Oscar sanoi..

määvaan

Peggystä hyvin: "auntie from hell". :D Sain makeet naurut.

Jotenkin tuo lausahdus kuvaa hyvin sitä keltahampaista retkutätiä, johon alkaa ehkä vähitellen tottumaan. Toivottavasti... David-parkaa viedään kuin pässiä narussa.

8

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulpukka70

      Kyllä mulla vaan on ikävä vernonia. Vaikken hänenkään persoonasta aluksi tykänny, mutta olihan ainakin siistit vaatteet ja puhtaat hampaat. Hauskakin. Tätä Hel**:n tätiä katsoessa vielä hieman kuvottaa...katse hakeutuu niihin äklöihin hampaisiin.

    • "from hell",

      kyllä loppujen lopuksi aina on Davidin puolella.
      Muistaakseni on mainio haulikkoampujakin.

      • SteveCrane

        tää tässä taas tasaantuu.

        Pelkään vaan sitä aikaa kun loppuu jaksot niin että alkaa tulla kerran viikossa :(


      • ulpukka70
        SteveCrane kirjoitti:

        tää tässä taas tasaantuu.

        Pelkään vaan sitä aikaa kun loppuu jaksot niin että alkaa tulla kerran viikossa :(

        Siis tuleeko tämä sarja Enkuissa KERRAN viikossa !!!


      • SteveCrane
        ulpukka70 kirjoitti:

        Siis tuleeko tämä sarja Enkuissa KERRAN viikossa !!!

        Syyskuussa ollaan jo niin pitkällä että 16 kausi lähetetään vaan kerran viikossa, nyt kun ollaan menossa vasta 17 kauden puolivälissä niin se tulee vastaan tuo että niitä ei voi lähettää siihen tahtiin.

        17 kausi on kyllä jo ostettu ja tulee kun tulee.

        Surullista mutta totta, siis se että pitää ootella viikko aina uutta jaksoo

        Tulis nyt vaikka uusintana ihan alusta kun multa puuttuu ekoja jaksoja niin paljon :(

        Kyllä ne salattuja elämiä näyttää kans sillai, vois laittaa kierroksen vielä että sais kaikki jaksot, mulla vasta 52 jaksoo kun kävi noin etten tajunnu aikasemmin


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Syyskuussa ollaan jo niin pitkällä että 16 kausi lähetetään vaan kerran viikossa, nyt kun ollaan menossa vasta 17 kauden puolivälissä niin se tulee vastaan tuo että niitä ei voi lähettää siihen tahtiin.

        17 kausi on kyllä jo ostettu ja tulee kun tulee.

        Surullista mutta totta, siis se että pitää ootella viikko aina uutta jaksoo

        Tulis nyt vaikka uusintana ihan alusta kun multa puuttuu ekoja jaksoja niin paljon :(

        Kyllä ne salattuja elämiä näyttää kans sillai, vois laittaa kierroksen vielä että sais kaikki jaksot, mulla vasta 52 jaksoo kun kävi noin etten tajunnu aikasemmin

        ja salkkarit on syvältä!!!!!!! Laatua se olla pitää. Ja Brittisarjoista sitä löytyy.


      • jean claude
        ulpukka70 kirjoitti:

        Siis tuleeko tämä sarja Enkuissa KERRAN viikossa !!!

        Meillä näytetään vuoden 2005 jaksoja, joita valmistui sinä vuonna 25. Ei niitä voi näyttää koko vuotta edes kerran viikossa, vaan on pidettävä vähän taukoa välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe