Liatan ihmettelyni vielä tähänkin, jospa joku osaisi valaista :)
Harmikseni minulta meni koko Kyläsairaala (The Royal) kokonaan ohi. Olisin ilman muuta katsellut, jos olisin ajoiss atajunnut tämän liittyvän Heartbeatin hahmoihin...

Ihmettelen sitä, että siellä seikkaili potilaana ystävämme Claude Greengrass, joka aiemmin oli lähtenyt Heartbeatista Karibialle sisarensa luo. Miten hänen paluunsa Englantiin sitten noteerattiin Kyläsairaalassa, vai ohitettiinko se vain itsestääselvyytenä?? Jäi vaivaamaan moinen epäloogisuus!

Ja en tarvitse linkkejä aiempiin keskusteluihin, joissa puhutaan Bill MAynardin sairastumisesta. Tiedän hänen sairaudestaan, ja toivitan hänelle pitkää ikää, mutta nyt minua kiinnostaa siis Clauden roolihahmon yllättävä paluu Englantiin, ja miten sitä sarjassa käsiteltiin.

4

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaita

      aivosolujani ja nettiä, ja jos en ole ihan väärässä, Claude oli palannut Karibialta, ja oli sairaalassa sydänvaivojen takia.
      Koko ajan oli sänkypotilaana.

      Kotiutettiin tyttären maatilalle. Claudelle tytär oli muistaakseni yllätys, tytär oli tiennyt isastään.

      Oikaiskaa, jos houraan!

    • SteveCrane

      siellä oli kaikki tutut Ginaa ja Bellamya myöden olleet... voi että kun näin myöhässä havahtuu :(

    • Joe Mason

      Siinä yhdessä jaksossa missä David ja Claude kaivoivat kaivurilla sen pommin esiin, Claude sanoi Ventressille että hänellä on tytär (taisi vielä sanoa että Redcar nimisessä kaupungissa) kun Greengrassia rupes pelottamaan että henki menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe